Ik mocht niet zeuren over STOEPHOER. HAHAATJES!quote:
Haags is weggejaagd?quote:
Haha, nou hier zij mensen die erop tegen waren. Maar we ontkomen er niet aan helaasquote:Op maandag 27 juli 2020 22:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je kunt je er inderdaad maar beter bij neerleggen.
Niemand heeft tegenwoordig meer last van de windmolens, moest je ze vroeger eens horen.
Onzichtbaarheidsmantel.quote:Op maandag 27 juli 2020 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hult mij in de mantel van onschuld.
dank je maatquote:Op maandag 27 juli 2020 22:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die zijn wel meer echte echte als die nep figuren die hier nu posten idd
IK HEBT NIET EENS EEN STOEPquote:Op maandag 27 juli 2020 22:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik mocht niet zeuren over STOEPHOER. HAHAATJES!
Knop dat maar in die dingen die net droog aan de achterkant zijn.quote:
Ik schrik van die top 20 joh jij ik aloa engine zijn de enige nogquote:Op maandag 27 juli 2020 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb zoveel mensen zien komen en gaan, ik ga niet bij ieder nieuw persoon bij voorbaat zeggen dat ik niet met iemand wil praten. Dat betekend niet dat ik met iedereen vrienden wil worden.
En haags was sowieso aan het afbouwen op Fok, dat had hij een half jaar geleden al aangekondigd.
Zijn geen personen, vallen dus niet onder iemand of niemand. Boeien.quote:
Zwaar nutteloos die dingen. Subsidieproject, sommige mensen verdienen daar veel geld aan. Ding levert minder op dan dat het kost.quote:Op maandag 27 juli 2020 22:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha, nou hier zij mensen die erop tegen waren. Maar we ontkomen er niet aan helaas
quote:
Geloof het wel. Hoe gaat het met jou?quote:Op maandag 27 juli 2020 22:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Okay, voor de rest wel alles in orde dan?
Oh okequote:Op maandag 27 juli 2020 22:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
wolfgangsee is en
vakantie region gebiet
Knop. HAHAATJES.quote:Op maandag 27 juli 2020 22:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Knop dat maar in die dingen die net droog aan de achterkant zijn.
Vorige week weer gekekenquote:
quote:Op maandag 27 juli 2020 22:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik schrik van die top 20 joh jij ik aloa engine zijn de enige nog
Ik herken maar 2 namenquote:Op woensdag 21 juni 2017 15:39 schreef Pg_up het volgende:
Aangezien ONZ lekker dood is, presenteer ik jullie Het Dodetopicspel. Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. De totaalscores houd ik wel bij ofzo.
De tijd gaat nu in.
Totaalscores:
1. FlippingCoin 381
2. _--_ 373
3. PartyHard 161
4. LurkJeRot 64
5. KoningPils 43
6. Pg_up 40
7. bamibij 34
8. LLgetikt 21
9. KaBuf 17
10. Homijn 11
11. PierreTT 6
12. haags_kwartiertje 4
12. sinterklaaskapoentje 4
13. devzero 2
Dat doe ik expres, je moet wel blind zijn én onnozel om mijn woorden dan nog te kunnen verdraaien.quote:Op maandag 27 juli 2020 22:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
JE CAPSLOCK STAAT NOG AAN!!! BEN NIET DOOF!
Er mag ergens een d voor een t ingeruild worden.quote:Op maandag 27 juli 2020 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb zoveel mensen zien komen en gaan, ik ga niet bij ieder nieuw persoon bij voorbaat zeggen dat ik niet met iemand wil praten. Dat betekend niet dat ik met iedereen vrienden wil worden.
En haags was sowieso aan het afbouwen op Fok, dat had hij een half jaar geleden al aangekondigd.
Undercover hooligan.quote:Op maandag 27 juli 2020 22:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh?
HIJ VERTELT ME OOK WERKELIJK ECHT NIKS!
De man die ook overal bedreven in is.quote:Op maandag 27 juli 2020 22:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niks mis mee. Beetje oprekken voor de bevalling
Dat is zo. En een paar vogels ok, maar daar vliegen duizenden vogels zich dood tegen aan. (10.000 - 30.000 per jaar). Is niet nodig toch?quote:Op maandag 27 juli 2020 22:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zijn geen personen, vallen dus niet onder iemand of niemand. Boeien.
Jaa? Halloquote:Op maandag 27 juli 2020 21:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
@:wadslak
@:madam-april
@:already_in_use
@:dud0r
@:limoentjuh
Ik zat veel in het FHF, daar is helemaal niets meer van over.quote:Op maandag 27 juli 2020 22:07 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Ik herken maar 2 namenOhja, borrelnootje. 3 namen
Ja, te weinig gegeten en de heroïne is op.quote:Op maandag 27 juli 2020 22:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je komt een beetje geagiteerd over. Is er wat?
Als dat veel voor je betekent, dan zal ik die post even aanpassenquote:Op maandag 27 juli 2020 22:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er mag ergens een d voor een t ingeruild worden.
Ajax de enige echte clubquote:
Ik 7quote:Op maandag 27 juli 2020 22:07 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
De kolere van de keizer.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2020 22:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De man die ook overal bedreven in is.
Ik ook niet. @ToT vast wel.quote:
Zo gaat dat op een forum, er is altijd verloop.quote:Op maandag 27 juli 2020 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat veel in het FHF, daar is helemaal niets meer van over.
Hoi daarquote:
Ik lurk altijd nog op de fp dus zie die melding wel hoorquote:
Prima, volop aan het klussen voor de geplande badkamer. (CV ketel verhangen, leidingnetwerk vervangen, etc.)quote:Op maandag 27 juli 2020 22:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geloof het wel. Hoe gaat het met jou?
quote:Op maandag 27 juli 2020 22:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
POEZquote:
Hoe het einde van utopia de doodsteek is van dtsquote:Op maandag 27 juli 2020 22:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo gaat dat op een forum, er is altijd verloop.
Siegroku!quote:
Zolang het maar niet overloopquote:Op maandag 27 juli 2020 22:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo gaat dat op een forum, er is altijd verloop.
Gelukkig maarquote:Op maandag 27 juli 2020 22:11 schreef wadslak het volgende:
[..]
Ik lurk altijd nog op de fp dus zie die melding wel hoorhallootjes
Gedaanquote:
quote:
quote:Op maandag 27 juli 2020 22:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ajax de enige echte club
@omgevallenflat@ @VleesLollie @Hderoquote:Op maandag 27 juli 2020 22:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
@omgevallenflat2 bestaat niet meerquote:Op maandag 27 juli 2020 22:13 schreef devzero het volgende:
[..]
@:omgevallenflat@ @:vleeslollie @:hdero
Rop op met die troepquote:
LLGetiktquote:Op maandag 27 juli 2020 22:07 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Ja of is het die periode van de maand?quote:Op maandag 27 juli 2020 22:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, te weinig gegeten en de heroïne is op.
Nee, die is zelfs op discord op anoniem gegaanquote:Op maandag 27 juli 2020 22:13 schreef Moonlight het volgende:
[..]
@:omgevallenflat2 bestaat niet meer
Hier gaan we het nog wel een keer uitgebreid over hebben.quote:
Aardige jongen was datquote:Op maandag 27 juli 2020 22:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, die is zelfs op discord op anoniem gegaan
HET IS EEN SCHANDE. WAT DENKEN ZE WEL NIET? DAT ZE BETER ZIJN DAN ONS?quote:Op maandag 27 juli 2020 22:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
LLGetikt
Wat erg hè, dat al die anderen nu een leven hebben?
Het gifje dat ik wilde posten gaat me minstens een note opleveren. Dus doe maar niet. 🙋🏻quote:
quote:Op maandag 27 juli 2020 22:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat heb jij ineens een lelijke UI?
Jij hebt dé oplossing die niets en niemand schaadt?quote:Op maandag 27 juli 2020 22:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is zo. En een paar vogels ok, maar daar vliegen duizenden vogels zich dood tegen aan. (10.000 - 30.000 per jaar). Is niet nodig toch?
Deze is ook leukquote:Op maandag 27 juli 2020 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Meen het hoor wil het oude dts weer terug toen het nog leuk was.
Ik ken een liedje.quote:Op maandag 27 juli 2020 22:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Deze is ook leuk
Tijden veranderen. Jij toch ook
Ach jaquote:Op maandag 27 juli 2020 22:17 schreef Rob het volgende:
[..]
Woon in de Zaanstreek hè dan heb je twee clubs
Deze is niet leuk allemaal oud utopia figuren die elkaar helpen terwijl de spelers van toen verdwenen zijn.quote:Op maandag 27 juli 2020 22:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Deze is ook leuk
Tijden veranderen. Jij toch ook
Welke?quote:
Ik ben zwanger hè, zou dat het zijn?quote:Op maandag 27 juli 2020 22:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja of is het die periode van de maand?
DAN WIJ!!!!!quote:Op maandag 27 juli 2020 22:15 schreef devzero het volgende:
[..]
HET IS EEN SCHANDE. WAT DENKEN ZE WEL NIET? DAT ZE BETER ZIJN DAN ONS?
quote:
Ja nou, soms is dat zo, en over een week is het weer anders en 2 weken later wéér anders.quote:Op maandag 27 juli 2020 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deze is niet leuk allemaal oud utopia figuren die elkaar helpen terwijl de spelers van toen verdwenen zijn.
Nee, dan zit ik nog zonder je.quote:Op maandag 27 juli 2020 22:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het gifje dat ik wilde posten gaat me minstens een note opleveren. Dus doe maar niet. 🙋🏻
quote:
Dat zou ik eigenlijk ook wel willenquote:Op maandag 27 juli 2020 22:19 schreef yvonne het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja nou, soms is dat zo, en over een week is het weer anders en 2 weken later wéér anders.
Sjezus Mike, ik wil ONZ van 20 jaar geleden terug en een hoop oude users, dat is toch niet reeel?
sta je een keer model.. maken ze hem van kunststof..quote:Op maandag 27 juli 2020 22:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijk na het gebruik van dit ding
[ afbeelding ]
Speeltje?quote:Op maandag 27 juli 2020 22:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijk na het gebruik van dit ding
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |