Maakt mij allemaal niet uitquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:20 schreef dud0r het volgende:
Wat vindt mevrouw liefbaar daarvan paulus
oke oke, dus paul mag gewoon helemaal los gaan met andere dames?quote:
je moet wat he.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:22 schreef DJMO het volgende:
Toch mooi om te zien dat @:paul (en de rest hier) met open ogen in een toneelstukje zijn getrapt
Er is helemaal niks tussen mij en @:debraad . Al die posts hier waren afgesproken werk om Paul een hak te zetten met z'n idiote acts elke keer.
Heerlijk om te zien dat jullie er volop in getuind zijn
Ik noteer dezequote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:22 schreef DJMO het volgende:
Toch mooi om te zien dat @:paul (en de rest hier) met open ogen in een toneelstukje zijn getrapt
Er is helemaal niks tussen mij en @:debraad . Al die posts hier waren afgesproken werk om Paul een hak te zetten met z'n idiote acts elke keer.
Ja, want ik heb niks met Paulquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
oke oke, dus paul mag gewoon helemaal los gaan met andere dames?
Dit komt niet echt geloofwaardig over.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:22 schreef DJMO het volgende:
als er genoeg glijmiddel gebruikt wordtquote:
Nou ik niet hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:22 schreef DJMO het volgende:
openquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Is dat je ding?
Mond open of dicht?
Ik dacht dat jij en paul weer aan het verkeren warenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja, want ik heb niks met Paul
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja, want ik heb niks met Paul
Goatse style?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
als er genoeg glijmiddel gebruikt wordt
Tuurrrrrrrrrrrrrrlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:22 schreef DJMO het volgende:
Hij wil wel graag, maar ik niet... is beter zo maar hij is wel liefquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij en paul weer aan het verkeren waren
Niet echt he, meer alsof ze zich er voor schaamt een beetjequote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:23 schreef jerney het volgende:
[..]
Dit komt niet echt geloofwaardig over.
nee meer als siswetquote:
Ja, beetje lullig wel...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet echt he, meer alsof ze zich er voor schaamt een beetje
daarom is het een snackquote:
ikea hotdogsquote:
Schitterend nummer.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:30 schreef jerney het volgende:
[..]
One more time to kill the paihaihain
Niet nog steeds in bed liggenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Je ligt nog steeds in bed hé Jurnie![]()
Misschienquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Je ligt nog steeds in bed hé Jurnie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |