De hype rondom Cold Little Heart heb ik nooit helemaal begrepen. Op zich een prima soulnummer dat wat mij betreft zeker wel in de Top 2000 hoort, maar dan wel ergens in de middenmoot.quote:Op donderdag 14 januari 2021 16:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beter dan Cold little heart? echt niet...
Daar komt hij ook ooit uit, zoals je dat altijd ziet na de eerste piek. Maar dat geldt voor Matt bij een eventuele notering natuurlijk net zo goed. Kan er best bij, maar is ook weer geen hemelbestormer.quote:Op donderdag 14 januari 2021 16:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De hype rondom Cold Little Heart heb ik nooit helemaal begrepen. Op zich een prima soulnummer dat wat mij betreft zeker wel in de Top 2000 hoort, maar dan wel ergens in de middenmoot.
Sterker nog het liedje van Matt is mooi, maar heeft in die zin niets extra's. En dat heeft Cold Little Heart met dat intro dan weer wel. Even los van of het mooi is of niet.quote:Op donderdag 14 januari 2021 16:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Daar komt hij ook ooit uit, zoals je dat altijd ziet na de eerste piek. Maar dat geldt voor Matt bij een eventuele notering natuurlijk net zo goed. Kan er best bij, maar is ook weer geen hemelbestormer.
Als je met zoveel bekende Nederlandse artiesten samen een liedje maakt dan zit je gebakken bij Radio 2.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Thomas Acda, Paul de Munnik, Maan & Typhoon slepen samen TopSong binnen
Jezus, is net zo erg als De Poema'squote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jezus, is net zo erg als De Poema's
Acda&De Munnik samen is prima, maar er moet niet meer bij komen zeg maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
De horror.....quote:
Son Mieux is bij wel meer DJ's favoriet, o.a. bij Annemieke en Leo.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:56 schreef usagi414 het volgende:
Je kan aan de topsong soms wel heel duidelijk zien van wie die komt
Die van komende week is van Rob.
[ twitter ]
Ik ben allang blij dat ze niet óok de radioring mee naar huis namen, dan was het helemaal een Q-feestje geworden...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:22 schreef Gretzl het volgende:
Belachelijk dat Marieke en Mattie de Zilveren RadioSter hebben gewonnen
Ik vind het van niet. Te gelikt klinkt hetquote:Op maandag 1 februari 2021 00:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ze niet óok de radioring mee naar huis namen, dan was het helemaal een Q-feestje geworden...
Sinds zojuist (middernacht) trouwens nieuwe jingles en zelfs een nieuw audiologo op Radio 2. Wordt even wennen, maar klinkt wat mij betreft wel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |