Eerlijk gezegd denk ik niet dat er hier zoveel Ferrari haters zijn hoor. Ik weet wel dat er een paar Ferrari fanboys zijn die zich op hun pikkie getrapt voelen wanneer er hier gelachen wordt om de zoveelste actie van Faalari.quote:Op zondag 26 juli 2020 23:17 schreef bianconeri het volgende:
Het is ook mogelijk eindelijk bekend wat Ferrari gedaan heeft vorig jaar, waar ze mee sjoemelden.
Als dat ook daadwerkelijk waar is wat ze met de slang deden dan kunnen de Ferrari haters zich echt stil gaan houden want dan is echt overduidelijk dat het geen cheaten was maar gewoon het zoeken van een mazen.
Iets wat al zo lang gedaan wordt.
Dit dus. Er zijn helemaal niet zoveel Ferrari haters, het is een geweldig mooi team met een rijke historie. Het zijn de Ferrari fans die zich altijd zo aangesproken voelen en in de verdediging schieten.quote:Op maandag 27 juli 2020 07:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik niet dat er hier zoveel Ferrari haters zijn hoor. Ik weet wel dat er een paar Ferrari fanboys zijn die zich op hun pikkie getrapt voelen wanneer er hier gelachen wordt om de zoveelste actie van Faalari.
Nope, kijk maar eens wat er gezegd wordt over wat Ferrari wss gedaan heeft.quote:Op zondag 26 juli 2020 23:42 schreef mikieu het volgende:
[..]
Geen cheaten en daarom moeten ze ermee stoppen?
:'
Er zijn wel een paar echt haters. Die ook het verschil niet snappen tussen cheaten en een maas in de wet vinden.quote:Op maandag 27 juli 2020 07:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik niet dat er hier zoveel Ferrari haters zijn hoor. Ik weet wel dat er een paar Ferrari fanboys zijn die zich op hun pikkie getrapt voelen wanneer er hier gelachen wordt om de zoveelste actie van Faalari.
Meer inspuiten dan toegestaan alleen na de sensor waardoor het niet gemeten wordt is per definitie valsspelen..quote:Op maandag 27 juli 2020 09:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nope, kijk maar eens wat er gezegd wordt over wat Ferrari wss gedaan heeft.
Dat is het omzuilen van een regel, niet het iets doen wat verboden is. Oftewel een maas gevonden.
[..]
Er zijn wel een paar echt haters. Die ook het verschil niet snappen tussen cheaten en een maas in de wet vinden.
Maar ik denk sowieso dat iedereen die iets met F1 heeft iets met Ferrari heeft. Hoeft niet veel te zijn, maar iedereen zal wat met Ferrari hebben.
En helaas is het dit jaar idd een beetje Faalari als je het zo wil noemen.
De regel in mensen taal zegt: je mag niet meer dan xx brandstof verbruiken. Dit wordt gemeten door de sensor.quote:Op maandag 27 juli 2020 09:23 schreef bianconeri het volgende:
Nope, kijk maar eens wat er gezegd wordt over wat Ferrari wss gedaan heeft.
Dat is het omzuilen van een regel, niet het iets doen wat verboden is. Oftewel een maas gevonden.
Lewis vliegt uit de bocht.quote:Lewis Hamilton onder vuur na kritiek op Bill Gates
Lewis Hamilton krijgt geregeld de handen op elkaar vanwege zijn maatschappelijke betrokkenheid, maar lijkt het nu te hebben verbruid bij een gedeelte van zijn fans. Na een post op sociale media met betrekking tot Bill Gates krijgt de Formule 1-coureur van alle kanten kritiek.
Hamilton deelde maandagochtend via een Instagram een bericht van internetpersoonlijkheid King Bach, waarin een interview met Bill Gates werd gedeeld, met als begeleidende tekst: „Ik weet nog wanneer ik mijn eerste leugen vertelde.”
De miljardair heeft miljoenen euro’s gedoneerd voor onderzoek naar een vaccin tegen het coronavirus. In het vraaggesprek wijst hij complottheorieën over het plaatsen van microchips in de vaccins naar het rijk der fabelen.
Hamilton, een groot promoter van Black Lives Matter, heeft maar liefst 18,3 miljoen volgers op Instagram. Velen van hen reageren vol ongeloof op het bericht van de Mercedes-rijder en wijzen hem op zijn invloed als bekend persoon.
Zij vinden dat de Brit angst zaait voor een eventueel vaccin, terwijl dat juist het coronavirus uit de wereld kan helpen en herinneren hem eraan dat er momenteel geen bewijzen zijn omtrent de geruchten over de chips.
https://www.telegraaf.nl/(...)ritiek-op-bill-gates
Wat zegt hij daarin want dit sloeg helemaal nergens opquote:Op maandag 27 juli 2020 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hij heeft het alweer ontzenuwd met zijn nieuwe story post. Jammer haters
Ik zit te zoeken maar kan zo nog niets vinden. Alleen screenshots van de posts over Gates. Ook op zijn insta zie ik geen bericht verder. Of moet je hem dan volgen?quote:Op maandag 27 juli 2020 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hij heeft het alweer ontzenuwd met zijn nieuwe story post. Jammer haters
quote:Op maandag 27 juli 2020 16:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat zegt hij daarin want dit sloeg helemaal nergens op
quote:Op maandag 27 juli 2020 16:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken maar kan zo nog niets vinden. Alleen screenshots van de posts over Gates. Ook op zijn insta zie ik geen bericht verder. Of moet je hem dan volgen?
In het begin een beetje damage control maar later gaat hij toch nog twijfel zaaien over vaccinaties. "However after watching this video, I felt it showed that there is still a lot of uncertainty about the side effects..."quote:Op maandag 27 juli 2020 16:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/lewishamilton/?hl=nl
Hamilton heeft iets teveel jensen.nl gekeken.quote:
Dus daarom noemde hij Bill Gates een leugenaar?quote:Op maandag 27 juli 2020 16:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/lewishamilton/?hl=nl
quote:comment from Albon over the radio was also quite illuminating. “I don’t understand how I can have massive understeer through Three and then I arrive at Four and have oversteer.”
quote:“Since the regs changes of 2019 [principally the simplified endplates and the restriction of the under-nose vanes], the vortices you’re creating at the front end of the car can be quite unstable. Especially if you are running a lot of rake. The car is articulating around the front bib of the floor and that rake is increasing quite quickly as you slow down – and that makes that whole flow quite volatile. You can see in the tunnel the vortices can even suddenly switch from inboard to outboard. It could be the amount of steering lock or a crosswind – it’s so on the edge.”
quote:It seems, in other words, as if the high-rake concept might just be plain wrong for the regulations as conceived since last year
Zelfs dat niet, want dat kost tokens. Ferrari schijnt die aan de versnellingsbak te willen spenderen volgens AMuS en niet aan de smalle neus.quote:Op maandag 27 juli 2020 22:32 schreef Peterselieman het volgende:
ouch. Dat een optisch kleine verandering aan de voorvleugel zulke grote gevolgen heeft ...
ik denk dat Ferrari die conclusie ondertussen ook getrokken heeft en dat we volgend jaar veel auto's zullen zien die een kopie van de Benz zijn.
Daar mag je Bernie voor bedanken.quote:Op maandag 27 juli 2020 22:37 schreef Nattekat het volgende:
De reglementswijzigingen van 2017 hebben gewoon 3 jaar Mercedes dominantie in de hand gewerkt dus. Geweldig.
Ik heb het al eerder gelezen. Na Oostenrijk ging het daar al over. Dat werd o.a. gezegd door Gary Anderson.quote:Op maandag 27 juli 2020 23:44 schreef Ener-G het volgende:
Het probleem met de RBR is juist dat ze niet weten wat de oorzaak is. In de simulator is de wagen wel snel.
Als er een maximale fuelflow is vastgelegd en jij gaat willens en wetens de metingen saboteren, dan is dat gewoon valsspelen. Ik snap dat dat concept voor jou wat gecompliceerd is, maar voor de rest van de wereld niet.quote:Op maandag 27 juli 2020 09:23 schreef bianconeri het volgende:
Dat is het omzuilen van een regel, niet het iets doen wat verboden is.
Nee, het gaat om brandstof doorstroming.quote:Op maandag 27 juli 2020 09:38 schreef boegschroef het volgende:
[..]
De regel in mensen taal zegt: je mag niet meer dan xx brandstof verbruiken. Dit wordt gemeten door de sensor.
Gedacht wordt dat ze meer verbruiken en de sensor voor de gek houden, dan houdt je je niet aan de regel en is het 'valsspelen'
Als de regel zou zijn: de sensor mag niet meer aangeven dan xx verbruikte brandstof dan zou je gelijk hebben.
btw, ik ben niet specifiek een rb of ferrari fan, ik kijk naar de f1 om wat er gebeurd en niet voor een specifiek team
Max fuelflow is niet beperkt op momenten dat de motor minder nodig heeft, als je dat dan hetzelfde houd en er daarna voordeel mee pakt, dan houd je je alsnog aan. die regel. Heel slim gedaan. Dat dit nu met 2 fuelflow meters niet meer kan is opzich begrijpelijk. Van de andere kant hadden ze het ook gewoon kunnen delen met andere teams en het gewoon allemaal doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 02:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als er een maximale fuelflow is vastgelegd en jij gaat willens en wetens de metingen saboteren, dan is dat gewoon valsspelen. Ik snap dat dat concept voor jou wat gecompliceerd is, maar voor de rest van de wereld niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |