Nee. Ik heb drie auto's een proefritje gereden maar bevielen niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat je niet kon slapen.
Heb je al een een keuze gemaakt wat betreft je vakantie voertuig?
Echt niet, is zo gepiept hoor. De mixer doet het werk welquote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik soms wel, maar smelt te snel
[..]
Heb ik nooit gedaan, te lui voor
Jammer, kan je er nog niet op uit.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:01 schreef Rob het volgende:
[..]
Nee. Ik heb drie auto's een proefritje gereden maar bevielen niet.
Morgen verder kijken.
En dan wel zo'n klein pakje waar dat in zit en je zelf dus moet op kloppen?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt niet, is zo gepiept hoor. De mixer doet het werk wel
ppff ik heb ze wel eens met twee vorken geklopt, dat een pleuris werk zzeg
Eerst het winnende getal!quote:
Geen reservegetal.quote:
quote:
quote:
Daar moet je engelengeduld voor hebbenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt niet, is zo gepiept hoor. De mixer doet het werk wel
ppff ik heb ze wel eens met twee vorken geklopt, dat een pleuris werk zzeg
Ik denk dat @PoezeligDing toe is aan een timeout van een minuut of 5. Deze bingo was wel intens.quote:
Ja zijn van die bekertjes slagroom die je zelf kloppen moetquote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dan wel zo'n klein pakje waar dat in zit en je zelf dus moet op kloppen?
O, dat zou fijn zijn. Kan je gaan toerenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:05 schreef Rob het volgende:
[..]
Misschien morgen al.
iets duurdere auto op het oog. Als die bevalt tas er in en gaan....
Ja met twee vorken wel. Maar mijn mixer ging kapot dus ik moest welquote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Daar moet je engelengeduld voor hebben
Een mixer hebben is sowieso wel handig idd.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja met twee vormen wel. Maar mijn mixer ging kapot dus ik moest wel
Fier rechtop! Dit gaat leuk worden!quote:
Ja dat zeker. Alleen klop ik nu niet meer zo vaak. Slecht voor de lijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een mixer hebben is sowieso wel handig idd.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat @:PoezeligDing toe is aan een timeout van een minuut of 5. Deze bingo was wel intens.
uhuquote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Fier rechtop! Dit gaat leuk worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |