haags_kwartiertje & Dotteke tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: Dotteke
Seizoen 27: Dotteke
Seizoen 28: HiDiHo
Seizoen 29: Dotteke
Seizoen 30: ZerokuSPOILER: Odes aan Zeroku Winnaar juni 2020 ----Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezier
Zonder wrijving geen glans
Ga je alweer weg?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
HAAGSE FIJNE KAAP VRIEND WEES BLIJ MEE DOEI
Lekker tochquote:
Hey Mrsl L ja en puntjes scorenquote:
Zo heerlijk rustig....quote:
Ja, was van de vlottequote:
Rustaaagggquote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
HAAGSE FIJNE KAAP VRIEND WEES BLIJ MEE DOEI
Suzie?quote:
Ga je rummicuppen met Paulquote:
Ja, op de tweede datequote:
Ja, hier ook al lang geledenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Lang geleden dat ik rummicuppen speelde.
Hij heeft alleen geen toestemming aan mij gevraagd.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij heeft alleen geen toestemming aan mij gevraagd.
Oh en de eerste date dan?quote:
Moet datquote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij heeft alleen geen toestemming aan mij gevraagd.
Ze is al lang mijn vriendinnetje hier.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Heb jij eigendomsbewijs dat MrsL je eigendom is
O echt.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze is al lang mijn vriendinnetje hier.
Ja, schriftelijk en in drievoud.quote:
Tis wat MrsL je bent geclaimdquote:
Zo zo toe maar weerquote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, schriftelijk en in drievoud.
Ja ja je hebt je wat aangehaald MrsLquote:
Mannen ookquote:
Je hebt geluk dit keer Mario dat er niemand isquote:
Wie?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:15 schreef mario390 het volgende:
werd de nacht weer kut zonder rust van...
Geen idee.quote:
A dacht je bent een toestemmingsnpapier aan het maken hahahaquote:
Ik denk @Robquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A dacht je bent een toestemmingsnpapier aan het maken hahaha
O, nog niet klaarquote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Nee, ik ben mijn programma's aan het installeren.
Het belangrijkste staat er al op. Beetje de laatste programma's nog.quote:
Dat zou het verklaren.quote:
Gaat altijd een hoop tijd in zitten hequote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het belangrijkste staat er al op. Beetje de laatste programma's nog.
Hey Paulquote:
Soms wel ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat altijd een hoop tijd in zitten he
Nou vind het altijd een hele klus hoor. VOor alles er weer opstaat b en je vaak een paar uur verderquote:
Ik ben al 3 dagen bezig.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou vind het altijd een hele klus hoor. VOor alles er weer opstaat b en je vaak een paar uur verder
ppfff das nog al een tijdjequote:
Ik ben er ook niet continu mee bezig.quote:
Ik sla over.quote:
Ik weet niet eens waarom.quote:
Kan aan je browser liggen, kan aan je netwerk verbinding liggen, kan aan fok liggen. Soms komen nieuwe posts binnen 10 seconden hier binnen en soms pas na een minuut (in firefox, chrome is hier meestal sneller)quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:59 schreef mario390 het volgende:
ja maar hoezo lopt fok te lanfgzaam met de posts?
Je bent te langzaam.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu komt je post ,ik zet hem en is tijd over,daar kann wat niet kloppen
Opnieuw installeren. Tot over 3 dagenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow echt?
Nou dan allemaal maar de pc opnieuw opstarten.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Opnieuw installeren. Tot over 3 dagen
Soms duurd het verweken van je bericht even. Je invoertijd klopt wel.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien ben je wat trager en valt het je niet op
zij heeft punten niet zo nodig daar achter jenseits van 10quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien ben je wat trager en valt het je niet op
Maak je niet zo druk joh.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij heeft punten niet zo nodig daar achter jenseits van 10
Vandaag valt het ook wel mee, vd week was het rond de 10 sec.quote:
quote:
Ze ging net een appeltaart bakken voor iedereen en dan kom je met deze opmerking. Dat kunnen we nu ook wel op onze buik schrijven.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij heeft punten niet zo nodig daar achter jenseits van 10
Ja klopt, toen ging het met het invoeren steeds al fout.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vandaag valt het ook wel mee, vd week was het rond de 10 sec.
Geen appelpunt voor Mario.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:06 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Ze ging net een appeltaart bakken voor iedereen en dan kom je met deze opmerking. Dat kunnen we nu ook wel op onze buik schrijven.
FB / Nieuwe PI's voor mensen met een premium account (abo)quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:07 schreef devzero het volgende:
Sinds wanneer is [ afbeelding ] een nieuw posticon?
ik heb hier apfelkuchenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:06 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Ze ging net een appeltaart bakken voor iedereen en dan kom je met deze opmerking. Dat kunnen we nu ook wel op onze buik schrijven.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:07 schreef devzero het volgende:
Ik zie die niet in de lijst staanquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:07 schreef devzero het volgende:
maar du heeft geen aboquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
FB / Nieuwe PI's voor mensen met een premium account (abo)
Nog een extra reden om mijn abonnement te verlengen. Deze toevoeging maakt fok! nog leuker voor mijquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
FB / Nieuwe PI's voor mensen met een premium account (abo)
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:09 schreef devzero het volgende:
Ik heb alleen appels. Wel bloem&boter en zo, maar geen tijd om te gaan bakken
de laatste symbolquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zie die niet in de lijst staan
Alleen voor abbo houders.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet je een abo voor hebben.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog een extra reden om mijn abonnement te verlengen. Deze toevoeging maakt fok! nog leuker voor mij
Je mist echt een fantastische nieuwe toevoeging op dit forum.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
dat was geloof ik altijd zo,nur de kaffeetasse is nieuwquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wat naast je UI staat dat blauwe dingetje dat kan je veranderen in een smiley.
Beperkt, maar als je een abo hebt heb je meer keuze.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat was geloof ik altijd zo,nur de kaffeetasse is nieuw
Alleen hebben mensen met een abonement nu extra Post Icons beschikbaar.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat was geloof ik altijd zo,nur de kaffeetasse is nieuw
Die jij nu hebt daar heb je geen abo voor nodig.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:18 schreef Mrsloveable het volgende:
deze is ook wel leuk om toe te voegen in de PI lijst
Ik bedoel voor in de PIquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die jij nu hebt daar heb je geen abo voor nodig.
Nee voor meer hoor hele onderste rijtje en ik kan ook groter Usericon doen met meer mb'squote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je precies nu en bas - abo genomen vor de koffeetass?
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee voor meer hoor hele onderste rijtje en ik kan ook groter Usericon doen met meer mb's
Doe niet zo gek.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
vaag he zo stil hier vast een reden
Goedzoquote:
Heb je een abo??quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Nu kan ik ook sneller achter elkaar posten
Doe maar dan is het niet meer zo stil hier.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Nu kan ik ook sneller achter elkaar posten
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Als je goed kijkt zie je sterretje kleur hebben
Stilte is niet erg lekker punten harkenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Doe maar dan is het niet meer zo stil hier. [ afbeelding ]
Da's waar.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Stilte is niet erg lekker punten harken
Hey heyquote:
Voor 6 maandjes, daarna zie ik wel weerquote:
Zag het ook, denk dat het vanmiddag erin gezet is.. alleen is het de vraag of het helptquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:30 schreef mario390 het volgende:
dat is van vandaag nieuw??
... kijk je post nog eens goed na: zou dit als "zuigend" of "uitlokkend" kunnen worden opgevat? Pas je post dan aan voordat je op "Invoeren" klikt.Edit: vat niet meteen alles als "zuigend" of "uitlokkend" op. Lang verhaal kort: chill, relax, rustaaagghhh
Lang zat.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Voor 6 maandjes, daarna zie ik wel weer
De geruchten gaan dat je die van @Paul hebt gekregen, maar ik zie het niet staan in zijn blog.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Voor 6 maandjes, daarna zie ik wel weer
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:31 schreef devzero het volgende:
[..]
De geruchten gaan dat je die van @:paul hebt gekregen, maar ik zie het niet staan in zijn blog.
Om uit te testen wel jaquote:
Ik zie het op mijn rekening toch echt een bedrag staan van Fok!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:31 schreef devzero het volgende:
[..]
De geruchten gaan dat je die van @:paul hebt gekregen, maar ik zie het niet staan in zijn blog.
Omdat het te lang is en de meeste hier lezen het toch niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zag het ook, denk dat het vanmiddag erin gezet is.. alleen is het de vraag of het helpt
Mooie roddel @Paul heeft geen abo over voor zijn nieuwe vlamquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Om uit te testen wel ja
[..]
Ik zie het op mijn rekening toch echt een bedrag staan van Fok!
Gaf hij mij maar een abo cadeau
Ik altijd wel braafquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat het te lang is en de meeste hier lezen het toch niet.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Mooie roddel @:paul heeft geen abo over voor zijn nieuwe vlam
Ik zag hem ook netquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:30 schreef mario390 het volgende:
dat is van vandaag nieuw??
... kijk je post nog eens goed na: zou dit als "zuigend" of "uitlokkend" kunnen worden opgevat? Pas je post dan aan voordat je op "Invoeren" klikt.Edit: vat niet meteen alles als "zuigend" of "uitlokkend" op. Lang verhaal kort: chill, relax, rustaaagghhh
Mwahquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Z O M E R
Zooooooooooooooooooooooooooomer!!
Lidl reclame was er net op op Spotifyquote:
Ah zoquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lidl reclame was er net op op Spotify
Ja twee daagjes ofzo weer.quote:
Ik vind het irritant hoe ze Lidl uitspreken.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lidl reclame was er net op op Spotify
Tot zondag, maar kan in eens weer veranderenquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan gaat de temperatuur in de lift ja.
Ik zeg ook liedelquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vind het irritant hoe ze Lidl uitspreken.
Liedel klinkt zo raar, wij zeggen altijd liddel.
Klopt heb wel een zomer als deze liever als die 40 graden van vorig jaar.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tot zondag, maar kan in eens weer veranderen
Ja preciesquote:
Dat hoeft voor mij ook niet nee, veel te warm kan gewoon niks doen.. want als je even beweegt zweet je alquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt heb wel een zomer als deze liever als die 40 graden van vorig jaar.
Wij gaan hier ook een lidl krijgen. Echt fantastisch. Zat er op te wachtenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zeker weten, ik wil er hier ook wel 1.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Wij gaan hier ook een lidl krijgen. Echt fantastisch. Zat er op te wachten
waar blijft mijn koffie danquote:
Komt er aan. Stond al klaar in de keuken, maar die is nu koud.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
waar blijft mijn koffie dan
meen je dit nu wat wil je er gaan kopen dan?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Een nieuwe autoquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
meen je dit nu wat wil je er gaan kopen dan?
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Pffft veel te warm. [ afbeelding ]
Hey Mikeyquote:
Allemaal kwaliteitsspullen voor een schappelijke prijs. Ja, ik zou daar bijna dagelijks naar koopjes gaan zoeken.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
meen je dit nu wat wil je er gaan kopen dan?
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Allemaal kwaliteitsspullen voor een schappelijke prijs. Ja, ik zou daar bijna dagelijks naar koopjes gaan zoeken.
Ik ook, ben dik tevreden zo.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt heb wel een zomer als deze liever als die 40 graden van vorig jaar.
Ja was niks.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat hoeft voor mij ook niet nee, veel te warm kan gewoon niks doen.. want als je even beweegt zweet je al
Ik vind em ook heel goed, ga soms als ik een auto tot mijn beschikking heb er boodschappen doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Allemaal kwaliteitsspullen voor een schappelijke prijs. Ja, ik zou daar bijna dagelijks naar koopjes gaan zoeken.
Kom er net vandaag. ijsjes bij de lidll 1,99 elders 3,49 zelfde merkquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vind em ook heel goed, ga soms als ik een auto tot mijn beschikking heb er boodschappen doen.
Op de fiets doe ik niet meer, dan kan ik lopend terug omdat ik teveel heb gehaald.
Daar val ik buiten.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:47 schreef Dotteke het volgende:
@:Jippie
https://www.telegraaf.nl/(...)-jarigen-in-randstad
Dat scheelt nogal een stuk.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom er net vandaag. ijsjes bij de lidll 1,99 elders 3,49 zelfde merk
Slecht nieuws maar was te verwachten.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:47 schreef Dotteke het volgende:
@:Jippie
https://www.telegraaf.nl/(...)-jarigen-in-randstad
Iedere supermarkt heeft goeie en slechte dingen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Soms heeft lidl wel goeie dingen hoor
voor die soms ga ik er ook niet heen ..quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Soms heeft lidl wel goeie dingen hoor
Gelukkig maar, maar zoals er al staat risico dat ze andere besmetten is er welquote:
Hier net zoquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Iedere supermarkt heeft goeie en slechte dingen.
Wij hebben AH en Aldi.
Voor sommige dingen halen we liever bij de AH en sommige dingen liever bij de Aldi.
Scheelt maar 1 jaar.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, maar zoals er al staat risico dat ze andere besmetten is er wel
Vreemd dat het nu allemaal jongeren zijn
En welke supermarkt heeft dat wel dan?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
voor die soms ga ik er ook niet heen ..
kwaliteit moet gewoon goed zijn ect
Je bent weer terugquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
voor die soms ga ik er ook niet heen ..
kwaliteit moet gewoon goed zijn ect
Ja, vandaag bijna 1400 nieuwe besmettingenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Slecht nieuws maar was te verwachten.
Ik ga altijd jumbo of lidl herken dit ook wel.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Iedere supermarkt heeft goeie en slechte dingen.
Wij hebben AH en Aldi.
Voor sommige dingen halen we liever bij de AH en sommige dingen liever bij de Aldi.
kan je coca cola halen lidl? de chips vd lidl niet te doen bijvb snoep is bagger. brood is bagger en over de groente maar te zwijgen...quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En welke supermarkt heeft dat wel dan?
Als ik die in de buurt had gehad dan was dat de keuze geweest idd.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga altijd jumbo of lidl herken dit ook wel.
Tja vragen de mensen ook een beetje zelf om geen afstand meer houden op vakantie willen horeca zou en moest weer open etc.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, vandaag bijna 1400 nieuwe besmettingen
Nee. 234 vandaag. Vorige week was het totaal iets meer dan 1300.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, vandaag bijna 1400 nieuwe besmettingen
J a leuk maar wat heb je er aan vraag ik mij dan afquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Beperkt, maar als je een abo hebt heb je meer keuze.
marioooquote:
Bestaat niet meer is jumbo tegenwoordigquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Het allerlekkerste is natuurlijk je producten bij de boer weghalen.
Voor degenen die het leuk vinden.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
J a leuk maar wat heb je er aan vraag ik mij dan af
Oh nee cola haal ik daar ook niet, brood vind ik prima gooi het toch in de diepvriesquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kan je coca cola halen lidl? de chips vd lidl niet te doen bijvb snoep is bagger. brood is bagger en over de groente maar te zwijgen...
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verder zijn die cijfers niks om je zorgen over te maken.
Haha.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bestaat niet meer is jumbo tegenwoordig
Vlees zit vol met water... enzovoorts.. nee hoor geen lidl zooi hierquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh nee cola haal ik daar ook niet, brood vind ik prima gooi het toch in de diepvries
Groente idd niet zo nee
Hier ook, dacht eerst waar hebben ze het overquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hier ook, dacht eerst waar hebben ze het over
Bij de meeste supermarkten zit er water in het vleesquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Vlees zit vol met water... enzovoorts.. nee hoor geen lidl zooi hier
Er wordt flink meer getest. Ziekenhuisopnames zijn vooralsnog erg laag evenals de IC opnames.quote:
Hey JIppie in da housequote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hier ook, dacht eerst waar hebben ze het over
Dan ook wapens en munitiequote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik las vandaag ergens dat corona littekenweefsel veroorzaakt rondom het hart ook bij milde klachten tenminste bij 60 van de 100 mensen was dit te zien toch niet blij mee.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er wordt flink meer getest. Ziekenhuisopnames zijn vooralsnog erg laag evenals de IC opnames.
dit klopt mikeyquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik las vandaag ergens dat corona littekenweefsel veroorzaakt rondom het hart ook bij milde klachten tenminste bij 60 van de 100 mensen was dit te zien toch niet blij mee.
Jammer dat je mobiel die PIs niet ziet. Daarom gebruiken weinig mensen ze nog.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
de pi wordt vaak gebruikt zie devs bericht over de lidl . werd seriues genomen bijvb dankzij pi zie je wat hij bedoeld
Tsja das kut ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik las vandaag ergens dat corona littekenweefsel veroorzaakt rondom het hart ook bij milde klachten tenminste bij 60 van de 100 mensen was dit te zien toch niet blij mee.
klopt daarom let ik er ook al niet meer eens opquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Jammer dat je mobiel die PIs niet ziet. Daarom gebruiken weinig mensen ze nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |