abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 december 2020 @ 13:43:44 #101
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_196820067
In het park staan 7 kerels gebukt op een rij met de broek op de enkels en de anus wijd opengesperd. Komt er een kerel voorbij lopen en die vraagt.. "Wat zijn jullie in godsnaam aan het doen?"
Zegt een van die gasten.. "Tja, je moet toch iets in je lunchpauze als de kantine te klein is in deze corona tijd."
pi_196821816
Soep soep soep, de balletjes steek in in mijn .... ?
Cindy De Vuyst
pi_196856974
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:30 schreef Mubassie het volgende:
Anton, een doorsnee jongen van 22 is onderweg met zijn fiets naar de bakker. Plotseling klapt zijn voorband en Anton maakt me toch een smakkerd voorover van zijn fiets af. Met een kapotte jas en afgeschaafd gezicht zet hij strompelend zijn reis voort. Als hij bij de bakker binnenloopt begint iedereen keihard te lachen.
"Wat lachen jullie nou?" Zegt Anton.
"Oh niets hoor" zegt een klant. "Willem hier, is zijn portemonnee vergeten."
Vooral zo'n spontane wending aan het eind die je niet zou verwachten is leuk vind ik :D :+ :')
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  vrijdag 25 december 2020 @ 15:56:49 #104
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_196947130
Het is een warme zomerdag. Jan loopt met zijn moeder, zijn kleine broertje en zijn beste vriend Olaf door de stad Jan en zijn de hele tijd aan het praten over K1-vechters.
Op een gegeven moment zegt de moeder van een van hen: "Als er nu nog één keer iemand iets zegt over K1-vechters eet ik mijn hoed op."
Zegt het kleine broertje van Jan: "Hé, een snoepwinkel! Misschien kunnen we wat Badr Haribo kopen."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 31 december 2020 @ 18:43:21 #105
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_197140372
Dick te Vrede is manager van een supermarkt in Zaandam. Zijn supermarkt verwachtte een enorm drukke oudjaarsdag, maar door zijn aanpak om de bezoekersaantallen te spreiden en zo verspreiding van het coronavirus tegen te gaan, viel het allemaal mee.
Een journalist van het plaatselijke krantje interviewt hem en vraagt: "Zegt u het maar?"
Zegt hij: "Ik ben Dick te Vrede."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 31 december 2020 @ 21:18:08 #106
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_197144047
Karel, een medewerker van een transportbedrijf, mag voor het eerst sinds de coronacrisis is begonnen weer naar kantoor. Alleen heeft hij helemaal geen zin meer om een pak aan te doen en dus besluit hij zijn gezicht te schminken, een oranje pruik op te doen, een rode fopneus, een wijde gele broek en rode schoenen waarvan de neus bijna een halve meter is. Vervolgens gaat de man achterstevoren en zijwaarts lopend en met allerlei andere vreemde loopjes naar zijn werk.
De buurvrouw ziet het, belt bij zijn vrouw aan en zegt: "Ik wil graag even met je praten. Het gaat over Karel. wist je dat hij vreemd gaat?"
Zegt Karels vrouw: "Ja, klopt. Het ziet er niet uit. Hij lijkt wel een clown."
  donderdag 28 januari 2021 @ 20:09:12 #107
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_197691299
Wat hebben Iridium, Deuterium en Einsteinium gemeen met een DJ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 4 februari 2021 @ 22:08:03 #108
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_197822806
Waarom is Zweden het armste land van Scandinavië?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 09:05:13 #109
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_197959919
Henk zit door de coronacrisis al een jaar thuis met zijn vrouw en zijn twee kinderen. Omdat hij zich een beetje verveelt, besluit hij zich te ontwikkelen. Dus hij schrijft zich in voor een onlinecursus gebarentaal.
Op een gegeven moment zegt een van zijn kinderen geschertsend: "Straks mag jij misschien de gebarentolk zijn bij de persconferenties, pap."
En wanneer de coronamaatregelen zijn opgeheven gaan ze met z'n vieren op vakantie. Ze gaan naar Frankrijk. Maar op een gegeven moment zijn ze verdwaald en ze beginnen aardig honger te krijgen. Er is in de wijde omgeving geen bebouwing te zien. Maar wanneer ze de wanhoop nabij zijn, zien ze opeens een klein hotelletje. Ze gaan naar binnen en de eigenaar komt naar ze toe. Helaas blijkt dat de man doof is. Gelukkig realiseert Henk zich dat hij inmiddels gebarentaal spreekt. Dus Henk wijst naar zijn mond, doet vervolgens alsof hij met mes en vork iets snijdt en het opeet en roept een paar keer "Famin!"
De man knikt begrijpelijk en een half uur later zitten ze heerlijk te eten.
Henks vrouw kijkt hem ernstig aan en zegt: "Die cursus gebarentaal van jou is onze redding geweest."
  vrijdag 12 februari 2021 @ 11:07:52 #110
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_197961758
Een man loopt door een winkelstraat en ziet een leuk cafeetje. Ondanks dat hij geen fervent koffiedrinker is besluit hij op het terras te gaan zitten en bestelt bij de ober een "lekker sterk koffietje".

5 minuten later komt de ober weer langs en zet een heel klein kopje sterk uitziende koffie neer. Net als de ober weer wil weglopen roept de man: "Ober, ober! Wacht eens! U geeft me maar een heel klein kopje met heel weinig koffie! Heeft u dat perongeluk gedaan?"

Zegt de ober: "Nee nee, dat is bewust zo"
pi_198445189
Frits een liefhebber van een heerlijke t-bone steak en lekkere ribbetjes liep dus zo onlangs door de stad en kwam langs zo'n winkel met alleen maar veganistische producten waar hij een aantal van die typische veganisten zag lopen.
Dus Frits stapte daar binnen met zijn vlezige kuiten en zo, en vroeg zo aan 1 van die bezoekers wat het voordeel was om veganist te zijn en of dat werkelijk gezond is.
Want dat is toch wel de hamvraag zei hij tegen die bezoeker.
I am a child of God
God is not dead.
  woensdag 24 maart 2021 @ 20:00:43 #112
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_198672800
Door een typefout heb ik net een grap bedacht. Hoe noem je een sperzieboon die op een van de leden van The Beatles lijkt?

SPOILER
pi_198673364
Een hoer kwam een winkel binnen zonder mondkap en wordt vervolgens aangesproken door het personeel. 'Ik draag een mondkap' zegt ze en trekt haar broek naar beneden, 'mijn verstand zit tussen mijn benen'.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2021 20:35:33 ]
pi_198679430
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 20:00 schreef Federer-fan het volgende:
Door een typefout heb ik net een grap bedacht. Hoe noem je een sperzieboon die op een van de leden van The Beatles lijkt?

SPOILER
_O- _O- _O-

Maar is een peul niet wat anders dan een sperzieboon? :X :+
I am a child of God
God is not dead.
  donderdag 25 maart 2021 @ 11:07:02 #115
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_198680813
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 09:38 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
_O_
quote:
Maar is een peul niet wat anders dan een sperzieboon? :X :+
Sperziebonen vallen onder de peulvruchten.
pi_198680994
een sperzieboon is dus wel een peulvrucht, maar een peulvrucht is niet altijd een sperzieboon. Maar das logisch. :+
I am a child of God
God is not dead.
pi_198681013
Hij is groot groen en sterk en born in the USA?

SPOILER
I am a child of God
God is not dead.
  vrijdag 26 maart 2021 @ 09:23:38 #118
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_198696336
Klaas en Jolanda willen hun badkamer laten verbouwen. Dus zo gezegd zo gedaan en ze vinden via via iemand die eigenlijk alles kan, Henk. Tegelzetten, plamuren, leidingen leggen, je kunt het zo gek niet bedenken. Na een halve dag heeft Henk alle oude tegels, de gootsteen en de douchewand verwijderd en een dag later is alles geplamuurd. De dag erna gaat hij tegelen. Klaas en Jolanda wilden iets bijzonders; het zijn vierkante witte tegels geworden. Het valt Klaas en Jolanda op dat Henk één doos uitpakt en die tegels meteen op de muur aanbrengt.
Zegt Klaas: "Je moet tegens uit verschillende dozen toch altijd door elkaar gebruiken, om kleurverschillen te voorkomen?"
Zegt Henk: "Ach, dat loopt wel los."
Gerustgesteld gaan Klaas en Jolanda een dagje weg. Wanneer ze terugkomen is de hele badkamer betegeld, maar ze zijn duidelijk de kleurverschillen waar ze al bang voor waren.
Henk kijkt ze aan en zegt: "Het is natuurlijk heel persoonlijk, maar ik vind het niet mooi."
  zaterdag 3 april 2021 @ 22:34:27 #119
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_198840817
Zegt een stedenplanner: "Weekend, eindelijk tijd voor wat ontspanning!" En start vervolgens Simcity op.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_199002183
Piet loopt zo door de keukenhof en na een tijdje pakt hij daar een colaatje uit de koelkast, want hij had dorst.
na wat verder gelopen te hebben ziet hij een paar bloemen naar hem lonken en hem aanstaren alsof ze aandacht willen. ze vragen aan piet met vrij dwingende toon om hen bij de zonnebloemen neer te zetten.
Piet begint een beetje angstig te worden en loopt toch maar snel door.
op een gegeven moment ziet hij een medewerkster van het park.
Piet vertelt zo het hele verhaal aan haar.
Zegt die medewerkster zo van, Oja we hebben hier ook per ongeluk een paar narcisten bollen geplant.
I am a child of God
God is not dead.
pi_199487806
Ik zag net de discussie over de mop met een sperzieboon die op een van de leden van The Beatles lijkt, die Federer-fan had bedacht naar aanleiding van een typefout.

Ik heb de mop aangepast en hoop dat jullie je beiden kunnen vinden in dit compromis.

Hoe heet de peulvrucht waarvan de naam refereert aan een van de leden van de The Beatles?
SPOILER
­

Reden edit: Mop beter gemaakt

[ Bericht 1% gewijzigd door JohnnyBraincloud op 18-05-2021 19:35:15 ]
pi_199500682
Hoe noem je dan een Beatles bandlid die refereert aan een marvel strip?

SPOILER
Of een Beatles band lid die refereert naar een aantal ruimte speelfilms.

SPOILER
I am a child of God
God is not dead.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 10:42:43 #123
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_200498822
Het is carnaval. Er staan allemaal verklede mensen bij de bushalte. Sommige zijn verkleed als cowboys, anderen als ridders, weer anderen als indianen. Je kunt het zo gek niet bedenken. Dus zo gezegd zo gedaan en als de bus er is stapt iedereen in en iedereen houdt keurig zijn pas voor de chipkaartlezer. Mar de laatste persoon doet dat niet. Het is een man welke als knakworst is verkleed.
Dus de buschauffeur is geïrriteerd en zegt: "Zeg, dat inchecken geldt ook voor jou, knakker."
  vrijdag 23 juli 2021 @ 11:04:58 #124
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_200499064
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 15:46 schreef sjoemie1985 het volgende:
Piet loopt zo door de keukenhof en na een tijdje pakt hij daar een colaatje uit de koelkast, want hij had dorst.
na wat verder gelopen te hebben ziet hij een paar bloemen naar hem lonken en hem aanstaren alsof ze aandacht willen. ze vragen aan piet met vrij dwingende toon om hen bij de zonnebloemen neer te zetten.
Piet begint een beetje angstig te worden en loopt toch maar snel door.
op een gegeven moment ziet hij een medewerkster van het park.
Piet vertelt zo het hele verhaal aan haar.
Zegt die medewerkster zo van, Oja we hebben hier ook per ongeluk een paar narcisten bollen geplant.
_O_ *O*
  vrijdag 23 juli 2021 @ 11:05:41 #125
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_200499072
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 18:10 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
Ik zag net de discussie over de mop met een sperzieboon die op een van de leden van The Beatles lijkt, die Federer-fan had bedacht naar aanleiding van een typefout.

Ik heb de mop aangepast en hoop dat jullie je beiden kunnen vinden in dit compromis.

Hoe heet de peulvrucht waarvan de naam refereert aan een van de leden van de The Beatles?
SPOILER
­

Reden edit: Mop beter gemaakt
Wat was de oorspronkelijke grap? :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')