smoel was stofzuigenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Is banksky gestopt met koffie serveren?
@:jacquelinehasselbaink
Als je klaar bent kan je hierheen komen.quote:
Ja cute. Zal hem wel leuk staan 😛🤣🥳quote:
stof, hm?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je klaar bent kan je hierheen komen.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Echt hoor, weet je dat dat 'SMOEL' ook bij mij vandaan komt?
Ik heb wat patenten uitstaan.
Pff, ik zei het al toen jij in de luiers lag.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Echt hoor, weet je dat dat 'SMOEL' ook bij mij vandaan komt?
Ik heb wat patenten uitstaan.
ik dus ookquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pff, ik zei het al toen jij in de luiers lag.
Zei je het of lag je nog in de luiers.quote:
Toch weer dat nachtkusje hmmquote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar Zer, ik zou best een kusje willen ...
zeg het al jarenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zei je het of lag je nog in de luiers.
quote:
Een vriend van mij heeft slangen en van het soort waar je beter niet door gebeten kan worden.quote:
Een van mijn bovenburen heeft zijn huis vol van die spinnen en zwarte weduwes etc... en slangen..quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft slangen en van het soort waar je beter niet door gebeten kan worden.
Je weet dat ik anders niet kan slapen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Toch weer dat nachtkusje hmm?
[ afbeelding ]
Die vriend van mij heeft cobra's. : Gelukkig woont hij niet in de buurt.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:11 schreef Rob het volgende:
[..]
Een van mijn bovenburen heeft zijn huis vol van die spinnen en zwarte weduwes etc... en slangen..
kriebels over mijn rug als hij er weer eens een heeft laten ontsnappen..
quote:
Awhhquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft slangen en van het soort waar je beter niet door gebeten kan worden.
Ik zou daar toch niet aan moeten denken brrrrr...quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:11 schreef Rob het volgende:
[..]
Een van mijn bovenburen heeft zijn huis vol van die spinnen en zwarte weduwes etc... en slangen..
kriebels over mijn rug als hij er weer eens een heeft laten ontsnappen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |