abonnement Unibet Coolblue
pi_194318975
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 08:38 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ja ik zie liever steun voor de visserij dan voor dure piloten

Misschien wil de Nederlandse Staat ook wel een paar miljard aan Renault schenken
https://www.telegraaf.nl/(...)diep-in-rode-cijfers
[..]

Dure piloten?
Dat is sterk afhankelijk van rang en functie.

Gemiddeld verdient een piloot nog minder dan een (basisschool)leraar zowel minimum als maximum.

Valt allemaal wel mee dus.
  donderdag 30 juli 2020 @ 09:11:49 #27
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194319080
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 09:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dure piloten?
Dat is sterk afhankelijk van rang en functie.

Gemiddeld verdient een piloot nog minder dan een (basisschool)leraar zowel minimum als maximum.

Valt allemaal wel mee dus.
Dan neem je werkloze piloten mee in je berekening ofzo? ;)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_194319291
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 09:11 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Dan neem je werkloze piloten mee in je berekening ofzo? ;)
Hoe bedoel je? Gemiddeld salaris piloten kun je in 3 seconden googlen.

Tussen de 2500 en 4500euro met uitschieters die wel honderdduizenden per jaar kunnen binnenslepen maar dan heb je dus een hoge rang en functie.
  donderdag 30 juli 2020 @ 09:35:17 #29
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194319342
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 09:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Gemiddeld salaris piloten kun je in 3 seconden googlen.

Tussen de 2500 en 4500euro met uitschieters die wel honderdduizenden per jaar kunnen binnenslepen maar dan heb je dus een hoge rang en functie.
Bij de KLM? Netto misschien. In je allereerste functie.
Bruto begin je daar volgens mij rond de 4K.
Al is die salarisformule in de CAO niet zo makkelijk even in te vullen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Redactie Frontpage donderdag 30 juli 2020 @ 09:36:09 #30
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194319357
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 13:50 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

dan niet , dan begin je een nieuwe KLEM
Dat zou mijn voorkeur hebben
Want van 0 een gigantisch bedrijf opzetten met alle operationele poespas er om heen gaat goed werken? Kost je jaren om dat in te regelen :')
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 30 juli 2020 @ 09:40:03 #31
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_194319427
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 09:36 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Want van 0 een gigantisch bedrijf opzetten met alle operationele poespas er om heen gaat goed werken? Kost je jaren om dat in te regelen :')
gigantisch bedrijf ?? klets niet zo dom


KLM is gewoon een vervoerder , geen bussen maar vliegtuigen
Turkish Airlines is ruim 2 keer zo groot

quote:
KLM heeft nu in totaal 168 toestellen in haar vloot. Daarvan zijn er dertien Boeing 787's, 29 Boeing 777's, veertien Boeing 747's (inclusief vrachttoestellen), dertien Airbus A330's, vijftig Boeing 737's en 49 Embraer E-jets.


[ Bericht 14% gewijzigd door michaelmoore op 30-07-2020 09:48:45 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  Redactie Frontpage donderdag 30 juli 2020 @ 09:56:02 #32
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194319675
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 09:40 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

gigantisch bedrijf ?? klets niet zo dom

KLM is gewoon een vervoerder , geen bussen maar vliegtuigen
Turkish Airlines is ruim 2 keer zo groot
[..]

Tuurlijk, dat is binnen een maandje wel geregeld :') Daarnaast heeft de KLM nauwelijks minder mensen in dienst dan die Turkse bende uit Istanbul. Het gaat niet om het aantal vliegtuigen, het gaat om logistiek, organisatie, processen, personeelszaken etc.

Maar goed, dat begrijp jij blijkbaar niet.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 30 juli 2020 @ 09:58:58 #33
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_194319709
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 09:56 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Tuurlijk, dat is binnen een maandje wel geregeld :') Daarnaast heeft de KLM nauwelijks minder mensen in dienst dan die Turkse bende uit Istanbul. Het gaat niet om het aantal vliegtuigen, het gaat om logistiek, organisatie, processen, personeelszaken etc.

Maar goed, dat begrijp jij blijkbaar niet.

KLM heeft dus teveel en veel te duur personeel in dienst ,dat weten we allang
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  Redactie Frontpage donderdag 30 juli 2020 @ 10:02:12 #34
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194319761
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 09:58 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

KLM heeft dus teveel en veel te duur personeel in dienst ,dat weten we allang
Prima, maar daarmee ga je voorbij aan het feit dat je niet een dergelijke organisatie vanaf 0 kan opzetten en dan binnen een jaar volledig operationeel is. Je denkt te simplistisch.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 30 juli 2020 @ 10:05:20 #35
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_194319798
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 10:02 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Prima, maar daarmee ga je voorbij aan het feit dat je niet een dergelijke organisatie vanaf 0 kan opzetten en dan binnen een jaar volledig operationeel is. Je denkt te simplistisch.
Afbouwen en eruit

Je kunt niet Franse bedrijven blijven steunen , ook al zou de EU dat graag willen

KLM is nog slechts een vervoerder en niks meer dan dat , niet groter dan TAP Portugal
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  donderdag 30 juli 2020 @ 10:09:08 #36
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194319839
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 10:05 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

KLM is nog slechts een vervoerder en niks meer dan dat
En ik maar denken dat KLM fietsenmaker was :')

Bedankt voor deze schokkende realisatie.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Redactie Frontpage donderdag 30 juli 2020 @ 10:31:37 #37
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194320125
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 10:05 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

KLM is nog slechts een vervoerder en niks meer dan dat
Wat probeer je nu te vertellen? Je hebt nog steeds geen onderbouwing gegeven hoe het klonen van een ingewikkelde organisatie zoals KLM zou gaan werken, ook niet op de lange termijn.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_194320439
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 10:31 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Wat probeer je nu te vertellen? Je hebt nog steeds geen onderbouwing gegeven hoe het klonen van een ingewikkelde organisatie zoals KLM zou gaan werken, ook niet op de lange termijn.
Dat nieuwe vliegveld van Istanboel lijkt wel een beetje een kloon van Schiphol. Je zag op het promotiefilmpje het logo van 'Istanbul' op dezelfde wijze als 'Iamsterdam" gepresenteerd, en een filmpje op de achtergrond van de Amsterdamse grachten. Dat laatste lijkt meer op dat de Turken willen laten zien, dat zij ook de centrale hub voor West-Europa kunnen zijn.
  Redactie Frontpage donderdag 30 juli 2020 @ 10:59:21 #39
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194320476
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 10:57 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Dat nieuwe vliegveld van Istanboel lijkt wel een beetje een kloon van Schiphol. Je zag op het promotiefilmpje het logo van 'Istanbul' op dezelfde wijze als 'Iamsterdam" gepresenteerd, en een filmpje op de achtergrond van de Amsterdamse grachten. Dat laatste lijkt meer op dat de Turken willen laten zien, dat zij ook de centrale hub voor West-Europa kunnen zijn.
Erdolf wil dat Istanbul de nieuwe hub tussen oost en west wordt, een rol die Schiphol nu vooral vervult. Dan begrijp ik dat hij ook wat Amsterdamse grachten in zijn promotievideo wil. Schiphol moet zich trouwens wel zorgen maken, want Istanbul is ideaal gelegen voor een dergelijke hub-functie.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_194320582
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 10:59 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Erdolf wil dat Istanbul de nieuwe hub tussen oost en west wordt, een rol die Schiphol nu vooral vervult. Dan begrijp ik dat hij ook wat Amsterdamse grachten in zijn promotievideo wil. Schiphol moet zich trouwens wel zorgen maken, want Istanbul is ideaal gelegen voor een dergelijke hub-functie.
Het nieuwe vliegveld van Istanboel zat binnen elf maanden al op meer dan 47 miljoen passagiers. Terwijl het oude vliegveld niet hoger uit kwam dan 19 miljoen passagiers op jaarbasis. Het is duidelijk dat Istanboel behoorlijk gaat concurreren met de West-Europese vliegvelden.

Al denk ik wel dat Schiphol nog steeds gunstig ligt, ook nog vanuit Oost-Azië (Korea, Japan en China). Als je boven Rusland afbuigt naar Istanboel of naar Amsterdam, dat maakt qua afstand niet zoveel uit.
Het gaat er in de toekomst er om, dat je genoeg bestemmingen overhoudt als centrale hub. Ik denk dat dat belangrijker is, dan een hogere frequentie.
  donderdag 30 juli 2020 @ 11:13:14 #41
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194320680
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 11:07 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Het nieuwe vliegveld van Istanboel zat binnen elf maanden al op meer dan 47 miljoen passagiers. Terwijl het oude vliegveld niet hoger uit kwam dan 19 miljoen passagiers op jaarbasis. Het is duidelijk dat Istanboel behoorlijk gaat concurreren met de West-Europese vliegvelden.

Al denk ik wel dat Schiphol nog steeds gunstig ligt, ook nog vanuit Oost-Azië (Korea, Japan en China). Als je boven Rusland afbuigt naar Istanboel of naar Amsterdam, dat maakt qua afstand niet zoveel uit.
Het gaat er in de toekomst er om, dat je genoeg bestemmingen overhoudt als centrale hub. Ik denk dat dat belangrijker is, dan een hogere frequentie.
Vergeet niet dat Schiphol daarnaast ook een belangrijke rol vervult voor overstappers van intercontinentale landen naar Europese bestemmingen en vv.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_194320797
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 11:13 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Vergeet niet dat Schiphol daarnaast ook een belangrijke rol vervult voor overstappers van intercontinentale landen naar Europese bestemmingen en vv.
Maar daar is Istanboel nu ook mee bezig. Toen ik vorig jaar op vluchten naar Atlanta, Georgia zocht bij Vliegtickets.nl, gingen de bovenste opties allemaal via Istanboel.
  donderdag 30 juli 2020 @ 11:24:36 #43
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194320849
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 11:20 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Maar daar is Istanboel nu ook mee bezig. Toen ik vorig jaar op vluchten naar Atlanta, Georgia zocht bij Vliegtickets.nl, gingen de bovenste opties allemaal via Istanboel.
Het ligt niet echt gunstig voor hub/spoke op veel populaire Europese bestemmingen.
Eigenlijk ligt het alleen voor Italië gunstiger.

Maargoed, het is niet allemaal in beton gegoten en er spelen meer belangen dan afstand en vliegtijd natuurlijk. We gaan het meemaken ;)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 30 juli 2020 @ 11:26:18 #44
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_194320867
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 10:31 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Wat probeer je nu te vertellen? Je hebt nog steeds geen onderbouwing gegeven hoe het klonen van een ingewikkelde organisatie zoals KLM zou gaan werken, ook niet op de lange termijn.
Als Air France de zin krijgt dan gaat de KLM een stuk afgeslankt worden de komende jaren, tot een busonderneming in de lucht
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  donderdag 30 juli 2020 @ 11:27:31 #45
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_194320891
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 11:07 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Het nieuwe vliegveld van Istanboel zat binnen elf maanden al op meer dan 47 miljoen passagiers. Terwijl het oude vliegveld niet hoger uit kwam dan 19 miljoen passagiers op jaarbasis. Het is duidelijk dat Istanboel behoorlijk gaat concurreren met de West-Europese vliegvelden.

Al denk ik wel dat Schiphol nog steeds gunstig ligt, ook nog vanuit Oost-Azië (Korea, Japan en China). Als je boven Rusland afbuigt naar Istanboel of naar Amsterdam, dat maakt qua afstand niet zoveel uit.
Het gaat er in de toekomst er om, dat je genoeg bestemmingen overhoudt als centrale hub. Ik denk dat dat belangrijker is, dan een hogere frequentie.
Istanbul is een veel betere hub dan Dubai

Als je daarheen vliegt kun je ook nog een paar dagen genieten voor je verder vliegt, Istanbul gaat de Hub van de wereld worden KLM kan dan 40 keer per dag naar Istanbul
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  Redactie Frontpage donderdag 30 juli 2020 @ 11:49:24 #46
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194321179
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 11:26 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Als Air France de zin krijgt dan gaat de KLM een stuk afgeslankt worden de komende jaren, tot een busonderneming in de lucht
Ok, leuk geruchtje.

Nog steeds geen onderbouwing van de uitspraak die je aan het begin van dit topic doet. Ik mag dus concluderen dat jij ook vind dat dit onmogelijk is, anders had je het inmiddels wel onderbouwd.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 30 juli 2020 @ 13:13:22 #47
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_194322464
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 11:49 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ok, leuk geruchtje.

Nog steeds geen onderbouwing van de uitspraak die je aan het begin van dit topic doet. Ik mag dus concluderen dat jij ook vind dat dit onmogelijk is, anders had je het inmiddels wel onderbouwd.
Air France-KLM
3.569
EUR
--0.176
(--4.7%)

Air France kost nog maar 1,6 miljard euro
dan gaat de Staat nu toch kopen ??

Voor 12 euro wilden ze wel en nu dan ??
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  donderdag 30 juli 2020 @ 13:14:37 #48
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_194322481
x

[ Bericht 100% gewijzigd door michaelmoore op 30-07-2020 13:15:02 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  Redactie Frontpage donderdag 30 juli 2020 @ 13:29:36 #49
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194322693
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 13:13 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Air France-KLM
3.569
EUR
--0.176
(--4.7%)

Air France kost nog maar 1,6 miljard euro
dan gaat de Staat nu toch kopen ??

Voor 12 euro wilden ze wel en nu dan ??
Nog steeds geen antwoord. Hoe kan de staat zelf een maatschappij van 0 beginnen? Want mochten ze KLM uitkopen dan is dat dus niet wat ze doen, laten we even duidelijk zijn.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 30 juli 2020 @ 13:42:21 #50
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_194322875
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 13:29 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Nog steeds geen antwoord. Hoe kan de staat zelf een maatschappij van 0 beginnen? Want mochten ze KLM uitkopen dan is dat dus niet wat ze doen, laten we even duidelijk zijn.
Maar dit is miljarden aan Air France geven

helpt helemaal niets
KLM wordt een platte bus maatschappij in de lucht met goedkoop Aziatisch personeel

Beter bij Solmar gaan werken dan
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')