Vooral zo'n spontane wending aan het eind die je niet zou verwachten is leuk vind ikquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:30 schreef Mubassie het volgende:
Anton, een doorsnee jongen van 22 is onderweg met zijn fiets naar de bakker. Plotseling klapt zijn voorband en Anton maakt me toch een smakkerd voorover van zijn fiets af. Met een kapotte jas en afgeschaafd gezicht zet hij strompelend zijn reis voort. Als hij bij de bakker binnenloopt begint iedereen keihard te lachen.
"Wat lachen jullie nou?" Zegt Anton.
"Oh niets hoor" zegt een klant. "Willem hier, is zijn portemonnee vergeten."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:00 schreef Federer-fan het volgende:
Door een typefout heb ik net een grap bedacht. Hoe noem je een sperzieboon die op een van de leden van The Beatles lijkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar is een peul niet wat anders dan een sperzieboon?![]()
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
quote:
Sperziebonen vallen onder de peulvruchten.quote:Maar is een peul niet wat anders dan een sperzieboon?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
Reden edit: Mop beter gemaakt
[ Bericht 1% gewijzigd door JohnnyBraincloud op 18-05-2021 19:35:15 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of een Beatles band lid die refereert naar een aantal ruimte speelfilms.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
quote:Op woensdag 14 april 2021 15:46 schreef sjoemie1985 het volgende:
Piet loopt zo door de keukenhof en na een tijdje pakt hij daar een colaatje uit de koelkast, want hij had dorst.
na wat verder gelopen te hebben ziet hij een paar bloemen naar hem lonken en hem aanstaren alsof ze aandacht willen. ze vragen aan piet met vrij dwingende toon om hen bij de zonnebloemen neer te zetten.
Piet begint een beetje angstig te worden en loopt toch maar snel door.
op een gegeven moment ziet hij een medewerkster van het park.
Piet vertelt zo het hele verhaal aan haar.
Zegt die medewerkster zo van, Oja we hebben hier ook per ongeluk een paar narcisten bollen geplant.
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 18:10 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
Ik zag net de discussie over de mop met een sperzieboon die op een van de leden van The Beatles lijkt, die Federer-fan had bedacht naar aanleiding van een typefout.
Ik heb de mop aangepast en hoop dat jullie je beiden kunnen vinden in dit compromis.
Hoe heet de peulvrucht waarvan de naam refereert aan een van de leden van de The Beatles?Wat was de oorspronkelijke grap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reden edit: Mop beter gemaakt
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |