Als ze even gewacht hadden zonder steun hadden ze het bedrijf of wat er van over was voor rond de nul kunnen kopenquote:Op woensdag 29 juli 2020 12:44 schreef Drekkoning het volgende: [..] Als dat je overtuiging is dan snap ik waar het spaak loopt
Dat het laatste aandeel voor die prijs is gegaan betekent niet dat je het hele volume aan aandelen voor die prijs kan kopen. Verdiep je eens in aandelenhandel
![]()
Dat is de beurswaarde die je berekent.quote:Op woensdag 29 juli 2020 12:51 schreef michaelmoore het volgende: [..] Het is de waarde van het bedrijf , die zijn te koop op de beurs wat is dan de waarde van KPN volgens jou ?/ https://www.telegraaf.nl/(...)inklijke/kerncijfers Aantal Uitstaande Aandelen (X1000) - 4.202.840 x 2,3 euro
Jeetje, wat enorm dom van de economen die deze steun bedacht hebben! Of elke andere airline of bedrijf die steun ontvangt van zijn overheid!quote:Op woensdag 29 juli 2020 12:58 schreef tfors het volgende:
[..]
Als ze even gewacht hadden zonder steun hadden ze het bedrijf of wat er van over was voor rond de nul kunnen kopen
nee dat hoeft ook niet in een keer , als er alvast 51% isquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:00 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat is de beurswaarde die je berekent.
Je kan niet in 1x alle aandelen opkopen voor die 2.3 euro per stuk. Of denk je dat elke aandeelhouder verplicht is tegen die prijs te verkopen aan jou?
Ook 51% koop je echt niet tegen het huidige tarief hoorquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee dat hoeft ook niet in een keer , als er alvast 51% is
Maar de aankoop van een aandeel tegen 4 euro is beter dan 4,3 miljard / 400.000 stuks
Ja dan kunnen we de AEX wel opheffen als jij voor iedere aandeel het dubbele geeftquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:11 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ook 51% koop je echt niet tegen het huidige tarief hoorals ze überhaupt al verkocht worden aan je.
Het volume tegen de huidige prijs is echt heel klein.
De rest van het volume is niet te koop of alleen tegen een veel hogere prijs.
Waarom denk je dat de prijs omhoog gaat als er meer aandelen gekocht worden? Omdat het volume tegen de huidige prijs op raakt en je dus meer moet uitgeven voor het duurdere volume.
Ben je nou aan het trollen of heb je echt geen notie hoe aandelenhandel of überhaupt vraag en aanbod werkt?quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja dan kunnen we de AEX wel opheffen als jij voor iedere aandeel het dubbele geeft
een bedrijf met een waarde van 2 miljard geef je geen 3,5 miljard euro steunquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:14 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ben je nou aan het trollen of heb je echt geen notie hoe aandelenhandel of überhaupt vraag en aanbod werkt?
Het bedrijf heeft geen waarde van 2 miljard en voor 2 miljard ga je ook niet alle aandelen kunnen kopen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
een bedrijf met een waarde van 2 miljard geef je geen 3,5 miljard euro steun
dan beter een winstgevende KLEM te beginnen en het personeel over te nemen
dan niet , dan begin je een nieuwe KLEMquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:49 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Het bedrijf heeft geen waarde van 2 miljard en voor 2 miljard ga je ook niet alle aandelen kunnen kopen.
Of je redt de huidige. Allemaal keuzes met hun eigen voor en nadelen. Ik vraag me af of jij dat kunt inschatten als je al niet eens begrijpt hoe een aandelenhandel werkt.quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dan niet , dan begin je een nieuwe KLEM
Nee dat is niet slimquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:52 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Of je redt de huidige. Allemaal keuzes met hun eigen voor en nadelen.
Het zijn niet economen maar politici die deze steun bedacht hebben of iig er voor gekozen hebben. Ik zie het helemaal niet graag kapot gaan, maar ik zie nog minder graag dat de overheid van onze belastingcenten lobbies ondersteund op dubieuze gronden.quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:02 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Jeetje, wat enorm dom van de economen die deze steun bedacht hebben! Of elke andere airline of bedrijf die steun ontvangt van zijn overheid!
Ze hadden het beter allemaal aan tfors kunnen vragen.
Dat je een bedrijf graag kapot ziet gaan is prima, maar ga dat dan niet verkopen als een gelijk alternatief aan een redding.
Maar die maken keuzes toch niet zonder onderbouwing van experts lijkt me?quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:32 schreef tfors het volgende:
[..]
Het zijn niet economen maar politici die deze steun bedacht hebben of iig er voor gekozen hebben. Ik zie het helemaal niet graag kapot gaan, maar ik zie nog minder graag dat de overheid van onze belastingcenten lobbies ondersteund op dubieuze gronden.
Ik ben bang van welquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:37 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Maar die maken keuzes toch niet zonder onderbouwing van experts lijkt me?
dat klopt, dat is ook de waardequote:Op woensdag 29 juli 2020 13:00 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat is de beurswaarde die je berekent.
Jij denkt dus serieus dat je nu gewoon alle aandelen kan kopen van de aandeelhouders tegen de huidige koers?quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:30 schreef michaelmoore het volgende:
.
[..]
dat klopt, dat is ook de waarde
alle weet ik niet maar als bekend wordt dat de Ned Staat niet miljarden weg zal geven, dan wordt AF/KLM nog goedkoper , overigens kan bedien tegelijkertijd , en KLEM starten en Aandelen AF / KLM opkopenquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:01 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Jij denkt dus serieus dat je nu gewoon alle aandelen kan kopen van de aandeelhouders tegen de huidige koers?![]()
Hoe denk je dat aandelen meer of minder waard worden? Hint: het heeft iets met vraag en aanbod te maken.
Istanboel is al de grote concurrent van de West-Europese luchthavens. En de Turken hebben zelf wel de maatschappijen en allianties om de Europese reizigers uit de rest van Europa vandaan te hubben. Daar is geen KLM of AF voor nodig.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel
Air France gaat van KLM een soort Transavia maken met laag betaalde Aziatische piloten en stewardesseen, vliegt dan 10 keer per dag naar Turkije , de Hub van Europa en 2 x terug via Burgas en 2 x terug via Rome en 10 keer per dag naar Parijs e londen
Ben Smith, de Baas van Air france
[ afbeelding ]
klopt , ik zie verder ook helemaal geen toekomst voor AF KLMquote:Op woensdag 29 juli 2020 19:44 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Istanboel is al de grote concurrent van de West-Europese luchthavens. En de Turken hebben zelf wel de maatschappijen en allianties om de Europese reizigers uit de rest van Europa vandaan te hubben. Daar is geen KLM of AF voor nodig.
De oude luchthaven Ataturk Istanbul kwam niet hoger uit dan jaar zo'n 19 miljoen passagiers op jaarbasis. De nieuwe luchthaven heeft vanaf april 2019 tot maart 2020 in elf maanden al meer dan 47 miljoen passagiers gehad. Daarna kwam de coronacrisis.
Je merkte afgelopen jaar ook al, als je een vlucht naar de USA wilde, hoe vaak sites als Vliegtickets je dan via Istanboel wilde laten vliegen. Je moest scrollen om meer rechtstreekse vluchten te vinden vanaf Schiphol.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:01 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
klopt , ik zie verder ook helemaal geen toekomst voor AF KLM
toerisme zal ook minder worden
Die 1% moet daar wel mee akkoord gaan hè, anders word het een gevalletje agressieve take over.quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee dat hoeft ook niet in een keer , als er alvast 51% is
Maar de aankoop van een aandeel tegen 4 euro is beter dan 4,3 miljard / 400.000 stuks
geen zinnig mens zou een bedrijf kopen tegen 1,3 miljard te veel
Ja ik zie liever steun voor de visserij dan voor dure pilotenquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Die 1% moet daar wel mee akkoord gaan hè, anders word het een gevalletje agressieve take over.
quote:Autobouwer Renault duikt diep in rode cijfers
20 min geleden in FINANCIEEL
PARIJS (ANP/BLOOMBERG) - De Franse automaker Renault heeft in de eerste jaarhelft een recordverlies in de boeken gezet.
Dure piloten?quote:Op donderdag 30 juli 2020 08:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja ik zie liever steun voor de visserij dan voor dure piloten
Misschien wil de Nederlandse Staat ook wel een paar miljard aan Renault schenken
https://www.telegraaf.nl/(...)diep-in-rode-cijfers
[..]
Dan neem je werkloze piloten mee in je berekening ofzo?quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dure piloten?
Dat is sterk afhankelijk van rang en functie.
Gemiddeld verdient een piloot nog minder dan een (basisschool)leraar zowel minimum als maximum.
Valt allemaal wel mee dus.
Hoe bedoel je? Gemiddeld salaris piloten kun je in 3 seconden googlen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:11 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dan neem je werkloze piloten mee in je berekening ofzo?
Bij de KLM? Netto misschien. In je allereerste functie.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Gemiddeld salaris piloten kun je in 3 seconden googlen.
Tussen de 2500 en 4500euro met uitschieters die wel honderdduizenden per jaar kunnen binnenslepen maar dan heb je dus een hoge rang en functie.
Want van 0 een gigantisch bedrijf opzetten met alle operationele poespas er om heen gaat goed werken? Kost je jaren om dat in te regelenquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dan niet , dan begin je een nieuwe KLEM
Dat zou mijn voorkeur hebben
gigantisch bedrijf ?? klets niet zo domquote:Op donderdag 30 juli 2020 09:36 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Want van 0 een gigantisch bedrijf opzetten met alle operationele poespas er om heen gaat goed werken? Kost je jaren om dat in te regelen
quote:KLM heeft nu in totaal 168 toestellen in haar vloot. Daarvan zijn er dertien Boeing 787's, 29 Boeing 777's, veertien Boeing 747's (inclusief vrachttoestellen), dertien Airbus A330's, vijftig Boeing 737's en 49 Embraer E-jets.
Tuurlijk, dat is binnen een maandje wel geregeldquote:Op donderdag 30 juli 2020 09:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
gigantisch bedrijf ?? klets niet zo dom
KLM is gewoon een vervoerder , geen bussen maar vliegtuigen
Turkish Airlines is ruim 2 keer zo groot
[..]
KLM heeft dus teveel en veel te duur personeel in dienst ,dat weten we allangquote:Op donderdag 30 juli 2020 09:56 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is binnen een maandje wel geregeldDaarnaast heeft de KLM nauwelijks minder mensen in dienst dan die Turkse bende uit Istanbul. Het gaat niet om het aantal vliegtuigen, het gaat om logistiek, organisatie, processen, personeelszaken etc.
Maar goed, dat begrijp jij blijkbaar niet.
Prima, maar daarmee ga je voorbij aan het feit dat je niet een dergelijke organisatie vanaf 0 kan opzetten en dan binnen een jaar volledig operationeel is. Je denkt te simplistisch.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
KLM heeft dus teveel en veel te duur personeel in dienst ,dat weten we allang
Afbouwen en eruitquote:Op donderdag 30 juli 2020 10:02 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Prima, maar daarmee ga je voorbij aan het feit dat je niet een dergelijke organisatie vanaf 0 kan opzetten en dan binnen een jaar volledig operationeel is. Je denkt te simplistisch.
En ik maar denken dat KLM fietsenmaker wasquote:Op donderdag 30 juli 2020 10:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
KLM is nog slechts een vervoerder en niks meer dan dat
Wat probeer je nu te vertellen? Je hebt nog steeds geen onderbouwing gegeven hoe het klonen van een ingewikkelde organisatie zoals KLM zou gaan werken, ook niet op de lange termijn.quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
KLM is nog slechts een vervoerder en niks meer dan dat
Dat nieuwe vliegveld van Istanboel lijkt wel een beetje een kloon van Schiphol. Je zag op het promotiefilmpje het logo van 'Istanbul' op dezelfde wijze als 'Iamsterdam" gepresenteerd, en een filmpje op de achtergrond van de Amsterdamse grachten. Dat laatste lijkt meer op dat de Turken willen laten zien, dat zij ook de centrale hub voor West-Europa kunnen zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:31 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wat probeer je nu te vertellen? Je hebt nog steeds geen onderbouwing gegeven hoe het klonen van een ingewikkelde organisatie zoals KLM zou gaan werken, ook niet op de lange termijn.
Erdolf wil dat Istanbul de nieuwe hub tussen oost en west wordt, een rol die Schiphol nu vooral vervult. Dan begrijp ik dat hij ook wat Amsterdamse grachten in zijn promotievideo wil. Schiphol moet zich trouwens wel zorgen maken, want Istanbul is ideaal gelegen voor een dergelijke hub-functie.quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:57 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat nieuwe vliegveld van Istanboel lijkt wel een beetje een kloon van Schiphol. Je zag op het promotiefilmpje het logo van 'Istanbul' op dezelfde wijze als 'Iamsterdam" gepresenteerd, en een filmpje op de achtergrond van de Amsterdamse grachten. Dat laatste lijkt meer op dat de Turken willen laten zien, dat zij ook de centrale hub voor West-Europa kunnen zijn.
Het nieuwe vliegveld van Istanboel zat binnen elf maanden al op meer dan 47 miljoen passagiers. Terwijl het oude vliegveld niet hoger uit kwam dan 19 miljoen passagiers op jaarbasis. Het is duidelijk dat Istanboel behoorlijk gaat concurreren met de West-Europese vliegvelden.quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:59 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Erdolf wil dat Istanbul de nieuwe hub tussen oost en west wordt, een rol die Schiphol nu vooral vervult. Dan begrijp ik dat hij ook wat Amsterdamse grachten in zijn promotievideo wil. Schiphol moet zich trouwens wel zorgen maken, want Istanbul is ideaal gelegen voor een dergelijke hub-functie.
Vergeet niet dat Schiphol daarnaast ook een belangrijke rol vervult voor overstappers van intercontinentale landen naar Europese bestemmingen en vv.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:07 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het nieuwe vliegveld van Istanboel zat binnen elf maanden al op meer dan 47 miljoen passagiers. Terwijl het oude vliegveld niet hoger uit kwam dan 19 miljoen passagiers op jaarbasis. Het is duidelijk dat Istanboel behoorlijk gaat concurreren met de West-Europese vliegvelden.
Al denk ik wel dat Schiphol nog steeds gunstig ligt, ook nog vanuit Oost-Azië (Korea, Japan en China). Als je boven Rusland afbuigt naar Istanboel of naar Amsterdam, dat maakt qua afstand niet zoveel uit.
Het gaat er in de toekomst er om, dat je genoeg bestemmingen overhoudt als centrale hub. Ik denk dat dat belangrijker is, dan een hogere frequentie.
Maar daar is Istanboel nu ook mee bezig. Toen ik vorig jaar op vluchten naar Atlanta, Georgia zocht bij Vliegtickets.nl, gingen de bovenste opties allemaal via Istanboel.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:13 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Schiphol daarnaast ook een belangrijke rol vervult voor overstappers van intercontinentale landen naar Europese bestemmingen en vv.
Het ligt niet echt gunstig voor hub/spoke op veel populaire Europese bestemmingen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:20 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Maar daar is Istanboel nu ook mee bezig. Toen ik vorig jaar op vluchten naar Atlanta, Georgia zocht bij Vliegtickets.nl, gingen de bovenste opties allemaal via Istanboel.
Als Air France de zin krijgt dan gaat de KLM een stuk afgeslankt worden de komende jaren, tot een busonderneming in de luchtquote:Op donderdag 30 juli 2020 10:31 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wat probeer je nu te vertellen? Je hebt nog steeds geen onderbouwing gegeven hoe het klonen van een ingewikkelde organisatie zoals KLM zou gaan werken, ook niet op de lange termijn.
Istanbul is een veel betere hub dan Dubaiquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:07 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het nieuwe vliegveld van Istanboel zat binnen elf maanden al op meer dan 47 miljoen passagiers. Terwijl het oude vliegveld niet hoger uit kwam dan 19 miljoen passagiers op jaarbasis. Het is duidelijk dat Istanboel behoorlijk gaat concurreren met de West-Europese vliegvelden.
Al denk ik wel dat Schiphol nog steeds gunstig ligt, ook nog vanuit Oost-Azië (Korea, Japan en China). Als je boven Rusland afbuigt naar Istanboel of naar Amsterdam, dat maakt qua afstand niet zoveel uit.
Het gaat er in de toekomst er om, dat je genoeg bestemmingen overhoudt als centrale hub. Ik denk dat dat belangrijker is, dan een hogere frequentie.
Ok, leuk geruchtje.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:26 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Als Air France de zin krijgt dan gaat de KLM een stuk afgeslankt worden de komende jaren, tot een busonderneming in de lucht
Air France-KLMquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:49 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ok, leuk geruchtje.
Nog steeds geen onderbouwing van de uitspraak die je aan het begin van dit topic doet. Ik mag dus concluderen dat jij ook vind dat dit onmogelijk is, anders had je het inmiddels wel onderbouwd.
Nog steeds geen antwoord. Hoe kan de staat zelf een maatschappij van 0 beginnen? Want mochten ze KLM uitkopen dan is dat dus niet wat ze doen, laten we even duidelijk zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2020 13:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Air France-KLM
3.569
EUR
--0.176
(--4.7%)
Air France kost nog maar 1,6 miljard euro
dan gaat de Staat nu toch kopen ??
Voor 12 euro wilden ze wel en nu dan ??
Maar dit is miljarden aan Air France gevenquote:Op donderdag 30 juli 2020 13:29 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nog steeds geen antwoord. Hoe kan de staat zelf een maatschappij van 0 beginnen? Want mochten ze KLM uitkopen dan is dat dus niet wat ze doen, laten we even duidelijk zijn.
Laat maar dan, het enige wat je doet is whataboutism. Succes ermee.quote:Op donderdag 30 juli 2020 13:42 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Maar dit is miljarden aan Air France geven
helpt helemaal niets
KLM wordt een platte bus maatschappij in de lucht met goedkoop Aziatisch personeel
Beter bij Solmar gaan werken dan
https://www.telegraaf.nl/(...)00-banen-weg-bij-klmquote:Op donderdag 30 juli 2020 14:23 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Laat maar dan, het enige wat je doet is whataboutism. Succes ermee.
quote:'Nog eens 4000 banen weg bij KLM'
Door YTEKE DE JONG
Updated 18 min geleden
30 min geleden in FINANCIEEL
Air France-KLM3.573-4.59%
AMSTERDAM - Bij luchtvaartmaatschappij KLM verdwijnen de komende tijd nog eens 3500 tot 4000 banen. Die komen bovenop de eerder geschrapte uitzendbanen. Dat melden ingewijden aan De Telegraaf.
michaelmoore: KLM heeft te veel personeelquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:42 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)00-banen-weg-bij-klm
Joh KLM is toch vergane glorie uit de jaren 60
[..]
beurswaarde Air France 1,5 miljard en de Ned staat gaat 3,4 miljard weggeven voor de piloten van Air Francequote:Op donderdag 30 juli 2020 17:46 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
michaelmoore: KLM heeft te veel personeel
KLM: inderdaad, we gaan flink snijden
michaelmoore: KLM is vergane glorie
quote:Megaverlies voor KLM, omzet krimpt ruim 75%
1 min geleden in FINANCIEEL
Air France-KLM3.573-4.59%
PARIJS (AFN) - Luchtvaartmaatschappij KLM heeft in het tweede kwartaal nog meer verlies geleden dan in de eerste drie maanden van dit jaar.
Omdat vrijwel alle vliegtuigen een deel van de afgelopen periode aan de grond moesten blijven, liep het operationeel verlies op tot 493 miljoen euro.
De omzet duikelde met meer dan 75 procent.
.quote:Parijs stelt kostenbewaker aan bij KLM
Door YTEKE DE JONG
Updated 1 min geleden
9 min geleden in FINANCIEEL
Air France-KLM3.788-0.21%
AMSTERDAM - Luchtvaartmaatschappij Air France KLM maakt in de diepste financiële crisis uit het bestaan het waterhoofd aan de top in Parijs groter.
Oltion Carkaxhija, een vertrouweling van Ben Smith, is vrijdag benoemd tot 'chief transformation officer' en is aangesteld om toe te zien op de herstructurering van KLM. ,,
Carkaxhija zal met ingrepen komen die het kostenniveau van Air France KLM moet verbeteren en de externe uitgaven moet beteugelen", zo stelt Air France KLM vrijdag in een verklaring
quote:De benoeming is met ontzetting ontvangen op het hoofdkantoor van KLM in Amstelveen.
,,In een tijd waar bezuinigd moet worden, breidt men het bestuur uit met een niet-bestaande functie.
De derde op een rij", zo stelt een bron.
Loonoffer
KLM is ondertussen verwikkeld in een slag met de vakbonden om te komen tot een loonoffer tot 20%. Insiders wijzen erop dat Ben Smith het huidige lage tempo van de gesprekken tussen de KLM-directie en vakbonden over de herstructuring van KLM misbruikt om meer macht naar zich toe te trekken. Al eerder kreeg zijn vertrouweling Angus Clarke een strategische positie bij Air France en werd voor KLM'er Pieter Bootsma een aparte functie gecreëerd toen er toch een Fransman nodig was om de commercie aan te sturen.
BEKIJK OOK:
Irritatie over crisisaanpak KLM-top
De ondermemingsraad van KLM heeft kennis genomen van de benoeming, zo bevestigt or-bestuurder Dario Fucci aan De Telegraaf. ,,Carkaxhija heeft geen rol in de transformatie van KLM. Het wordt wel erg druk in de holding met allerlei benoemingen die elkaar in sneltreinvaart opvolgen. Wij richten ons op KLM", zegt hij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |