Is wel de waarheid massamigratie is er niks bijquote:
Gemaakt nu?quote:Op maandag 27 juli 2020 21:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik was met auto naar garage
quote:Op maandag 27 juli 2020 21:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is wel de waarheid massamigratie is er niks bij
quote:
nee volgende week vrijdag weten nu wat euvel is en kleine beurtquote:
quote:
Ooh. Valt mee dan.quote:Op maandag 27 juli 2020 21:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee volgende week vrijdag weten nu wat euvel is en kleine beurt
ja zeer zeker @Zerokuquote:
quote:
Maak je druk over andere dingen.quote:Op maandag 27 juli 2020 21:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
En dan eerst telkens elkaar in de op zetten toen die tijd later het kapen willen aanpassen terwijl dat al jaren gebeurd hier en de originele spelers worden allemaal weggejaagd en posten niet of nauwelijks meer.
Vroeger, toen mijn tosti ijzer nog op kolen liep, de lucht nog schoon, en de seks nog vies was.quote:Op maandag 27 juli 2020 21:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger toen een slowchat ergens on tour gingen kregen ze nog bans nu mogen ze overnemen
verschrikkelijk kut nummer met K.quote:
Tijd om terug te gaan jullie gastenpas is al lang over tijdquote:Op maandag 27 juli 2020 21:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mikey stop aub je plaat blijft hangen
Dat waren nog eens tijden.quote:Op maandag 27 juli 2020 21:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vroeger, toen mijn tosti ijzer nog op kolen liep, de lucht nog schoon, en de seks nog vies was.
Kloptquote:Op maandag 27 juli 2020 21:45 schreef Rob het volgende:
[..]
verschrikkelijk kut nummer met K.
alleen maar vocoder werk
Don't worry Mikeyquote:Op maandag 27 juli 2020 21:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger toen een slowchat ergens on tour gingen kregen ze nog bans nu mogen ze overnemen
juist dan kan eigen stem leuker zijn.. echtheid werkt ook..quote:Op maandag 27 juli 2020 21:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt. Maar zijn ook voetballers, geen zangers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |