haags_kwartiertje & Dotteke tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: Dotteke
Seizoen 27: Dotteke
Seizoen 28: HiDiHo
Seizoen 29: Dotteke
Seizoen 30: ZerokuSPOILER: Odes aan Zeroku Winnaar juni 2020 ----Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezier
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
je verzaaktquote:
je was op tijd wilde je net ( grapje) kapenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Stik, ik had het niet door dat ik sloot.
Volgens mij wordt de quarantaine ook niet gecontroleerd op naleving dus is tamelijk 'vrijblijvend'quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:40 schreef Gizmogirl28 het volgende: [..] Aan de ene kant heb ik zoiets van eigen schuld, je neemt zelf een groot risico, en aan de andere kant zijn de gevolgen weer dat mensen hun kids naar school sturen en zelf weer gaan werken en zo. Zo krom als een hoepel allemaal.
Best een leuke TT.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Je hebt een sec te vroeg geopend.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Komt hier door:quote:
Ik keek net naar buiten en daar liep iemand die meer met haar telefoon bezig was dan opletten en er stond een lantaarnpaal die niet aan de kant wou.quote:
Het is meer een dringend advies meende ik te lezen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de quarantaine ook niet gecontroleerd op naleving dus is tamelijk 'vrijblijvend'
Nou zeg.quote:
Ze hoepen steeds gekker.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het is meer een dringend advies meende ik te lezen.
Dat vind ik dan wel heel erg raar, mensen hier 1.5 meter moeten houden en ze hebben het al over mondkapjes plicht en de mensen die eigenwijs naar het buitenland gaan met alle risico's van dien wel vrij rond laten lopen.
De hoepen begint steeds krommer te worden.
Oh dat is heerlijk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik keek net naar buiten en daar liep iemand die meer met haar telefoon bezig was dan opletten en er stond een lantaarnpaal die niet aan de kant wou.
Dat was best komisch om te zien.![]()
Vandaag heeft het OMT overleg dus daar zal wel een persmomentje uit voortvloeien.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het is meer een dringend advies meende ik te lezen.
Dat vind ik dan wel heel erg raar, mensen hier 1.5 meter moeten houden en ze hebben het al over mondkapjes plicht en de mensen die eigenwijs naar het buitenland gaan met alle risico's van dien wel vrij rond laten lopen.
De hoepen begint steeds krommer te worden.
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vandaag heeft het OMT overleg dus daar zal wel een persmomentje uit voortvloeien.
Betekentquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wat betekend hoepen? is dat fries?
jaquote:
Stond eens een gast met zijn telefoon bij het stoplicht te wachten. Ik ging naast hem staan en op een gegeven moment zegt hij wat duurt het lang.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh dat is heerlijk om naar te kijken.
Weet het niet, ze moeten wel iets nu de cijfers oplopen en de 'bevolking' bijna meer maatregelen verlangtquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Zal wel niks anders uitkomen dan nu denk ik.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stond eens een gast met zijn telefoon bij het stoplicht te wachten. Ik ging naast hem staan en op een gegeven moment zegt hij wat duurt het lang.
Ik heb hem niet gezegd dat het stoplicht al 3x op groen is geweest.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stond eens een gast met zijn telefoon bij het stoplicht te wachten. Ik ging naast hem staan en op een gegeven moment zegt hij wat duurt het lang.
Ik heb hem niet gezegd dat het stoplicht al 3x op groen is geweest.
Oh Giz, had je je bezeerd?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
Ik ben een keer tegen een lantaarnpaal aangelopen toen ik mijn bril schoonmaakte.![]()
Midden in het centrum.
ligt er ook weer aan frech of je er familie heb wonen bijvb... ect ect ik mag wel naar buitenland van mijn baas . alleen met een risico dat ik er vast zit en moet blijven bijvb onbetaald verlof wordtquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:51 schreef FreshFruit het volgende:
Je hebt recht op vrije dagen,dat is iets anders dan naar het buitenland moeten lijkt me.
Ja niemand wil meer een lockdown, dan gaan er echt heel veel bedrijven op de fles.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Weet het niet, ze moeten wel iets nu de cijfers oplopen en de 'bevolking' bijna meer maatregelen verlangt
Ik had geen haast dus ik bleef staan als het licht groen werd.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:51 schreef FreshFruit het volgende:
Je hebt recht op vrije dagen,dat is iets anders dan naar het buitenland moeten lijkt me.
Heerlijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had geen haast dus ik bleef staan als het licht groen werd.
Ik dan ook maar even ;fullspeed tegen een glazen deur aanstgestuiterd.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
Ik ben een keer tegen een lantaarnpaal aangelopen toen ik mijn bril schoonmaakte.![]()
Midden in het centrum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |