De volgende pakken zij wel weerquote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja en nee jammer voor poez en zeroku mooi voor jou
Ja moppiequote:
Morgen.quote:
CAPS ALOA CAPS!quote:
maar ik wel zeroku teringleierquote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Sorry allemaal, Zer is de liefste, leukste, lekkerste, slimste, attentste man die ik me kan wensen.
Dat teringleier had ik niet mogen zeggen.
kerelquote:
Die weet jij altijd wel bij me te toveren. Soms een heel gemeen lachje. Maar die heb ik bij jou ook al gehoord.quote:
Lekker is dat af en toequote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die weet jij altijd wel bij me te toveren. Soms een heel gemeen lachje. Maar die heb ik bij jou ook al gehoord.
Piezel.quote:
Gedoseerd, je hebt teveel beheersing ...quote:
stuk hierquote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:58 schreef Moonlight het volgende:
Ik verdenk @:devzero en @:jacquelinehasselbaink van liefdesromance
Ik hoorde ook zoiets in de wandelwagen. (Utopia grapjen voor de minder begaafden die deze garp weer niet snappen)quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:58 schreef Moonlight het volgende:
Ik verdenk @:devzero en @:jacquelinehasselbaink van liefdesromance
moest denk ik in roddeltopicquote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoorde ook zoiets in de wandelwagen. (Utopia grapjen voor de minder begaafden die deze garp weer niet snappen)
@Paul / aka Tongquote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
moest denk ik in roddeltopic![]()
![]()
![]()
stuk hier
hoe op echt mega buikpijn lach me kapotquote:
Zer vindt me nu een kleuter.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoe op echt mega buikpijn lach me kapot
Zer smoelquote:
quote:
Aangeleerdquote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gedoseerd, je hebt teveel beheersing ...
Roleplay stuff. Ik krijg je nog wel een keer over the edge.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Aangeleerd. Van nature allesbehalve.
Aangeleerd gedrag en waarom negeer jij mijquote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Aangeleerd. Van nature allesbehalve.
Krijgt 'ie punten van mij voor.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Aangeleerd gedrag en waarom negeer jij mij
kom jij om de vijf minuten opnieuw binnen of vast in draaideurquote:
WIE IS DE LIEFSTE VROUW OP FOK!?quote:
ikke kapen nu of die enequote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
WIE IS DE LIEFSTE VROUW OP FOK!?
Hallooowquote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:11 schreef mario390 het volgende:
en nu dragosta di tei![]()
kreg ik zwillinge![]()
5 kinderen in en dag
Hahaha hahaha.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Roleplay stuff. Ik krijg je nog wel een keer over the edge.
Hoe kan ik jou nou negerenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Aangeleerd gedrag en waarom negeer jij mij
Majahieee majahoeeequote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:11 schreef mario390 het volgende:
en nu dragosta di tei![]()
kreg ik zwillinge![]()
5 kinderen in en dag
Ik kom weer in je dm hoor.quote:
Evil laugh.quote:
Dit gaat je zo berouwen.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:17 schreef PoezeligDing het volgende:
@:Paul, word een beetje flauw van je mentions aangaande dat roddeltopic.![]()
Was niet van plan die shit te lezen.
Ja, zou hij zo ongemanierd zijn?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
it zeroku nu op bbq en hier , zo ja geef ons ook wat
Ik word vaker niet begrepen. Achter aansluiten bitte.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:18 schreef Paul het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MENSEN DIE HIER KLAGEN OVER MENTIONSSSSSSSSSSSSSS
JULLIE MENTIONEN MIJ DAG EN NACHT!!!!!!!!!!!!!!!!!
GIEREN!!!!!!!!!!!
Sta nu de burgers te flippen.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
it zeroku nu op bbq en hier , zo ja geef ons ook wat
Kan ik me niet voorstellenquote:
Nee is nu voor ons een bord aan het opmaken voor onsquote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, zou hij zo ongemanierd zijn?
I told ya before ...quote:
Ik begrijp jou.juist wel🤪quote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik word vaker niet begrepen. Achter aansluiten bitte.
@:Paul aka jankmuil
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik word vaker niet begrepen. Achter aansluiten bitte.
@:Paul aka jankmuil
Goed zoquote:
om dat jij devezero zei,de kann me niet inhalenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik begrijp jou.juist wel🤪
Die weekendborrel was niet gelogen.quote:
Is je voorspelling toen uitgekomen?quote:
Just the tip?quote:
dat is moelijk, ik heb geen gezicht gezienquote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:24 schreef PoezeligDing het volgende:
@:mario390 op negeer tot ik antwoord heb wie de leukste vrouw van FOK! is.
Dat was een uurtje geleden of zo, vóór dat je me een opdracht gaf waar je nu nog op zit te wachten ...quote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is je voorspelling toen uitgekomen?
[..]
Just the tip?
nee maar heb jij wel meer kan op de dt bbyquote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat jij devezero zei,de kann me niet inhalen
Oh en zonder dat je een gezicht hebt gezien?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is moelijk, ik heb geen gezicht gezien
Oh, ik dacht sowieso al dat die morgen kwam!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat was een uurtje geleden of zo, vóór dat je me een opdracht gaf waar je nu nog op zit te wachten ...![]()
De eerste 15 cm, for a start.
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is moelijk, ik heb geen gezicht gezien
Oh, is die voor morgen! Jezus man, durfde je dm niet meer in. WEES DAN OOK DUIDELIJKER!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, ik dacht sowieso al dat die morgen kwam!.
15 cm kan nog net. Blijft er nog 10 over voor ronde 2.
Maak ik wel de meeste kans! HA!quote:
Jij zei morgenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, is die voor morgen! Jezus man, durfde je dm niet meer in. WEES DAN OOK DUIDELIJKER!
Ronde 2
Ik heb niet meer gereageerd daarna.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jij zei morgen. Dus had al mijn verwachtingen bijgesteld.
is een feitquote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maak ik wel de meeste kans! HA!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |