ik liep dwars door hordeur heen op werkquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dan ook maar even ;fullspeed tegen een glazen deur aanstgestuiterd.
Precies, heb je toevallig 'Hollandse zaken' gezien van het weekend. Daarin stelde een vrouw 'Annie' dat het gedaan is met de solidariteit nu, het is veel meer ieder voor zich dan in het begin van de maatregelenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja niemand wil meer een lockdown, dan gaan er echt heel veel bedrijven op de fles.
Dat is ook een klassieker.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dan ook maar even ;fullspeed tegen een glazen deur aanstgestuiterd.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik liep dwars door hordeur heen op werk![]()
![]()
helemaal kapoet
Lach niet viel letterlijk met deur in huisquote:
Dikke bult op e kop.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat is ook een klassieker.
Niet gewond geraakt?
Niet gezien, maar het is wel zo denk ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:55 schreef Jippie het volgende:
[..]
Precies, heb je toevallig 'Hollandse zaken' gezien van het weekend. Daarin stelde een vrouw 'Annie' dat het gedaan is met de solidariteit nu, het is veel meer ieder voor zich dan in het begin van de maatregelen
kom maar bij zuster jacqiequote:
Ik zag wel even sterretjes toen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oei. Gelukkig gaan die wel weer weg.
oei dat is dan hard gegaanquote:
Egoïsme is een keuze.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
gelukkig heb ik andere mening werk me de kolere kan niet elke dag uitslapen wekker gaat plicht roept... na mijn werk heel huishouden . ect ect dus ga ik in oktobr als mogelijk is twee weken turkije all in wel verdiend vind ik.
Hard hoofd,ben wel iets gewend.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oei dat is dan hard gegaan
Joh als het kan en mag is het geen egoisme..quote:
Dus dat, waarom zou je naar het buitenland moeten.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:51 schreef FreshFruit het volgende:
Je hebt recht op vrije dagen,dat is iets anders dan naar het buitenland moeten lijkt me.
Domheid kun je niks aan doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Joh als het kan en mag is het geen egoisme..
Oeps auwwwwwwwwwwquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
Ik ben een keer tegen een lantaarnpaal aangelopen toen ik mijn bril schoonmaakte.![]()
Midden in het centrum.
Ik zie het soms nog wel eens gebeuren bij bushokjes die geheel van glas zijn.quote:
https://www.volkskrant.nl(...)p-hun-hart~b62d1c45/quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus dat, waarom zou je naar het buitenland moeten.
Mijn buuf was net aan de deur die komt uit senegal. Gaat ieder jaar een paar weken naar haar familie.
Nu gaan ze10 dagen naar loenen op de fiets en een tentje en daar de boel verkennen.
Men moet er ook veel strenger in worden,quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Niet gezien, maar het is wel zo denk ik.
Mensen die denken de weg af te snijden om de bus nog te kunnen halen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie het soms nog wel eens gebeuren bij bushokjes die geheel van glas zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |