haags_kwartiertje & Dotteke tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: Dotteke
Seizoen 27: Dotteke
Seizoen 28: HiDiHo
Seizoen 29: Dotteke
Seizoen 30: ZerokuSPOILER: Odes aan Zeroku Winnaar juni 2020 ----Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezier![]()
Ojaquote:Op maandag 27 juli 2020 18:03 schreef Dotteke het volgende:
O je bent vergeten deel 3 er van te maken Aloa
De acts van de top 3quote:
Balenquote:Op maandag 27 juli 2020 18:06 schreef aloa het volgende:
‘Joran van der Sloot besmet met corona in gevangenis Peru’
Mooiquote:Op maandag 27 juli 2020 18:06 schreef aloa het volgende:
Arme jongenquote:Op maandag 27 juli 2020 18:06 schreef aloa het volgende:
Hola Chufiquote:
O echt,quote:Op maandag 27 juli 2020 18:06 schreef aloa het volgende:
Hellow Pwincessquote:
Dit zal toch niet he,quote:Op maandag 27 juli 2020 18:10 schreef aloa het volgende:
[..]
https://www.destentor.nl/(...)gn=socialsharing_web
Ik meende dat beide ouders al waren overleden?quote:Op maandag 27 juli 2020 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit zal toch niet he,
De familie van Van der Sloot heeft om steun gevraagd bij de Nederlandse ambassade in Peru omdat er geen medische hulp voor hem zou zijn. Het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken bevestigt aan RTL Nieuws dat er een hulpverzoek is gedaan bij de ambassade.
Ik heb geen idee,quote:Op maandag 27 juli 2020 18:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik meende dat beide ouders al waren overleden?
Vader sowieso moeder weet ik nietquote:Op maandag 27 juli 2020 18:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar wordt wat meer argumentatie verwacht, niet enkel een linkdump en hi ha ho's.quote:
Dus dat.quote:Op maandag 27 juli 2020 18:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar wordt wat meer argumentatie verwacht, niet enkel een linkdump en hi ha ho's.
Leuk om daar te lezen overigens.quote:
Familie =! Ouders.quote:Op maandag 27 juli 2020 18:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Vind t ook altijd leuk om er te lezenquote:Op maandag 27 juli 2020 18:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Leuk om daar te lezen overigens.![]()
Mensen die kunnen onderbouwen en niet maar wat roeptoeteren.
Ja eerst dat Amerikaanse meisje Die door coke en drank de pijp uit ging daarna geframed voor een andere moord en nu corona in de gevangenis sneu voor die gozer.quote:
Tof dat je daar ook leest.quote:Op maandag 27 juli 2020 18:14 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Vind t ook altijd leuk om er te lezen
Beter niet op reagerenquote:
Zoiets jaquote:Op maandag 27 juli 2020 18:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Een lurker?
Ik reageer ook niet overal...
Of een neef. Of een tante. Je snapt het punt vast wel.quote:
Jawel, maar hebben die enige belang bij zo iemand?quote:Op maandag 27 juli 2020 18:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Of een neef. Of een tante. Je snapt het punt vast wel.
Geen idee.quote:Op maandag 27 juli 2020 18:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Jawel, maar hebben die enige belang bij zo iemand?
2010quote:
Oh toen alquote:
Blijft een 'apart' verhaal waarbij je nooit echt zal weten wat nou wel en niet waar is.quote:Op maandag 27 juli 2020 18:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik mis nog het 'Net goed dat zijn vader dood is'.
Oh?quote:
Wtf. Hoe kan dat dan.quote:Op maandag 27 juli 2020 18:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
had alles behaald heb nu diploma binnen let op heb het binnen ..
met een extra opdracht te doen me ash hee
Dus als die extra opdracht doet, dan krijg je pas je diploma?quote:Op maandag 27 juli 2020 18:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
had alles behaald heb nu diploma binnen let op heb het binnen ..
met een extra opdracht te doen me ash hee
Ze heeft het diploma alquote:Op maandag 27 juli 2020 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dus als die extra opdracht doet, dan krijg je pas je diploma?
ja ga jij mij is helpen hiermee als directie hoe kan ditquote:
Lekkuhhhhhhhquote:
nee heb diploma al binnen zelfs met erbij een extra opdrachtquote:Op maandag 27 juli 2020 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dus als die extra opdracht doet, dan krijg je pas je diploma?
Maar ze moet die opdracht nog wel doen, lekker apart weerquote:
En die moet je wel doen ?quote:Op maandag 27 juli 2020 18:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee heb diploma al binnen zelfs met erbij een extra opdracht
blijkbaar zuchtquote:
Wordt ie ook niet, misschien als ie wat vaker hier is dan welquote:
Je geilheid op aandacht is niks veranderd he.quote:
Zo druk is het niet in de zorg als ik die top twee hier zo zie.quote:Op maandag 27 juli 2020 18:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:Zeroku ga je nog wT doen aan deze wan toestanden in zorg. Heb gvd mijn scholing afgerond diploma en dan dit
Klinkt wel bijzonder ja.quote:Op maandag 27 juli 2020 18:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:Zeroku ga je nog wT doen aan deze wan toestanden in zorg. Heb gvd mijn scholing afgerond diploma en dan dit
doe even normaal aub werk me kapotquote:Op maandag 27 juli 2020 18:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo druk is het niet in de zorg als ik die top twee hier zo zie.
Leuk liedjequote:
Gewoon negeren. Kan 'ie weer in fb gaan huilen.quote:Op maandag 27 juli 2020 18:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
doe even normaal aub werk me kapot
doorgestuurd naar mijn manager ga het nu nog niet eens doenquote:
Belachelijk opmerking was datquote:Op maandag 27 juli 2020 18:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Kan 'ie weer in fb gaan huilen.
Nee snap ik. Is het ook iets nieuws? Of zelfde onderwerpen?quote:Op maandag 27 juli 2020 18:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
doorgestuurd naar mijn manager ga het nu nog niet eens doen
Opstokend gedragquote:Op maandag 27 juli 2020 18:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Kan 'ie weer in fb gaan huilen.
extra nieuwe opdracht is al tweede keer toen ik alles af had kreeg ik ook al extra twee dagen aan gewerkt nu weerquote:Op maandag 27 juli 2020 18:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee snap ik. Is het ook iets nieuws? Of zelfde onderwerpen?
Toch nog genoeg tijd over om hier punten te pakkenquote:Op maandag 27 juli 2020 18:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
doe even normaal aub werk me kapot
Heb je hem ooit iets nuttigs zien posten?quote:Op maandag 27 juli 2020 18:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Belachelijk opmerking was dat
Ja dat is wel heel zuur zegquote:Op maandag 27 juli 2020 18:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
extra nieuwe opdracht is al tweede keer toen ik alles af had kreeg ik ook al extra twee dagen aan gewerkt nu weer
Erm.quote:Op maandag 27 juli 2020 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toch nog genoeg tijd over om hier punten te pakken
En weerquote:Op maandag 27 juli 2020 18:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je hem ooit iets nuttigs zien posten?
[..]
Ja dat is wel heel zuur zeg
Mag ik mee?quote:Op maandag 27 juli 2020 18:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ff afkoelen onder de douchen tot zo
of course babequote:
quote:
?quote:
quote:
Ccleaner was de schuldige.quote:
Heb ik gedaanquote:
Ja, die gooit ook alle inloggegevens weg.quote:
Boefje.quote:
Bij mij niet.quote:Op maandag 27 juli 2020 18:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, die gooit ook alle inloggegevens weg.
Hey Stoorquote:
Kun je aanvinkenquote:
Net geïnstalleerd en moest hem nog configureren.quote:
Valt mee fan dr mikeyquote:Op maandag 27 juli 2020 18:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je geilheid op aandacht is niks veranderd he.
Laat hem daar maar lekker zitten idd.quote:Op maandag 27 juli 2020 18:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Lol Joran wil hulp van Nederland omdat ie corona heeft.
Mooi daar laten zitten.
Ja hoorde het net. Lekker laten zitten daar.quote:Op maandag 27 juli 2020 18:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Lol Joran wil hulp van Nederland omdat ie corona heeft.
Mooi daar laten zitten.
echt welquote:Op maandag 27 juli 2020 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoorde het net. Lekker laten zitten daar.
Ik vind dat niet zo erg.quote:
Ja vind ik ook, hij zit er niet voor niks.quote:Op maandag 27 juli 2020 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoorde het net. Lekker laten zitten daar.
Goed héquote:
3 hele punten.quote:
Probeer nog eensquote:
Yeahquote:
Zo meteen, anders is zo voorspelbaar héquote:
quote:
Ruim 3 min.quote:
Goed gezien iddquote:
Afwastijd.quote:
Klinkt goed.quote:Op maandag 27 juli 2020 19:03 schreef Rob het volgende:
Johnny's Burger Company Egg burger en Pulled BeEf WraP
Ik ga zo ook maar eens naar de keuken.quote:Op maandag 27 juli 2020 19:05 schreef Rob het volgende:
Dank je, jij ook.. (mijne komt pas over een uur. )
Hou ik wel van.quote:
Ik krijg er ook wel zin in.quote:
Goed idee.quote:
Ja dat is zo.. Maar geen zin inquote:Op maandag 27 juli 2020 19:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Verse pizzabodemdeeg halen en zelf beleggen is nog lekkerder.
Maar dan wel bij een echte Italiaan.quote:Op maandag 27 juli 2020 19:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Bestellen is makkelijker dat is waar.
dan moet je eigenlijk daar eten..quote:Op maandag 27 juli 2020 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dan wel bij een echte Italiaan.
quote:
Ik weet niet of waar wij bestellen echte Italianen zijn. Maar ze zijn wel goed.quote:Op maandag 27 juli 2020 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dan wel bij een echte Italiaan.
Dat is het belangrijkste.quote:Op maandag 27 juli 2020 19:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik weet niet of waar wij bestellen echte Italianen zijn. Maar ze zijn wel goed.
Het italiaanse restaurant hier is volgens mij van Arabische mensenquote:Op maandag 27 juli 2020 19:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik weet niet of waar wij bestellen echte Italianen zijn. Maar ze zijn wel goed.
Zie je wel vakerquote:Op maandag 27 juli 2020 19:23 schreef Rob het volgende:
[..]
Het italiaanse restaurant hier is volgens mij van Arabische mensen
quote:
Volgens mij best wel veel pizzeria's.quote:Op maandag 27 juli 2020 19:23 schreef Rob het volgende:
[..]
Dat is vaak zo.quote:Op maandag 27 juli 2020 19:23 schreef Rob het volgende:
[..]
quote:
Ik zag het.quote:Op maandag 27 juli 2020 19:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik spuit elluf jij spuit twaaluf.
Snackbars door veel chinezen.quote:Op maandag 27 juli 2020 19:26 schreef Rob het volgende:
Alleen de Dönner zaak wordt door Turkse mensen gedaan de rest niet waar het voor staat..
Het Griekse restaurant is van een Syriër
dat dusquote:Op maandag 27 juli 2020 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Zijn zelfs Chinezen die een snackbar hebben
Zo en niet zo weinig ookquote:Op maandag 27 juli 2020 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Die hier zit is wel goed.quote:
quote:
quote:
fout hier door Nederlanders..quote:Op maandag 27 juli 2020 19:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Maar de Chinees is wel altijd door Chinezen gerund.
Zeker wel.quote:Op maandag 27 juli 2020 19:28 schreef Rob het volgende:
[..]
Ze zijn er ook zeer goed in.. Soms netter dan anderen..
Ik ken hier in de omgeving maar driequote:
Klopt vaak wel al heb je er ook die minder zijnquote:Op maandag 27 juli 2020 19:28 schreef Rob het volgende:
[..]
Ze zijn er ook zeer goed in.. Soms netter dan anderen..
Die had ik in Utrecht vlakbij.quote:Op maandag 27 juli 2020 19:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt vaak wel al heb je er ook die minder zijn
Alleen is Bonsai nu een Chinees - Indisch en Japans restaurant.. Maar wel door Nederlanders gerund.quote:Op maandag 27 juli 2020 19:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Bijna dan.
Die ik ken zijn eigenlijk altijd Chinezen wel.
How are you?quote:
Grappig, dat is hier wel heel anders dan.quote:Op maandag 27 juli 2020 19:31 schreef Rob het volgende:
[..]
Alleen is Bonsai nu een Chinees - Indisch en Japans restaurant.. Maar wel door Nederlanders gerund.
Daarom ga ik voor echt Chinees uiteten naar Krommeniequote:Op maandag 27 juli 2020 19:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Grappig, dat is hier wel heel anders dan.
Misschien hier ook wel een paar er zijn er best veel, maar ik ken er 4 die allemaal echt de Chinees zijn.
Liever wat meer betalen dat het goed is, dan weinig voor iets wat niet te eten isquote:Op maandag 27 juli 2020 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
Hier zit ook een goede Chinees maar daar betaal je wel voor.
Wij hebben een hele goeie hier om de hoek in het winkelcentrum.quote:Op maandag 27 juli 2020 19:35 schreef Rob het volgende:
[..]
Daarom ga ik voor echt Chinees uiteten naar Krommenie
Daar ben ik het mee eens.quote:Op maandag 27 juli 2020 19:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Liever wat meer betalen dat het goed is, dan weinig voor iets wat niet te eten is
Valt in deze regio wel mee.. Alleen de Bonsai ( met hollanders) kun je alleen het traditionele afhalen en als je er gaat eten allemaal van de hapjes waar je uren over doet om genoeg te hebbenquote:Op maandag 27 juli 2020 19:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Liever wat meer betalen dat het goed is, dan weinig voor iets wat niet te eten is
Oh dat vind ik niks, maar ziet er vaak wel heel mooi uitquote:Op maandag 27 juli 2020 19:38 schreef Rob het volgende:
[..]
Valt in deze regio wel mee.. Alleen de Bonsai ( met hollanders) kun je alleen het traditionele afhalen en als je er gaat eten allemaal van de hapjes waar je uren over doet om genoeg te hebben
Hebben ze bij ook veel Chinese Restaurants?quote:
Valt wel mee. Hetzelfde als toen er Chinezen in zaten..quote:Op maandag 27 juli 2020 19:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat vind ik niks, maar ziet er vaak wel heel mooi uit
Die hebben geen lekkere patat die chinezenquote:Op maandag 27 juli 2020 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Hey lekkere etert. 😘quote:
Hier wel. Ik weet allen niet of het ook Chinesen zijn.quote:Op maandag 27 juli 2020 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die hebben geen lekkere patat die chinezen
Als het maar smaakt. Maar ik ben niet snel tevreden met patat hoor.quote:Op maandag 27 juli 2020 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier wel. Ik weet allen niet of het ook Chinesen zijn.
Jij weet.quote:
Ja. Als een ander het niet doet. 🤨quote:
Vind ik ook nietquote:Op maandag 27 juli 2020 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die hebben geen lekkere patat die chinezen
Wat is er verdomd?quote:
Iig Aziatisch, keurige zaak, vriendelijk en goud gefrituurd.quote:Op maandag 27 juli 2020 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het maar smaakt. Maar ik ben niet snel tevreden met patat hoor.
We kletsen, heb jij niet iets leuks te vertellen?quote:
O ja. Jij bent er weer. Wat doe je dan ook hier. Gee ezzenquote:
Mooi zo. Nu nabuikenquote:
quote:Op maandag 27 juli 2020 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja. Jij bent er weer. Wat doe je dan ook hier. Gee ezzen
het geet me niet om dat kletsenquote:Op maandag 27 juli 2020 19:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
We kletsen, heb jij niet iets leuks te vertellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |