Dure piloten?quote:Op donderdag 30 juli 2020 08:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja ik zie liever steun voor de visserij dan voor dure piloten
Misschien wil de Nederlandse Staat ook wel een paar miljard aan Renault schenken
https://www.telegraaf.nl/(...)diep-in-rode-cijfers
[..]
Dan neem je werkloze piloten mee in je berekening ofzo?quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dure piloten?
Dat is sterk afhankelijk van rang en functie.
Gemiddeld verdient een piloot nog minder dan een (basisschool)leraar zowel minimum als maximum.
Valt allemaal wel mee dus.
Hoe bedoel je? Gemiddeld salaris piloten kun je in 3 seconden googlen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:11 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dan neem je werkloze piloten mee in je berekening ofzo?
Bij de KLM? Netto misschien. In je allereerste functie.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Gemiddeld salaris piloten kun je in 3 seconden googlen.
Tussen de 2500 en 4500euro met uitschieters die wel honderdduizenden per jaar kunnen binnenslepen maar dan heb je dus een hoge rang en functie.
Want van 0 een gigantisch bedrijf opzetten met alle operationele poespas er om heen gaat goed werken? Kost je jaren om dat in te regelenquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dan niet , dan begin je een nieuwe KLEM
Dat zou mijn voorkeur hebben
gigantisch bedrijf ?? klets niet zo domquote:Op donderdag 30 juli 2020 09:36 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Want van 0 een gigantisch bedrijf opzetten met alle operationele poespas er om heen gaat goed werken? Kost je jaren om dat in te regelen
quote:KLM heeft nu in totaal 168 toestellen in haar vloot. Daarvan zijn er dertien Boeing 787's, 29 Boeing 777's, veertien Boeing 747's (inclusief vrachttoestellen), dertien Airbus A330's, vijftig Boeing 737's en 49 Embraer E-jets.
Tuurlijk, dat is binnen een maandje wel geregeld Daarnaast heeft de KLM nauwelijks minder mensen in dienst dan die Turkse bende uit Istanbul. Het gaat niet om het aantal vliegtuigen, het gaat om logistiek, organisatie, processen, personeelszaken etc.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
gigantisch bedrijf ?? klets niet zo dom
KLM is gewoon een vervoerder , geen bussen maar vliegtuigen
Turkish Airlines is ruim 2 keer zo groot
[..]
KLM heeft dus teveel en veel te duur personeel in dienst ,dat weten we allangquote:Op donderdag 30 juli 2020 09:56 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is binnen een maandje wel geregeld Daarnaast heeft de KLM nauwelijks minder mensen in dienst dan die Turkse bende uit Istanbul. Het gaat niet om het aantal vliegtuigen, het gaat om logistiek, organisatie, processen, personeelszaken etc.
Maar goed, dat begrijp jij blijkbaar niet.
Prima, maar daarmee ga je voorbij aan het feit dat je niet een dergelijke organisatie vanaf 0 kan opzetten en dan binnen een jaar volledig operationeel is. Je denkt te simplistisch.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
KLM heeft dus teveel en veel te duur personeel in dienst ,dat weten we allang
Afbouwen en eruitquote:Op donderdag 30 juli 2020 10:02 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Prima, maar daarmee ga je voorbij aan het feit dat je niet een dergelijke organisatie vanaf 0 kan opzetten en dan binnen een jaar volledig operationeel is. Je denkt te simplistisch.
En ik maar denken dat KLM fietsenmaker wasquote:Op donderdag 30 juli 2020 10:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
KLM is nog slechts een vervoerder en niks meer dan dat
Wat probeer je nu te vertellen? Je hebt nog steeds geen onderbouwing gegeven hoe het klonen van een ingewikkelde organisatie zoals KLM zou gaan werken, ook niet op de lange termijn.quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
KLM is nog slechts een vervoerder en niks meer dan dat
Dat nieuwe vliegveld van Istanboel lijkt wel een beetje een kloon van Schiphol. Je zag op het promotiefilmpje het logo van 'Istanbul' op dezelfde wijze als 'Iamsterdam" gepresenteerd, en een filmpje op de achtergrond van de Amsterdamse grachten. Dat laatste lijkt meer op dat de Turken willen laten zien, dat zij ook de centrale hub voor West-Europa kunnen zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:31 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wat probeer je nu te vertellen? Je hebt nog steeds geen onderbouwing gegeven hoe het klonen van een ingewikkelde organisatie zoals KLM zou gaan werken, ook niet op de lange termijn.
Erdolf wil dat Istanbul de nieuwe hub tussen oost en west wordt, een rol die Schiphol nu vooral vervult. Dan begrijp ik dat hij ook wat Amsterdamse grachten in zijn promotievideo wil. Schiphol moet zich trouwens wel zorgen maken, want Istanbul is ideaal gelegen voor een dergelijke hub-functie.quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:57 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat nieuwe vliegveld van Istanboel lijkt wel een beetje een kloon van Schiphol. Je zag op het promotiefilmpje het logo van 'Istanbul' op dezelfde wijze als 'Iamsterdam" gepresenteerd, en een filmpje op de achtergrond van de Amsterdamse grachten. Dat laatste lijkt meer op dat de Turken willen laten zien, dat zij ook de centrale hub voor West-Europa kunnen zijn.
Het nieuwe vliegveld van Istanboel zat binnen elf maanden al op meer dan 47 miljoen passagiers. Terwijl het oude vliegveld niet hoger uit kwam dan 19 miljoen passagiers op jaarbasis. Het is duidelijk dat Istanboel behoorlijk gaat concurreren met de West-Europese vliegvelden.quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:59 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Erdolf wil dat Istanbul de nieuwe hub tussen oost en west wordt, een rol die Schiphol nu vooral vervult. Dan begrijp ik dat hij ook wat Amsterdamse grachten in zijn promotievideo wil. Schiphol moet zich trouwens wel zorgen maken, want Istanbul is ideaal gelegen voor een dergelijke hub-functie.
Vergeet niet dat Schiphol daarnaast ook een belangrijke rol vervult voor overstappers van intercontinentale landen naar Europese bestemmingen en vv.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:07 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het nieuwe vliegveld van Istanboel zat binnen elf maanden al op meer dan 47 miljoen passagiers. Terwijl het oude vliegveld niet hoger uit kwam dan 19 miljoen passagiers op jaarbasis. Het is duidelijk dat Istanboel behoorlijk gaat concurreren met de West-Europese vliegvelden.
Al denk ik wel dat Schiphol nog steeds gunstig ligt, ook nog vanuit Oost-Azië (Korea, Japan en China). Als je boven Rusland afbuigt naar Istanboel of naar Amsterdam, dat maakt qua afstand niet zoveel uit.
Het gaat er in de toekomst er om, dat je genoeg bestemmingen overhoudt als centrale hub. Ik denk dat dat belangrijker is, dan een hogere frequentie.
Maar daar is Istanboel nu ook mee bezig. Toen ik vorig jaar op vluchten naar Atlanta, Georgia zocht bij Vliegtickets.nl, gingen de bovenste opties allemaal via Istanboel.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:13 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Schiphol daarnaast ook een belangrijke rol vervult voor overstappers van intercontinentale landen naar Europese bestemmingen en vv.
Het ligt niet echt gunstig voor hub/spoke op veel populaire Europese bestemmingen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:20 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Maar daar is Istanboel nu ook mee bezig. Toen ik vorig jaar op vluchten naar Atlanta, Georgia zocht bij Vliegtickets.nl, gingen de bovenste opties allemaal via Istanboel.
Als Air France de zin krijgt dan gaat de KLM een stuk afgeslankt worden de komende jaren, tot een busonderneming in de luchtquote:Op donderdag 30 juli 2020 10:31 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wat probeer je nu te vertellen? Je hebt nog steeds geen onderbouwing gegeven hoe het klonen van een ingewikkelde organisatie zoals KLM zou gaan werken, ook niet op de lange termijn.
Istanbul is een veel betere hub dan Dubaiquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:07 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het nieuwe vliegveld van Istanboel zat binnen elf maanden al op meer dan 47 miljoen passagiers. Terwijl het oude vliegveld niet hoger uit kwam dan 19 miljoen passagiers op jaarbasis. Het is duidelijk dat Istanboel behoorlijk gaat concurreren met de West-Europese vliegvelden.
Al denk ik wel dat Schiphol nog steeds gunstig ligt, ook nog vanuit Oost-Azië (Korea, Japan en China). Als je boven Rusland afbuigt naar Istanboel of naar Amsterdam, dat maakt qua afstand niet zoveel uit.
Het gaat er in de toekomst er om, dat je genoeg bestemmingen overhoudt als centrale hub. Ik denk dat dat belangrijker is, dan een hogere frequentie.
Ok, leuk geruchtje.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:26 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Als Air France de zin krijgt dan gaat de KLM een stuk afgeslankt worden de komende jaren, tot een busonderneming in de lucht
Air France-KLMquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:49 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ok, leuk geruchtje.
Nog steeds geen onderbouwing van de uitspraak die je aan het begin van dit topic doet. Ik mag dus concluderen dat jij ook vind dat dit onmogelijk is, anders had je het inmiddels wel onderbouwd.
Nog steeds geen antwoord. Hoe kan de staat zelf een maatschappij van 0 beginnen? Want mochten ze KLM uitkopen dan is dat dus niet wat ze doen, laten we even duidelijk zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2020 13:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Air France-KLM
3.569
EUR
--0.176
(--4.7%)
Air France kost nog maar 1,6 miljard euro
dan gaat de Staat nu toch kopen ??
Voor 12 euro wilden ze wel en nu dan ??
Maar dit is miljarden aan Air France gevenquote:Op donderdag 30 juli 2020 13:29 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nog steeds geen antwoord. Hoe kan de staat zelf een maatschappij van 0 beginnen? Want mochten ze KLM uitkopen dan is dat dus niet wat ze doen, laten we even duidelijk zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |