Ja we hebben gewoon niet meer zo veel tegen elkaar te zeggen. Alles is eigenlijk ook wel een keer gezegd nou hè?quote:
Na ruim 1000 delen kom je een keer op dat punt. Geeft niets verderquote:Op vrijdag 31 juli 2020 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja we hebben gewoon niet meer zo veel tegen elkaar te zeggen. Alles is eigenlijk ook wel een keer gezegd nou hè?
Het is patat!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja we hebben gewoon niet meer zo veel tegen elkaar te zeggen. Alles is eigenlijk ook wel een keer gezegd nou hè?
Nee precies, no hard feelings, het is gewoon een beetje klaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 00:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Na ruim 1000 delen kom je een keer op dat punt. Geeft niets verder
We kunnen de boel wel opdoeken!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik niet, het ís ook gewoon zo.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 00:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is patat!
Zo nu kunnen jullie weer een tijdje vooruit
Het is mooi geweest. Vaarwel!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 00:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee precies, no hard feelings, het is gewoon een beetje klaar.
*zet koffie en cake alvast klaar*quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2020 23:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
32! Dus was ik zo'n 30 jaar geleden een baby
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 07:34 schreef F1gamer het volgende:
Eindelijk niet eerder dan de wekker wakker![]()
Dat heb ik iedere morgen.quote:Toen ie af ging had ik wel zin om dat ding over de balkon te gooien
Goed bezigquote:Op vrijdag 31 juli 2020 07:39 schreef Cee het volgende:
Heb vanochtend al 6,5km hardgelopen zodat ik niet in de heatwave of doom hoef te rennen. Vanavond alles er aan vreten bij de bbq.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |