quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lieve schat,,met de zaklampen van tegenwoordig schijn ik nog door je jurkje heen.
[..]
Lieve schat,,met de zaklampen van tegenwoordig schijn ik nog door je jurkje heen.
[..]
En zelfs verderquote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:
Bankskyquote:
quote:
Ja, had zonder ook niet gelukt.quote:
Jaquote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, had zonder ook niet gelukt.
Jij goed kunnen slapen?
Ben ik blij dat ik bijna nooit een jurk aan hebquote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo een lamp wil ik ookquote:
Maclite goedquote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Cree, weet niet wat de laatste versie is
Volgens mij houden jouw kusjes de muggen bij mij op afstand.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. Gisteren nieuw stekkertje gekocht tegen de muggen. Werkte meteen
.
Latersquote:
quote:
Stop maar, nu al rode oortjes.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:20 schreef Zeroku het volgende:
Wordt tijd dat je een Spotify-accountje maakt @:poezeligding
In mijn zoektocht naar nieuwe podcasts kwam ik deze tegen:
Opwindende verhaaltjes in Rode Oortjes Radio. Geschreven door Caroline van Keeken, en uitgezonden door Frank van der Lende op 3FM. Ga er lekker voor zitten, doe je oortjes in en onthoud: De handjes mogen gerust onder de dekens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |