Ik dacht dat je dat moest doen.quote:Op zondag 26 juli 2020 14:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Azijn gebruik ik alleen als die ontkalkt moet worden.
Citroensap kan ook, maar ik gebruik gewoon de zakjes voor Senseoquote:Op zondag 26 juli 2020 14:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Azijn gebruik ik alleen als die ontkalkt moet worden.
Hier ook snel kalk, je hebt er wel iets voor wat tussen de leidingen kan plaatsen. Maar dat is nogal prijzigquote:Op zondag 26 juli 2020 14:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Allen het water in ZO Nederland bevat meer kalk, voor de rest valt wel mee.
Ik weet het niet, we hebben hier zomaar last van kalk. Gaat best snel.quote:Op zondag 26 juli 2020 14:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Allen het water in ZO Nederland bevat meer kalk, voor de rest valt wel mee.
En of het echt werkt?quote:Op zondag 26 juli 2020 14:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier ook snel kalk, je hebt er wel iets voor wat tussen de leidingen kan plaatsen. Maar dat is nogal prijzig
Geen flauw ideequote:
Dat moet je hier door de woningbouw laten doen dan, kost het nog veel meer.quote:Op zondag 26 juli 2020 14:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier ook snel kalk, je hebt er wel iets voor wat tussen de leidingen kan plaatsen. Maar dat is nogal prijzig
Kan net zo goed inderdaadquote:Op zondag 26 juli 2020 14:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat moet je hier door de woningbouw laten doen dan, kost het nog veel meer.
Nah ik boen wel of gebruik anti kalk spul.
Dat scheelt denk ik wel.quote:Op zondag 26 juli 2020 14:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Hier wordt het water uit de duinen gepomt en dat is van nature vrij kalkarm.
Wat is bijna?quote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-07-2020 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen
Kan je zelf toch gaan checkenquote:
quote:
quote:
Merci!quote:
Zó. Niet uit te leggen.quote:
alsof je de winnende scoort in de wk finalequote:
Weet ik niet, denk het welquote:Op zondag 26 juli 2020 14:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ga je volgende maand nog voor een hogere plek?
Moet je zelf mee maken zeg maarquote:
Maar ik weet niet hoe dat voeltquote:Op zondag 26 juli 2020 14:35 schreef engine het volgende:
[..]
alsof je de winnende scoort in de wk finale
Echt nietquote:Op zondag 26 juli 2020 14:35 schreef engine het volgende:
[..]
alsof je de winnende scoort in de wk finale
Dan moet je een keer de winnende maken in een wk finalequote:Op zondag 26 juli 2020 14:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet je zelf mee maken zeg maar
[..]
Maar ik weet niet hoe dat voelt
Hey vriendquote:
@PoezeligDingquote:
HEYquote:
HEY SEXY.quote:
Er is er maar één fucking damned sexy ...quote:
dat heb ik je ochtend gezegd dat jij zij haddequote:Op zondag 26 juli 2020 14:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Als je hem echt wil pakken de DT en het lukt niet, baal je.
Wat had ik?quote:Op zondag 26 juli 2020 14:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat heb ik je ochtend gezegd dat jij zij hadde
Heyquote:
Hoe oud geworden?quote:
😏🔥quote:Op zondag 26 juli 2020 14:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er is er maar één fucking damned sexy ...
quote:
Om dan ga ik kijken of ik tactisch kan bolken voor jequote:Op zondag 26 juli 2020 14:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet ik niet, denk het wel
Probeer ieder geval wel iets meet aanwezig te zijn
Lijkt een beetje op mijn actuele haardos.quote:
Zo licht toch niet, je hebt het enkel over lengte en volume?quote:Op zondag 26 juli 2020 14:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op mijn actuele haardos.
Het is hier benauwd, gisteren ook alquote:Op zondag 26 juli 2020 14:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weer valt tegen hier was maar even onweer en morgen zelfs vies warm
Pluizenbos, kan mij niet voorstellenquote:Op zondag 26 juli 2020 14:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op mijn actuele haardos.
Is dat een vriendelijke benaming?quote:
Neequote:
Zou ook niet wet hoe dat moetquote:Op zondag 26 juli 2020 14:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Om dan ga ik kijken of ik tactisch kan bolken voor je
Zou niet weten hoe dat moet
Wel wat donkerder jaquote:Op zondag 26 juli 2020 14:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zo licht toch niet, je hebt het enkel over lengte en volume?
quote:
wat bedoel je?quote:Op zondag 26 juli 2020 14:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is dat een vriendelijke benaming?
Nou, wat wordt er met Rossi bedoeld, een motorracer die altijd 3e werd?quote:
quote:Op zondag 26 juli 2020 14:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Colour me with kisses baby ♥ @:zeroku
nee die was en jaar niet op de podestquote:Op zondag 26 juli 2020 14:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou, wat wordt er met Rossi bedoeld, een motorracer die altijd 3e werd?
quote:Op zondag 26 juli 2020 14:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wel wat donkerder ja. En nog wel ietsjes minder lang.
[..]
Podium. Maar wat bedoel je dan met Rossi?quote:Op zondag 26 juli 2020 14:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee die was en jaar niet op de podest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |