quote:
Je mag wel wat van mij hebben.quote:
This man. Don't stop him!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ook. Daar waar mogelijk.
Toucheren is mijn love language.
hoe op zweten moet je ervoorquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je mag wel wat van mij hebben.
Doe maar 50 puntjesquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je mag wel wat van mij hebben.
Ik trek het niet meerquote:
Ik krijg geen punt.quote:
Ik dus echt niet . weet wel iemand hoor , denk goed na weet jij het ookquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik krijg geen punt.![]()
Wie gaat hem volgende maand animeren?
Ik weet er wel meer.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik dus echt niet . weet wel iemand hoor , denk goed na weet jij het ook![]()
![]()
![]()
@PoezeligDing wel.quote:
ik bedoel toch echt die enequote:
quote:
Jij gewoon, neem ik aan...?!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wie gaat hem volgende maand animeren?
nee volgende maand dus niet meerquote:
Nee.quote:
Girlquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee volgende maand dus niet meer
??? Praat mij even bij.quote:
poez was de mol in dit spel deze maandquote:
Goed glas wijn erbij en een kaasplankje.quote:
Kaasplank gisteren al gehadquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Goed glas wijn erbij en een kaasplankje.
en ik erbij om te serveren ect zeker weer , nee nee niet eens een misschienquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Goed glas wijn erbij en een kaasplankje.
Daarom, let's keep it special.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kaasplank gisteren al gehad. Wijn drink ik zelden.
Volgens mij heb ik je al eerder op de hoogte gesteld.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:31 schreef Zeroku het volgende:
Begrijp er nog steeds niet veel van, maar soit.
heb je met tz geroepenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je al eerder op de hoogte gesteld.
Wat is tz?quote:
Niet zo definitief als nu lijkt.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je al eerder op de hoogte gesteld.
Ik heb geen idee.quote:
quote:
tot ziensquote:
quote:
Ben je nu serieus?quote:
Ja.quote:
LinkinPark MOET altijd live.quote:
Waar heb jij het over?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja.
Of we hebben het over totaal iets anders. Daarom zei ik dat ik het niet volgde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |