POLLquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:22 schreef DJMO het volgende:
Toch mooi om te zien dat @:paul (en de rest hier) met open ogen in een toneelstukje zijn getrapt
Er is helemaal niks tussen mij en @:debraad . Al die posts hier waren afgesproken werk om Paul een hak te zetten met z'n idiote acts elke keer.
Heerlijk om te zien dat jullie er volop in getuind zijn
DJMO is alweer teruggekomen van haar verhaal en komt er nu toch maar openlijk voor uit!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:40 schreef jerney het volgende:
Nee, duidelijk gevalletje digitale walk of shame
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zeg... sinds wanneer ben jij bi? Ik doe niet aan delen
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij knuffelt een andere man, ik niet
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan: ik doe niet aan delen?
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:58 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee zeker niet=Ben over het algemeen wel lief
quote:
Klopt nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:09 schreef ToT het volgende:
Ik heb gehoord dat Paul graag spaghetti in z'n holletje propt.
Niet alleen spaghettiquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:09 schreef ToT het volgende:
Ik heb reden om hier een kern van waarheid in te zien.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:09 schreef ToT het volgende:
Ja nou dat over die hamsters zullen we maar ff niet vernoemen he, straks krijgt hij de dierenbescherming aan de deur.quote:
Ff artikel voor de frontpage schrijven, brbquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb reden om hier een kern van waarheid in te zien.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:11 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ff artikel voor de frontpage schrijven, brb
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik heb gehoord dat @:Paul met alle meiden flirt en vaak met meerdere tegelijk verkeert
En dat als hij betrapt wordt, de huidige scharrel een streepje door d'r naam krijgt in zijn sig!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik heb gehoord dat @:Paul met alle meiden flirt en vaak met meerdere tegelijk verkeert
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:55 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat als hij betrapt wordt, de huidige scharrel een streepje door d'r naam krijgt in zijn sig!
Ha die ToT jij ook hier aan het roddelenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:55 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat als hij betrapt wordt, de huidige scharrel een streepje door d'r naam krijgt in zijn sig!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die ToT jij ook hier aan het roddelen![]()
Ja prima, en met jou?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe is het met jou, mini en mevrouw?
Gaat goed gelukkig!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja prima, en met jou?
Heb net gelukkig een negatieve uitslag van een corona-test binnengekregen.
Ben behoorlijk verkouden geweest, maar gelukkig is het bijna over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |