haags_kwartiertje & Dotteke tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: Dotteke
Seizoen 27: Dotteke
Seizoen 28: HiDiHo
Seizoen 29: Dotteke
Seizoen 30: ZerokuSPOILER: Odes aan Zeroku Winnaar juni 2020 ----Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezier
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Krijg je dit soort incrowd tt dingen totaa niet boeiend voor iemand die niks met die gozer heeft
Prima tt.quote:
Volwassenquote:
Sinds jij hier post misschienquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Alle TT's van DTS zijn incrowd wat zeur je nou hee
Hey Dot.quote:
Terecht.quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Mijn TT is afgekeurd, terwijl het zoeen eerbetoon is ana jou
Hoi hoi FF.quote:
Hey kampioenquote:
Ik keur hem goed. Dat is het belangrijkste.quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Mijn TT is afgekeurd, terwijl het zoeen eerbetoon is ana jou
Alsof jij dat zou weten je post hier net drie weken.quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Alle TT's van DTS zijn incrowd wat zeur je nou hee
Alles OK? Mikey. Zie je weinigquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alsof jij dat zou weten je post hier net drie weken.
Dan heb je flink uitgeslapen.quote:
Mag af en toequote:Op woensdag 29 juli 2020 13:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan heb je flink uitgeslapen.
Spannendquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
vrede in dts voor 1hele dag en nacht is nieuwe uitdaging
Team jacquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Was het weer raak?quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Thnxquote:
Altijd hetzelfde gezeur.quote:
Elke dag wel.he jammer en ben niet onschuldig altijd vandaag geheel onschuldig😇quote:
Lekkerquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
koffie tijd hier eindelijk.pfff
Ja hard nodig vanaf vanmorgen niets gedronkenquote:
Slechte zaakquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja hard nodig vanaf vanmorgen niets gedronken
Okquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja hard nodig vanaf vanmorgen niets gedronken
Hey ja gaat welquote:
Klopt moet erop lettenquote:
Ga eens weg hierquote:
Sweet dreams bbyquote:
Laters.quote:
Waarom mikey?quote:
Hey SBE alles goed? Lekker uitgeslapen lees ik. Lekker hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan heb je flink uitgeslapen.
Nare plak plak sfeertje als hij er is net skysherrifquote:
Heeeyy mupskequote:Op woensdag 29 juli 2020 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey SBE alles goed? Lekker uitgeslapen lees ik. Lekker hoor.
Gezellige tijden waren datquote:
Mickey een ieder persoon is uniek ook in zijn doen en latenquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nare plak plak sfeertje als hij er is net skysherrif
Klopt mooie zin maar hoezo nu van toepassing?quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Mickey een ieder persoon is uniek ook in zijn doen en laten
Laat gaan joh. Geen energie in steken.quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Mickey een ieder persoon is uniek ook in zijn doen en laten
Vandaag heb ik een dipje.quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey SBE alles goed? Lekker uitgeslapen lees ik. Lekker hoor.
Altijd mikey geld ook voor jouquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt mooie zin maar hoezo nu van toepassing?
Dan negeer je hem toch gewoonquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nare plak plak sfeertje als hij er is net skysherrif
Je koffie stond al.klaarquote:
Die zit in MENquote:
Die mensen mentionen alleen elkaar en het liefje schatje dit zus zo is heel vervelend lezenquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan negeer je hem toch gewoons
Ja, altijd. Maar hij kan vaak meerdere dingen tegelijkquote:
Dan roep je hem.quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, altijd. Maar hij kan vaak meerdere dingen tegelijk.
Je kunt je ook aanstellen he "is heel vervelend lezen"quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die mensen mentionen alleen elkaar en het liefje schatje dit zus zo is heel vervelend lezen
Mario💋quote:
Sommigen zijn niet zo goed in negeren.quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je kunt je ook aanstellen he "is heel vervelend lezen"![]()
Newsflash: je bevindt je op een forum.
Is veel gezelliger als hun dat niet doenquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je kunt je ook aanstellen he "is heel vervelend lezen"![]()
Newsflash: je bevindt je op een forum.
Dan zijn sommigen misschien niet geschikt om een forum te lezen en er te posten.quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommigen zijn niet zo goed in negeren.
Ik vind het veel gezelliger als jij niet miept.quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is veel gezelliger als hun dat niet doen
* Als crew of crew zijnde.quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:42 schreef Zeroku het volgende:
Weet @:SuperwormJim al dat hij 60% korting op een abonnement krijgt. Als crew zijnde.
Zullen we een toelatingsexamen invoeren?quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan zijn sommigen misschien niet geschikt om een forum te lezen en er te posten.
Hoe ging het toen Mikey. Wat is er zo erg aan het verschil van toen en nu?quote:
Strak plan.quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zullen we een toelatingsexamen invoeren?
Ook niet aardigquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik vind het veel gezelliger als jij niet miept.
Hey Ferrousquote:
O das ff minder, hoe komt dat?quote:
Hey Marioquote:
Kan jij regelen dat ZEroku druk is met de frontpage paar dagen🙈 heb hem.bijna ingehaald😎quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Strak plan.
Met terugwerkende kracht voor de huidige posters ook.
Toen werd er nog individueel gestreden door de spelers met af en toe een babbeltje thssendoor goudenkooi tactieken mochten nog.quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe ging het toen Mikey. Wat is er zo erg aan het verschil van toen en nu?
@Paul zou me crew maken voor de frontpage.quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Kan jij regelen dat ZEroku druk is met de frontpage paar dagen🙈 heb hem.bijna ingehaald😎
Ja, het is wat ik zo lees een heel ander spel geworden.quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen werd er nog individueel gestreden door de spelers met af en toe een babbeltje thssendoor goudenkooi tactieken mochten nog.
1. Ga naar MENquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen werd er nog individueel gestreden door de spelers met af en toe een babbeltje thssendoor goudenkooi tactieken mochten nog.
Ik kom niet veel in men en werkt toch nietquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
1. Ga naar MEN
2. Open je eigen old school DTS
3. Profit
Oei oei. Misschien de buurvrouw?quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:53 schreef Superbadeendje het volgende:
Gisteren er niet aan gedacht dat de suiker bijna op is.
Ik heb nog wel wat suikerzakjes mocht het echt nodig zijn.quote:
Hey Aloa, miste je al?quote:
Best wel.quote:
Gebruik lucifers sinds gisterenquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Dan gebruik ik het gasfornuis wel.
Je vergeet zeikers.quote:
Ik heb een zippo.quote:
Vliegende smurfen? Het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:04 schreef mario390 het volgende:
komt en smurfe gevliegen zit zich op mijn voet..
Heb jij daar ook last van?quote:
Soms....quote:
En nu maar duimenquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kwam vanmorgen eindelijk weer een geschikte vacature tegen.
Fijn. Hopen dat het wat wordt.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kwam vanmorgen eindelijk weer een geschikte vacature tegen.
Idd, ik dacht dat ik dat vroeger wel genoeg had gedaan.quote:
Daar pas ik voor.quote:
Voor hier?quote:
Doen we.quote:
Dat denk ik ook wel.quote:
We misten je!quote:
Je werd door iedereen gemist.quote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-07-2020 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:
quote:
quote:
quote:
Waarom mag je niet?quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik moet zo naar iets sociaal wil na het eten weg maar mag niet.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Afgesproken vinden nu dat ik alleen voor het eten kom is stiekem ook zo.
Ja haha daarna chillen met broertje.quote:
Vinden ze ook dat je teveel op je mobiel bezig bent?quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Afgesproken vinden nu dat ik alleen voor het eten kom is stiekem ook zo.
Ow nog maar 258 punten. ...... Makkie.quote:
Ook gezellig.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja haha daarna chillen met broertje.
Ow maar dat vind ik ook irritant.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
Vinden ze ook dat je teveel op je mobiel bezig bent?
Nee valt meequote:Op woensdag 29 juli 2020 14:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
Vinden ze ook dat je teveel op je mobiel bezig bent?
🙈🙈quote:
Leuk dat je even gedag kwam zeggen. Ik ga er ook zo weer vandoor.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow nog maar 258 punten. ...... Makkie.
Neh denk het niet ik ga er zo weer vandoor, kwam alleen even gedag zeggen.
Heel leuk dat je er ook was.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:50 schreef shiitake het volgende:
[..]
Leuk dat je even gedag kwam zeggen. Ik ga er ook zo weer vandoor.
[ afbeelding ]
Ojeequote:Op woensdag 29 juli 2020 14:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kwam binnen en ze waren ineens foetsie.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Hang jij de slingers en ballonnen op
Heel mooi inderdaadquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Deze kwam ik laatst tegen.
Echt mooi.![]()
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Deze kwam ik laatst tegen.
Echt mooi.![]()
[ afbeelding ]
Richting de 100 wat?quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:18 schreef Zeroku het volgende:
Fieuw. Weer richting de 100.
@:Jacquelinehasselbaink
quote:
Ja iets teveel, maar volgende maand komt het wel goed hoop ikquote:Op woensdag 29 juli 2020 15:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]![]()
Jammer dat je een hoop puntjes nodig heb voor nog een plaatsje hoger.
Lekker bezigquote:
Ga ervoor.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja iets teveel, maar volgende maand komt het wel goed hoop ik
Gewoon geluk hebben dat het ineens stil is hierquote:
Komt goedquote:
Vanmorgen was het wel wat druk.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:32 schreef Zeroku het volgende:
Sowieso rustig laatste dagen. Ook overdag.
Gebeurd dat altijd?quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Komt omdat de maand bijna voorbij is
Klopt wordt straks wel weer drukkerquote:Op woensdag 29 juli 2020 15:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vanmorgen was het wel wat druk.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt wordt straks wel weer drukker
Goed zo zerokuquote:Op woensdag 29 juli 2020 15:18 schreef Zeroku het volgende:
Ha maar thuis en drie nachtdiensten😎🙈quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:18 schreef Zeroku het volgende:
Ik weet wie het zegt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |