abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juli 2020 @ 19:20:09 #101
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194283039
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 18:48 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Tjah, 2 jaar is natuurlijk wel veel. Maarja, 6 maanden is 300 euro....

Ik snap dat ze geld moeten verdienen, maar ietsje minder mag ook wel
300 euro vind ik ook nog best wel wat. Ik kan me niet nauwelijks voorstellen dat iemand 600 euro neervorkt voor 2 jaar.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator / Redactie FP maandag 27 juli 2020 @ 19:20:45 #102
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_194283051
quote:
11s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:20 schreef Prisha het volgende:

[..]

300 euro vind ik ook nog best wel wat. Ik kan me niet nauwelijks voorstellen dat iemand 600 euro neervorkt voor 2 jaar.
Waar staan die prijzen eigenlijk? Ik heb net even gekeken en ik kan die bedragen niet vinden.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194283080
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Constant in de wolken soms :P
ik wel.. en jij? :)
  maandag 27 juli 2020 @ 19:23:05 #104
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194283088
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:20 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Waar staan die prijzen eigenlijk? Ik heb net even gekeken en ik kan die bedragen niet vinden.
Géén idee...ik was ook aan het loeren _O-

Ik zie wel dit staan:
U kunt van een Parship Premium lidmaatschap van 24 maanden gebruik maken voor 24,90 EUR per maand. Een Premium lidmaatschap van 12 maanden bieden wij aan voor 39,90 EUR per maand en een 6 maanden Premium abonnement koopt u voor 44,90 per maand. Deze prijzen zijn incl. BTW. Nu Premium-lid worden.

U betaalt additionele kosten als u betaalt in termijnen. Click op de link voor additionele kosten.

Volgens mij moet je eerst aanmelden en dan hoor je meer?
  Moderator / Redactie FP maandag 27 juli 2020 @ 19:23:59 #105
Brabo Bastard
pi_194283105
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:23 schreef Prisha het volgende:

[..]

Géén idee...ik was ook aan het loeren _O-

Ik zie wel dit staan:
U kunt van een Parship Premium lidmaatschap van 24 maanden gebruik maken voor 24,90 EUR per maand. Een Premium lidmaatschap van 12 maanden bieden wij aan voor 39,90 EUR per maand en een 6 maanden Premium abonnement koopt u voor 44,90 per maand. Deze prijzen zijn incl. BTW. Nu Premium-lid worden.

U betaalt additionele kosten als u betaalt in termijnen. Click op de link voor additionele kosten.

jaja...
Ah ja, als je zo rekent kom je er wel aan ja. Eigenlijk toch te gek.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP maandag 27 juli 2020 @ 19:24:20 #106
Brabo Bastard
pi_194283113
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:22 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ik wel.. en jij? :)
Idem. Voel me goed en ik ben lang :P
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 27 juli 2020 @ 19:27:08 #107
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194283148
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:23 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ah ja, als je zo rekent kom je er wel aan ja. Eigenlijk toch te gek.
Er is blijkbaar wel een markt voor. Als je bij elkaar optelt is het best wel wat.
  Moderator / Redactie FP maandag 27 juli 2020 @ 19:29:15 #108
Brabo Bastard
pi_194283193
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:27 schreef Prisha het volgende:

[..]

Er is blijkbaar wel een markt voor. Als je bij elkaar optelt is het best wel wat.
En er wordt flink aan verdiend. Hoeveel leden zou Parship hebben? En als die allemaal voor het gemak genomen een abbo voor een half jaar hebben... tel uit je winst.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194283302
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:24 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Idem. Voel me goed en ik ben lang :P
Sounds good :)
pi_194283317
Joh dit soort bedragen zijn echt peanuts, voor de wanhopige mensch. Heb een tijdje als operator voor een "sex-dating-site" gewerkt, waar de mannen per berichtje betalen en waar er uiteraard nooit gedate werd. Met een beetje een vloeiend gesprek had je er al een half-jaar abo Parship doorheen gedraaid hoor. En de volgende dag weer.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator / Redactie FP maandag 27 juli 2020 @ 19:39:43 #111
Brabo Bastard
pi_194283339
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:37 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Sounds good :)
Feels good, too :)
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Joh dit soort bedragen zijn echt peanuts, voor de wanhopige mensch. Heb een tijdje als operator voor een "sex-dating-site" gewerkt, waar de mannen per berichtje betalen en waar er uiteraard nooit gedate werd. Met een beetje een vloeiend gesprek had je er al een half-jaar abo Parship doorheen gedraaid hoor. En de volgende dag weer.
Echt waar? Kan je eens vertellen hoe dat in zijn werk ging? Geen verwijt of beschuldiging of wat dan ook, ik ben oprecht benieuwd :)
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 27 juli 2020 @ 19:41:42 #112
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194283368
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
echt?? Ik heb er wel eens wat over gelezen, dat ze die mannen (meestal mannen) zoveel mogelijk berichtjes moesten aftroggelen of zoiets...
pi_194283383
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:39 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Feels good, too :)
[..]

Echt waar? Kan je eens vertellen hoe dat in zijn werk ging? Geen verwijt of beschuldiging of wat dan ook, ik ben oprecht benieuwd :)
Dat is gewoon een poule operators die een poule profielen beheert en met die profielen x gesprekken gaande houden. Verdiende leuk, voor mij in tijden dat ik toch al achter de computer hing (kon primaaaa naast het netflixen en fokken :D), maar het is zo'n overduidelijke scam dat alleen mensen die niet 100% zijn er in trapten. Dus het trekt (hihaho) wel een apart soort sneu volk. Toen mn echte geldstress voorbij was heb ik het ook weer snel gelaten voor wat het was.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  Moderator / Redactie FP maandag 27 juli 2020 @ 19:45:44 #114
Brabo Bastard
pi_194283413
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat is gewoon een poule operators die een poule profielen beheert en met die profielen x gesprekken gaande houden. Verdiende leuk, voor mij in tijden dat ik toch al achter de computer hing (kon primaaaa naast het netflixen en fokken :D), maar het is zo'n overduidelijke scam dat alleen mensen die niet 100% zijn er in trapten. Dus het trekt (hihaho) wel een apart soort sneu volk. Toen mn echte geldstress voorbij was heb ik het ook weer snel gelaten voor wat het was.
Sjezus, snap wel dat de wat minder begaafde mensen er dan intrappen... en dat die sites nog steeds bestaan. Al geven ze nu toch een waarschuwing dat het enkel en alleen fictieve profielen zijn?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194283421
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:45 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Sjezus, snap wel dat de wat minder begaafde mensen er dan intrappen... en dat die sites nog steeds bestaan. Al geven ze nu toch een waarschuwing dat het enkel en alleen fictieve profielen zijn?
Ja dat was toen ook wel zo hoor, diep diep diep in de algemene voorwaarden. Weet overigens niet of ze nog bestaan. Heb het in het afgelopen jaar wel eens aan een collega getipt die in de rekeningen dreigde te verzuipen, maar die kon alleen aanbiedingen vinden waarbij je als operator eerst moest betalen (weet niet eens meer voor wat, maar shaaaady) om aan de slag te kunnen.
pi_194283433
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Is het wel dat jij dan enkel met mannen kletste of had je ook mannelijke collega's die met andere mannen kletsten? (ik vraag dit voor een vriend)
  Moderator / Redactie FP maandag 27 juli 2020 @ 19:48:32 #117
Brabo Bastard
pi_194283464
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja dat was toen ook wel zo hoor, diep diep diep in de algemene voorwaarden.
Die niemand las :')

Dus echt alleen maar nepprofielen op zulke sites?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194283502
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:46 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Is het wel dat jij dan enkel met mannen kletste of had je ook mannelijke collega's die met andere mannen kletsten? (ik vraag dit voor een vriend)
Ik snap je vraag niet helemaal geloof ik, maar er was een profiel, uiteraard een vrouwelijk profiel en dat profiel had gesprekken met mannen. En zo waren er nog godweethoeveel profielen, die ook allemaal gesprekken hadden met mannen. En de operators die online waren hielden die gesprekken gewoon aan de gang. Een man denkt dat hij met Patrica praat, maar praat in werkelijkheid met Leon, Phoebe, Maaike, Gerard, Manuela, wie er op dat moment ook maar online is.
  Moderator / Redactie FP maandag 27 juli 2020 @ 19:51:48 #119
Brabo Bastard
pi_194283515
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik snap je vraag niet helemaal geloof ik, maar er was een profiel, uiteraard een vrouwelijk profiel en dat profiel had gesprekken met mannen. En zo waren er nog godweethoeveel profielen, die ook allemaal gesprekken hadden met mannen. En de operators die online waren hielden die gesprekken gewoon aan de gang. Een man denkt dat hij met Patrica praat, maar praat in werkelijkheid met Leon, Phoebe, Maaike, Gerard, Manuela, wie er op dat moment ook maar online is.
Een soort MSN waar iedereen het wachtwoord van hetzelfde account weet :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194283524
quote:

[..]

OH ok. Op die manier wisselend maar dus ook klets je dus zowel met mannen als vrouwen. Doet me denken aan vroeger met die 06 lijnen dat we deden alsof we vrouw waren en dan op het einde met je normale stem iets stoms zeggen :')
pi_194283526
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:48 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Die niemand las :')

Dus echt alleen maar nepprofielen op zulke sites?
Ik heb wel eens een van de sites bezocht waar de klanten dus vandaan kwamen en je KON er als vrouw ook een profiel aan maken... Ik denk alleen dat er verdomd weinig vrouwen zijn die dat doen :D En ik denk dat wanneer ze het doen, ze ook met operators aan de praat gaan en niet met een van die wanhopige mannen die gratis sex met geile wijven willen.
  Moderator / Redactie FP maandag 27 juli 2020 @ 19:55:04 #122
Brabo Bastard
pi_194283582
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik heb wel eens een van de sites bezocht waar de klanten dus vandaan kwamen en je KON er als vrouw ook een profiel aan maken... Ik denk alleen dat er verdomd weinig vrouwen zijn die dat doen :D En ik denk dat wanneer ze het doen, ze ook met operators aan de praat gaan en niet met een van die wanhopige mannen die gratis sex met geile wijven willen.
Eens. Te mooi om waar te zijn is in dit geval ook zo. Ik heb me ook wel eens aangemeld op zo'n site (puur nieuwsgierigheid, geen cent aan uitgegeven), en het viel me toen al op dat ik van heel veel profielen berichten kreeg. Had niet eens een foto :') En als iedereen je een bericht stuurt, dan zou hun dat ook geld moeten kosten. Als je dat doorhebt, dan weet je al dat er iets niet klopt :P
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 27 juli 2020 @ 20:01:12 #123
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_194283662
quote:

[..]

En dat wordt nu vervangen door een soort robots, AI, net als bij klantenservice als je een vraag typt op de chat.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194283694
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2020 20:01 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

En dat wordt nu vervangen door een soort robots, AI, net als bij klantenservice als je een vraag typt op de chat.
  Moderator / Redactie FP maandag 27 juli 2020 @ 20:03:33 #125
Brabo Bastard
pi_194283712
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2020 20:01 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

"Hallo Erik, ik ben Tatiana. Hoe gaat het met je?"

"hue ik ben geil"

"Oh, ik vind koken heel leuk, doe ik graag naakt."

"wil je afspreken?"

"Ik heb een kale poes."

"wil je me nummer?"

"69 vind ik leuk."
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 27 juli 2020 @ 20:21:21 #126
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_194284064
quote:
10s.gif Op maandag 27 juli 2020 20:03 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Hallo Erik, ik ben Tatiana. Hoe gaat het met je?"

"hue ik ben geil"

"Oh, ik vind koken heel leuk, doe ik graag naakt."

"wil je afspreken?"

"Ik heb een kale poes."

"wil je me nummer?"

"69 vind ik leuk."
Ja, dit dus. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194289857
Tinder voor de gein weer eens aangezwengeld. Grootste ergernis? Dat de dames vermelden dat ze geen likes kunnen zien. Ja, en? en dan nog eens er bij vermelden dat ze wel berichten kunnen ontvangen. |:(
Trouwens wel lastig hier in Limburg in vakantietijd. NU moet ik niet alleen de Duitse en Belgische schoonheden er uit filteren, maar ook de Nederlandse toeristen
Het is wat.......
  Moderator / Redactie FP dinsdag 28 juli 2020 @ 08:59:21 #128
Brabo Bastard
pi_194290074
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 08:23 schreef gooddaddy het volgende:
Tinder voor de gein weer eens aangezwengeld. Grootste ergernis? Dat de dames vermelden dat ze geen likes kunnen zien. Ja, en? en dan nog eens er bij vermelden dat ze wel berichten kunnen ontvangen. |:(
Trouwens wel lastig hier in Limburg in vakantietijd. NU moet ik niet alleen de Duitse en Belgische schoonheden er uit filteren, maar ook de Nederlandse toeristen
Tja, toeristen zul je dan wel hebben :P Maar misschien zit er wat leuks tussen :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194291853
Ik kan kennelijk niet scrollen in het Datingtopic, dus dan maar hier.

De intentie voor een tweede date met de Engelse is uitgesproken. Nu nog even een datumpje prikken.
pi_194292190
quote:
Met een Instagram account erbij zeker?
pi_194292308
quote:
Geen likes kunnen zien? Wat een bullshit.

Sommigen hebben ook op hun profiel teksten staan, waardoor je het idee krijgt dat je eerst een bericht moet sturen (want likes kunnen ze niet zien en matches hebben ze niet voordat ze een bericht ontvangen? Doen alsof je niet eerst moet matchen.). Dit zijn inderdaad vaak instagram chickies, die volgens mij op elke dating/profielen app dezelfde tekst donderen, met een link naar hun instagram, om meer bekendheid/volgers te krijgen.
pi_194292358
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 11:54 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Geen likes kunnen zien? Wat een bullshit.
Als je niet betaald voor Tinder kun je inderdaad geen likes zien, dan zie je alleen hele vage foto's.....
pi_194292374
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 11:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Als je niet betaald voor Tinder kun je inderdaad geen likes zien, dan zie je alleen hele vage foto's.....
Dan zie je de likes dus wel. En so what?

Daarnaast kun je op basis van die fotootjes nog heel makkelijk inschatten wie het zijn, zodra de foto voorbij komt.
  dinsdag 28 juli 2020 @ 12:01:45 #134
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194292408
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 11:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dat is dan ook het hele idee achter Tinder, dat je tracht te matchen met iemand die je aantrekkelijk vind, niet met degene die je geliked heeft. Die teller is meer een soort van indicatie dat er mogelijk matches zijn, niet dat jij die persoon ook daadwerkelijk moet matchen, want eerlijk... Wellicht vind je die persoon wel niet aantrekkelijk, ondanks dat hij/zij jou dat wel vind.

Verder wat Cockwhale zegt, die geblurrde foto’s zijn vaak vrij makkelijk te herleiden naar een profiel. Alleen lastig als je omkomt van de likes, maar dat is meer een luxe probleem, dan zie je alleen degene die het laatst geliked heeft met een wazige foto en een tellertje erbij hoeveel likes je nog hebt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  Moderator / Redactie FP dinsdag 28 juli 2020 @ 12:01:48 #135
Brabo Bastard
pi_194292409
Je kan toch ook al via Instagram daten? :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194292423
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 11:59 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Dan zie je de likes dus wel. En so what?

Daarnaast kun je op basis van die fotootjes nog heel makkelijk inschatten wie het zijn, zodra de foto voorbij komt.
Ze bedoelen daar mee dat je niet letterlijk kunt zien wie jou geliked heeft en kunnen dan dus ook niet terug liken......en nee, de foto's zijn écht vaag.....je ziet hooguit of iemand een knalrood shirt aan heeft, maar je herkent ze echt niet terug bij het swipen
pi_194292442
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 12:01 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dat is dan ook het hele idee achter Tinder, dat je tracht te matchen met iemand die je aantrekkelijk vind, niet met degene die je geliked heeft. Die teller is meer een soort van indicatie dat er mogelijk matches zijn, niet dat jij die persoon ook daadwerkelijk moet matchen, want eerlijk... Wellicht vind je die persoon wel niet aantrekkelijk, ondanks dat hij/zij jou dat wel vind.
Ik vind het ook niet nodig hoor, ik probeer alleen uit te leggen waarom mensen dat op hun profiel zetten :)
  dinsdag 28 juli 2020 @ 12:06:04 #138
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194292458
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 12:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet nodig hoor, ik probeer alleen uit te leggen waarom mensen dat op hun profiel zetten :)
Ik zie de meerwaarde er niet zo van in het op je profiel te vermelden. Niemand ziet likes tenzij je betaald en een bericht kan je alleen sturen bij een wederzijdse like ofwel match.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194292471
Je liked toch niet om terug te liken? Tenzij je er inderdaad op zit om mensen te lokken naar je instagram pagina oid.
pi_194292495
Ik wilde alleen even uitleggen dat je likes gewoon niet kunt zien en dat dát zoals Cockwhale hierboven schreef dus géén bullshit is....... :)
  dinsdag 28 juli 2020 @ 12:21:29 #141
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194292608
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 12:06 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik zie de meerwaarde er niet zo van in het op je profiel te vermelden. Niemand ziet likes tenzij je betaald en een bericht kan je alleen sturen bij een wederzijdse like ofwel match.
Precies, vrouwen met een gratis accountje die dat proberen te omzeilen, compleet kansloos.

"Ik kan geen likes zien, dus stuur me maar een berichtje" :N :|W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194292668
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 12:21 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Precies, vrouwen met een gratis accountje die dat proberen te omzeilen, compleet kansloos.

Je kunt maar 1 berichtje per dag gratis sturen dacht ik? Heb het 1 keer gedaan volgens mij :')
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_194292709
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 12:21 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Of die proberen te voorkomen dat de andere kant denkt dat ze wel reageren als ze een like krijgen...
  dinsdag 28 juli 2020 @ 12:32:18 #144
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194292745
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 12:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Je kunt maar 1 berichtje per dag gratis sturen dacht ik? Heb het 1 keer gedaan volgens mij :')
Geen idee, volgens mij helemaal niks? Ik heb gewoon een account, dus mij boeit het weinig.. daarom vind ik Lexa leuker; daar kun je gewoon sowieso berichtjes sturen als je een betaald account hebt; like of niet.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 28 juli 2020 @ 12:34:16 #145
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194292773
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 12:29 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Of die proberen te voorkomen dat de andere kant denkt dat ze wel reageren als ze een like krijgen...
Tinder werkt gewoon met lokkertjes en fake accounts; als je niet betaalt, krijg je standaard een zooitje 'likes', om je over de streep te trekken. Zo werken er wel meer trouwens.
pi_194292794
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 12:34 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Tinder werkt gewoon met lokkertjes en fake accounts; als je niet betaalt, krijg je standaard een zooitje 'likes', om je over de streep te trekken. Zo werken er wel meer trouwens.
Uhu.. maar niet iedereen weet dat dat zo werkt. En dan krijg je dit soort rare acties.

Js niet alleen op tinder natuurlijk
  Moderator / Redactie FP dinsdag 28 juli 2020 @ 12:36:43 #147
Brabo Bastard
pi_194292811
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 12:34 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Eigenlijk is dat ook een soort vorm van misleiding.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194292848
https://www.gratisdatingtips.nl/tinder-platinum/

Er komt weer een nieuwe BETALEN BETALEN-functie aan voor Tinder,

Tinder Platinum.

Message before Matching: gratis een bericht toevoegen aan elke Super Like die je verstuurt.
Prioritised likes: iedereen die je naar rechts veegt, ziet je sneller.
See who likes you: match direct met de mensen die jou leuk vinden.
Alle functies van Tinder Gold.

ik kon het activeren voor "slechts" 43,99 voor 1 maand !
  Moderator / Redactie FP dinsdag 28 juli 2020 @ 12:47:51 #149
Brabo Bastard
pi_194292941
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 12:39 schreef Themeparktommy het volgende:
https://www.gratisdatingtips.nl/tinder-platinum/

Er komt weer een nieuwe BETALEN BETALEN-functie aan voor Tinder,

Tinder Platinum.

Message before Matching: gratis een bericht toevoegen aan elke Super Like die je verstuurt.
Prioritised likes: iedereen die je naar rechts veegt, ziet je sneller.
See who likes you: match direct met de mensen die jou leuk vinden.
Alle functies van Tinder Gold.

ik kon het activeren voor "slechts" 43,99 voor 1 maand !
Sjezus, dat is toch niet normaal meer :')
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 28 juli 2020 @ 12:57:28 #150
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194293051
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 12:36 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Mjah, het is gewoon slim.. die mensen verdienen niet voor niks miljoenen eh >:)
pi_194293073
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 11:46 schreef julius123 het volgende:

[..]

Met een Instagram account erbij zeker?
Ook dat ja. Of facebook, Kik
Het is wat.......
  Moderator / Redactie FP dinsdag 28 juli 2020 @ 17:28:54 #152
Brabo Bastard
pi_194296959
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 12:59 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Ook dat ja. Of facebook, Kik
Facebook Dating zou wat zijn :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194297077
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 17:28 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Facebook Dating zou wat zijn :D
Volgens mij gebeurd dat vaker dan je denkt :D
  Moderator / Redactie FP dinsdag 28 juli 2020 @ 17:41:10 #154
Brabo Bastard
pi_194297107
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 17:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Volgens mij gebeurd dat vaker dan je denkt :D
Oh, daar sta ik niet van te kijken. Een vriendin van me kreeg laatst een Messenger-bericht met de tekst 'hey schatje, alles goed' van een wildvreemde :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194297639
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 17:41 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Oh, daar sta ik niet van te kijken. Een vriendin van me kreeg laatst een Messenger-bericht met de tekst 'hey schatje, alles goed' van een wildvreemde :')
Bizar hoe mensen echt out of the blue iemand zo'n berichtje stuurt :)
  dinsdag 28 juli 2020 @ 18:27:52 #156
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194297701
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 17:41 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik heb zoiets meerdere malen gekregen, zo bizar vanuit het niks Ook een aantal keer een: "Ik weet zeker dat ik je ken, waar hebben we elkaar eerder ontmoet?". Nou, niet dus :D
  Moderator / Redactie FP dinsdag 28 juli 2020 @ 19:00:58 #157
Brabo Bastard
pi_194298174
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 18:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Bizar hoe mensen echt out of the blue iemand zo'n berichtje stuurt :)
Ja, alsof ze denken dan succes te hebben :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 18:27 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik heb zoiets meerdere malen gekregen, zo bizar vanuit het niks Ook een aantal keer een: "Ik weet zeker dat ik je ken, waar hebben we elkaar eerder ontmoet?". Nou, niet dus :D
Die smoes is zo afgezaagd _O-
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194298646
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 12:36 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ben het er toch niet helemaal mee eens, Tinder is in mijn ervaring voor 99 procent echte profielen.

Dat veel vrouwen nauwelijks terug reageren is een ander verhaal.
pi_194298699
99? Eerder 80 ofzo
  Moderator / Redactie FP dinsdag 28 juli 2020 @ 20:06:26 #160
Brabo Bastard
pi_194299104
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 19:37 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ben het er toch niet helemaal mee eens, Tinder is in mijn ervaring voor 99 procent echte profielen.

Ik bedoelde nepprofielen in het algemeen, niet specifiek Tinder :)
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 28 juli 2020 @ 21:44:25 #161
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194300632
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 19:00 schreef El_Thijs het volgende:

Die smoes is zo afgezaagd _O-
het is een come back aan het maken denk ik :+
  Moderator / Redactie FP dinsdag 28 juli 2020 @ 21:47:28 #162
Brabo Bastard
pi_194300668
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 21:44 schreef Prisha het volgende:

[..]

het is een come back aan het maken denk ik :+
Beter dan een cumback :P
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 28 juli 2020 @ 21:49:28 #163
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194300688
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 11:26 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik kan kennelijk niet scrollen in het Datingtopic, dus dan maar hier.

De intentie voor een tweede date met de Engelse is uitgesproken. Nu nog even een datumpje prikken.
dat scroll probleem is bekend, staat wat meer over in BUG. Gedoe :(

Waar had je deze engelse gevonden eigenlijk, Tinder ook weer?
  dinsdag 28 juli 2020 @ 21:53:41 #164
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194300728
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 21:47 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Beter dan een cumback :P
|:)

Ik zag een snapshot van een gesprek dat me aan deze topic deed denken, iemand had het over dating-app gesprekken die stroef liepen. Deze dan _O-

pi_194300747
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 21:53 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik zag een snapshot van een gesprek dat me aan deze topic deed denken, iemand had het over dating-app gesprekken die stroef liepen. Deze dan _O-

[ afbeelding ]
Lol.....ik had iemand die voor de eerste date bij mij thuis wilde afspreken......doe maar niet....
  dinsdag 28 juli 2020 @ 21:56:39 #166
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194300764
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 21:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Lol.....ik had iemand die voor de eerste date bij mij thuis wilde afspreken......doe maar niet....
oh ja gezellie. Nu ergens anders afgesproken of helemaal niet meer?
pi_194300796
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 21:56 schreef Prisha het volgende:

[..]

oh ja gezellie. Nu ergens anders afgesproken of helemaal niet meer?
Nee niet, hij was duidelijk op één ding uit.....
pi_194300852
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Je ziet gelijk wie het mannetje is.
Tragisch wel, deze waarheid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194300858
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 19:37 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Wel veel instagram modellen op Tinder dan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator / Redactie FP dinsdag 28 juli 2020 @ 22:10:26 #170
Brabo Bastard
pi_194300919
quote:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP dinsdag 28 juli 2020 @ 22:11:19 #171
Brabo Bastard
pi_194300937
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 22:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wel veel instagram modellen op Tinder dan.
'Modellen'.
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 28 juli 2020 @ 22:22:53 #172
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194301136
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 19:41 schreef Faxie het volgende:
99? Eerder 80 ofzo
Ik meld denk ik zomaar 20 profielen per week aan vanwege spam.. en er zitten er nog veel meer..

Maar, da's overal wel... phishing profielen, van die chicks die je binnen 3 berichten op whatsapp willen hebben en dan blijkt dat zo'n corporate account.. er drijft genoeg bullshit rond :) ..
  woensdag 29 juli 2020 @ 00:23:51 #173
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194302261
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 22:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik meld denk ik zomaar 20 profielen per week aan vanwege spam.. en er zitten er nog veel meer..

Maar, da's overal wel... phishing profielen, van die chicks die je binnen 3 berichten op whatsapp willen hebben en dan blijkt dat zo'n corporate account.. er drijft genoeg bullshit rond :) ..
Voeg mij nu toe op hump something something .com
  woensdag 29 juli 2020 @ 00:41:40 #174
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_194302354
Als ik alles eruit moet trekken zonder interesse vanuit de andere kant is het snel klaar voor mij, ben geen entertainer.

Hou wel van een grapje tussendoor, het moet geen vragenuurtje zijn zoals "wat zijn je hobby's"

openen met "hoe gaat het" vind ik ontzettend crue. wat zijn jullie openingszinnen? ik kijk meestal wat ze in het profiel hebben geschreven en verzin daar iets omheen.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  Moderator / Redactie FP woensdag 29 juli 2020 @ 08:27:20 #175
Brabo Bastard
pi_194303468
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2020 00:41 schreef cherrycoke het volgende:
Als ik alles eruit moet trekken zonder interesse vanuit de andere kant is het snel klaar voor mij, ben geen entertainer.

Hou wel van een grapje tussendoor, het moet geen vragenuurtje zijn zoals "wat zijn je hobby's"

openen met "hoe gaat het" vind ik ontzettend crue. wat zijn jullie openingszinnen? ik kijk meestal wat ze in het profiel hebben geschreven en verzin daar iets omheen.
Ik gebruikte vroeger wel heel vaak standaard openingen, al heb ik wel geprobeerd om die aan te passen. Laten zien dat je het profiel hebt gelezen of haar interesses, en daarop inspelen werkte in mijn geval meestal wel.
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 29 juli 2020 @ 08:30:40 #176
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_194303498
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2020 00:41 schreef cherrycoke het volgende:

Zo herkenbaar inderdaad, en het dan maar raar vinden dat mannen steeds minder vaak een gesprek beginnen :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie FP woensdag 29 juli 2020 @ 08:36:38 #177
Brabo Bastard
pi_194303551
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 08:30 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Zo herkenbaar inderdaad, en het dan maar raar vinden dat mannen steeds minder vaak een gesprek beginnen :')
Read and weep :') ;(

https://www.internetdater(...)aagde-openingszinnen
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 29 juli 2020 @ 09:00:36 #178
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194303776
quote:
'paaldrang' _O-
pi_194303928
quote:
Misschien ligt het aan mij maar ik vind hier de 'originele openingszinnen' ook gewoon best fout en te zoetsappig.

“Is dat een masker of ben je zelf zo knap?”
“Wat sta je verliefd naar me te kijken?”

En dit is dan 'origineel' ? :{ Wat Cherrycoke al zei, iets creatiefs verzinnen aan de hand van een foto of profieltekst is veel leuker. En dan niet aan de hand van een foto die zin over dat masker natuurlijk. Zal straks mits tijd nog wel even op Tinder wat profielen bekijken en dan hier wat zinnen droppen die ik dan zou hebben gezegd als ik interesse zou hebben gehad. Dat moet toch echt beter kunnen dan die zinnen die op die site staan.
pi_194303962
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 09:11 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Misschien ligt het aan mij maar ik vind hier de 'originele openingszinnen' ook gewoon best fout en te zoetsappig.

En dit is dan 'origineel' ? :{ Wat Cherrycoke al zei, iets creatiefs verzinnen aan de hand van een foto of profieltekst is veel leuker. En dan niet aan de hand van een foto die zin over dat masker natuurlijk. Zal straks mits tijd nog wel even op Tinder wat profielen bekijken en dan hier wat zinnen droppen die ik dan zou hebben gezegd als ik interesse zou hebben gehad. Dat moet toch echt beter kunnen dan die zinnen die op die site staan.
Het gaat om een stukje interesse ja. Vaak heb ik het idee dat het vrouwen werkelijk geen fuck boeit wat ik doe of denk. Motivatie wordt er dan ook niet groter van om zelf eindeloos door te vragen.
  Moderator / Redactie FP woensdag 29 juli 2020 @ 09:49:10 #181
Brabo Bastard
pi_194304353
quote:

[..]

Daarom zei ik ook, read and weep. Ik kan me ook niet voorstellen dat dit ooit gewerkt heeft, of gewoon quasi-grappig erop is gezet.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 09:14 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het gaat om een stukje interesse ja. Vaak heb ik het idee dat het vrouwen werkelijk geen fuck boeit wat ik doe of denk. Motivatie wordt er dan ook niet groter van om zelf eindeloos door te vragen.
Herkenbaar ja. Ik moest dan wel erg geïnteresseerd zijn in hun hobby's maar zodra ik iets zei wat ik leuk vond, was het meteen kortaf.

"Oh, je hebt een hondje, leuk!"

"Ja, daar ga ik mee wandelen en <insert heel verhaal over hond>"

"Heel actief dus!"

"Behoorlijk, ik blijf er door in vorm want <insert weer heel verhaal over hond>"

"Ik sport om actief te blijven, doet me goed."

"Ok."

"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 29 juli 2020 @ 10:08:43 #182
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194304509
quote:

[..]

ja precies. Ik vind ze bijna allemaal een beetje meh. Ik moest wel lachen om die paaldrang _O-
quote:
Ik had juist expres in mijn profieltekst dingen gedropt die uitstekend als gespreksopener konden dienen. Ik had er ook een foto bijgedaan waarbij iemand zeker iets over kon vragen in een opening. En ik had mijn usernaam ook zo gemaakt dat iemand die een beetje hetzelfde passie had het zou herkennen.

En tóch. Ondanks dat ik het bijna op een presenteeerblaadje aanbood kreeg ik van die dingen dat ik denk: heb je wel naar mijn profiel gekeken? ahhhh zo jammer wel :+
  Moderator / Redactie FP woensdag 29 juli 2020 @ 10:10:33 #183
Brabo Bastard
pi_194304528
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2020 10:08 schreef Prisha het volgende:

[..]

ja precies. Ik vind ze bijna allemaal een beetje meh. Ik moest wel lachen om die paaldrang _O-
[..]

Ik had juist expres in mijn profieltekst dingen gedropt die uitstekend als gespreksopener konden dienen. Ik had er ook een foto bijgedaan waarbij iemand zeker iets over kon vragen in een opening. En ik had mijn usernaam ook zo gemaakt dat iemand die een beetje hetzelfde passie had het zou herkennen.

En tóch. Ondanks dat ik het bijna op een presenteeerblaadje aanbood kreeg ik van die dingen dat ik denk: heb je wel naar mijn profiel gekeken? ahhhh zo jammer wel :+
Filtert wel de saaie mannen eruit zo :P
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 29 juli 2020 @ 10:13:36 #184
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194304568
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 10:10 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Filtert wel de saaie mannen eruit zo :P
True. Diegene die wel erop ingingen waren ook wel meteen de moeite waard om verder mee te praten :Y
pi_194304772
Zo ging het met mij en de Engelse.
Zij begon met aanspreken, wat sinds een tijdje steeds meer gebeurd... :9

Gelijk een opening voor een gesprek.
  woensdag 29 juli 2020 @ 10:37:35 #186
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194304833
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 10:30 schreef Themeparktommy het volgende:
Zo ging het met mij en de Engelse.
Zij begon met aanspreken, wat sinds een tijdje steeds meer gebeurd... :9
[ afbeelding ]

Gelijk een opening voor een gesprek.
superlike zie ik :P
Tweede date was in de maak toch? ^O^
pi_194305135
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 09:49 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Daarom zei ik ook, read and weep. Ik kan me ook niet voorstellen dat dit ooit gewerkt heeft, of gewoon quasi-grappig erop is gezet.
[..]

Herkenbaar ja. Ik moest dan wel erg geïnteresseerd zijn in hun hobby's maar zodra ik iets zei wat ik leuk vond, was het meteen kortaf.

"Oh, je hebt een hondje, leuk!"

"Ja, daar ga ik mee wandelen en <insert heel verhaal over hond>"

"Heel actief dus!"

"Behoorlijk, ik blijf er door in vorm want <insert weer heel verhaal over hond>"

"Ik sport om actief te blijven, doet me goed."

"Ok."

[ afbeelding ]
"Wat voor werk doe je?" :') (Sowieso al een kutvraag.)

"Ja ik doe dit werk, echt superleuk heb er jaren over gedaan om een leuke baan te vinden. Dit en dit is leuk, blabla."

"Ah echt fijn voor je ja!"

Als het je allemaal toch niets boeit, vraag er dan niet naar.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2020 11:09:18 ]
  Moderator / Redactie FP woensdag 29 juli 2020 @ 11:18:48 #188
Brabo Bastard
pi_194305222
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 11:08 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

"Ja ik doe dit werk, echt superleuk heb er jaren over gedaan om een leuke baan te vinden. Dit en dit is leuk, blabla."

Ja dat dus ook. Alleen ik kreeg dus echt het antwoord "Ok, leuk.", toen ik antwoordde op de vraag wat ik deed. Hou dan inderdaad gewoon je smoel.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194305251
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 11:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ja dat dus ook. Alleen ik kreeg dus echt het antwoord "Ok, leuk.", toen ik antwoordde op de vraag wat ik deed. Hou dan inderdaad gewoon je smoel.
Het bestaat echt nog wel erger hoor. Sommige mensen kunnen gewoon onmogelijke een gesprek volhouden op de app.
  woensdag 29 juli 2020 @ 11:27:21 #190
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194305306
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 11:08 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

"Wat voor werk doe je" (eens, geen geweldige vraag maarja)

"Dit en dat bladibladibla"

"Klinkt als een kutbaan"

:+
Ik moest wel lachen. Eigenlijk kwam daar uiteindelijk een gesprek uit voort want ik wilde wel weten waarom een kutbaan. Hij gaf me wel een opening om daarop in te gaan.
  Moderator / Redactie FP woensdag 29 juli 2020 @ 11:39:12 #191
Brabo Bastard
pi_194305433
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 11:27 schreef Prisha het volgende:

[..]

"Klinkt als een kutbaan"

Ik moest wel lachen. Eigenlijk kwam daar uiteindelijk een gesprek uit voort want ik wilde wel weten waarom een kutbaan. Hij gaf me wel een opening om daarop in te gaan.
Heb je wel geluk, hij had ook kunnen antwoorden met "Ja, is gewoon kut." :P
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 29 juli 2020 @ 11:42:15 #192
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194305458
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 11:39 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Heb je wel geluk, hij had ook kunnen antwoorden met "Ja, is gewoon kut." :P
Uiteindelijk vond ie alles kut _O- dat ging hem niet worden, iets te veel negativisme.
  Moderator / Redactie FP woensdag 29 juli 2020 @ 11:43:50 #193
Brabo Bastard
pi_194305474
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2020 11:42 schreef Prisha het volgende:

[..]

Uiteindelijk vond ie alles kut _O- dat ging hem niet worden, iets te veel negativisme.
Oh die zijn het ergste. 4 maanden een 'relatie' gehad met iemand die pessimistisch was. Oh damn, dat slurpte energie. Niet eens seks mee gehad, maar dat wilde ik toen niet eens :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194305531
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 11:27 schreef Prisha het volgende:

[..]

"Klinkt als een kutbaan"

Altijd fijn als er een opening gegeven wordt waar je in kunt gaan.
  woensdag 29 juli 2020 @ 11:51:05 #195
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194305533
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 11:43 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Oh die zijn het ergste. 4 maanden een 'relatie' gehad met iemand die pessimistisch was. Oh damn, dat slurpte energie. Niet eens seks mee gehad, maar dat wilde ik toen niet eens :P
4 maanden :o knap dat je dat nog zolang heb vol weten houden.
  Moderator / Redactie FP woensdag 29 juli 2020 @ 11:55:47 #196
Brabo Bastard
pi_194305578
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 11:51 schreef Prisha het volgende:

[..]

4 maanden :o knap dat je dat nog zolang heb vol weten houden.
Ja, eerste vriendinnetje en zo :') Je leert er wel van :P
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 29 juli 2020 @ 18:45:54 #197
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194311079
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2020 00:23 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Voeg mij nu toe op hump something something .com
Onder andere idd... sommige van de namen van die sites zijn gewoon bijna terug te herleiden naar de sites waarop ze spammen.. heeeeelemaal niet doorzichtig ofzo hoor.. neuh O-)

De garp is dat je het meestal vanaf de eerste foto al aan voelt komen.. 'oh, got one again' :W
  Moderator / Redactie FP woensdag 29 juli 2020 @ 18:59:28 #198
Brabo Bastard
pi_194311278
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juli 2020 18:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Onder andere idd... sommige van de namen van die sites zijn gewoon bijna terug te herleiden naar de sites waarop ze spammen.. heeeeelemaal niet doorzichtig ofzo hoor.. neuh O-)

De garp is dat je het meestal vanaf de eerste foto al aan voelt komen.. 'oh, got one again' :W
Zo'n dertien in een dozijn foto ja, die je overal terug kan vinden.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194312012
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 11:22 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het bestaat echt nog wel erger hoor. Sommige mensen kunnen gewoon onmogelijke een gesprek volhouden op de app.
Ik heb zelf wel best vaak dat er een lang gesprek volgt en dan plots is en blijft het stil van de andere kant. Tijdverspilling, maar ik hou mijzelf voor dat de aanhouder wint. _O- :P
pi_194313446
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 19:40 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik heb zelf wel best vaak dat er een lang gesprek volgt en dan plots is en blijft het stil van de andere kant. Tijdverspilling, maar ik hou mijzelf voor dat de aanhouder wint. _O- :P
Ghosting, the motherfucker of dating anno 2020...

Ik zou vandaag een date hebben, blijkt hij me vanmorgen verwijderd en geblokkeerd te hebben op WhatsApp. Hoe onbeschoft ben je dan! Heb gewoon de ballen om te zeggen "Sorry maar ik heb er toch geen zin in". Heel moeilijk hoeft t niet te zijn toch?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')