abonnement Unibet Coolblue
pi_194272446
En weer verder hier *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 26 juli 2020 @ 22:28:04 #2
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_194273139
*krekelgeluid
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_194273710
* Ziet tumbleweed rollen
pi_194273897
*ziet windmolen draaien, met akelig piepend geluid
pi_194274034
*ziet aasgieren cirkelen
pi_194274385
* Ziet zombies daten en aasgieren die zich gelijk te goed doen aan de zombies.
  maandag 27 juli 2020 @ 00:47:26 #7
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194274602
We vergeten nog de schreeuw van een adelaar/havik met een enorme echo.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194274631
Blijf nou eens ontopic sjongejonge
pi_194274670
Paiq.. heeft iemand daar al eens succes gehad? :N
Voorlopig de saaiste datingsite by far hiero.
  maandag 27 juli 2020 @ 01:22:24 #10
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194274688
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 01:14 schreef Ronzz het volgende:
Paiq.. heeft iemand daar al eens succes gehad? :N
Voorlopig de saaiste datingsite by far hiero.
Nee, langstlopende gesprek daar heb ik gehad met een griet die uiteindelijk nog teveel met haar ex bezig was en ik vooral als uitlaatklep voor haar gezeik kon zijn. Afgekapt.

Tinder en Happn hebben voor mij het best gewerkt destijds.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194274698
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 01:22 schreef M1stral het volgende:

[..]

Nee, langstlopende gesprek daar heb ik gehad met een griet die uiteindelijk nog teveel met haar ex bezig was en ik vooral als uitlaatklep voor haar gezeik kon zijn. Afgekapt.

Tinder en Happn hebben voor mij het best gewerkt destijds.
Jep, Tinder en Happn zijn (nog steeds) wel succesvol. Badoo is makkelijker maar het "aanbod" ook groter omdat iedereen maar met je kan praten. Veelal valt daar al af door uiterlijk of omdat ze bij wijze van al meteen met je willen trouwen.
pi_194275094
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 00:59 schreef Faxie het volgende:
Blijf nou eens ontopic sjongejonge
Kom dan eens met mooie verhalen iver kite-dates he O+
pi_194275101
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 06:34 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Kom dan eens met mooie verhalen iver kite-dates he O+
Nee, doe ik niet meer. Slechte ervaringen mee.
pi_194275716
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 01:26 schreef Ronzz het volgende:

[..]

Jep, Tinder en Happn zijn (nog steeds) wel succesvol. Badoo is makkelijker maar het "aanbod" ook groter omdat iedereen maar met je kan praten. Veelal valt daar al af door uiterlijk of omdat ze bij wijze van al meteen met je willen trouwen.
Belangrijkste blijft toch nog steeds het aanbod. Natuurlijk zit er op Tinder en Happn veel troep maar ook echt wel wat "girls next door" of vrouwen die gewoon wat leuke casual seks willen.

Op andere apps ga je dat niet vinden.
pi_194275790
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 08:57 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Belangrijkste blijft toch nog steeds het aanbod. Natuurlijk zit er op Tinder en Happn veel troep maar ook echt wel wat "girls next door" of vrouwen die gewoon wat leuke casual seks willen.

Op andere apps ga je dat niet vinden.
Wat versta jij onder troep?
  maandag 27 juli 2020 @ 09:10:27 #16
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_194275820
Waarom zijn er toch zoveel vrouwen van 25+ en nog erger 30+ die denken dat Snapchat filters gebruiken voor profielfoto's een goed idee is? Nee, ik ben niet op zoek naar iemand met kattenoortjes...
Don't let my username fool you...
  maandag 27 juli 2020 @ 09:12:46 #17
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_194275848
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 09:07 schreef osodevo het volgende:

[..]

Wat versta jij onder troep?
Alles behalve het genoemde blijkbaar :D
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_194275851
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 09:10 schreef Metalfreak het volgende:
Waarom zijn er toch zoveel vrouwen van 25+ en nog erger 30+ die denken dat Snapchat filters gebruiken voor profielfoto's een goed idee is? Nee, ik ben niet op zoek naar iemand met kattenoortjes...
Het zal je verbazen hoeveel mannen dit ook doen.. maar inderdaad, ik snap er ook niks van 🤷‍♀️
Sarcasme. Herken het.
pi_194275868
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 06:36 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee, doe ik niet meer. Slechte ervaringen mee.
:(
pi_194275883
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 09:10 schreef Metalfreak het volgende:
Waarom zijn er toch zoveel vrouwen van 25+ en nog erger 30+ die denken dat Snapchat filters gebruiken voor profielfoto's een goed idee is? Nee, ik ben niet op zoek naar iemand met kattenoortjes...
Mannen doen dat ook hoor.
Liefst nog met kind erbij ook.

Leuk... doe ik ook weleens met mijn dochter en dan hebben we de grootste lol.
Maar niet voor op een datingsite.
  maandag 27 juli 2020 @ 09:19:10 #21
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_194275925
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 09:15 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mannen doen dat ook hoor.
Liefst nog met kind erbij ook.

Leuk... doe ik ook weleens met mijn dochter en dan hebben we de grootste lol.
Maar niet voor op een datingsite.
Ja prima, wat je doet in je vrije tijd met een kind, maar ik snap het werkelijk niet dat je zo op een site wil staan waarop je beoordeeld wordt door je foto.Het verbaast me overigens dat mannen dat ook doen, horen die niet op Grindr te staan dan? :+

Ook al gezien: vrouwen op foto's in een trouwjurk waar de ex-partner vanaf geknipt is... Nee, dat geeft vertrouwen.

Of foto's gemaakt met een aardappel op een resolutie die 15 jaar geleden al achterhaald was. Denken mensen niet eerst na voordat ze iets plaatsen?
Don't let my username fool you...
pi_194275948
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 09:19 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ja prima, wat je doet in je vrije tijd met een kind, maar ik snap het werkelijk niet dat je zo op een site wil staan waarop je beoordeeld wordt door je foto.Het verbaast me overigens dat mannen dat ook doen, horen die niet op Grindr te staan dan? :+

Ook al gezien: vrouwen op foto's in een trouwjurk waar de ex-partner vanaf geknipt is... Nee, dat geeft vertrouwen.

Of foto's gemaakt met een aardappel op een resolutie die 15 jaar geleden al achterhaald was. Denken mensen niet eerst na voordat ze iets plaatsen?
Dat idee heb ik niet nee :)

Is die trouwjurk trouwens niet gewoon een hint dat ze er supergoed uitziet in een trouwjurk dus dat je het beste meteen met dr in het huwelijksbootje stapt?

Mannen in trouwpak zie je ook wel met enige regelmaat trouwens.
Als dat het enige moment is waarop je een pak draagt... laat het dan maar gewoon achterwege.

Een goedzittend mooi pak kan echt wel heel aantrekkelijk zijn.. maar niet als je erbij kijkt alsof je het anders nooit van zn leven zou dragen :)
  maandag 27 juli 2020 @ 09:33:49 #23
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_194276075
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2020 09:21 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat idee heb ik niet nee :)

Is die trouwjurk trouwens niet gewoon een hint dat ze er supergoed uitziet in een trouwjurk dus dat je het beste meteen met dr in het huwelijksbootje stapt?
Nou, zo flatteus waren die foto's niet moet ik zeggen en dan meestal ook nog zo uitgeknipt en gecomprimeerd dat er qua resolutie niets meer overblijft.

quote:
Mannen in trouwpak zie je ook wel met enige regelmaat trouwens.
Als dat het enige moment is waarop je een pak draagt... laat het dan maar gewoon achterwege.

Een goedzittend mooi pak kan echt wel heel aantrekkelijk zijn.. maar niet als je erbij kijkt alsof je het anders nooit van zn leven zou dragen :)
Dat heb ik alleen op LinkedIn :P Maar daar doet sowieso iedereen alsof hij/zijn zijn/haar droombaan heeft terwijl je gewoon weet dat ze een of andere volledig inwisselbare kutbaan hebben :P
Don't let my username fool you...
pi_194276336
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 09:33 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Nou, zo flatteus waren die foto's niet moet ik zeggen en dan meestal ook nog zo uitgeknipt en gecomprimeerd dat er qua resolutie niets meer overblijft.
[..]

Dat heb ik alleen op LinkedIn :P Maar daar doet sowieso iedereen alsof hij/zijn zijn/haar droombaan heeft terwijl je gewoon weet dat ze een of andere volledig inwisselbare kutbaan hebben :P
Hmm toch maar niet meteen trouwen dan.

Zou dat trouwens niet zo snel doen..
waarom een nieuwe date zoeken mbv de kleren waarmee je trouwde met iemand anders.

Mensen blijven raar.. en op datingsites is het niet minder.

Appte gister iemand die ik ooit tegenkwam op een datingsite.. wat een beetje vreemd afliep want onwijze klik... en toen ineens begon ie alles bij elkaar te liegen mbt dat ie anders leuker vond.
Maar wel mij volcontinu blijven appen.
Uiteindelijk maar eens uitgesproken dat ik dacht dat het onzin was... gaf ie me ook gelijk in.
Maar het hoe en waarom bleef nogal onduidelijk.

Appen nu wel heel af en toe nog...
dus reed gister op de snelweg.. en toen reed ie naast me. (Nogal herkenbaar want crossmotorfan.. dus herkende eerst de motor en toen bleek ie idd in de auto te zitten)
Dus stuurde appje in het kader van “Hai.. dat is wel apart..”

Nu is ie boos want zn vriendin mag niet weten dat ie met mij appt want dat levert alleen maar gezeik op waar ie geen zin in heeft.

Klinkt echt heel ontspannen _O-
En ergens wel blij dat het niks werd.. want liever dat iemand gewoon eerlijk is.
En elkaar voorbij rijden op de snelweg is nou niet meteen vreemd gaan :)
pi_194276551
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 09:19 schreef Metalfreak het volgende:
Ja prima, wat je doet in je vrije tijd met een kind, maar ik snap het werkelijk niet dat je zo op een site wil staan waarop je beoordeeld wordt door je foto.Het verbaast me overigens dat mannen dat ook doen, horen die niet op Grindr te staan dan? :+

Ook al gezien: vrouwen op foto's in een trouwjurk waar de ex-partner vanaf geknipt is... Nee, dat geeft vertrouwen.

Of foto's gemaakt met een aardappel op een resolutie die 15 jaar geleden al achterhaald was. Denken mensen niet eerst na voordat ze iets plaatsen?
Haha mee eens.. moest lachen

quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2020 09:21 schreef Uhmmpie het volgende:
Dat idee heb ik niet nee :)

Is die trouwjurk trouwens niet gewoon een hint dat ze er supergoed uitziet in een trouwjurk dus dat je het beste meteen met dr in het huwelijksbootje stapt?

Mannen in trouwpak zie je ook wel met enige regelmaat trouwens.
Als dat het enige moment is waarop je een pak draagt... laat het dan maar gewoon achterwege.

Een goedzittend mooi pak kan echt wel heel aantrekkelijk zijn.. maar niet als je erbij kijkt alsof je het anders nooit van zn leven zou dragen :)
Ja je hebt wel gelijk dat het een goede hint is. Maar dan moeten ze er wel bij schrijven ben gescheiden of zo

quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 09:56 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm toch maar niet meteen trouwen dan.

Zou dat trouwens niet zo snel doen..
waarom een nieuwe date zoeken mbv de kleren waarmee je trouwde met iemand anders.

Mensen blijven raar.. en op datingsites is het niet minder.

Appte gister iemand die ik ooit tegenkwam op een datingsite.. wat een beetje vreemd afliep want onwijze klik... en toen ineens begon ie alles bij elkaar te liegen mbt dat ie anders leuker vond.
Maar wel mij volcontinu blijven appen.
Uiteindelijk maar eens uitgesproken dat ik dacht dat het onzin was... gaf ie me ook gelijk in.
Maar het hoe en waarom bleef nogal onduidelijk.

Appen nu wel heel af en toe nog...
dus reed gister op de snelweg.. en toen reed ie naast me. (Nogal herkenbaar want crossmotorfan.. dus herkende eerst de motor en toen bleek ie idd in de auto te zitten)
Dus stuurde appje in het kader van “Hai.. dat is wel apart..”

Nu is ie boos want zn vriendin mag niet weten dat ie met mij appt want dat levert alleen maar gezeik op waar ie geen zin in heeft.

Klinkt echt heel ontspannen _O-
En ergens wel blij dat het niks werd.. want liever dat iemand gewoon eerlijk is.
En elkaar voorbij rijden op de snelweg is nou niet meteen vreemd gaan :)
Jezus wat een gedoe. En dat van iemand die al een vriendin heeft. Vermoeiend zeg. Ik zou mijn tijd er inderdaad niet meer aan verspillen als ik jou was.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 27 juli 2020 @ 10:22:44 #26
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_194276700
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 09:56 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm toch maar niet meteen trouwen dan.

Zou dat trouwens niet zo snel doen..
waarom een nieuwe date zoeken mbv de kleren waarmee je trouwde met iemand anders.

Mensen blijven raar.. en op datingsites is het niet minder.
Dat merk ik nu wel, nu ik de eerste voorzichtige stapjes hierin gemaakt heb.

quote:
Nu is ie boos want zn vriendin mag niet weten dat ie met mij appt want dat levert alleen maar gezeik op waar ie geen zin in heeft.
Ow god, als ik dat gedoe al lees denk ik echt: "ik blijf nog wel even vrijgezel". Laatst ook met een vriend die nu ook aan het daten was via Tinder, had hij blijkbaar iets verkeerd geappt en moest hij het eerst weer goedmaken en zo. Ik heb zo geen zin in dat drama :') Dat heb ik al genoeg gehad met mijn ex :P Maar goed, hij staat er wel wat anders in, nooit echt een serieuze relatie gehad, dus hij wil wel heeeel graag. Dat merk je...
Don't let my username fool you...
pi_194276866
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 10:22 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Dat merk ik nu wel, nu ik de eerste voorzichtige stapjes hierin gemaakt heb.
[..]

Ow god, als ik dat gedoe al lees denk ik echt: "ik blijf nog wel even vrijgezel". Laatst ook met een vriend die nu ook aan het daten was via Tinder, had hij blijkbaar iets verkeerd geappt en moest hij het eerst weer goedmaken en zo. Ik heb zo geen zin in dat drama :') Dat heb ik al genoeg gehad met mijn ex :P Maar goed, hij staat er wel wat anders in, nooit echt een serieuze relatie gehad, dus hij wil wel heeeel graag. Dat merk je...
Haha nou.. laatst wilde hij langskomen..
Toen dat zelf maar afgehouden.
Als je je vriendin niet durft te vertellen dat je weleens appjes krijgt van een andere vrouw.
Misschien moet je dan ook ergens anders je koffie gaan halen.

Hier nu gewoon leuke vent die er alle vertrouwen in heeft dat ik me gedraag.
En zegt: wat jij doet is een keuze.. je weet hoe ik er over denk.
Namelijk: hij deelt niet en als ik me daar niet aan kan houden prima... maar dan wel met een ander.

Nahja... duidelijk dus.

Gevolg is dus dat ik kan wandelen met een exvriendje om dingen uit te praten.
En koffie kan drinken met een date waar het nooit wat mee werd.
Lekker met een vriendin kan stappen zonder gedoe. En ik daar dus ook niet spastisch of stiekem over hoef te doen.

Liegen en stiekem lijkt me ook geen basis voor een relatie uiteindelijk.
pi_194276997
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 10:22 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Dat merk ik nu wel, nu ik de eerste voorzichtige stapjes hierin gemaakt heb.
[..]

Ow god, als ik dat gedoe al lees denk ik echt: "ik blijf nog wel even vrijgezel". Laatst ook met een vriend die nu ook aan het daten was via Tinder, had hij blijkbaar iets verkeerd geappt en moest hij het eerst weer goedmaken en zo. Ik heb zo geen zin in dat drama :') Dat heb ik al genoeg gehad met mijn ex :P Maar goed, hij staat er wel wat anders in, nooit echt een serieuze relatie gehad, dus hij wil wel heeeel graag. Dat merk je...
Te graag willen is sowieso vaak een recept voor ellende. Dat dit uit mijn mond moet komen verbaast me zelf. :D

Maar het is wel echt echt zo. Beste is toch gewoon de "we zien wel waar het schip strandt" manier. Ergens naartoe werken is iets dat ze 50 jaar geleden deden.
  maandag 27 juli 2020 @ 10:50:16 #29
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194277050
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 08:57 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Belangrijkste blijft toch nog steeds het aanbod. Natuurlijk zit er op Tinder en Happn veel troep maar ook echt wel wat "girls next door" of vrouwen die gewoon wat leuke casual seks willen.

Op andere apps ga je dat niet vinden.
Echt wel.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 27 juli 2020 @ 10:51:16 #30
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_194277060
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 10:46 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Te graag willen is sowieso vaak een recept voor ellende. Dat dit uit mijn mond moet komen verbaast me zelf. :D

Maar het is wel echt echt zo. Beste is toch gewoon de "we zien wel waar het schip strandt" manier. Ergens naartoe werken is iets dat ze 50 jaar geleden deden.
Ja, zo sta ik er ook in, maar vroeger was ik ook anders, toen wilde ik ook vooral een relatie. Nu heb ik er een van 10 jaar achter de rug en sta ik daar toch wat anders in. In die 10 jarige relatie heb ik soms ook teveel toegegeven, dat zie ik zelf achteraf ook wel in. Nog steeds goed contact met ex, maar het gevoel is echt helemaal weg.

Ik schrik dan ook altijd af van die "ik ben echt alleen op zoek naar een serieuze relatie en alles wat minder dan dat is ga ik geen seconde aan verspillen" profielteksten. Dan krijg ik ook een beetje het gevoel van wanhoop van die personen.
Don't let my username fool you...
  maandag 27 juli 2020 @ 10:53:10 #31
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194277086
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 09:10 schreef Metalfreak het volgende:
Waarom zijn er toch zoveel vrouwen van 25+ en nog erger 30+ die denken dat Snapchat filters gebruiken voor profielfoto's een goed idee is? Nee, ik ben niet op zoek naar iemand met kattenoortjes...
Dat is natuurlijk ook de basis van dat 'betaal je net zo lang de drankjes tot je erop lijkt'-verhaal.
Scoor je er eentje met oortjes, drink je de hele date gratis :7 *O* *O* *O*
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194277282
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 09:10 schreef Metalfreak het volgende:
Waarom zijn er toch zoveel vrouwen van 25+ en nog erger 30+ die denken dat Snapchat filters gebruiken voor profielfoto's een goed idee is? Nee, ik ben niet op zoek naar iemand met kattenoortjes...
Ik vind het wel fijn, dan weet je direct wat voor vlees je in de kuip hebt.

Toch vermaak ik mij wel met Tinder.

Vooral de "dat escaleerde snel" gesprekken zijn om te smullen. Vrouwen die hun hele ex-waanzin projecteren op een ander.. waarom? Of verschikkelijk op je zenuwen werken door elke zin te ontleden.
  maandag 27 juli 2020 @ 11:13:26 #33
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_194277335
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2020 10:35 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Haha nou.. laatst wilde hij langskomen..
Toen dat zelf maar afgehouden.
Als je je vriendin niet durft te vertellen dat je weleens appjes krijgt van een andere vrouw.
Misschien moet je dan ook ergens anders je koffie gaan halen.

Hier nu gewoon leuke vent die er alle vertrouwen in heeft dat ik me gedraag.
En zegt: wat jij doet is een keuze.. je weet hoe ik er over denk.
Namelijk: hij deelt niet en als ik me daar niet aan kan houden prima... maar dan wel met een ander.

Nahja... duidelijk dus.

Gevolg is dus dat ik kan wandelen met een exvriendje om dingen uit te praten.
En koffie kan drinken met een date waar het nooit wat mee werd.
Lekker met een vriendin kan stappen zonder gedoe. En ik daar dus ook niet spastisch of stiekem over hoef te doen.

Liegen en stiekem lijkt me ook geen basis voor een relatie uiteindelijk.
Huh? Wat deelt hij niet, zichzelf?

Hij gaat niet met een ander flikflooien, maar jij mag wel vreemdgaan?
  maandag 27 juli 2020 @ 11:17:13 #34
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194277387
Zoals het er staat, hij deelt haar niet en als ze dat wel wenst dan dient ze een andere kerel te zoeken.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194277401
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:13 schreef Plots het volgende:

[..]

Huh? Wat deelt hij niet, zichzelf?

Hij gaat niet met een ander flikflooien, maar jij mag wel vreemdgaan?
Nee er wordt gewoon niet vreemd gegaan en als ik dat wel wil.. dan zoek ik maar een ander die dat wel kan waarderen.
Hij wil exclusiviteit.
“Ik ben gewoon ouderwets.”

Prima toch :)
  maandag 27 juli 2020 @ 11:22:58 #36
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194277453
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 10:51 schreef Metalfreak het volgende:Ik schrik dan ook altijd af van die "ik ben echt alleen op zoek naar een serieuze relatie en alles wat minder dan dat is ga ik geen seconde aan verspillen" profielteksten. Dan krijg ik ook een beetje het gevoel van wanhoop van die personen.
Waarom zou dat wanhopig zijn? Kijk ergens zonder verwachtingen instappen is een mooi uitgangspunt, eens. Maar niks mis met weten wat je wilt en niet settelen for less.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  maandag 27 juli 2020 @ 11:25:59 #37
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_194277497
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 10:51 schreef Metalfreak het volgende:

[..]


Ik schrik dan ook altijd af van die "ik ben echt alleen op zoek naar een serieuze relatie en alles wat minder dan dat is ga ik geen seconde aan verspillen" profielteksten. Dan krijg ik ook een beetje het gevoel van wanhoop van die personen.
Zo'n omschrijving is gewoon een andere vorm van de welbekende 'niet op zoek naar ONS/fwb'
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 27 juli 2020 @ 11:31:03 #38
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_194277562
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:22 schreef M1stral het volgende:

[..]

Waarom zou dat wanhopig zijn? Kijk ergens zonder verwachtingen instappen is een mooi uitgangspunt, eens. Maar niks mis met weten wat je wilt en niet settelen for less.
Als jij het zo ervaart, prima. Ik ervaar het eigenlijk compleet anders. Ik krijg altijd juist het idee dat ze vooral een relatie zoeken om maar een relatie te hebben en eigenlijk helemaal niet zo goed weten wat ze willen.

quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:25 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Zo'n omschrijving is gewoon een andere vorm van de welbekende 'niet op zoek naar ONS/fwb'
Nou, meestal staat dat er dan óók nog eens bij.
Don't let my username fool you...
pi_194277650
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:22 schreef M1stral het volgende:

[..]

Waarom zou dat wanhopig zijn? Kijk ergens zonder verwachtingen instappen is een mooi uitgangspunt, eens. Maar niks mis met weten wat je wilt en niet settelen for less.
Toch is zo’n tekst... nou niet direct een uitnodiging gevoelsmatig :)
pi_194277673
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:31 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Als jij het zo ervaart, prima. Ik ervaar het eigenlijk compleet anders. Ik krijg altijd juist het idee dat ze vooral een relatie zoeken om maar een relatie te hebben en eigenlijk helemaal niet zo goed weten wat ze willen.
[..]

Nou, meestal staat dat er dan óók nog eens bij.
Sowieso het idee dat dat voor veel mensen geldt op het moment.

Je hele omgeving gaat er w dat als je vrijgezel bent... je zsm een nieuwe relatie wil.
En bizar veel mensen zitten dezelfde dag dat het uit ging... alweer pp een datingsite.
Traantjes drogen, foto’s uitzoeken en gaan.
  maandag 27 juli 2020 @ 11:43:26 #41
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194277766
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:31 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Als jij het zo ervaart, prima. Ik ervaar het eigenlijk compleet anders. Ik krijg altijd juist het idee dat ze vooral een relatie zoeken om maar een relatie te hebben en eigenlijk helemaal niet zo goed weten wat ze willen.
Nou, ik snap best dat zo’n tekst op meerdere manieren te interpreteren valt, maar ik zou het niet direct scharen onder wanhopig gedrag, dat is meer wat ik ermee probeerde te zeggen.

Niet iedereen wil maar een relatie om het hebben van een relatie, of ze dan wel of niet weten wat ze willen. Kan ook gewoon een stuk behoud/zelfbescherming zijn. Niet iedereen heeft een losse (sexuele) moraal.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  maandag 27 juli 2020 @ 11:45:34 #42
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_194277799
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:18 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nee er wordt gewoon niet vreemd gegaan en als ik dat wel wil.. dan zoek ik maar een ander die dat wel kan waarderen.
Hij wil exclusiviteit.
“Ik ben gewoon ouderwets.”

Prima toch :)
Ja ok. Duidelijk.
  maandag 27 juli 2020 @ 11:46:01 #43
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194277808
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:36 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Toch is zo’n tekst... nou niet direct een uitnodiging gevoelsmatig :)
Eens, het nodigt niet uit. Maar zie mijn vorige post. Kan er wel inkomen dat sommige vrouwen het in hun profiel opnemen, echter is het zonder te weten wat voor persoon het is nogal “betekenisloze” info.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194277956
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 10:51 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ja, zo sta ik er ook in, maar vroeger was ik ook anders, toen wilde ik ook vooral een relatie. Nu heb ik er een van 10 jaar achter de rug en sta ik daar toch wat anders in. In die 10 jarige relatie heb ik soms ook teveel toegegeven, dat zie ik zelf achteraf ook wel in. Nog steeds goed contact met ex, maar het gevoel is echt helemaal weg.

Ik schrik dan ook altijd af van die "ik ben echt alleen op zoek naar een serieuze relatie en alles wat minder dan dat is ga ik geen seconde aan verspillen" profielteksten. Dan krijg ik ook een beetje het gevoel van wanhoop van die personen.
Dat is inderdaad de wanhoop verbloemd met een deken van zelfingenomen standvastigheid.

"Ik geef je een exclusieve relatie, die duurt een uurtje."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 27 juli 2020 @ 12:11:40 #45
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194278176
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:56 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de wanhoop verbloemd met een deken van zelfingenomen standvastigheid.

"Ik geef je een exclusieve relatie, die duurt een uurtje."
Een uurtje maar? :+
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194278227
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 12:11 schreef M1stral het volgende:

[..]

Een uurtje maar? :+
Meer tijd zou ik er niet eens aan verspillen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 27 juli 2020 @ 12:19:21 #47
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194278271
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 12:15 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Meer tijd zou ik er niet eens aan verspillen :P
Mwah, ik denk dat sommige profielteksten een persoon tekort doen of juist teveel credit toebedelen.
Je kan vaak de conclusie pas trekken het moment dat je met de persoon in kwestie in gesprek raakt en/of op date gaat.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  maandag 27 juli 2020 @ 12:21:17 #48
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_194278298
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 12:11 schreef M1stral het volgende:

[..]

Een uurtje maar? :+
Alsof je langer krijgt voor 150¤ :+
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_194278364
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 12:19 schreef M1stral het volgende:

[..]

Mwah, ik denk dat sommige profielteksten een persoon tekort doen of juist teveel credit toebedelen.
Je kan vaak de conclusie pas trekken het moment dat je met de persoon in kwestie in gesprek raakt en/of op date gaat.
Misschien, maar een profieltekst zou je juist moeten pakken, met de intentie: deze persoon lijkt me interessant, ik ga deze een berichtje sturen waaruit blijkt dat ik het profiel gelezen heb.

Als er allemaal van die quasi-interessante one-liners instaan, zoals "If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best", "I'm like a cat, I can scratch and purr", en "Me hondje is me alles", dan skip ik toch snel door.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194278399
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 12:26 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Misschien, maar een profieltekst zou je juist moeten pakken, met de intentie: deze persoon lijkt me interessant, ik ga deze een berichtje sturen waaruit blijkt dat ik het profiel gelezen heb.

Als er allemaal van die quasi-interessante one-liners instaan, zoals "If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best", "I'm like a cat, I can scratch and purr", en "Me hondje is me alles", dan skip ik toch snel door.
Vooral die laatste... _O-
pi_194278444
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 12:29 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Vooral die laatste... _O-
Ook een profiel waar echt alleen maar foto's op staan van de hond of de kat. Echt, ik wil weten hoe jij eruit ziet, en niet hoe erg je gesteld bent op de huisdier. En nee, foto's waar je met je dier op staat tellen niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 27 juli 2020 @ 12:37:57 #52
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194278494
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 12:26 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Misschien, maar een profieltekst zou je juist moeten pakken, met de intentie: deze persoon lijkt me interessant, ik ga deze een berichtje sturen waaruit blijkt dat ik het profiel gelezen heb.

Als er allemaal van die quasi-interessante one-liners instaan, zoals "If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best", "I'm like a cat, I can scratch and purr", en "Me hondje is me alles", dan skip ik toch snel door.
In die zin ben ik het wel met je eens. Maar sommige gevallen zijn natuurlijk wel dead obvious. Alleen niet altijd, vandaar de eerdere opmerking en de eerdere posts dat niet alle profielinformatie direct een wanhoopsdaad blijkt te zijn.
Kan mezelf best voorstellen dat een verlegen, introvert meisje/vrouw bijvoorbeeld aangeeft op zoek te zijn naar enkel iets serieus. Dat is niet per se wanhopig, maar meer in het verlengde van iemands persoonlijkheid of de mogelijkheid aandacht te geven/ontvangen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  maandag 27 juli 2020 @ 12:38:35 #53
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_194278502
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 12:26 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Misschien, maar een profieltekst zou je juist moeten pakken, met de intentie: deze persoon lijkt me interessant, ik ga deze een berichtje sturen waaruit blijkt dat ik het profiel gelezen heb.

Als er allemaal van die quasi-interessante one-liners instaan, zoals "If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best", "I'm like a cat, I can scratch and purr", en "Me hondje is me alles", dan skip ik toch snel door.
Hoe anders dat ineens zou worden wanneer het zou zijn "Me poesje is me alles"
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 27 juli 2020 @ 12:41:06 #54
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194278543
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 12:38 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Hoe anders dat ineens zou worden wanneer het zou zijn "Me poesje is me alles"
Dat is gewoon neukvee. Als je poesje het enige is dat je te bieden hebt :+

Moeten er natuurlijk geen poezenfoto’s op staan, want dan tref je zo’n verzuurde forever alone kattenvrouwtje.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194278554
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 12:37 schreef M1stral het volgende:

[..]

In die zin ben ik het wel met je eens. Maar sommige gevallen zijn natuurlijk wel dead obvious. Alleen niet altijd, vandaar de eerdere opmerking en de eerdere posts dat niet alle profielinformatie direct een wanhoopsdaad blijkt te zijn.
Kan mezelf best voorstellen dat een verlegen, introvert meisje/vrouw bijvoorbeeld aangeeft op zoek te zijn naar enkel iets serieus. Dat is niet per se wanhopig, maar meer in het verlengde van iemands persoonlijkheid of de mogelijkheid aandacht te geven/ontvangen.
En dat ben ik met je eens, en veelal kan je dat ook wel een beetje aan de foto's zien, als in hoe ze erop staat. Wat haar uitstraling en houding is. En in dat geval is er niks mis mee, die hebben ook recht op een leuke relatie. Een vriendin van me is zo. En echt, ze is een hele leuke meid, zelfstandig, vaste baan, hond, etc. Maar ze is heel erg verlegen en introvert, en een beetje naïef. En dat is jammer.
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 12:38 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Hoe anders dat ineens zou worden wanneer het zou zijn "Me poesje is me alles"
Dan faal je nog harder.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194278566
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 12:41 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dat is gewoon neukvee. Als je poesje het enige is dat je te bieden hebt :+

Moeten er natuurlijk geen poezenfoto’s op staan, want dan tref je zo’n verzuurde forever alone kattenvrouwtje.
Ik heb wel een zwak voor konijnenfoto's, dan smelt ik gewoon :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194278631
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 12:33 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ook een profiel waar echt alleen maar foto's op staan van de hond of de kat. Echt, ik wil weten hoe jij eruit ziet, en niet hoe erg je gesteld bent op de huisdier. En nee, foto's waar je met je dier op staat tellen niet.
Nahja EEN foto met huisdier kan best.
Maar als dat het enige in je leven is dat de moeite van het showen waard is :)

Ken iemand die na een hele goede date nog eens afsprak en zich rot schrok van bepaald gedrag... gauw afgekapt.

Kreeg hij de paar dagen later een brief van 3 pagina’s Met hoezeer zij EN de hond hem misten.

Na 2 dates dus...

(Ik hoef niet uit te leggen dat hij blij was dit relatief rap te hebben afgekapt :) )
pi_194278648
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 12:41 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dat is gewoon neukvee. Als je poesje het enige is dat je te bieden hebt :+

Moeten er natuurlijk geen poezenfoto’s op staan, want dan tref je zo’n verzuurde forever alone kattenvrouwtje.
Hehe ik had toen ik nog date... 3 katten.
Dat werkt NIET in je voordeel dus _O-
pi_194278663
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 12:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nahja EEN foto met huisdier kan best.
Maar als dat het enige in je leven is dat de moeite van het showen waard is :)

Ken iemand die na een hele goede date nog eens afsprak en zich rot schrok van bepaald gedrag... gauw afgekapt.

Kreeg hij de paar dagen later een brief van 3 pagina’s Met hoezeer zij EN de hond hem misten.

Na 2 dates dus...

(Ik hoef niet uit te leggen dat hij blij was dit relatief rap te hebben afgekapt :) )
Misschien, maar een beetje relativeren kan ook geen kwaad vind ik dan (qua foto's bedoel ik dan). Ik bedoel, ik rijd graag motor, maar mijn hele profiel stond niet vol met enkel motorfoto's.

En over die date: sommige slaan wel meteen heel erg door. Ook best jammer.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 27 juli 2020 @ 12:51:23 #60
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_194278668
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 12:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik heb wel een zwak voor konijnenfoto's, dan smelt ik gewoon :@

*smelt :P

quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 12:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nahja EEN foto met huisdier kan best.
Maar als dat het enige in je leven is dat de moeite van het showen waard is :)

Ken iemand die na een hele goede date nog eens afsprak en zich rot schrok van bepaald gedrag... gauw afgekapt.

Kreeg hij de paar dagen later een brief van 3 pagina’s Met hoezeer zij EN de hond hem misten.

Na 2 dates dus...

(Ik hoef niet uit te leggen dat hij blij was dit relatief rap te hebben afgekapt :) )
Serieus? He dodged a bullet there! :D

En katten vind ik best prima, honden heb ik wat minder mee nadat ik vorig jaar door een groepje honden ben aangevallen op vakantie en ik 5 rabiësspuiten moest hebben, kutbeesten }:| Alleen die haren van katten altijd en overal...
Don't let my username fool you...
pi_194278681
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 12:51 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
*smelt :P
[..]

Serieus? He dodged a bullet there! :D

En katten vind ik best prima, honden heb ik wat minder mee nadat ik vorig jaar door een groepje honden ben aangevallen op vakantie en ik 5 rabiësspuiten moest hebben, kutbeesten }:| Alleen die haren van katten altijd en overal...
JIJ BARBARISCHE BRUUT DAT JE BENT :( :( :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194278748
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 12:33 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ook een profiel waar echt alleen maar foto's op staan van de hond of de kat. Echt, ik wil weten hoe jij eruit ziet, en niet hoe erg je gesteld bent op de huisdier. En nee, foto's waar je met je dier op staat tellen niet.
Sowieso heel veel profielen van dames met zo'n kleine keffer. Lijkt wel een dingetje te zijn na een scheiding
Het is wat.......
pi_194278779
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 12:58 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Sowieso heel veel profielen van dames met zo'n kleine keffer. Lijkt wel een dingetje te zijn na een scheiding
Ja dat, en dan is het "me allessie", "me sgatje", "me kleine deugniet". Alsof ze meteen terug naar een andere levensfase gaan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 27 juli 2020 @ 14:34:22 #64
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194279800
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 12:58 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Sowieso heel veel profielen van dames met zo'n kleine keffer. Lijkt wel een dingetje te zijn na een scheiding
Die vrouwen hebben gewoon behoefte aan iets wat ze de baas kunnen en wat luistert in ruil voor een koekje :7 O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194279930
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 09:19 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ook al gezien: vrouwen op foto's in een trouwjurk waar de ex-partner vanaf geknipt is... Nee, dat geeft vertrouwen.

Serieus? Das wel erg :')
  maandag 27 juli 2020 @ 14:51:02 #66
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194280004
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 14:45 schreef Womanly het volgende:

[..]

Serieus? Das wel erg :')
Eerste vraag in de chat; "hoe lang was je getrouwd?".

Weet je iig hoe antiek die foto is :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 27 juli 2020 @ 14:55:59 #67
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194280053
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 09:56 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm toch maar niet meteen trouwen dan.

Zou dat trouwens niet zo snel doen..
waarom een nieuwe date zoeken mbv de kleren waarmee je trouwde met iemand anders.

Mensen blijven raar.. en op datingsites is het niet minder.

Appte gister iemand die ik ooit tegenkwam op een datingsite.. wat een beetje vreemd afliep want onwijze klik... en toen ineens begon ie alles bij elkaar te liegen mbt dat ie anders leuker vond.
Maar wel mij volcontinu blijven appen.
Uiteindelijk maar eens uitgesproken dat ik dacht dat het onzin was... gaf ie me ook gelijk in.
Maar het hoe en waarom bleef nogal onduidelijk.

Appen nu wel heel af en toe nog...
dus reed gister op de snelweg.. en toen reed ie naast me. (Nogal herkenbaar want crossmotorfan.. dus herkende eerst de motor en toen bleek ie idd in de auto te zitten)
Dus stuurde appje in het kader van “Hai.. dat is wel apart..”

Nu is ie boos want zn vriendin mag niet weten dat ie met mij appt want dat levert alleen maar gezeik op waar ie geen zin in heeft.

Klinkt echt heel ontspannen _O-
En ergens wel blij dat het niks werd.. want liever dat iemand gewoon eerlijk is.
En elkaar voorbij rijden op de snelweg is nou niet meteen vreemd gaan :)
Waarom zou je met zulke lui überhaupt contact houden?
pi_194281156
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 12:33 schreef El_Thijs het volgende:
Ook een profiel waar echt alleen maar foto's op staan van de hond of de kat. Echt, ik wil weten hoe jij eruit ziet, en niet hoe erg je gesteld bent op de huisdier. En nee, foto's waar je met je dier op staat tellen niet.
Ja, daarom kan het ook juist zijn. Omdat de vrouw in kwestie het beoordelen op uiterlijk zat is en als protest foto van random dier erop zet. Zelf reageerde ik vroeger ook eerder op mannen die als foto hun kat hebben. Maar ik snap ook ergens wel dat het irritant kan zijn.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194281524
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 16:41 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja, daarom kan het ook juist zijn. Omdat de vrouw in kwestie het beoordelen op uiterlijk zat is en als protest foto van random dier erop zet. Zelf reageerde ik vroeger ook eerder op mannen die als foto hun kat hebben. Maar ik snap ook ergens wel dat het irritant kan zijn.
Mijn gevoel, deels althans, was altijd dat ongeacht hoe het klikt, je altijd op de tweede plaats komt. Ergens is dat ook wel te begrijpen, maar aan de andere kant heb ik ook van een oud-studiegenoot eens gehoord dat een date niet verder wilde daten omdat haar kat hem niet leuk vond.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194281538
quote:
6s.gif Op maandag 27 juli 2020 14:55 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Waarom zou je met zulke lui überhaupt contact houden?
Omdat er wellicht wel een zekere mate van connectie is ontstaan voordat de vriendin in beeld kwam :)

Maar moet bekennen dat ik inderdaad wel minder moeite doe om de boel gaande te houden.
pi_194281580
Als een vrouw een kat heeft ben ik bang dat ik haar kat meer aandacht geef dan haar :D ;(
pi_194281592
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 17:20 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Omdat er wellicht wel een zekere mate van connectie is ontstaan voordat de vriendin in beeld kwam :)

Maar moet bekennen dat ik inderdaad wel minder moeite doe om de boel gaande te houden.
Heel slim ook, kan je het beter op een lager pitje zetten. Of een periode geen contact.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194281599
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 17:24 schreef xFriendx het volgende:
Als een vrouw een kat heeft ben ik bang dat ik haar kat meer aandacht geef dan haar :D ;(
Vervang 'kat' door 'poes' en ze vindt dat he-le-maal niet erg.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 27 juli 2020 @ 17:48:05 #74
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_194281886
Ik dacht: leuk, Parship.

Een tweejarig abonnement kan geen kwaad om een tijd te proberen.

600 euro :'(
pi_194281924
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 17:48 schreef Ypmaha het volgende:
Ik dacht: leuk, Parship.

Een tweejarig abonnement kan geen kwaad om een tijd te proberen.

600 euro :'(
Wauw.....en zou het dan ook wel echt werken?? :o
pi_194281949
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 17:48 schreef Ypmaha het volgende:
Ik dacht: leuk, Parship.

Een tweejarig abonnement kan geen kwaad om een tijd te proberen.

600 euro :'(
De wat, 600?!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194281952
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 17:25 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Heel slim ook, kan je het beter op een lager pitje zetten. Of een periode geen contact.
Ach.. gun hem een leuke relatie.
Maar ik zou dit zelf... niet zo leuk vinden _O-

Not my problem daarentegen
pi_194281961
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 17:48 schreef Ypmaha het volgende:
Ik dacht: leuk, Parship.

Een tweejarig abonnement kan geen kwaad om een tijd te proberen.

600 euro :'(
Probeer eens als vrouw in te schrijven :P
pi_194281962
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 17:53 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ach.. gun hem een leuke relatie.
Maar ik zou dit zelf... niet zo leuk vinden _O-

Not my problem daarentegen
Nee, is het ook niet. Als hij begint met appen dan is het altijd zijn probleem.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194281967
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 17:54 schreef Faxie het volgende:

[..]

Probeer eens als vrouw in te schrijven :P
"Foto ter controle graag."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194281986
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 17:54 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nee, is het ook niet. Als hij begint met appen dan is het altijd zijn probleem.
Als hij contact wil houden en bij mij langs wil komen... is het OOK zijn probleem.

Maar goed.. laatste paar maanden is langskomen sowieso niet het beste idee ooit :)
pi_194281994
quote:
17s.gif Op maandag 27 juli 2020 17:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Wauw.....en zou het dan ook wel echt werken?? :o
Dan hoef je ook geen 2 jarig abonnement.. als het echt goed zou werken :)
pi_194281998
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 17:56 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Als hij contact wil houden en bij mij langs wil komen... is het OOK zijn probleem.

Maar goed.. laatste paar maanden is langskomen sowieso niet het beste idee ooit :)
Oh, dat heb ik even gemist of overheen gelezen :@

En waarom niet? Ik ben onwetend :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194282015
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 17:57 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Oh, dat heb ik even gemist of overheen gelezen :@

En waarom niet? Ik ben onwetend :@
Iets met een zeker virus dat ik liever buiten de deur hou.

Gezien ik heel af en toe toch wel kwetsbare mensen in mn buurt heb.. komt er maar een heel select groepje mensen nog hier thuis.
pi_194282026
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 17:58 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Iets met een zeker virus dat ik liever buiten de deur hou.

Gezien ik heel af en toe toch wel kwetsbare mensen in mn buurt heb.. komt er maar een heel select groepje mensen nog hier thuis.
Oh, voel me nu best dom :D _O-

Helemaal gelijk natuurlijk :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194282268
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 17:56 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dan hoef je ook geen 2 jarig abonnement.. als het echt goed zou werken :)
Ja inderdaad :)
pi_194282416
Zeshonderd euro?! :{

Dat is toch bijna oplichting joh
pi_194282458
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2020 18:26 schreef Brybry het volgende:
Zeshonderd euro?! :{

Dat is toch bijna oplichting joh
Is maar een klein bedrag om de liefde van je leven te ontmoeten
pi_194282478
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 17:59 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Oh, voel me nu best dom :D _O-

Helemaal gelijk natuurlijk :Y
Hehe geeft niet.. met je hoofd elders :)
  maandag 27 juli 2020 @ 18:32:52 #90
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194282489
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2020 18:26 schreef Brybry het volgende:
Zeshonderd euro?! :{

Dat is toch bijna oplichting joh
Voor die 600¤ krijg je gegarandeerd een partner, las ik in de kleine lettertjes.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194282495
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 17:48 schreef Ypmaha het volgende:
Ik dacht: leuk, Parship.

Een tweejarig abonnement kan geen kwaad om een tijd te proberen.

600 euro :'(
600. Damn. Maar goed, wel 2 jaar verveling afgekocht. Wel een vermoeide vingers straks van het swipen en tikken.
pi_194282625
Maakt iemand van jullie zich wel eens schuldig aan je profiel op een app wissen en dezelfde opnieuw starten zodat je bij de 'nieuwelingen' komt te staan?
  maandag 27 juli 2020 @ 18:48:57 #93
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_194282681
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 18:33 schreef xFriendx het volgende:

[..]

600. Damn. Maar goed, wel 2 jaar verveling afgekocht. Wel een vermoeide vingers straks van het swipen en tikken.
Tjah, 2 jaar is natuurlijk wel veel. Maarja, 6 maanden is 300 euro....

Ik snap dat ze geld moeten verdienen, maar ietsje minder mag ook wel
pi_194282709
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 18:48 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Tjah, 2 jaar is natuurlijk wel veel. Maarja, 6 maanden is 300 euro....

Ik snap dat ze geld moeten verdienen, maar ietsje minder mag ook wel
Dan ben je dus of héél wanhopig, of je bent gewoon rijk en geeft geen fuck. Goede match zou dat zijn :')
pi_194282788
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 18:44 schreef xFriendx het volgende:
Maakt iemand van jullie zich wel eens schuldig aan je profiel op een app wissen en dezelfde opnieuw starten zodat je bij de 'nieuwelingen' komt te staan?
Tuurlijk niet :s)
pi_194282805
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 17:48 schreef Ypmaha het volgende:
Ik dacht: leuk, Parship.

Een tweejarig abonnement kan geen kwaad om een tijd te proberen.

600 euro :'(
Maar vind je twee jaar niet ook een erg lange abonnementsperiode? Ik begrijp dat je bij de 1 op de 3 singles wilt horen dia via Parship een nieuwe partner vindt. Maar als de site je (om welke reden dan ook) minder brengt dan je nu hoopt, wil je het dan werkelijk gedurende die hele tijd blijven proberen? Verder is natuurlijk de vraag wat je van de aangeboden 'partnerschaps-persoonlijkheidsanalyse' en 'profielcheck' kunt verwachten.
  maandag 27 juli 2020 @ 19:15:51 #97
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_194282988
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 18:32 schreef M1stral het volgende:

[..]

Voor die 600¤ krijg je gegarandeerd een partner, las ik in de kleine lettertjes.
Komt die via de post binnen? ;)
soooo, da's mooi!
pi_194283014
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 18:32 schreef M1stral het volgende:

[..]

Voor die 600¤ krijg je gegarandeerd een partner, las ik in de kleine lettertjes.
Laddersysteem. Hoe meer geld, hoe hogerop de ladder je je partner vindt :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194283021
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 18:32 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hehe geeft niet.. met je hoofd elders :)
Constant in de wolken soms :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 27 juli 2020 @ 19:18:47 #100
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_194283023
Die datingapps en sites hebben mij nog nooit wat opgeleverd btw. ;( :P
soooo, da's mooi!
  maandag 27 juli 2020 @ 19:20:09 #101
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194283039
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 18:48 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Tjah, 2 jaar is natuurlijk wel veel. Maarja, 6 maanden is 300 euro....

Ik snap dat ze geld moeten verdienen, maar ietsje minder mag ook wel
300 euro vind ik ook nog best wel wat. Ik kan me niet nauwelijks voorstellen dat iemand 600 euro neervorkt voor 2 jaar.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194283051
quote:
11s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:20 schreef Prisha het volgende:

[..]

300 euro vind ik ook nog best wel wat. Ik kan me niet nauwelijks voorstellen dat iemand 600 euro neervorkt voor 2 jaar.
Waar staan die prijzen eigenlijk? Ik heb net even gekeken en ik kan die bedragen niet vinden.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194283080
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Constant in de wolken soms :P
ik wel.. en jij? :)
  maandag 27 juli 2020 @ 19:23:05 #104
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194283088
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:20 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Waar staan die prijzen eigenlijk? Ik heb net even gekeken en ik kan die bedragen niet vinden.
Géén idee...ik was ook aan het loeren _O-

Ik zie wel dit staan:
U kunt van een Parship Premium lidmaatschap van 24 maanden gebruik maken voor 24,90 EUR per maand. Een Premium lidmaatschap van 12 maanden bieden wij aan voor 39,90 EUR per maand en een 6 maanden Premium abonnement koopt u voor 44,90 per maand. Deze prijzen zijn incl. BTW. Nu Premium-lid worden.

U betaalt additionele kosten als u betaalt in termijnen. Click op de link voor additionele kosten.

Volgens mij moet je eerst aanmelden en dan hoor je meer?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194283105
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:23 schreef Prisha het volgende:

[..]

Géén idee...ik was ook aan het loeren _O-

Ik zie wel dit staan:
U kunt van een Parship Premium lidmaatschap van 24 maanden gebruik maken voor 24,90 EUR per maand. Een Premium lidmaatschap van 12 maanden bieden wij aan voor 39,90 EUR per maand en een 6 maanden Premium abonnement koopt u voor 44,90 per maand. Deze prijzen zijn incl. BTW. Nu Premium-lid worden.

U betaalt additionele kosten als u betaalt in termijnen. Click op de link voor additionele kosten.

jaja...
Ah ja, als je zo rekent kom je er wel aan ja. Eigenlijk toch te gek.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194283113
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:22 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ik wel.. en jij? :)
Idem. Voel me goed en ik ben lang :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 27 juli 2020 @ 19:27:08 #107
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194283148
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:23 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ah ja, als je zo rekent kom je er wel aan ja. Eigenlijk toch te gek.
Er is blijkbaar wel een markt voor. Als je bij elkaar optelt is het best wel wat.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194283193
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:27 schreef Prisha het volgende:

[..]

Er is blijkbaar wel een markt voor. Als je bij elkaar optelt is het best wel wat.
En er wordt flink aan verdiend. Hoeveel leden zou Parship hebben? En als die allemaal voor het gemak genomen een abbo voor een half jaar hebben... tel uit je winst.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194283302
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:24 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Idem. Voel me goed en ik ben lang :P
Sounds good :)
pi_194283317
Joh dit soort bedragen zijn echt peanuts, voor de wanhopige mensch. Heb een tijdje als operator voor een "sex-dating-site" gewerkt, waar de mannen per berichtje betalen en waar er uiteraard nooit gedate werd. Met een beetje een vloeiend gesprek had je er al een half-jaar abo Parship doorheen gedraaid hoor. En de volgende dag weer.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194283339
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:37 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Sounds good :)
Feels good, too :)
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Joh dit soort bedragen zijn echt peanuts, voor de wanhopige mensch. Heb een tijdje als operator voor een "sex-dating-site" gewerkt, waar de mannen per berichtje betalen en waar er uiteraard nooit gedate werd. Met een beetje een vloeiend gesprek had je er al een half-jaar abo Parship doorheen gedraaid hoor. En de volgende dag weer.
Echt waar? Kan je eens vertellen hoe dat in zijn werk ging? Geen verwijt of beschuldiging of wat dan ook, ik ben oprecht benieuwd :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 27 juli 2020 @ 19:41:42 #112
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194283368
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Joh dit soort bedragen zijn echt peanuts, voor de wanhopige mensch. Heb een tijdje als operator voor een "sex-dating-site" gewerkt, waar de mannen per berichtje betalen en waar er uiteraard nooit gedate werd. Met een beetje een vloeiend gesprek had je er al een half-jaar abo Parship doorheen gedraaid hoor. En de volgende dag weer.
echt?? Ik heb er wel eens wat over gelezen, dat ze die mannen (meestal mannen) zoveel mogelijk berichtjes moesten aftroggelen of zoiets...
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194283383
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:39 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Feels good, too :)
[..]

Echt waar? Kan je eens vertellen hoe dat in zijn werk ging? Geen verwijt of beschuldiging of wat dan ook, ik ben oprecht benieuwd :)
Dat is gewoon een poule operators die een poule profielen beheert en met die profielen x gesprekken gaande houden. Verdiende leuk, voor mij in tijden dat ik toch al achter de computer hing (kon primaaaa naast het netflixen en fokken :D), maar het is zo'n overduidelijke scam dat alleen mensen die niet 100% zijn er in trapten. Dus het trekt (hihaho) wel een apart soort sneu volk. Toen mn echte geldstress voorbij was heb ik het ook weer snel gelaten voor wat het was.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194283413
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat is gewoon een poule operators die een poule profielen beheert en met die profielen x gesprekken gaande houden. Verdiende leuk, voor mij in tijden dat ik toch al achter de computer hing (kon primaaaa naast het netflixen en fokken :D), maar het is zo'n overduidelijke scam dat alleen mensen die niet 100% zijn er in trapten. Dus het trekt (hihaho) wel een apart soort sneu volk. Toen mn echte geldstress voorbij was heb ik het ook weer snel gelaten voor wat het was.
Sjezus, snap wel dat de wat minder begaafde mensen er dan intrappen... en dat die sites nog steeds bestaan. Al geven ze nu toch een waarschuwing dat het enkel en alleen fictieve profielen zijn?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194283421
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:45 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Sjezus, snap wel dat de wat minder begaafde mensen er dan intrappen... en dat die sites nog steeds bestaan. Al geven ze nu toch een waarschuwing dat het enkel en alleen fictieve profielen zijn?
Ja dat was toen ook wel zo hoor, diep diep diep in de algemene voorwaarden. Weet overigens niet of ze nog bestaan. Heb het in het afgelopen jaar wel eens aan een collega getipt die in de rekeningen dreigde te verzuipen, maar die kon alleen aanbiedingen vinden waarbij je als operator eerst moest betalen (weet niet eens meer voor wat, maar shaaaady) om aan de slag te kunnen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194283433
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat is gewoon een poule operators die een poule profielen beheert en met die profielen x gesprekken gaande houden. Verdiende leuk, voor mij in tijden dat ik toch al achter de computer hing (kon primaaaa naast het netflixen en fokken :D), maar het is zo'n overduidelijke scam dat alleen mensen die niet 100% zijn er in trapten. Dus het trekt (hihaho) wel een apart soort sneu volk. Toen mn echte geldstress voorbij was heb ik het ook weer snel gelaten voor wat het was.
Is het wel dat jij dan enkel met mannen kletste of had je ook mannelijke collega's die met andere mannen kletsten? (ik vraag dit voor een vriend)
pi_194283464
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja dat was toen ook wel zo hoor, diep diep diep in de algemene voorwaarden.
Die niemand las :')

Dus echt alleen maar nepprofielen op zulke sites?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194283502
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:46 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Is het wel dat jij dan enkel met mannen kletste of had je ook mannelijke collega's die met andere mannen kletsten? (ik vraag dit voor een vriend)
Ik snap je vraag niet helemaal geloof ik, maar er was een profiel, uiteraard een vrouwelijk profiel en dat profiel had gesprekken met mannen. En zo waren er nog godweethoeveel profielen, die ook allemaal gesprekken hadden met mannen. En de operators die online waren hielden die gesprekken gewoon aan de gang. Een man denkt dat hij met Patrica praat, maar praat in werkelijkheid met Leon, Phoebe, Maaike, Gerard, Manuela, wie er op dat moment ook maar online is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194283515
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik snap je vraag niet helemaal geloof ik, maar er was een profiel, uiteraard een vrouwelijk profiel en dat profiel had gesprekken met mannen. En zo waren er nog godweethoeveel profielen, die ook allemaal gesprekken hadden met mannen. En de operators die online waren hielden die gesprekken gewoon aan de gang. Een man denkt dat hij met Patrica praat, maar praat in werkelijkheid met Leon, Phoebe, Maaike, Gerard, Manuela, wie er op dat moment ook maar online is.
Een soort MSN waar iedereen het wachtwoord van hetzelfde account weet :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194283524
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik snap je vraag niet helemaal geloof ik, maar er was een profiel, uiteraard een vrouwelijk profiel en dat profiel had gesprekken met mannen. En zo waren er nog godweethoeveel profielen, die ook allemaal gesprekken hadden met mannen. En de operators die online waren hielden die gesprekken gewoon aan de gang. Een man denkt dat hij met Patrica praat, maar praat in werkelijkheid met Leon, Phoebe, Maaike, Gerard, Manuela, wie er op dat moment ook maar online is.
OH ok. Op die manier wisselend maar dus ook klets je dus zowel met mannen als vrouwen. Doet me denken aan vroeger met die 06 lijnen dat we deden alsof we vrouw waren en dan op het einde met je normale stem iets stoms zeggen :')
pi_194283526
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:48 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Die niemand las :')

Dus echt alleen maar nepprofielen op zulke sites?
Ik heb wel eens een van de sites bezocht waar de klanten dus vandaan kwamen en je KON er als vrouw ook een profiel aan maken... Ik denk alleen dat er verdomd weinig vrouwen zijn die dat doen :D En ik denk dat wanneer ze het doen, ze ook met operators aan de praat gaan en niet met een van die wanhopige mannen die gratis sex met geile wijven willen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194283582
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik heb wel eens een van de sites bezocht waar de klanten dus vandaan kwamen en je KON er als vrouw ook een profiel aan maken... Ik denk alleen dat er verdomd weinig vrouwen zijn die dat doen :D En ik denk dat wanneer ze het doen, ze ook met operators aan de praat gaan en niet met een van die wanhopige mannen die gratis sex met geile wijven willen.
Eens. Te mooi om waar te zijn is in dit geval ook zo. Ik heb me ook wel eens aangemeld op zo'n site (puur nieuwsgierigheid, geen cent aan uitgegeven), en het viel me toen al op dat ik van heel veel profielen berichten kreeg. Had niet eens een foto :') En als iedereen je een bericht stuurt, dan zou hun dat ook geld moeten kosten. Als je dat doorhebt, dan weet je al dat er iets niet klopt :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 27 juli 2020 @ 20:01:12 #123
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194283662
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik snap je vraag niet helemaal geloof ik, maar er was een profiel, uiteraard een vrouwelijk profiel en dat profiel had gesprekken met mannen. En zo waren er nog godweethoeveel profielen, die ook allemaal gesprekken hadden met mannen. En de operators die online waren hielden die gesprekken gewoon aan de gang. Een man denkt dat hij met Patrica praat, maar praat in werkelijkheid met Leon, Phoebe, Maaike, Gerard, Manuela, wie er op dat moment ook maar online is.
En dat wordt nu vervangen door een soort robots, AI, net als bij klantenservice als je een vraag typt op de chat.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194283694
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2020 20:01 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

En dat wordt nu vervangen door een soort robots, AI, net als bij klantenservice als je een vraag typt op de chat.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194283712
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2020 20:01 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

En dat wordt nu vervangen door een soort robots, AI, net als bij klantenservice als je een vraag typt op de chat.
"Hallo Erik, ik ben Tatiana. Hoe gaat het met je?"

"hue ik ben geil"

"Oh, ik vind koken heel leuk, doe ik graag naakt."

"wil je afspreken?"

"Ik heb een kale poes."

"wil je me nummer?"

"69 vind ik leuk."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 27 juli 2020 @ 20:21:21 #126
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194284064
quote:
10s.gif Op maandag 27 juli 2020 20:03 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Hallo Erik, ik ben Tatiana. Hoe gaat het met je?"

"hue ik ben geil"

"Oh, ik vind koken heel leuk, doe ik graag naakt."

"wil je afspreken?"

"Ik heb een kale poes."

"wil je me nummer?"

"69 vind ik leuk."
Ja, dit dus. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194289857
Tinder voor de gein weer eens aangezwengeld. Grootste ergernis? Dat de dames vermelden dat ze geen likes kunnen zien. Ja, en? en dan nog eens er bij vermelden dat ze wel berichten kunnen ontvangen. |:(
Trouwens wel lastig hier in Limburg in vakantietijd. NU moet ik niet alleen de Duitse en Belgische schoonheden er uit filteren, maar ook de Nederlandse toeristen
Het is wat.......
pi_194290074
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 08:23 schreef gooddaddy het volgende:
Tinder voor de gein weer eens aangezwengeld. Grootste ergernis? Dat de dames vermelden dat ze geen likes kunnen zien. Ja, en? en dan nog eens er bij vermelden dat ze wel berichten kunnen ontvangen. |:(
Trouwens wel lastig hier in Limburg in vakantietijd. NU moet ik niet alleen de Duitse en Belgische schoonheden er uit filteren, maar ook de Nederlandse toeristen
Tja, toeristen zul je dan wel hebben :P Maar misschien zit er wat leuks tussen :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194291853
Ik kan kennelijk niet scrollen in het Datingtopic, dus dan maar hier.

De intentie voor een tweede date met de Engelse is uitgesproken. Nu nog even een datumpje prikken.
pi_194292190
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 08:23 schreef gooddaddy het volgende:
Tinder voor de gein weer eens aangezwengeld. Grootste ergernis? Dat de dames vermelden dat ze geen likes kunnen zien. Ja, en? en dan nog eens er bij vermelden dat ze wel berichten kunnen ontvangen. |:(
Trouwens wel lastig hier in Limburg in vakantietijd. NU moet ik niet alleen de Duitse en Belgische schoonheden er uit filteren, maar ook de Nederlandse toeristen
Met een Instagram account erbij zeker?
pi_194292308
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 08:23 schreef gooddaddy het volgende:
Tinder voor de gein weer eens aangezwengeld. Grootste ergernis? Dat de dames vermelden dat ze geen likes kunnen zien. Ja, en? en dan nog eens er bij vermelden dat ze wel berichten kunnen ontvangen. |:(
Trouwens wel lastig hier in Limburg in vakantietijd. NU moet ik niet alleen de Duitse en Belgische schoonheden er uit filteren, maar ook de Nederlandse toeristen
Geen likes kunnen zien? Wat een bullshit.

Sommigen hebben ook op hun profiel teksten staan, waardoor je het idee krijgt dat je eerst een bericht moet sturen (want likes kunnen ze niet zien en matches hebben ze niet voordat ze een bericht ontvangen? Doen alsof je niet eerst moet matchen.). Dit zijn inderdaad vaak instagram chickies, die volgens mij op elke dating/profielen app dezelfde tekst donderen, met een link naar hun instagram, om meer bekendheid/volgers te krijgen.
pi_194292358
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 11:54 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Geen likes kunnen zien? Wat een bullshit.
Als je niet betaald voor Tinder kun je inderdaad geen likes zien, dan zie je alleen hele vage foto's.....
pi_194292374
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 11:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Als je niet betaald voor Tinder kun je inderdaad geen likes zien, dan zie je alleen hele vage foto's.....
Dan zie je de likes dus wel. En so what?

Daarnaast kun je op basis van die fotootjes nog heel makkelijk inschatten wie het zijn, zodra de foto voorbij komt.
  dinsdag 28 juli 2020 @ 12:01:45 #134
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194292408
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 11:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Als je niet betaald voor Tinder kun je inderdaad geen likes zien, dan zie je alleen hele vage foto's.....
Dat is dan ook het hele idee achter Tinder, dat je tracht te matchen met iemand die je aantrekkelijk vind, niet met degene die je geliked heeft. Die teller is meer een soort van indicatie dat er mogelijk matches zijn, niet dat jij die persoon ook daadwerkelijk moet matchen, want eerlijk... Wellicht vind je die persoon wel niet aantrekkelijk, ondanks dat hij/zij jou dat wel vind.

Verder wat Cockwhale zegt, die geblurrde foto’s zijn vaak vrij makkelijk te herleiden naar een profiel. Alleen lastig als je omkomt van de likes, maar dat is meer een luxe probleem, dan zie je alleen degene die het laatst geliked heeft met een wazige foto en een tellertje erbij hoeveel likes je nog hebt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194292409
Je kan toch ook al via Instagram daten? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194292423
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 11:59 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Dan zie je de likes dus wel. En so what?

Daarnaast kun je op basis van die fotootjes nog heel makkelijk inschatten wie het zijn, zodra de foto voorbij komt.
Ze bedoelen daar mee dat je niet letterlijk kunt zien wie jou geliked heeft en kunnen dan dus ook niet terug liken......en nee, de foto's zijn écht vaag.....je ziet hooguit of iemand een knalrood shirt aan heeft, maar je herkent ze echt niet terug bij het swipen
pi_194292442
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 12:01 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dat is dan ook het hele idee achter Tinder, dat je tracht te matchen met iemand die je aantrekkelijk vind, niet met degene die je geliked heeft. Die teller is meer een soort van indicatie dat er mogelijk matches zijn, niet dat jij die persoon ook daadwerkelijk moet matchen, want eerlijk... Wellicht vind je die persoon wel niet aantrekkelijk, ondanks dat hij/zij jou dat wel vind.
Ik vind het ook niet nodig hoor, ik probeer alleen uit te leggen waarom mensen dat op hun profiel zetten :)
  dinsdag 28 juli 2020 @ 12:06:04 #138
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194292458
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 12:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet nodig hoor, ik probeer alleen uit te leggen waarom mensen dat op hun profiel zetten :)
Ik zie de meerwaarde er niet zo van in het op je profiel te vermelden. Niemand ziet likes tenzij je betaald en een bericht kan je alleen sturen bij een wederzijdse like ofwel match.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194292471
Je liked toch niet om terug te liken? Tenzij je er inderdaad op zit om mensen te lokken naar je instagram pagina oid.
pi_194292495
Ik wilde alleen even uitleggen dat je likes gewoon niet kunt zien en dat dát zoals Cockwhale hierboven schreef dus géén bullshit is....... :)
  dinsdag 28 juli 2020 @ 12:21:29 #141
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194292608
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 12:06 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik zie de meerwaarde er niet zo van in het op je profiel te vermelden. Niemand ziet likes tenzij je betaald en een bericht kan je alleen sturen bij een wederzijdse like ofwel match.
Precies, vrouwen met een gratis accountje die dat proberen te omzeilen, compleet kansloos.

"Ik kan geen likes zien, dus stuur me maar een berichtje" :N :|W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194292668
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 12:21 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Precies, vrouwen met een gratis accountje die dat proberen te omzeilen, compleet kansloos.

"Ik kan geen likes zien, dus stuur me maar een berichtje" :N :|W
Je kunt maar 1 berichtje per dag gratis sturen dacht ik? Heb het 1 keer gedaan volgens mij :')
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_194292709
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 12:21 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Precies, vrouwen met een gratis accountje die dat proberen te omzeilen, compleet kansloos.

"Ik kan geen likes zien, dus stuur me maar een berichtje" :N :|W
Of die proberen te voorkomen dat de andere kant denkt dat ze wel reageren als ze een like krijgen...
  dinsdag 28 juli 2020 @ 12:32:18 #144
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194292745
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 12:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Je kunt maar 1 berichtje per dag gratis sturen dacht ik? Heb het 1 keer gedaan volgens mij :')
Geen idee, volgens mij helemaal niks? Ik heb gewoon een account, dus mij boeit het weinig.. daarom vind ik Lexa leuker; daar kun je gewoon sowieso berichtjes sturen als je een betaald account hebt; like of niet.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 28 juli 2020 @ 12:34:16 #145
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194292773
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 12:29 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Of die proberen te voorkomen dat de andere kant denkt dat ze wel reageren als ze een like krijgen...
Tinder werkt gewoon met lokkertjes en fake accounts; als je niet betaalt, krijg je standaard een zooitje 'likes', om je over de streep te trekken. Zo werken er wel meer trouwens.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194292794
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 12:34 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Tinder werkt gewoon met lokkertjes en fake accounts; als je niet betaalt, krijg je standaard een zooitje 'likes', om je over de streep te trekken. Zo werken er wel meer trouwens.
Uhu.. maar niet iedereen weet dat dat zo werkt. En dan krijg je dit soort rare acties.

Js niet alleen op tinder natuurlijk
pi_194292811
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 12:34 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Tinder werkt gewoon met lokkertjes en fake accounts; als je niet betaalt, krijg je standaard een zooitje 'likes', om je over de streep te trekken. Zo werken er wel meer trouwens.
Eigenlijk is dat ook een soort vorm van misleiding.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194292848
https://www.gratisdatingtips.nl/tinder-platinum/

Er komt weer een nieuwe BETALEN BETALEN-functie aan voor Tinder,

Tinder Platinum.

Message before Matching: gratis een bericht toevoegen aan elke Super Like die je verstuurt.
Prioritised likes: iedereen die je naar rechts veegt, ziet je sneller.
See who likes you: match direct met de mensen die jou leuk vinden.
Alle functies van Tinder Gold.

ik kon het activeren voor "slechts" 43,99 voor 1 maand !
pi_194292941
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 12:39 schreef Themeparktommy het volgende:
https://www.gratisdatingtips.nl/tinder-platinum/

Er komt weer een nieuwe BETALEN BETALEN-functie aan voor Tinder,

Tinder Platinum.

Message before Matching: gratis een bericht toevoegen aan elke Super Like die je verstuurt.
Prioritised likes: iedereen die je naar rechts veegt, ziet je sneller.
See who likes you: match direct met de mensen die jou leuk vinden.
Alle functies van Tinder Gold.

ik kon het activeren voor "slechts" 43,99 voor 1 maand !
Sjezus, dat is toch niet normaal meer :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 28 juli 2020 @ 12:57:28 #150
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194293051
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 12:36 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Eigenlijk is dat ook een soort vorm van misleiding.
Mjah, het is gewoon slim.. die mensen verdienen niet voor niks miljoenen eh >:)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194293073
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 11:46 schreef julius123 het volgende:

[..]

Met een Instagram account erbij zeker?
Ook dat ja. Of facebook, Kik
Het is wat.......
pi_194296959
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 12:59 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Ook dat ja. Of facebook, Kik
Facebook Dating zou wat zijn :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194297077
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 17:28 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Facebook Dating zou wat zijn :D
Volgens mij gebeurd dat vaker dan je denkt :D
pi_194297107
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 17:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Volgens mij gebeurd dat vaker dan je denkt :D
Oh, daar sta ik niet van te kijken. Een vriendin van me kreeg laatst een Messenger-bericht met de tekst 'hey schatje, alles goed' van een wildvreemde :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194297639
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 17:41 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Oh, daar sta ik niet van te kijken. Een vriendin van me kreeg laatst een Messenger-bericht met de tekst 'hey schatje, alles goed' van een wildvreemde :')
Bizar hoe mensen echt out of the blue iemand zo'n berichtje stuurt :)
  dinsdag 28 juli 2020 @ 18:27:52 #156
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194297701
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 17:41 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Oh, daar sta ik niet van te kijken. Een vriendin van me kreeg laatst een Messenger-bericht met de tekst 'hey schatje, alles goed' van een wildvreemde :')
Ik heb zoiets meerdere malen gekregen, zo bizar vanuit het niks Ook een aantal keer een: "Ik weet zeker dat ik je ken, waar hebben we elkaar eerder ontmoet?". Nou, niet dus :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194298174
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 18:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Bizar hoe mensen echt out of the blue iemand zo'n berichtje stuurt :)
Ja, alsof ze denken dan succes te hebben :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 18:27 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik heb zoiets meerdere malen gekregen, zo bizar vanuit het niks Ook een aantal keer een: "Ik weet zeker dat ik je ken, waar hebben we elkaar eerder ontmoet?". Nou, niet dus :D
Die smoes is zo afgezaagd _O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194298646
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 12:36 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Eigenlijk is dat ook een soort vorm van misleiding.
Ben het er toch niet helemaal mee eens, Tinder is in mijn ervaring voor 99 procent echte profielen.

Dat veel vrouwen nauwelijks terug reageren is een ander verhaal.
pi_194298699
99? Eerder 80 ofzo
pi_194299104
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 19:37 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ben het er toch niet helemaal mee eens, Tinder is in mijn ervaring voor 99 procent echte profielen.

Dat veel vrouwen nauwelijks terug reageren is een ander verhaal.
Ik bedoelde nepprofielen in het algemeen, niet specifiek Tinder :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 28 juli 2020 @ 21:44:25 #161
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194300632
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 19:00 schreef El_Thijs het volgende:

Die smoes is zo afgezaagd _O-
het is een come back aan het maken denk ik :+
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194300668
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 21:44 schreef Prisha het volgende:

[..]

het is een come back aan het maken denk ik :+
Beter dan een cumback :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 28 juli 2020 @ 21:49:28 #163
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194300688
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 11:26 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik kan kennelijk niet scrollen in het Datingtopic, dus dan maar hier.

De intentie voor een tweede date met de Engelse is uitgesproken. Nu nog even een datumpje prikken.
dat scroll probleem is bekend, staat wat meer over in BUG. Gedoe :(

Waar had je deze engelse gevonden eigenlijk, Tinder ook weer?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  dinsdag 28 juli 2020 @ 21:53:41 #164
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194300728
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 21:47 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Beter dan een cumback :P
|:)

Ik zag een snapshot van een gesprek dat me aan deze topic deed denken, iemand had het over dating-app gesprekken die stroef liepen. Deze dan _O-

Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194300747
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 21:53 schreef Prisha het volgende:

[..]

|:)

Ik zag een snapshot van een gesprek dat me aan deze topic deed denken, iemand had het over dating-app gesprekken die stroef liepen. Deze dan _O-

[ afbeelding ]
Lol.....ik had iemand die voor de eerste date bij mij thuis wilde afspreken......doe maar niet....
  dinsdag 28 juli 2020 @ 21:56:39 #166
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194300764
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 21:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Lol.....ik had iemand die voor de eerste date bij mij thuis wilde afspreken......doe maar niet....
oh ja gezellie. Nu ergens anders afgesproken of helemaal niet meer?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194300796
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 21:56 schreef Prisha het volgende:

[..]

oh ja gezellie. Nu ergens anders afgesproken of helemaal niet meer?
Nee niet, hij was duidelijk op één ding uit.....
pi_194300852
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 21:53 schreef Prisha het volgende:

[..]

|:)

Ik zag een snapshot van een gesprek dat me aan deze topic deed denken, iemand had het over dating-app gesprekken die stroef liepen. Deze dan _O-

[ afbeelding ]
Je ziet gelijk wie het mannetje is.
Tragisch wel, deze waarheid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194300858
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 19:37 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ben het er toch niet helemaal mee eens, Tinder is in mijn ervaring voor 99 procent echte profielen.

Dat veel vrouwen nauwelijks terug reageren is een ander verhaal.
Wel veel instagram modellen op Tinder dan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194300919
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 21:53 schreef Prisha het volgende:

[..]

|:)

Ik zag een snapshot van een gesprek dat me aan deze topic deed denken, iemand had het over dating-app gesprekken die stroef liepen. Deze dan _O-

[ afbeelding ]
_O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194300937
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 22:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wel veel instagram modellen op Tinder dan.
'Modellen'.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 28 juli 2020 @ 22:22:53 #172
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194301136
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 19:41 schreef Faxie het volgende:
99? Eerder 80 ofzo
Ik meld denk ik zomaar 20 profielen per week aan vanwege spam.. en er zitten er nog veel meer..

Maar, da's overal wel... phishing profielen, van die chicks die je binnen 3 berichten op whatsapp willen hebben en dan blijkt dat zo'n corporate account.. er drijft genoeg bullshit rond :) ..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 29 juli 2020 @ 00:23:51 #173
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194302261
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 22:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik meld denk ik zomaar 20 profielen per week aan vanwege spam.. en er zitten er nog veel meer..

Maar, da's overal wel... phishing profielen, van die chicks die je binnen 3 berichten op whatsapp willen hebben en dan blijkt dat zo'n corporate account.. er drijft genoeg bullshit rond :) ..
Voeg mij nu toe op hump something something .com
  woensdag 29 juli 2020 @ 00:41:40 #174
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_194302354
Als ik alles eruit moet trekken zonder interesse vanuit de andere kant is het snel klaar voor mij, ben geen entertainer.

Hou wel van een grapje tussendoor, het moet geen vragenuurtje zijn zoals "wat zijn je hobby's"

openen met "hoe gaat het" vind ik ontzettend crue. wat zijn jullie openingszinnen? ik kijk meestal wat ze in het profiel hebben geschreven en verzin daar iets omheen.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_194303468
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2020 00:41 schreef cherrycoke het volgende:
Als ik alles eruit moet trekken zonder interesse vanuit de andere kant is het snel klaar voor mij, ben geen entertainer.

Hou wel van een grapje tussendoor, het moet geen vragenuurtje zijn zoals "wat zijn je hobby's"

openen met "hoe gaat het" vind ik ontzettend crue. wat zijn jullie openingszinnen? ik kijk meestal wat ze in het profiel hebben geschreven en verzin daar iets omheen.
Ik gebruikte vroeger wel heel vaak standaard openingen, al heb ik wel geprobeerd om die aan te passen. Laten zien dat je het profiel hebt gelezen of haar interesses, en daarop inspelen werkte in mijn geval meestal wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 29 juli 2020 @ 08:30:40 #176
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_194303498
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2020 00:41 schreef cherrycoke het volgende:
Als ik alles eruit moet trekken zonder interesse vanuit de andere kant is het snel klaar voor mij, ben geen entertainer.

Hou wel van een grapje tussendoor, het moet geen vragenuurtje zijn zoals "wat zijn je hobby's"

openen met "hoe gaat het" vind ik ontzettend crue. wat zijn jullie openingszinnen? ik kijk meestal wat ze in het profiel hebben geschreven en verzin daar iets omheen.
Zo herkenbaar inderdaad, en het dan maar raar vinden dat mannen steeds minder vaak een gesprek beginnen :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_194303551
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 08:30 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Zo herkenbaar inderdaad, en het dan maar raar vinden dat mannen steeds minder vaak een gesprek beginnen :')
Read and weep :') ;(

https://www.internetdater(...)aagde-openingszinnen
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 29 juli 2020 @ 09:00:36 #178
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194303776
quote:
'paaldrang' _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194303928
quote:
Misschien ligt het aan mij maar ik vind hier de 'originele openingszinnen' ook gewoon best fout en te zoetsappig.

“Is dat een masker of ben je zelf zo knap?”
“Wat sta je verliefd naar me te kijken?”

En dit is dan 'origineel' ? :{ Wat Cherrycoke al zei, iets creatiefs verzinnen aan de hand van een foto of profieltekst is veel leuker. En dan niet aan de hand van een foto die zin over dat masker natuurlijk. Zal straks mits tijd nog wel even op Tinder wat profielen bekijken en dan hier wat zinnen droppen die ik dan zou hebben gezegd als ik interesse zou hebben gehad. Dat moet toch echt beter kunnen dan die zinnen die op die site staan.
pi_194303962
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 09:11 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Misschien ligt het aan mij maar ik vind hier de 'originele openingszinnen' ook gewoon best fout en te zoetsappig.

“Is dat een masker of ben je zelf zo knap?”
“Wat sta je verliefd naar me te kijken?”

En dit is dan 'origineel' ? :{ Wat Cherrycoke al zei, iets creatiefs verzinnen aan de hand van een foto of profieltekst is veel leuker. En dan niet aan de hand van een foto die zin over dat masker natuurlijk. Zal straks mits tijd nog wel even op Tinder wat profielen bekijken en dan hier wat zinnen droppen die ik dan zou hebben gezegd als ik interesse zou hebben gehad. Dat moet toch echt beter kunnen dan die zinnen die op die site staan.
Het gaat om een stukje interesse ja. Vaak heb ik het idee dat het vrouwen werkelijk geen fuck boeit wat ik doe of denk. Motivatie wordt er dan ook niet groter van om zelf eindeloos door te vragen.
pi_194304353
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 09:11 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Misschien ligt het aan mij maar ik vind hier de 'originele openingszinnen' ook gewoon best fout en te zoetsappig.

“Is dat een masker of ben je zelf zo knap?”
“Wat sta je verliefd naar me te kijken?”

En dit is dan 'origineel' ? :{ Wat Cherrycoke al zei, iets creatiefs verzinnen aan de hand van een foto of profieltekst is veel leuker. En dan niet aan de hand van een foto die zin over dat masker natuurlijk. Zal straks mits tijd nog wel even op Tinder wat profielen bekijken en dan hier wat zinnen droppen die ik dan zou hebben gezegd als ik interesse zou hebben gehad. Dat moet toch echt beter kunnen dan die zinnen die op die site staan.
Daarom zei ik ook, read and weep. Ik kan me ook niet voorstellen dat dit ooit gewerkt heeft, of gewoon quasi-grappig erop is gezet.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 09:14 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het gaat om een stukje interesse ja. Vaak heb ik het idee dat het vrouwen werkelijk geen fuck boeit wat ik doe of denk. Motivatie wordt er dan ook niet groter van om zelf eindeloos door te vragen.
Herkenbaar ja. Ik moest dan wel erg geïnteresseerd zijn in hun hobby's maar zodra ik iets zei wat ik leuk vond, was het meteen kortaf.

"Oh, je hebt een hondje, leuk!"

"Ja, daar ga ik mee wandelen en <insert heel verhaal over hond>"

"Heel actief dus!"

"Behoorlijk, ik blijf er door in vorm want <insert weer heel verhaal over hond>"

"Ik sport om actief te blijven, doet me goed."

"Ok."

"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 29 juli 2020 @ 10:08:43 #182
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194304509
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 09:11 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Misschien ligt het aan mij maar ik vind hier de 'originele openingszinnen' ook gewoon best fout en te zoetsappig.

“Is dat een masker of ben je zelf zo knap?”
“Wat sta je verliefd naar me te kijken?”
ja precies. Ik vind ze bijna allemaal een beetje meh. Ik moest wel lachen om die paaldrang _O-
quote:
En dit is dan 'origineel' ? :{ Wat Cherrycoke al zei, iets creatiefs verzinnen aan de hand van een foto of profieltekst is veel leuker. En dan niet aan de hand van een foto die zin over dat masker natuurlijk. Zal straks mits tijd nog wel even op Tinder wat profielen bekijken en dan hier wat zinnen droppen die ik dan zou hebben gezegd als ik interesse zou hebben gehad. Dat moet toch echt beter kunnen dan die zinnen die op die site staan.
Ik had juist expres in mijn profieltekst dingen gedropt die uitstekend als gespreksopener konden dienen. Ik had er ook een foto bijgedaan waarbij iemand zeker iets over kon vragen in een opening. En ik had mijn usernaam ook zo gemaakt dat iemand die een beetje hetzelfde passie had het zou herkennen.

En tóch. Ondanks dat ik het bijna op een presenteeerblaadje aanbood kreeg ik van die dingen dat ik denk: heb je wel naar mijn profiel gekeken? ahhhh zo jammer wel :+
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194304528
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2020 10:08 schreef Prisha het volgende:

[..]

ja precies. Ik vind ze bijna allemaal een beetje meh. Ik moest wel lachen om die paaldrang _O-
[..]

Ik had juist expres in mijn profieltekst dingen gedropt die uitstekend als gespreksopener konden dienen. Ik had er ook een foto bijgedaan waarbij iemand zeker iets over kon vragen in een opening. En ik had mijn usernaam ook zo gemaakt dat iemand die een beetje hetzelfde passie had het zou herkennen.

En tóch. Ondanks dat ik het bijna op een presenteeerblaadje aanbood kreeg ik van die dingen dat ik denk: heb je wel naar mijn profiel gekeken? ahhhh zo jammer wel :+
Filtert wel de saaie mannen eruit zo :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 29 juli 2020 @ 10:13:36 #184
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194304568
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 10:10 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Filtert wel de saaie mannen eruit zo :P
True. Diegene die wel erop ingingen waren ook wel meteen de moeite waard om verder mee te praten :Y
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194304772
Zo ging het met mij en de Engelse.
Zij begon met aanspreken, wat sinds een tijdje steeds meer gebeurd... :9


Gelijk een opening voor een gesprek.
  woensdag 29 juli 2020 @ 10:37:35 #186
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194304833
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 10:30 schreef Themeparktommy het volgende:
Zo ging het met mij en de Engelse.
Zij begon met aanspreken, wat sinds een tijdje steeds meer gebeurd... :9
[ afbeelding ]

Gelijk een opening voor een gesprek.
superlike zie ik :P
Tweede date was in de maak toch? ^O^
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194305135
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 09:49 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Daarom zei ik ook, read and weep. Ik kan me ook niet voorstellen dat dit ooit gewerkt heeft, of gewoon quasi-grappig erop is gezet.
[..]

Herkenbaar ja. Ik moest dan wel erg geïnteresseerd zijn in hun hobby's maar zodra ik iets zei wat ik leuk vond, was het meteen kortaf.

"Oh, je hebt een hondje, leuk!"

"Ja, daar ga ik mee wandelen en <insert heel verhaal over hond>"

"Heel actief dus!"

"Behoorlijk, ik blijf er door in vorm want <insert weer heel verhaal over hond>"

"Ik sport om actief te blijven, doet me goed."

"Ok."

[ afbeelding ]
"Wat voor werk doe je?" :') (Sowieso al een kutvraag.)

"Ja ik doe dit werk, echt superleuk heb er jaren over gedaan om een leuke baan te vinden. Dit en dit is leuk, blabla."

"Ah echt fijn voor je ja!"

Als het je allemaal toch niets boeit, vraag er dan niet naar.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2020 11:09:18 ]
pi_194305222
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 11:08 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

"Wat voor werk doe je?" :') (Sowieso al een kutvraag.)

"Ja ik doe dit werk, echt superleuk heb er jaren over gedaan om een leuke baan te vinden. Dit en dit is leuk, blabla."

"Ah echt fijn voor je ja!"

Als het je allemaal toch niets boeit, vraag er dan niet naar.
Ja dat dus ook. Alleen ik kreeg dus echt het antwoord "Ok, leuk.", toen ik antwoordde op de vraag wat ik deed. Hou dan inderdaad gewoon je smoel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194305251
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 11:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ja dat dus ook. Alleen ik kreeg dus echt het antwoord "Ok, leuk.", toen ik antwoordde op de vraag wat ik deed. Hou dan inderdaad gewoon je smoel.
Het bestaat echt nog wel erger hoor. Sommige mensen kunnen gewoon onmogelijke een gesprek volhouden op de app.
  woensdag 29 juli 2020 @ 11:27:21 #190
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194305306
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 11:08 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

"Wat voor werk doe je?" :') (Sowieso al een kutvraag.)

"Ja ik doe dit werk, echt superleuk heb er jaren over gedaan om een leuke baan te vinden. Dit en dit is leuk, blabla."

"Ah echt fijn voor je ja!"

Als het je allemaal toch niets boeit, vraag er dan niet naar.
"Wat voor werk doe je" (eens, geen geweldige vraag maarja)

"Dit en dat bladibladibla"

"Klinkt als een kutbaan"

:+
Ik moest wel lachen. Eigenlijk kwam daar uiteindelijk een gesprek uit voort want ik wilde wel weten waarom een kutbaan. Hij gaf me wel een opening om daarop in te gaan.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194305433
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 11:27 schreef Prisha het volgende:

[..]

"Wat voor werk doe je" (eens, geen geweldige vraag maarja)

"Dit en dat bladibladibla"

"Klinkt als een kutbaan"

:+
Ik moest wel lachen. Eigenlijk kwam daar uiteindelijk een gesprek uit voort want ik wilde wel weten waarom een kutbaan. Hij gaf me wel een opening om daarop in te gaan.
Heb je wel geluk, hij had ook kunnen antwoorden met "Ja, is gewoon kut." :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 29 juli 2020 @ 11:42:15 #192
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194305458
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 11:39 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Heb je wel geluk, hij had ook kunnen antwoorden met "Ja, is gewoon kut." :P
Uiteindelijk vond ie alles kut _O- dat ging hem niet worden, iets te veel negativisme.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194305474
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2020 11:42 schreef Prisha het volgende:

[..]

Uiteindelijk vond ie alles kut _O- dat ging hem niet worden, iets te veel negativisme.
Oh die zijn het ergste. 4 maanden een 'relatie' gehad met iemand die pessimistisch was. Oh damn, dat slurpte energie. Niet eens seks mee gehad, maar dat wilde ik toen niet eens :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194305531
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 11:27 schreef Prisha het volgende:

[..]

"Wat voor werk doe je" (eens, geen geweldige vraag maarja)

"Dit en dat bladibladibla"

"Klinkt als een kutbaan"

:+
Ik moest wel lachen. Eigenlijk kwam daar uiteindelijk een gesprek uit voort want ik wilde wel weten waarom een kutbaan. Hij gaf me wel een opening om daarop in te gaan.
Altijd fijn als er een opening gegeven wordt waar je in kunt gaan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 29 juli 2020 @ 11:51:05 #195
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194305533
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 11:43 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Oh die zijn het ergste. 4 maanden een 'relatie' gehad met iemand die pessimistisch was. Oh damn, dat slurpte energie. Niet eens seks mee gehad, maar dat wilde ik toen niet eens :P
4 maanden :o knap dat je dat nog zolang heb vol weten houden.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194305578
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 11:51 schreef Prisha het volgende:

[..]

4 maanden :o knap dat je dat nog zolang heb vol weten houden.
Ja, eerste vriendinnetje en zo :') Je leert er wel van :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 29 juli 2020 @ 18:45:54 #197
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194311079
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2020 00:23 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Voeg mij nu toe op hump something something .com
Onder andere idd... sommige van de namen van die sites zijn gewoon bijna terug te herleiden naar de sites waarop ze spammen.. heeeeelemaal niet doorzichtig ofzo hoor.. neuh O-)

De garp is dat je het meestal vanaf de eerste foto al aan voelt komen.. 'oh, got one again' :W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194311278
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juli 2020 18:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Onder andere idd... sommige van de namen van die sites zijn gewoon bijna terug te herleiden naar de sites waarop ze spammen.. heeeeelemaal niet doorzichtig ofzo hoor.. neuh O-)

De garp is dat je het meestal vanaf de eerste foto al aan voelt komen.. 'oh, got one again' :W
Zo'n dertien in een dozijn foto ja, die je overal terug kan vinden.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194312012
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 11:22 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het bestaat echt nog wel erger hoor. Sommige mensen kunnen gewoon onmogelijke een gesprek volhouden op de app.
Ik heb zelf wel best vaak dat er een lang gesprek volgt en dan plots is en blijft het stil van de andere kant. Tijdverspilling, maar ik hou mijzelf voor dat de aanhouder wint. _O- :P
pi_194313446
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 19:40 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik heb zelf wel best vaak dat er een lang gesprek volgt en dan plots is en blijft het stil van de andere kant. Tijdverspilling, maar ik hou mijzelf voor dat de aanhouder wint. _O- :P
Ghosting, the motherfucker of dating anno 2020...

Ik zou vandaag een date hebben, blijkt hij me vanmorgen verwijderd en geblokkeerd te hebben op WhatsApp. Hoe onbeschoft ben je dan! Heb gewoon de ballen om te zeggen "Sorry maar ik heb er toch geen zin in". Heel moeilijk hoeft t niet te zijn toch?!
pi_194313514
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 20:56 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Ghosting, the motherfucker of dating anno 2020...

Ik zou vandaag een date hebben, blijkt hij me vanmorgen verwijderd en geblokkeerd te hebben op WhatsApp. Hoe onbeschoft ben je dan! Heb gewoon de ballen om te zeggen "Sorry maar ik heb er toch geen zin in". Heel moeilijk hoeft t niet te zijn toch?!
:o dat is wel heel asociaal. Vaak zit je toch nog op een vlak dat iemand 'ver weg is' dus hoe moeilijk is het dan idd om te zeggen: ja nog eens over nagedacht of heb het gevoel dat we beter niet kunnen meeten. Hoeft iemand niet eens te liegen als de situatie gewoon zo is. Op de manier is het toch een beetje alsof je achteloos in de kliko gegooid bent. Ook al ben je nu waarschijnlijk beter mee af.
pi_194313530
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 20:56 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Ghosting, the motherfucker of dating anno 2020...

Ik zou vandaag een date hebben, blijkt hij me vanmorgen verwijderd en geblokkeerd te hebben op WhatsApp. Hoe onbeschoft ben je dan! Heb gewoon de ballen om te zeggen "Sorry maar ik heb er toch geen zin in". Heel moeilijk hoeft t niet te zijn toch?!
Wat een eikel. Slaat ook nergens op om het zo te doen. Gewoon zomaar dus?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 29 juli 2020 @ 21:03:59 #203
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194313541
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 20:56 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Ghosting, the motherfucker of dating anno 2020...

Ik zou vandaag een date hebben, blijkt hij me vanmorgen verwijderd en geblokkeerd te hebben op WhatsApp. Hoe onbeschoft ben je dan! Heb gewoon de ballen om te zeggen "Sorry maar ik heb er toch geen zin in". Heel moeilijk hoeft t niet te zijn toch?!
Vooral heel erg laf. Had je deze al eens eerder gedate?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194313585
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 20:56 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Ghosting, the motherfucker of dating anno 2020...

Ik zou vandaag een date hebben, blijkt hij me vanmorgen verwijderd en geblokkeerd te hebben op WhatsApp. Hoe onbeschoft ben je dan! Heb gewoon de ballen om te zeggen "Sorry maar ik heb er toch geen zin in". Heel moeilijk hoeft t niet te zijn toch?!
Is dat die gast die ineens een 3some wilde?
pi_194313644
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:07 schreef Womanly het volgende:

[..]

Is dat die gast die ineens een 3some wilde?
Ja deze. Hij ging het goedmaken met een lunch (eerste date), maar niet dus. Nadat we zondag voor vandaag hadden afgesproken nog heel gesprek met hem gevoerd, maandag nog een aantal appjes waarbij hij begon. En toen ineens niks meer.
  woensdag 29 juli 2020 @ 21:14:10 #206
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194313682
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:11 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Ja deze. Hij ging het goedmaken met een lunch (eerste date), maar niet dus. Nadat we zondag voor vandaag hadden afgesproken nog heel gesprek met hem gevoerd, maandag nog een aantal appjes waarbij hij begon. En toen ineens niks meer.
jesus...en jij hem nog een kans geven :')
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194313729
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:14 schreef Prisha het volgende:

[..]

jesus...en jij hem nog een kans geven :')
Ja de alarmbellen hadden toch af moeten gaan. Maar ja, ergens heb ik nog vertrouwen in de mens.
pi_194313774
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:16 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Ja de alarmbellen hadden toch af moeten gaan. Maar ja, ergens heb ik nog vertrouwen in de mens.
Weet je waar hij woont? Even zijn benen bre- ik bedoel een goed gesprek voeren.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194313827
Het moment is ook echt debiel. Dat gesprekken stil vallen en mensen na een week iemand verwijderen... Tja dan was er toch al geen chemie of klik meer. Maar bij een concrete afspraak je er zo vanaf maken is echt beneden peil.
pi_194313885
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:22 schreef xFriendx het volgende:
Het moment is ook echt debiel. Dat gesprekken stil vallen en mensen na een week iemand verwijderen... Tja dan was er toch al geen chemie of klik meer. Maar bij een concrete afspraak je er zo vanaf maken is echt beneden peil.
Het verhaal van Crohnjurist is me ook een keer overkomen, ging ook allemaal goed, date stond gepland bij haar en toen was ik ook ineens geblokt op de app en op FaceBook :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194313918
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:11 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Ja deze. Hij ging het goedmaken met een lunch (eerste date), maar niet dus. Nadat we zondag voor vandaag hadden afgesproken nog heel gesprek met hem gevoerd, maandag nog een aantal appjes waarbij hij begon. En toen ineens niks meer.
Ah ja ik was er al bang voor. Dat 3some bericht was al zo raar, enge gast. Ik snap dat je het goede wil zien in de mens, tegelijkertijd hou wel de red flags in de gaten. Ook voor je eigen veiligheid. :)
pi_194313920
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Weet je waar hij woont? Even zijn benen bre- ik bedoel een goed gesprek voeren.
Haha ik weet alleen in welke plaats, misschien moet ik daar boevenposters ophangen :P

Ik heb hem nog wel een SMS gestuurd dat ik het triest van hem vond en dat hij best het lef had kunnen hebben het gewoon tegen me te zeggen. Echt te triest voor woorden.
pi_194313964
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:22 schreef xFriendx het volgende:
Het moment is ook echt debiel. Dat gesprekken stil vallen en mensen na een week iemand verwijderen... Tja dan was er toch al geen chemie of klik meer. Maar bij een concrete afspraak je er zo vanaf maken is echt beneden peil.
Klopt vooral dat is raar, vandaag 13 uur hadden we afgesproken in de stad, heel concreet dus. Hij zou me alleen nog laten weten waar we precies gingen lunchen. Ik heb daar gisteren naar gevraagd en vanmorgen was ineens z'n foto weg.
pi_194314015
When people show you who you are, believe them the first time.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194314085
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
When people show you who you they are, believe them the first time.
True
pi_194314090
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:26 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Haha ik weet alleen in welke plaats, misschien moet ik daar boevenposters ophangen :P

Ik heb hem nog wel een SMS gestuurd dat ik het triest van hem vond en dat hij best het lef had kunnen hebben het gewoon tegen me te zeggen. Echt te triest voor woorden.
Ik zou die moeite niet eens meer doen maar snap het wel. Best laf als mensen dat zo doen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194314097
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 20:56 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Ghosting, the motherfucker of dating anno 2020...

Ik zou vandaag een date hebben, blijkt hij me vanmorgen verwijderd en geblokkeerd te hebben op WhatsApp. Hoe onbeschoft ben je dan! Heb gewoon de ballen om te zeggen "Sorry maar ik heb er toch geen zin in". Heel moeilijk hoeft t niet te zijn toch?!
Wat een klootzak zeg. Maar dit is tegenwoordig gebruikelijk. Meestal doen de mensen het die zich heel fantastisch, sociaal, lief, aardig enz vinden.
  woensdag 29 juli 2020 @ 21:36:48 #218
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194314130
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:26 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Haha ik weet alleen in welke plaats, misschien moet ik daar boevenposters ophangen :P

Ik heb hem nog wel een SMS gestuurd dat ik het triest van hem vond en dat hij best het lef had kunnen hebben het gewoon tegen me te zeggen. Echt te triest voor woorden.
Zo'n sms zal niet veel uitmaken, hoewel ik het wel goed begrijp dat je het dan even gezegd wilt hebben.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194314141
Ik weet ook wel dat het weinig nut heeft, maar kon het gewoon niet laten hem toch nog even te zeggen wat een laffe hond hij is :')
pi_194314154
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:37 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik weet ook wel dat het weinig nut heeft, maar kon het gewoon niet laten hem toch nog even te zeggen wat een laffe hond hij is :')
Heeft hij gereageerd?

Niet verstandig trouwens, om iemand die jou enkele dagen geleden met nog 3 man wilde bewerken, een kans te geven. :P
pi_194314197
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:39 schreef Gruj0 het volgende:
Heeft hij gereageerd?

Niet verstandig trouwens, om iemand die jou enkele dagen geleden met nog 3 man wilde bewerken, een kans te geven. :P
Nou... man denk ik niet. Zullen wel andere vrouwen geweest zijn. Of waren het echt mannen? Nou ja het is hoe dan ook asociaal :o
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194314208
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:43 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nou... man denk ik niet. Zullen wel andere vrouwen geweest zijn :+
Hij wilde haar met nog 3 andere mannen "verwennen". :+ _O-
pi_194314239
Nee hij heeft niet meer gereageerd, maar had ik ook niet verwacht.

Een pussy is het in ieder geval wel en z'n vrienden erbij waarschijnlijk :')
pi_194314274
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:44 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Hij wilde haar met nog 3 andere mannen "verwennen". :+ _O-
Het waren drie "discrete" mannen die mij wel wilden "pakken" :+ :')
pi_194314304
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:48 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Het waren drie "discrete" mannen die mij wel wilden "pakken" :+ :')
JIJ ging er nog een keer mee daten he...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194314305
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:44 schreef Gruj0 het volgende:
Hij wilde haar met nog 3 andere mannen "verwennen". :+ _O-
:o als dat echt is dan is dat wel triest. Ik walg van het woord verwennen in deze context. Misschien ben ik te negatief, maar dat is echt het laatste wat in me opkomt bij een trio met nog 3 andere mannen. Zichzelf verwennen zal hij bedoelen. Zo iemand geef je toch niet nog een kans 8)7 nouja zij zag het wel echt als verwennen misschien.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194314331
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:48 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Het waren drie "discrete" mannen die mij wel wilden "pakken" :+ :')
Je had die eerste SMS niet moeten sturen maar eentje met: "Komt er nog wat van de verwenning?".
Plaats en tijdstip afspreken en dan niet zelf opdraven maar een gay escort opsturen. _O-
pi_194314340
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

JIJ ging er nog een keer mee daten he...
Nou niet dus :P
pi_194314484
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:48 schreef Crohnjurist het volgende:
Het waren drie "discrete" mannen die mij wel wilden "pakken" :+ :')
Discreet :? wat houdt dat uberhaupt in? Dat ze niet zwaaiend in boxershorts in je tuin staan. Wtf :’)

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:52 schreef Gruj0 het volgende:
Je had die eerste SMS niet moeten sturen maar eentje met: "Komt er nog wat van de verwenning?".
Plaats en tijdstip afspreken en dan niet zelf opdraven maar een gay escort opsturen. _O-
Dat is wel lachen maar dat kan ze hun reactie niet zien tenzij hij het filmt. Lijkt me gevaarlijk ook voor de gay escort als ze met meerderen zijn
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194314615
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:59 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Discreet :? wat houdt dat uberhaupt in? Dat ze niet zwaaiend in boxershorts in je tuin staan. Wtf :’)
[..]
_O-
  woensdag 29 juli 2020 @ 22:09:26 #231
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194314641
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 18:59 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zo'n dertien in een dozijn foto ja, die je overal terug kan vinden.
opblaaslipjes, bikini, slechte Playboy-kwaliteit zeg maar _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 29 juli 2020 @ 22:10:17 #232
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194314657
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:59 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Discreet :? wat houdt dat uberhaupt in? Dat ze niet zwaaiend in boxershorts in je tuin staan. Wtf :’)
[..]

Dat is wel lachen maar dat kan ze hun reactie niet zien tenzij hij het filmt. Lijkt me gevaarlijk ook voor de gay escort als ze met meerderen zijn
Dat ze je niet hun echte naam gaan vertellen, duh! :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 29 juli 2020 @ 22:11:14 #233
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194314674
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:59 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

Discreet :? wat houdt dat uberhaupt in? Dat ze niet zwaaiend in boxershorts in je tuin staan. Wtf :’)

_O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194314692
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2020 22:09 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

opblaaslipjes, bikini, slechte Playboy-kwaliteit zeg maar _O-
Halve bimbo's, leuk voor een nachtje maar niet meer dan dat :P
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2020 22:10 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat ze je niet hun echte naam gaan vertellen, duh! :+
"Ik ben Dick, dat is Johnson, en dat is Ferdinand."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 29 juli 2020 @ 22:13:23 #235
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194314704
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:52 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Je had die eerste SMS niet moeten sturen maar eentje met: "Komt er nog wat van de verwenning?".
Plaats en tijdstip afspreken en dan niet zelf opdraven maar een gay escort opsturen. _O-
Ik ging persoonlijk dan gewoon voor het 'niet op komen dagen', en dan hield ik die escort wel zelf.. alleen dan wel een leuke juffrouw ipv die gayboy O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 29 juli 2020 @ 22:13:52 #236
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194314720
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:52 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Nou niet dus :P
Date je toch met Generationalpha :+
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194314727
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:52 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Je had die eerste SMS niet moeten sturen maar eentje met: "Komt er nog wat van de verwenning?".
Plaats en tijdstip afspreken en dan niet zelf opdraven maar een gay escort opsturen. _O-
Dat zou wel een stunt zijn :D

"Bij hen kan je ook afrekenen. En onthoud, ze houden van anaal!"
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194314867
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 22:13 schreef M1stral het volgende:

[..]

Date je toch met Generationalpha :+
Of met jou :+
pi_194314876
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 22:21 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Of met jou :+
Of met beide tegelijk :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194314918
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 22:21 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Of met beide tegelijk :+
_O-
  woensdag 29 juli 2020 @ 22:35:22 #241
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194315177
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 22:21 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Of met jou :+
DM maar :P
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194315190
Zo ruimt het snel op in dit topic met trio's en kwartetten en zo :+ :P
pi_194315207
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 22:35 schreef xFriendx het volgende:
Zo ruimt het snel op in dit topic met trio's en kwartetten en zo :+ :P
Allicht, en dan over een tijdje zien we ze weer terug in het andere topic om ervaringen te delen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194315413
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 22:36 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Allicht, en dan over een tijdje zien we ze weer terug in het andere topic om ervaringen te delen :P
Met z'n allen verzamelen in kpd?
pi_194315425
Ik lees wel eens een beetje mee hier, maar waarom gaat het hier nooit over Hinge? Of heb ik iets gemist? Ik vind het echt veel beter dan Tinder en al die andere apps, en er zitten ook steeds meer mensen op.

Het idee is uiteraard vergelijkbaar met Tinder (het is ook van dezelfde eigenaren volgens mij) maar dan dus met:
- je krijgt gewoon een melding als iemand je liket in plaats van dat je eerst moet matchen
- je kunt een berichtje bij je eerste like sturen
- je hebt geen normale bio maar 3 vragen waar je antwoord op moet geven, wat iedereen dus doet, dus niemand heeft een lege bio
- je liket niet een profiel, maar een specifieke foto of antwoord, wat de drempel om te liken/reageren veel lager maakt
- je kunt gewoon gratis op undo klikken als je per ongeluk op kruisje klikt
- er blijft een 1tje bij je app staan als het 'jouw beurt' is om te reageren (en andersom dus)
- je kunt niet alleen filteren op leeftijd en afstand maar bv. ook op levensovertuiging
- en als je echt door al je opties heen bent kun je gewoon op 'review again' klikken

nouja ik kan vast nog meer verzinnen maar het voelt als een soort Tinder Plus Platinum Extraordinaire maar dan gratis :D Nu nog iets meer mensen erop!
pi_194315427
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2020 22:10 schreef Sounddragon het volgende:
Dat ze je niet hun echte naam gaan vertellen, duh! :+
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 22:12 schreef El_Thijs het volgende:
Halve bimbo's, leuk voor een nachtje maar niet meer dan dat :P
"Ik ben Dick, dat is Johnson, en dat is Ferdinand."
Ja zou ook kunnen of dat ze er niet over gaan opscheppen in het dorp maar ik zie het al teveel voor me
Halve bimbo’s? Ik zou zeggen hele maarja.

quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2020 22:46 schreef Daantke het volgende:
Ik lees wel eens een beetje mee hier, maar waarom gaat het hier nooit over Hinge? Of heb ik iets gemist? Ik vind het echt veel beter dan Tinder en al die andere apps, en er zitten ook steeds meer mensen op.

Het idee is uiteraard vergelijkbaar met Tinder (het is ook van dezelfde eigenaren volgens mij) maar dan dus met:
- je krijgt gewoon een melding als iemand je liket in plaats van dat je eerst moet matchen
- je kunt een berichtje bij je eerste like sturen
- je hebt geen normale bio maar 3 vragen waar je antwoord op moet geven, wat iedereen dus doet, dus niemand heeft een lege bio
- je liket niet een profiel, maar een specifieke foto of antwoord, wat de drempel om te liken/reageren veel lager maakt
- je kunt gewoon gratis op undo klikken als je per ongeluk op kruisje klikt
- er blijft een 1tje bij je app staan als het 'jouw beurt' is om te reageren (en andersom dus)
- je kunt niet alleen filteren op leeftijd en afstand maar bv. ook op levensovertuiging
- en als je echt door al je opties heen bent kun je gewoon op 'review again' klikken

nouja ik kan vast nog meer verzinnen maar het voelt als een soort Tinder Plus Platinum Extraordinaire maar dan gratis :D Nu nog iets meer mensen erop!
Die vragen vind ik wel een goed idee. Zouden er nog veel meer moeten zijn. Zo veel mogelijk.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194315696
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 22:45 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Met z'n allen verzamelen in kpd?
Ik ga vast "Het Grote Fok!-ONS!"-topic maken :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194315798
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 22:56 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik ga vast "Het Grote Fok!-ONS!"-topic maken :P
Hahahaha _O-
  woensdag 29 juli 2020 @ 23:12:03 #249
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194316109
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 22:56 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik ga vast "Het Grote Fok!-ONS!"-topic maken :P
OnderONSjes
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  donderdag 30 juli 2020 @ 00:00:25 #250
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_194316671
likes op tinder, ik zal nooit weten wie dat zijn, ga geen 30 euro betalen :')
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_194318475
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 23:12 schreef M1stral het volgende:

[..]

OnderONSjes
Hee, dat is een goede!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194318597
Goedemorgen, wat is hier allemaal gebeurd?! Trio's, Slechte openingszinnen _O-
pi_194318865
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2020 08:21 schreef Brybry het volgende:
Goedemorgen, wat is hier allemaal gebeurd?! Trio's, Slechte openingszinnen _O-
Ze proberen de gekste dingen op datingsites en apps :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194318894
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 08:51 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ze proberen de gekste dingen op datingsites en apps :P
Ik zag wel op Tinder laatste tijd iets van Tinderdatingworld of iets dergelijks langskomen. Te neppe dames die hinten naar een leuk verzetje. Jammer dat zulke rotzooi er dan ook tussendoor komt.

Normaal doen O+
pi_194319287
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 08:53 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik zag wel op Tinder laatste tijd iets van Tinderdatingworld of iets dergelijks langskomen. Te neppe dames die hinten naar een leuk verzetje. Jammer dat zulke rotzooi er dan ook tussendoor komt.

Normaal doen O+
Normaal doen is tegenwoordig uniek zowat. Of mensen hebben op datingsites andere ideeën over 'normaal'.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194321145
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2020 08:21 schreef Brybry het volgende:
Goedemorgen, wat is hier allemaal gebeurd?! Trio's, Slechte openingszinnen _O-
Het topic kon wel wat seks gebruiken.
pi_194321380
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juli 2020 00:00 schreef cherrycoke het volgende:
likes op tinder, ik zal nooit weten wie dat zijn, ga geen 30 euro betalen :')
Je krijgt likes vrijwel direct aangeboden om te swipen. Dus als je niet weet wie het zijn maar wel gewoon door blijft swipen dan zijn het dus mensen die je naar links hebt geswipet.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 30 juli 2020 @ 12:11:54 #258
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194321558
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 12:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Je krijgt likes vrijwel direct aangeboden om te swipen. Dus als je niet weet wie het zijn maar wel gewoon door blijft swipen dan zijn het dus mensen die je naar links hebt geswipet.
Life-hack; mik ze naar rechts, dan merk je het vanzelf.. Gebeurt er niks haal je ze terug en kunnen ze alsnog naar links.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 30 juli 2020 @ 12:13:20 #259
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194321592
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 12:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Je krijgt likes vrijwel direct aangeboden om te swipen. Dus als je niet weet wie het zijn maar wel gewoon door blijft swipen dan zijn het dus mensen die je naar links hebt geswipet.
Dat zou betekenen dat het aantal likes ook zou moeten dalen. Als dat niet het geval is, dan zijn ze je nog niet gepasseerd in de stapel of hebben ze zich maar kort in jouw straal bevonden.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  donderdag 30 juli 2020 @ 12:39:10 #260
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_194322042
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juli 2020 00:00 schreef cherrycoke het volgende:
likes op tinder, ik zal nooit weten wie dat zijn, ga geen 30 euro betalen :')
Lifehack: zet je zoekrange op 2km, als de persoon erboven valt 99% dat het die is ;)
Hello, is it me you are looking for!?
pi_194322449
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 12:39 schreef roflmaker het volgende:

[..]

Lifehack: zet je zoekrange op 2km, als de persoon erboven valt 99% dat het die is ;)
Dat is al lang geleden gefixt.
pi_194322498
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 09:29 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Normaal doen is tegenwoordig uniek zowat. Of mensen hebben op datingsites andere ideeën over 'normaal'.
Ik denk dat je het als man nog vrij makkelijk hebt wat dat betreft op tinder. Aanbod in normale vrouwen is wel vrij groot.
  donderdag 30 juli 2020 @ 13:19:47 #263
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194322560
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 08:53 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik zag wel op Tinder laatste tijd iets van Tinderdatingworld of iets dergelijks langskomen. Te neppe dames die hinten naar een leuk verzetje. Jammer dat zulke rotzooi er dan ook tussendoor komt.

Normaal doen O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator donderdag 30 juli 2020 @ 13:32:31 #264
441859 crew  Lenny77
pi_194322739
quote:
13s.gif Op donderdag 30 juli 2020 13:19 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ze is wel eerlijk!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194322921
quote:
13s.gif Op donderdag 30 juli 2020 13:19 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D

Sjezus :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194323128
quote:
13s.gif Op donderdag 30 juli 2020 13:19 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ja! Los van of je er zin in hebt zal de foto ook wel een lokkertje zijn naar helemaal niets.
pi_194323142
Is 'weeb siite' soms weer iets hipsters voor 'website'?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194323155
Deze zet het er tenminste nog bij. Zou me niet eens verbazen als die niet nep is, maar gewoon echt een hoer die je kunt boeken.

Protip : vrijwel elk vrouwenprofiel met drie foto's en een (engelse) oneliner, die is nep.
  donderdag 30 juli 2020 @ 14:00:13 #269
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194323166
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 13:58 schreef El_Thijs het volgende:
Is 'weeb siite' soms weer iets hipsters voor 'website'?
Of om filters van Tinder te omzeilen. Zou me ook niets verbazen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194323175
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 13:59 schreef Vigilance het volgende:
Deze zet het er tenminste nog bij. Zou me niet eens verbazen als die niet nep is, maar gewoon echt een hoer die je kunt boeken.

Protip : vrijwel elk vrouwenprofiel met drie foto's en een (engelse) oneliner, die is nep.
"Hey big boy, want a big girl?" -> Nee, dan ga ik wel naar het dolfinarium.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194323260
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 14:00 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Hey big boy, want a big girl?" -> Nee, dan ga ik wel naar het dolfinarium.
Sowieso die likes van vrouwen met teksten als ''Ja ik ben dik, interesseert me niks''. Ja prima voor je, maar zoals je ziet ben ik gewoon sportief en getraind, dus laat mij lekker met rust ofzo :')

Echt niet dat ik mezelf nou zo fantastisch vind, maar soms heb ik echt likes van vrouwen dat ik denk : wat moet je ermee. Irma van 42 en ''drie schatten van dochters, die alleen iets serieus zoekt. No ONS en no FWB''. Ik ben zelf dertig, geen kinderen, geen rugzakje, geen schulden. Komop hee
  donderdag 30 juli 2020 @ 14:08:54 #272
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_194323328
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 14:05 schreef Vigilance het volgende:

[..]

Sowieso die likes van vrouwen met teksten als ''Ja ik ben dik, interesseert me niks''. Ja prima voor je, maar zoals je ziet ben ik gewoon sportief en getraind, dus laat mij lekker met rust ofzo :')

Echt niet dat ik mezelf nou zo fantastisch vind, maar soms heb ik echt likes van vrouwen dat ik denk : wat moet je ermee. Irma van 42 en ''drie schatten van dochters, die alleen iets serieus zoekt. No ONS en no FWB''. Ik ben zelf dertig, geen kinderen, geen rugzakje, geen schulden. Komop hee
Kom op met wat?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 30 juli 2020 @ 14:21:40 #273
545 dop
:copyright: dop
pi_194323495
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 14:05 schreef Vigilance het volgende:

[..]

Sowieso die likes van vrouwen met teksten als ''Ja ik ben dik, interesseert me niks''. Ja prima voor je, maar zoals je ziet ben ik gewoon sportief en getraind, dus laat mij lekker met rust ofzo :')

Echt niet dat ik mezelf nou zo fantastisch vind, maar soms heb ik echt likes van vrouwen dat ik denk : wat moet je ermee. Irma van 42 en ''drie schatten van dochters, die alleen iets serieus zoekt. No ONS en no FWB''. Ik ben zelf dertig, geen kinderen, geen rugzakje, geen schulden. Komop hee
Je hoeft niemand te liken. Naar links swipen lost je probleem gewoon op.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_194323517
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2020 14:21 schreef dop het volgende:

[..]

Je hoeft niemand te liken. Naar links swipen lost je probleem gewoon op.
Ja weet ik, het is ook niet zozeer een probleem. Alleen soms frustrerend als ik een pushbericht krijg dat er een nieuwe like is, en het is zo'n type.

Sowieso raar ; het gaat bij mij in fases. Soms heb ik een dag achter elkaar likes van vrouwen dat ik denk : damn. Anne-Lotte de Deloitte consultant van 28 met een mega goed lijf en mooi hoofd. En dan opeens de dag erna allemaal drama likes. Maargoed dat mag je natuurlijk eigenlijk niet zeggen.
  Moderator donderdag 30 juli 2020 @ 14:23:53 #275
441859 crew  Lenny77
pi_194323522
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2020 14:21 schreef dop het volgende:

[..]

Je hoeft niemand te liken. Naar links swipen lost je probleem gewoon op.
Dit natuurlijk. Mensen mogen liken wie ze willen, je hoeft ze niet terug te liken ;)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194323759
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 14:23 schreef Vigilance het volgende:

[..]

Ja weet ik, het is ook niet zozeer een probleem. Alleen soms frustrerend als ik een pushbericht krijg dat er een nieuwe like is, en het is zo'n type.

Sowieso raar ; het gaat bij mij in fases. Soms heb ik een dag achter elkaar likes van vrouwen dat ik denk : damn. Anne-Lotte de Deloitte consultant van 28 met een mega goed lijf en mooi hoofd. En dan opeens de dag erna allemaal drama likes. Maargoed dat mag je natuurlijk eigenlijk niet zeggen.
Ik heb ook regelmatig likes van types waarbij ik denk: Wat denk je zelf? :') Maar gewoon meteen wegswipen inderdaad.

Jij beslist zelf met wie je op date/naar bed wil toch?
pi_194324349
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 12:13 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat het aantal likes ook zou moeten dalen. Als dat niet het geval is, dan zijn ze je nog niet gepasseerd in de stapel of hebben ze zich maar kort in jouw straal bevonden.
Een like verdwijnt niet als je hem/haar in de stapel afwijst.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_194324388
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juli 2020 15:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Een like verdwijnt niet als je hem/haar in de stapel afwijst.
Kan die like dan later weer terug komen?

Ik heb hier iemand in de buurt, en daar heb ik nu al in twee maanden tijd, drie keer een like van ontvangen. Heeft zij al drie keer een nieuw profiel aangemaakt, of biedt tinder mijn profiel meerdere keren bij haar aan?
pi_194324407
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juli 2020 12:11 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Life-hack; mik ze naar rechts, dan merk je het vanzelf.. Gebeurt er niks haal je ze terug en kunnen ze alsnog naar links.
Ik vraag me af of het algoritme je straft als je teveel naar rechts mikt. En zo ja, of het terughalen dat dan corrigeert :P . Terughalen is sowieso een gold feature dacht ik? Dan kun je je likes sowieso al rechtstreeks zien.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 30 juli 2020 @ 15:24:41 #280
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194324432
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juli 2020 15:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Een like verdwijnt niet als je hem/haar in de stapel afwijst.
Wel waar hoor. Die word immers geen tweede keer meer aangeboden.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194324508
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 15:22 schreef Vigilance het volgende:

[..]

Kan die like dan later weer terug komen?

Ik heb hier iemand in de buurt, en daar heb ik nu al in twee maanden tijd, drie keer een like van ontvangen. Heeft zij al drie keer een nieuw profiel aangemaakt, of biedt tinder mijn profiel meerdere keren bij haar aan?
Ik vermoed meerdere keren aangeboden. Ik zie ook weleens vrouwen voorbij komen die ik al eens eerder heb geliked of afgewezen en kan me niet voorstellen dat die allemaal hun profiel hebben verwijderd en opnieuw hebben aangemaakt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 30 juli 2020 @ 15:34:09 #282
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194324595
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 15:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Ik vermoed meerdere keren aangeboden. Ik zie ook weleens vrouwen voorbij komen die ik al eens eerder heb geliked of afgewezen en kan me niet voorstellen dat die allemaal hun profiel hebben verwijderd en opnieuw hebben aangemaakt.
Een bug dus.
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 30 juli 2020 @ 15:40:27 #283
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194324677
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2020 15:34 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Een bug dus.
Ja, of een shadowban of iets in die geest.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  donderdag 30 juli 2020 @ 15:45:29 #284
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194324770
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 15:40 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ja, of een shadowban of iets in die geest.
Wat is dat dan?
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 30 juli 2020 @ 15:47:15 #285
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194324781
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2020 15:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Wat is dat dan?
Een manier van Tinder om te forceren dat je geen nieuwe matches meer kan krijgen door o.a. je swipegedrag, maar met de intentie het te doen lijken alsof de app naar behoren werkt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194324801
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 14:23 schreef Vigilance het volgende:
Ja weet ik, het is ook niet zozeer een probleem. Alleen soms frustrerend als ik een pushbericht krijg dat er een nieuwe like is, en het is zo'n type.

Sowieso raar ; het gaat bij mij in fases. Soms heb ik een dag achter elkaar likes van vrouwen dat ik denk : damn. Anne-Lotte de Deloitte consultant van 28 met een mega goed lijf en mooi hoofd. En dan opeens de dag erna allemaal drama likes. Maargoed dat mag je natuurlijk eigenlijk niet zeggen.
Jij mag dat wel zeggen hoor. Als ik of een andere vrouw op dit forum dat zou schrijven over mannen, zou het natuurlijk weer een ander verhaal zijn.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194324925
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 15:49 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Jij mag dat wel zeggen hoor. Als ik of een andere vrouw op dit forum dat zou schrijven over mannen, zou het natuurlijk weer een ander verhaal zijn.
Hoezo?

Het lijkt mij best normaal om toch een beetje in je eigen vijver te vissen. Dat geldt voor mannen, maar ook voor vrouwen. En wat dan precies jouw vijver is, is niet helemaal in beton gegoten. Maar als 43 jarige sjag rokende Gerrit van de bouw die al 28 jaar elke dag frikandel voor lunch eet het 20 jarige mega hippe Instagram model Lisa een like geeft : prima, maar als Gerrit serieus verwacht dat hij een kans maakt, is het misschien tijd om zijn zelfbeeld wat realistischer te maken.

Dat geldt overigens ook voor mij. Vind mezelf geen lelijke vent, maar ik verbeeldde me niet ook maar enige kans te maken toen ik onlangs Geraldine Kemper op Happn voorbij zag komen. En dit geldt voor vrouwen ook. De swipe an sich is het probleem natuurlijk niet, maar in de achterliggende gedachte kan een probleem verscholen liggen.
pi_194325126
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 15:56 schreef Vigilance het volgende:

[..]

Hoezo?

Het lijkt mij best normaal om toch een beetje in je eigen vijver te vissen. Dat geldt voor mannen, maar ook voor vrouwen. En wat dan precies jouw vijver is, is niet helemaal in beton gegoten. Maar als 43 jarige sjag rokende Gerrit van de bouw die al 28 jaar elke dag frikandel voor lunch eet het 20 jarige mega hippe Instagram model Lisa een like geeft : prima, maar als Gerrit serieus verwacht dat hij een kans maakt, is het misschien tijd om zijn zelfbeeld wat realistischer te maken.

Dat geldt overigens ook voor mij. Vind mezelf geen lelijke vent, maar ik verbeeldde me niet ook maar enige kans te maken toen ik onlangs Geraldine Kemper op Happn voorbij zag komen. En dit geldt voor vrouwen ook. De swipe an sich is het probleem natuurlijk niet, maar in de achterliggende gedachte kan een probleem verscholen liggen.
Misschien denken ze: niet geschoten is altijd mis?
pi_194325175
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 15:56 schreef Vigilance het volgende:

[..]

Hoezo?

Het lijkt mij best normaal om toch een beetje in je eigen vijver te vissen. Dat geldt voor mannen, maar ook voor vrouwen. En wat dan precies jouw vijver is, is niet helemaal in beton gegoten. Maar als 43 jarige sjag rokende Gerrit van de bouw die al 28 jaar elke dag frikandel voor lunch eet het 20 jarige mega hippe Instagram model Lisa een like geeft : prima, maar als Gerrit serieus verwacht dat hij een kans maakt, is het misschien tijd om zijn zelfbeeld wat realistischer te maken.

Dat geldt overigens ook voor mij. Vind mezelf geen lelijke vent, maar ik verbeeldde me niet ook maar enige kans te maken toen ik onlangs Geraldine Kemper op Happn voorbij zag komen. En dit geldt voor vrouwen ook. De swipe an sich is het probleem natuurlijk niet, maar in de achterliggende gedachte kan een probleem verscholen liggen.
Geraldine Kemper zit op Happn?
pi_194325185
quote:
17s.gif Op donderdag 30 juli 2020 16:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Misschien denken ze: niet geschoten is altijd mis?
Daarom schieten mensen altijd met hagel. Hoe meer swipes hoe meer kans. Dus in die zin niet zo gek, deed ik zelf ook.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194325193
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 16:11 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Geraldine Kemper zit op Happn?
Die heeft dat toch helemaal niet nodig.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194325214
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 16:12 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Daarom schieten mensen altijd met hagel. Hoe meer swipes hoe meer kans. Dus in die zin niet zo gek, deed ik zelf ook.
Ja en dat ik dan match met die man en hij me weer unmatched voor ik een berichtje kan sturen :')
pi_194325215
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 16:13 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Die heeft dat toch helemaal niet nodig.
Als je heel Hilversum hebt geneukt zoek je op een gegeven moment een nieuwe vijver. :)
pi_194325265
quote:
17s.gif Op donderdag 30 juli 2020 16:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja en dat ik dan match met die man en hij me weer unmatched voor ik een berichtje kan sturen :')
Man: "Hue hue hue ik ga iedereen naar rechts swipen op zo veel mogelijk likes."

*Matches komen binnen*

Zelfde man: "Bah, die hoef ik allemaal niet."
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 16:14 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Als je heel Hilversum hebt geneukt zoek je op een gegeven moment een nieuwe vijver. :)
Keer keihard anaa- oh wacht verkeerde topic.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194325273
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 16:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Man: "Hue hue hue ik ga iedereen naar rechts swipen op zo veel mogelijk likes."

*Matches komen binnen*

Zelfde man: "Bah, die hoef ik allemaal niet."
[..]

Keer keihard anaa- oh wacht verkeerde topic.
Maar echt hoor :o :D
pi_194325314
quote:
17s.gif Op donderdag 30 juli 2020 16:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Maar echt hoor :o :D
Omgekeerd zal het ook wel voorkomen. Alleen moet je "Hue hue hue" vervangen door "Hi hi hi".
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194325331
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 16:20 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Omgekeerd zal het ook wel voorkomen. Alleen moet je "Hue hue hue" vervangen door "Hi hi hi".
Brrr..... hi hi hi ;)
pi_194325345
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 16:11 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Geraldine Kemper zit op Happn?
Snel kijken :P
pi_194325372
quote:
17s.gif Op donderdag 30 juli 2020 16:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Brrr..... hi hi hi ;)
Ik zie dan zo'n paardenmeisje voor me: "Hihihihih, allemaal leuke matches! Pfffrrrrt, die niet!"
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194325404
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 16:24 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik zie dan zo'n paardenmeisje voor me: "Hihihihih, allemaal leuke matches! Pfffrrrrt, die niet!"
Ghehe, beeld bij nu :D
pi_194325420
quote:
17s.gif Op donderdag 30 juli 2020 16:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ghehe, beeld bij nu :D
Was de bedoeling ook :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')