abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_194381221
quote:
7s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:39 schreef Pheno het volgende:
Dat is mijn punt, een beetje een verloren jaar dus ;)
Ik twijfel of ik de xsx meteen moet gaan halen of rustig nog een jaar of wat kan wachten.
Dan maak je je punt wel verwarrend. Je blijft hameren op al die cross-gen titels, terwijl die er amper zijn. Had MS maar wat meer op de plank voor 2021. Cross-gen of niet.
pi_194382483
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:45 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Je blijft hameren op al die cross-gen titels, terwijl die er amper zijn.
Nou ja, als Phil het zegt zal ik hem geloven toch, of is dat heel raar? https://www.gamesindustry(...)eld-back-by-xbox-one

Op zich prima omdat je weet dat je je xbox one niet meteen de deur uit hoeft te doen, maar vanuit innovatie is het meh voor de komende tijd. Dan is het voor de komende tijd gewoon een performance-upgrade voor je xbox one, eigenlijk. Gamepass blijft het grote pluspunt, gewoon gamen voor een vaste prijs per maand is natuurlijk super!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 3 augustus 2020 @ 11:45:14 #78
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_194382670
quote:
11s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:32 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nou ja, als Phil het zegt zal ik hem geloven toch, of is dat heel raar? https://www.gamesindustry(...)eld-back-by-xbox-one

Op zich prima omdat je weet dat je je xbox one niet meteen de deur uit hoeft te doen, maar vanuit innovatie is het meh voor de komende tijd. Dan is het voor de komende tijd gewoon een performance-upgrade voor je xbox one, eigenlijk. Gamepass blijft het grote pluspunt, gewoon gamen voor een vaste prijs per maand is natuurlijk super!
Ik vind het gezien de resultaten uit het verleden een prima richting/uitspraak. De eerste twee jaar op mijn PS4 heb ik ook enkel games gespeeld die prima op een PS3 hadden gekund. Zelfs bij Nintendo was hun grootste game van de afgelopen tien jaar cross-gen. Dat heeft die game op geen enkele manier tegengehouden.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_194382845
Ik stap van de PS4 weer over naar de nieuwe Xbox Series X.
Mijn eerste console vroeger was de eerste Xbox en daarna doorgegaan op de 360. Echt top consoles waar ik vele fantastische spellen op gespeeld heb, en zeker Xbox Live was een openbaring. Met de Xbox One heeft MS mij een beetje verloren en ben toen overgegaan naar de PS4, maar uiteindelijk heeft Sony mij nooit helemaal gegrepen, ben ook geen groot fan van de controller.

Ik koop de nieuwe Xbox ook grotendeels voor Halo, ik merk dat ik toch weer heel veel zin heb om de Masterchief Collection te spelen, en de nieuwe Infinite ziet er, wat mij betreft, veelbelovend uit. Halo 4 en 5 nooit gespeeld, dus ben ook wel benieuwd hoe die spelen.

Ik heb in ieder geval veel zin in de nieuwe console :)
pi_194382875
quote:
11s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:32 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nou ja, als Phil het zegt zal ik hem geloven toch, of is dat heel raar? https://www.gamesindustry(...)eld-back-by-xbox-one

Op zich prima omdat je weet dat je je xbox one niet meteen de deur uit hoeft te doen, maar vanuit innovatie is het meh voor de komende tijd. Dan is het voor de komende tijd gewoon een performance-upgrade voor je xbox one, eigenlijk. Gamepass blijft het grote pluspunt, gewoon gamen voor een vaste prijs per maand is natuurlijk super!
Phil heeft natuurlijk maar al te vaak mooie PR praatjes. In de praktijk is die transitieperiode naar Xbox One er niet enkel omdat ze zo goed zijn voor ons en ons zo lief vinden.

Hun games zijn gewoon nog niet klaar in de eerste 8-12 maanden van de generatie. Halo Infinite is sowieso gebouwd als een Xbox One game, Psychonauts 2 was al aangekondigd als een Xbox One titel en een aantal launch exclusives zijn alleen op de Series X (zoals The Medium met die dubbele realiteit gameplay shit).

En ook vorige generatie waren partijen als EA, Activision en Ubisoft niet zo happig op het meteen uitbrengen van exclusieve titels for PS4 & Xbox One. Toen waren er ook nog veel PS3 en 360 titels.
pi_194383152
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 12:01 schreef PjotterFRL het volgende:

En ook vorige generatie waren partijen als EA, Activision en Ubisoft niet zo happig op het meteen uitbrengen van exclusieve titels for PS4 & Xbox One. Toen waren er ook nog veel PS3 en 360 titels.
Tuurlijk, maar die gasten krijgen vaak zo'n devkit ook wat later. Die gaan niet jaren werk weggooien om met iets nieuws te beginnen, die starten een pilot-team om te zien wat de volgende game kan zijn terwijl het 'hoofd'team verder gaan met wat ze bezig waren. Wat dat betreft was AC: Unity een uitzondering, daar ging Ubisoft eens niet met een standaard crossgen game bezig, maar meteen met een tweede team vol op next-gen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 3 augustus 2020 @ 13:41:00 #82
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_194384158
En toch zit je een beetje te zanikken, Pheno :v

Tis niet dat de hele generatie de bietenbrug opgaat omdat er een paar titels cross-gen zijn en daarbij duidelijk beter uitkomen op een Series X.

Ik snap dat het komkommertijd is. ;)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_194384259
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 13:41 schreef Skull-splitter het volgende:

Tis niet dat de hele generatie de bietenbrug opgaat omdat er een paar titels cross-gen zijn en daarbij duidelijk beter uitkomen op een Series X.
Volgens mij zeg ik dat ook niet. Ik vraag me alleen nog steeds af hoe ze gamers willen overhalen meteen over te stappen. Ik zie hun vlaggenschip Halo dat op een X1 ook gaat draaien (zeker met die graphics en compleet geen levende wereld, zelfs de wind bestaat niet). Sorry dat er een discussie ontstaat in een forum, volgens mij heeft dat weinig met komkommertijd te maken :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_194384303
Was het trouwens maar komkommertijd op mijn werk , dan was ik nu aan het gamen :')
Ik ben al blij als de software weer opnieuw gedeployed wordt zodat ik even weer even van het werk kan zijn. Crunch time bestaat niet alleen in de game-industrie :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_194384432
quote:
7s.gif Op maandag 3 augustus 2020 13:50 schreef Pheno het volgende:

[..]

Volgens mij zeg ik dat ook niet. Ik vraag me alleen nog steeds af hoe ze gamers willen overhalen meteen over te stappen. Ik zie hun vlaggenschip Halo dat op een X1 ook gaat draaien (zeker met die graphics en compleet geen levende wereld, zelfs de wind bestaat niet). Sorry dat er een discussie ontstaat in een forum, volgens mij heeft dat weinig met komkommertijd te maken :')
Denk dat Halo + Game Pass genoeg units verkoopt om in de eerste maanden uitverkocht te zijn.
  maandag 3 augustus 2020 @ 16:54:13 #86
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_194387052
quote:
7s.gif Op maandag 3 augustus 2020 13:54 schreef Pheno het volgende:
Crunch time bestaat niet alleen in de game-industrie :')
Plannen kun je leren.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 3 augustus 2020 @ 17:11:35 #88
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_194387291
quote:
Doe ook eens wat screenshots dan.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_194387302
quote:
3s.gif Op maandag 3 augustus 2020 17:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Doe ook eens wat screenshots dan.
Staan er in toch
pi_194387316




Staat ook een podcast met Major Nelson in. Daar leggen ze het ook uit. Store moet vooral veel sneller zijn.
  maandag 3 augustus 2020 @ 17:14:17 #91
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_194387323
quote:
16s.gif Op maandag 3 augustus 2020 17:12 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Staan er in toch
Ja, nou was ik ook al bezig :(







The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_194387572
twitter
twitter

JAAAAA
SOONY
  maandag 3 augustus 2020 @ 17:43:43 #93
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_194387713
Godver. Voor niets m'n usericon aangepast.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 3 augustus 2020 @ 17:45:02 #94
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_194387726
Was het Xbox UI maar zo, zoals op de foto's van de nieuwe store. Ik vind hoe het ernu uitziet echt lelijk vanuit een design oogpunt.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_194388076
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 17:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Was het Xbox UI maar zo, zoals op de foto's van de nieuwe store. Ik vind hoe het ernu uitziet echt lelijk vanuit een design oogpunt.
Op de Xbox gebruiken de meeste mensen alleen de guide toch?
pi_194388761
SOONY
pi_194391037
SOONY
  maandag 3 augustus 2020 @ 22:22:49 #98
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_194391821
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2020 21:18 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Beter dan de PlayStation exclusieve personage :+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_194393821
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2020 21:18 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Abomination zat al in de game, maar nu toch speelbaar _O_
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 08:19:28 #100
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_194394115
quote:
17s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:56 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Komt hij ook op de gamepass?
wordt aan gewerkt....ben net terug
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')