haags_kwartiertje & Dotteke tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: Dotteke
Seizoen 27: Dotteke
Seizoen 28: HiDiHo
Seizoen 29: Dotteke
Seizoen 30: ZerokuSPOILER: Odes aan Zeroku Winnaar juni 2020 ----Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezier
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
je verzaaktquote:
je was op tijd wilde je net ( grapje) kapenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Stik, ik had het niet door dat ik sloot.
Volgens mij wordt de quarantaine ook niet gecontroleerd op naleving dus is tamelijk 'vrijblijvend'quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:40 schreef Gizmogirl28 het volgende: [..] Aan de ene kant heb ik zoiets van eigen schuld, je neemt zelf een groot risico, en aan de andere kant zijn de gevolgen weer dat mensen hun kids naar school sturen en zelf weer gaan werken en zo. Zo krom als een hoepel allemaal.
Best een leuke TT.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Je hebt een sec te vroeg geopend.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Komt hier door:quote:
Ik keek net naar buiten en daar liep iemand die meer met haar telefoon bezig was dan opletten en er stond een lantaarnpaal die niet aan de kant wou.quote:
Het is meer een dringend advies meende ik te lezen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de quarantaine ook niet gecontroleerd op naleving dus is tamelijk 'vrijblijvend'
Nou zeg.quote:
Ze hoepen steeds gekker.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het is meer een dringend advies meende ik te lezen.
Dat vind ik dan wel heel erg raar, mensen hier 1.5 meter moeten houden en ze hebben het al over mondkapjes plicht en de mensen die eigenwijs naar het buitenland gaan met alle risico's van dien wel vrij rond laten lopen.
De hoepen begint steeds krommer te worden.
Oh dat is heerlijk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik keek net naar buiten en daar liep iemand die meer met haar telefoon bezig was dan opletten en er stond een lantaarnpaal die niet aan de kant wou.
Dat was best komisch om te zien.![]()
Vandaag heeft het OMT overleg dus daar zal wel een persmomentje uit voortvloeien.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het is meer een dringend advies meende ik te lezen.
Dat vind ik dan wel heel erg raar, mensen hier 1.5 meter moeten houden en ze hebben het al over mondkapjes plicht en de mensen die eigenwijs naar het buitenland gaan met alle risico's van dien wel vrij rond laten lopen.
De hoepen begint steeds krommer te worden.
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vandaag heeft het OMT overleg dus daar zal wel een persmomentje uit voortvloeien.
Betekentquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wat betekend hoepen? is dat fries?
jaquote:
Stond eens een gast met zijn telefoon bij het stoplicht te wachten. Ik ging naast hem staan en op een gegeven moment zegt hij wat duurt het lang.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh dat is heerlijk om naar te kijken.
Weet het niet, ze moeten wel iets nu de cijfers oplopen en de 'bevolking' bijna meer maatregelen verlangtquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Zal wel niks anders uitkomen dan nu denk ik.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stond eens een gast met zijn telefoon bij het stoplicht te wachten. Ik ging naast hem staan en op een gegeven moment zegt hij wat duurt het lang.
Ik heb hem niet gezegd dat het stoplicht al 3x op groen is geweest.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stond eens een gast met zijn telefoon bij het stoplicht te wachten. Ik ging naast hem staan en op een gegeven moment zegt hij wat duurt het lang.
Ik heb hem niet gezegd dat het stoplicht al 3x op groen is geweest.
Oh Giz, had je je bezeerd?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
Ik ben een keer tegen een lantaarnpaal aangelopen toen ik mijn bril schoonmaakte.![]()
Midden in het centrum.
ligt er ook weer aan frech of je er familie heb wonen bijvb... ect ect ik mag wel naar buitenland van mijn baas . alleen met een risico dat ik er vast zit en moet blijven bijvb onbetaald verlof wordtquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:51 schreef FreshFruit het volgende:
Je hebt recht op vrije dagen,dat is iets anders dan naar het buitenland moeten lijkt me.
Ja niemand wil meer een lockdown, dan gaan er echt heel veel bedrijven op de fles.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Weet het niet, ze moeten wel iets nu de cijfers oplopen en de 'bevolking' bijna meer maatregelen verlangt
Ik had geen haast dus ik bleef staan als het licht groen werd.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:51 schreef FreshFruit het volgende:
Je hebt recht op vrije dagen,dat is iets anders dan naar het buitenland moeten lijkt me.
Heerlijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had geen haast dus ik bleef staan als het licht groen werd.
Ik dan ook maar even ;fullspeed tegen een glazen deur aanstgestuiterd.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
Ik ben een keer tegen een lantaarnpaal aangelopen toen ik mijn bril schoonmaakte.![]()
Midden in het centrum.
ik liep dwars door hordeur heen op werkquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dan ook maar even ;fullspeed tegen een glazen deur aanstgestuiterd.
Precies, heb je toevallig 'Hollandse zaken' gezien van het weekend. Daarin stelde een vrouw 'Annie' dat het gedaan is met de solidariteit nu, het is veel meer ieder voor zich dan in het begin van de maatregelenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja niemand wil meer een lockdown, dan gaan er echt heel veel bedrijven op de fles.
Dat is ook een klassieker.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dan ook maar even ;fullspeed tegen een glazen deur aanstgestuiterd.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik liep dwars door hordeur heen op werk![]()
![]()
helemaal kapoet
Lach niet viel letterlijk met deur in huisquote:
Dikke bult op e kop.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat is ook een klassieker.
Niet gewond geraakt?
Niet gezien, maar het is wel zo denk ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:55 schreef Jippie het volgende:
[..]
Precies, heb je toevallig 'Hollandse zaken' gezien van het weekend. Daarin stelde een vrouw 'Annie' dat het gedaan is met de solidariteit nu, het is veel meer ieder voor zich dan in het begin van de maatregelen
kom maar bij zuster jacqiequote:
Ik zag wel even sterretjes toen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oei. Gelukkig gaan die wel weer weg.
oei dat is dan hard gegaanquote:
Egoïsme is een keuze.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
gelukkig heb ik andere mening werk me de kolere kan niet elke dag uitslapen wekker gaat plicht roept... na mijn werk heel huishouden . ect ect dus ga ik in oktobr als mogelijk is twee weken turkije all in wel verdiend vind ik.
Hard hoofd,ben wel iets gewend.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oei dat is dan hard gegaan
Joh als het kan en mag is het geen egoisme..quote:
Dus dat, waarom zou je naar het buitenland moeten.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:51 schreef FreshFruit het volgende:
Domheid kun je niks aan doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Joh als het kan en mag is het geen egoisme..
Oeps auwwwwwwwwwwquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
Midden in het centrum.
Ik zie het soms nog wel eens gebeuren bij bushokjes die geheel van glas zijn.quote:
https://www.volkskrant.nl(...)p-hun-hart~b62d1c45/quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus dat, waarom zou je naar het buitenland moeten.
Mijn buuf was net aan de deur die komt uit senegal. Gaat ieder jaar een paar weken naar haar familie.
Nu gaan ze10 dagen naar loenen op de fiets en een tentje en daar de boel verkennen.
Men moet er ook veel strenger in worden,quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Niet gezien, maar het is wel zo denk ik.
Mensen die denken de weg af te snijden om de bus nog te kunnen halen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie het soms nog wel eens gebeuren bij bushokjes die geheel van glas zijn.
klopt welk niveau heb jij van opleiding?quote:
Hey Mikeyquote:
Is dat relevant?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt welk niveau heb jij van opleiding?
Met deze dingen wel.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Men moet er ook veel strenger in worden,
Dit was in een winkelcentrum in Heerenveen,ik stuiterde ook echt een paar meter terug.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie het soms nog wel eens gebeuren bij bushokjes die geheel van glas zijn.
Boeiuh, als we maar naar ons all inclusive resort zijn geweest.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)p-hun-hart~b62d1c45/
Dit bericht bedoelde ik
Wel goede kwaliteit deur dan.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit was in een winkelcentrum in Heerenveen,ik stuiterde ook echt een paar meter terug.
je noemt mij dom dus ja . werk je? ectquote:
Als je tijd hebt moet je het even terugkijkenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Niet gezien, maar het is wel zo denk ik.
Inzake corona vind ik je inderdaad enorm stupide en egocentrisch.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je noemt mij dom dus ja . werk je? ect
Thnx, zo dan en dan blijven er altijd nog simpele zielen zeggen dat het maar een gewoon griepje is.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)p-hun-hart~b62d1c45/
Dit bericht bedoelde ik
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:02 schreef Paul het volgende:
Morgen naar de kapper voor de 1e date met mrsloveable
Laat ons even weten hoe het ging. Wel met foto's natuurlijk of video.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:02 schreef Paul het volgende:
wat weet jij ervan staat er dat ik ga als niet kan en mag????????quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Inzake corona vind ik je inderdaad enorm stupide en egocentrisch.
Waarom huil je daarbij heequote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:05 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Laat ons eve weten hoe het ging. Wel met foto's natuurlijk of video.
Netjesquote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:02 schreef Paul het volgende:
Die kon mij wel aan.Mijn vader had ooit ook iet leuks.Die was gewend dat schuifdeuren van beide kanten opengaan.En niet van 1 kant .Die knalde er met zijn neus tegen aan.quote:
Maar ze vliegen nietquote:
Goed punt.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als je tijd hebt moet je het even terugkijken![]()
[ twitter ]
Rustig meidquote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wat weet jij ervan staat er dat ik ga als niet kan en mag????????
dan kom ik er niet eens ..
en iemand dom noemen is pas dom. verders negeer ik dit punt
Het gaat niet om ‘mogen’. Het gaat om je verantwoordelijkheid nemen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wat weet jij ervan staat er dat ik ga als niet kan en mag????????
dan kom ik er niet eens ..
en iemand dom noemen is pas dom. verders negeer ik dit punt
.quote:
Puntjes knippen.quote:
Oef.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die kon mij wel aan.Mijn vader had ooit ook iet leuks.Die was gewend dat schuifdeuren van beide kanten opengaan.En niet van 1 kant .Die knalde er met zijn neus tegen aan.
Mooitie die neem ik zat wees gerust ...quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat niet om ‘mogen’. Het gaat om je verantwoordelijkheid nemen.
Nee, die neem je duidelijk niet met ‘ik heb recht op vakantie dus ik ga naar Turkije’.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Mooitie die neem ik zat wees gerust ...
Is dit een liefdeskwartetje?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:10 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nog beter, een livestreamquote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:05 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Laat ons even weten hoe het ging. Wel met foto's natuurlijk of video.
lees wat je wil lezen mooitiequote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, die neem je duidelijk niet met ‘ik heb recht op vakantie dus ik ga naar Turkije’.
En goedemiddagquote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:05 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Laat ons even weten hoe het ging. Wel met foto's natuurlijk of video.
Uhuhquote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lees wat je wil lezen mooitie![]()
![]()
en vooral hoe je het wil lezen. ik weet mijn eigen verantwoordelijkheden ... dus dat einde discussie
Nee, verre van dat Mootiequote:
Er zit bij Jacq nog wel meer dan een allinclusive vakantie achter.Maar dat weet jij wss niet.quote:
ik ga er ook niet op in verders fruit ... zit voor mij enorm groot belang achter. maar ga alleen als het veilig genoeg zou zijnquote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zit bij Jacq nog wel meer dan een allinclusive vakantie achter.Maar dat weet jij wss niet.
I know.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik ga er ook niet op in verders fruit ... zit voor mij enorm groot belang achter. maar ga alleen als het veilig genoeg zou zijn
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zit bij Jacq nog wel meer dan een allinclusive vakantie achter.Maar dat weet jij wss niet.
Wat ik hier lees is ‘ik heb hard gewerkt dus ik heb recht op vakantie’, met die info moet ik het dan maar doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemiddag.quote:
Dat is wel waar ze haar punt mee maakt, en een discussie over aan wil gaan.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan is het ook makkelijk oordelen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:17 schreef mootie het volgende:
[..]
[..]
Wat ik hier lees is ‘ik heb hard gewerkt dus ik heb recht op vakantie’, met die info moet ik het dan maar doen.
Hey SBEquote:
Klopt, maar je ging er wel een beetje met een 'gestrekt been' in.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:17 schreef mootie het volgende:
[..]
[..]
Wat ik hier lees is ‘ik heb hard gewerkt dus ik heb recht op vakantie’, met die info moet ik het dan maar doen.
Ja, daaahaaag. Als dat iemands statement is, dan ligt dat niet aan mij natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan is het ook makkelijk oordelen.
Die van mij heeft zijn finishing touch (mondkapje) van @noodgang gehad, mijn lieve winterschilderquote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:18 schreef Paul het volgende:
Ik zie jullie kunstwerkje graag tegemoet
ONZ / Avatar-kunst
Ik houd van duidelijkheidquote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
Klopt, maar je ging er wel een beetje met een 'gestrekt been' in.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Die van mij heeft zijn finishing touch (mondkapje) van @:noodgang gehad, mijn lieve winterschilder
Ik ook niet.quote:
quote:
quote:
quote:
Goedemiddag.quote:
Hey Noodquote:
Laters.quote:
Jammerquote:
Wat gaat u doen?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:27 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik moet ook maar eens wat gaan doen.
Ik heb net 2 wrede tosti`s op.quote:
Dat weet ik niet.quote:
O, dat schiet ook niet echt op danquote:
Lekker toch.quote:
hup hup in d ebeentjesquote:
Hoe op,dat zei mijn vader vroeger altijd wanneer we uit bed moesten komen.quote:
mijne ook ..quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe op,dat zei mijn vader vroeger altijd wanneer we uit bed moesten komen.![]()
Never forget.quote:
Nee ❤ net als ga toch maar naar bed al slaap je niet rust je tochquote:
Ook zo`n mooie.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee ❤ net als ga toch maar naar bed al slaap je niet rust je toch
❤❤❤quote:
Ik ga zo even OEFF.quote:
Let me think birtanem.quote:
Lekker klinkt dat,ich hatte tosti mit gemuse.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker klinkt dat,ich hatte tosti mit gemuse.
We hadden allemaal dezelfde moeder.quote:
quote:
Oke maar je weet anders verstofd 😉😉😉😉quote:
Echt hoor.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hadden allemaal dezelfde moeder.
Je zou het bijna denken.quote:
Ik denk er met genoegen aan terug nu,toen vond ik het vreselijk.quote:
HUP,HUP MET DE BEENTJES.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:53 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kan nog steeds geen motivatie vinden.
Straks.quote:
Dat kan ook.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:56 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn beppe kroop vroeger bij mijn vader in bed als hij niet wilde opstaan.
Mooi plekjequote:
Dat scheen wel te werken ook.quote:
Hey Hema, alles goed?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja goed zo, gewoon lekker gezellig doen
Ik heb nooit de intentie om iets raars te doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja goed zo, gewoon lekker gezellig doen
Hop hop gas eropquote:
Was passiert?quote:
wat dan mop door mij?quote:
Kwaakkwaakquote:
Ik weet rustig maar superworm is geweestquote:
Heer PF.alles wel?quote:
had ik hier ookquote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:06 schreef Superbadeendje het volgende:
Waarom is Fok steeds stuk als ik een bericht wil plaatsen?
Stom he.quote:
Euhm ja,slechte mensen altijd goed.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:07 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Goedemiddag fresch, jazeker wel. Met jou ook?
irritant zelfs\quote:
quote:
Iedereen.quote:
Is niet specifiek aan jou gericht.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb nooit de intentie om iets raars te doen.
Eyquote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:11 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dat is duidelijk. Leuk als hij er een half uur uitploft met de laatste post
Was laatst een MOD met 2160, pintos.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:11 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dat is duidelijk. Leuk als hij er een half uur uitploft met de laatste post
Was wel lachen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was laatst een MOD met 2160, pintos.
Hoi haagsquote:
Grote storing geweest danquote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was laatst een MOD met 2160, pintos.
Slotje.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Hoi haags
[..]
Grote storing geweest dan
nee topic geslotenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Hoi haags
[..]
Grote storing geweest dan
Neequote:
Hey play💋quote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:15 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Oh God, allemaal te lief gedaan tegen elkaar?
Hey Plymquote:
Mooi zo. Ja hoor hier ook alles goedquote:
Ja, dat was zeker lachen.quote:
Daar hebben alleen beginners last van.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je teveel fapt krijg je een andere koppijn
Is dat Zo?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je teveel fapt krijg je een andere koppijn
Ik heb nooit hoofdpijn.quote:
Euhhhh en dat betekend?quote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-07-2020 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
hoe op heb mijzelf nu flink verklootquote:
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoe op heb mijzelf nu flink verkloot
domme actie gif geademt uur terug ging even goed fout goed last van ookquote:
quote:
Dat is niet fijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
domme actie gif geademt uur terug ging even goed fout goed last van ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |