Ik ga zo etenquote:
quote:
Lekkerquote:
Haha ja het kan natuurlijk wel professioneler dan dit, maar het is ook wel geinig als het er wat houtje-touwtje er uit ziet!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:56 schreef Paul het volgende:
@:Phoenyx heeft echt een mooie header voor me gemaakt. Trots
[ afbeelding ]
Ah, die zijn wel heel erg cutequote:Op zaterdag 25 juli 2020 19:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zucht, ik ben verlieft geloof ik.![]()
[ afbeelding ]
Gaaf die header met alberto checkt de park en mc frikandel dat is echt way back dat waardeer ik wel.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja het kan natuurlijk wel professioneler dan dit, maar het is ook wel geinig als het er wat houtje-touwtje er uit ziet!
Ik kan eventueel morgen wel ff kijken wat ik kan maken.
Dit kan wel het lijflied worden trouwens:
Wat voor pizza had jequote:Op zaterdag 25 juli 2020 19:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Smaakte best wel goed, behalve veggie kip
Ik heb altijd die chicken pollo die is wel lekkerquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 19:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaaf die header met alberto checkt de park en mc frikandel dat is echt way back dat waardeer ik wel.
Ja neem ook geen veggie weerquote:Op zaterdag 25 juli 2020 19:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb altijd die chicken pollo die is wel lekker
Wel eens die bloemkool bodem gehad?quote:
Nee, maar dat lijkt mij weer niet zoquote:Op zaterdag 25 juli 2020 19:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel eens die bloemkool bodem gehad?
Mij ook nietquote:Op zaterdag 25 juli 2020 19:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, maar dat lijkt mij weer niet zo
Ons wie is onsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |