Slecht nieuws maar was te verwachten.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:47 schreef Dotteke het volgende:
@:Jippie
https://www.telegraaf.nl/(...)-jarigen-in-randstad
Iedere supermarkt heeft goeie en slechte dingen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Soms heeft lidl wel goeie dingen hoor
voor die soms ga ik er ook niet heen ..quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Soms heeft lidl wel goeie dingen hoor
Gelukkig maar, maar zoals er al staat risico dat ze andere besmetten is er welquote:
Hier net zoquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Iedere supermarkt heeft goeie en slechte dingen.
Wij hebben AH en Aldi.
Voor sommige dingen halen we liever bij de AH en sommige dingen liever bij de Aldi.
Scheelt maar 1 jaar.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, maar zoals er al staat risico dat ze andere besmetten is er wel
Vreemd dat het nu allemaal jongeren zijn
En welke supermarkt heeft dat wel dan?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
voor die soms ga ik er ook niet heen ..
kwaliteit moet gewoon goed zijn ect
Je bent weer terugquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
voor die soms ga ik er ook niet heen ..
kwaliteit moet gewoon goed zijn ect
Ja, vandaag bijna 1400 nieuwe besmettingenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Slecht nieuws maar was te verwachten.
Ik ga altijd jumbo of lidl herken dit ook wel.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Iedere supermarkt heeft goeie en slechte dingen.
Wij hebben AH en Aldi.
Voor sommige dingen halen we liever bij de AH en sommige dingen liever bij de Aldi.
kan je coca cola halen lidl? de chips vd lidl niet te doen bijvb snoep is bagger. brood is bagger en over de groente maar te zwijgen...quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En welke supermarkt heeft dat wel dan?
Als ik die in de buurt had gehad dan was dat de keuze geweest idd.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga altijd jumbo of lidl herken dit ook wel.
Tja vragen de mensen ook een beetje zelf om geen afstand meer houden op vakantie willen horeca zou en moest weer open etc.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, vandaag bijna 1400 nieuwe besmettingen
Nee. 234 vandaag. Vorige week was het totaal iets meer dan 1300.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, vandaag bijna 1400 nieuwe besmettingen
J a leuk maar wat heb je er aan vraag ik mij dan afquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Beperkt, maar als je een abo hebt heb je meer keuze.
marioooquote:
Bestaat niet meer is jumbo tegenwoordigquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Het allerlekkerste is natuurlijk je producten bij de boer weghalen.
Voor degenen die het leuk vinden.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
J a leuk maar wat heb je er aan vraag ik mij dan af
Oh nee cola haal ik daar ook niet, brood vind ik prima gooi het toch in de diepvriesquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kan je coca cola halen lidl? de chips vd lidl niet te doen bijvb snoep is bagger. brood is bagger en over de groente maar te zwijgen...
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verder zijn die cijfers niks om je zorgen over te maken.
Haha.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bestaat niet meer is jumbo tegenwoordig
Vlees zit vol met water... enzovoorts.. nee hoor geen lidl zooi hierquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh nee cola haal ik daar ook niet, brood vind ik prima gooi het toch in de diepvries
Groente idd niet zo nee
Hier ook, dacht eerst waar hebben ze het overquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vind het irritant hoe ze Lidl uitspreken.
Liedel klinkt zo raar, wij zeggen altijd liddel.
Ik ook.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hier ook, dacht eerst waar hebben ze het over
Bij de meeste supermarkten zit er water in het vleesquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Vlees zit vol met water... enzovoorts.. nee hoor geen lidl zooi hier
Er wordt flink meer getest. Ziekenhuisopnames zijn vooralsnog erg laag evenals de IC opnames.quote:
Hey JIppie in da housequote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hier ook, dacht eerst waar hebben ze het over
Dan ook wapens en munitiequote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Wij gaan hier ook een lidl krijgen. Echt fantastisch. Zat er op te wachten
Ik las vandaag ergens dat corona littekenweefsel veroorzaakt rondom het hart ook bij milde klachten tenminste bij 60 van de 100 mensen was dit te zien toch niet blij mee.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er wordt flink meer getest. Ziekenhuisopnames zijn vooralsnog erg laag evenals de IC opnames.
dit klopt mikeyquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik las vandaag ergens dat corona littekenweefsel veroorzaakt rondom het hart ook bij milde klachten tenminste bij 60 van de 100 mensen was dit te zien toch niet blij mee.
Jammer dat je mobiel die PIs niet ziet. Daarom gebruiken weinig mensen ze nog.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
de pi wordt vaak gebruikt zie devs bericht over de lidl . werd seriues genomen bijvb dankzij pi zie je wat hij bedoeld
Tsja das kut ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik las vandaag ergens dat corona littekenweefsel veroorzaakt rondom het hart ook bij milde klachten tenminste bij 60 van de 100 mensen was dit te zien toch niet blij mee.
klopt daarom let ik er ook al niet meer eens opquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Jammer dat je mobiel die PIs niet ziet. Daarom gebruiken weinig mensen ze nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |