SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Elektrische of hand tandenborstel?quote:
Nee, ik wil meedoen aan WIDM.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 07:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zodat je met de 3 D’s aan tafel kunt in een talkshow?
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik wil meedoen aan WIDM.
Ik ga vanmiddag naar het ziekenhuis voor bloedonderzoek. Ik vind sinds corona toch wel eng om nu naar een ziekenhuis te gaan.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:54 schreef Cyan9 het volgende:
In het Martini ziekenhuis, maar dan wel gewoon met een beugel.
En goedemorgen.
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:54 schreef Cyan9 het volgende:
In het Martini ziekenhuis, maar dan wel gewoon met een beugel.
En goedemorgen.
Zo vroeg aan de drank😮quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dan ga ik voor de beugels
Wacht effe hebben ze Daar Gaat Ze vernacheld? Zo ja, nee ik ga er niet naar luisteren. Man man man, ik weet dat samples en covers al decennia lang worden gebruikt maar tegenwoordig is het echt ongenspireerde bagger wat ze er van maken, om te huilen gewoon.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:06 schreef molloot200 het volgende:
Die rappers moeten echt afblijven van Nederlandstalige nummers met een zekere vorm van kwaliteit. Hebben onder andere al Daar Gaat Ze en Onderweg verpest, nu is dit nummer ook al verminkt
Nee, Toen ik je zag van Hero. Ten minste, daar begonnen ze meequote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Wacht effe hebben ze Daar Gaat Ze vernacheld? Zo ja, nee ik ga er niet naar luisteren. Man man man, ik weet dat samples en covers al decennia lang worden gebruikt maar tegenwoordig is het echt ongenspireerde bagger wat ze er van maken, om te huilen gewoon.
quote:
Ja dit is een “cover” van Toen ik je zag, maar eerder bestonden ook al Onderweg en Daar Gaat Ze. Zo zijn er nog wel meer. Gewoon heel vervelend deze covers, want veel mensen van mijn leeftijd kennen deze lelijke versies beter dan de originelequote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Wacht effe hebben ze Daar Gaat Ze vernacheld? Zo ja, nee ik ga er niet naar luisteren. Man man man, ik weet dat samples en covers al decennia lang worden gebruikt maar tegenwoordig is het echt ongenspireerde bagger wat ze er van maken, om te huilen gewoon.
Ik luister sowieso geen rap. Dus dat scheelt weer. Maar Toen ik je zag van Heroquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dit is een “cover” van Toen ik je zag, maar eerder bestonden ook al Onderweg en Daar Gaat Ze. Zo zijn er nog wel meer. Gewoon heel vervelend deze covers, want veel mensen van mijn leeftijd kennen deze lelijke versies beter dan de originele
Ik drink niet, dus je mag ze van me hebben.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dan ga ik voor de beugels
Ik ookquote:
Neequote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:06 schreef molloot200 het volgende:
Die rappers moeten echt afblijven van Nederlandstalige nummers met een zekere vorm van kwaliteit. Hebben onder andere al Daar Gaat Ze en Onderweg verpest, nu is dit nummer ook al verminkt
Woooo ben zo benieuwdquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:03 schreef molloot200 het volgende:
[ instagram ]Aftelklok op WIDM Instagram is van 4 naar 3 gegaan. Nog 3 dagen? Op maandag de bekendmaking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |