Bijna lunchtijd.quote:
Dag!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Neem eens het fatsoen om gedag te zeggen
hopje, talk of the town.quote:
Ik zeg echt zelden iets inderdaadquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze zijn wel gewend van jou dat je toch geen actief deelnemer bent ...
damn digi beet hier waar zie ik datquote:
Je hoeft mij niks te vertellen. IK KEN JE!quote:
Heb je Windows 10? Dan rechtsonder in het meldingenvenster.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
damn digi beet hier waar zie ik dat
hoi hoi alweer moppiequote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Neem eens het fatsoen om gedag te zeggen
Stille genieter ben ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je hoeft mij niks te vertellen. IK KEN JE!
Ja moet maar zien.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vakantietijd, zal straks in September wel weer wat drukker worden hoop ik.
windows 10 klopt staat geen bleu tooth maar thnx voor hulp verder kom ik toch niet.. laat het door iemand wel na kijken of erop zetten komt goed. heb nl hele goede draadloze oortjes,, waarvan ik dacht doen het niet zat plastickje er dagen nog op. had bijna terug gestuurd toenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je Windows 10? Dan rechtsonder in het meldingenvenster.
Moet alles uit je trekken. Zelfs woorden.quote:
je bedoeld de batterijen voor je muisquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik hoefde vanmorgen pas de batterij van mijn muis te vervangen, denk dat dat ding er wel 3 maanden ingezeten heeft.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
windows 10 klopt staat geen bleu tooth maar thnx voor hulp verder kom ik toch niet.. laat het door iemand wel na kijken of erop zetten komt goed. heb nl hele goede draadloze oortjes,, waarvan ik dacht doen het niet zat plastickje er dagen nog op. had bijna terug gestuurd toen
Ja, al het andere heeft een oplader.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je bedoeld de batterijen voor je muis![]()
![]()
Denk ook van nietquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]![]()
. Dan heeft je laptop geen Bluetooth denk ik inderdaad.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moet alles uit je trekken. Zelfs woorden.
heb je een roze ? ik nl welquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, al het andere heeft een oplader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |