quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jezus, is net zo erg als De Poema's
Acda&De Munnik samen is prima, maar er moet niet meer bij komen zeg maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
De horror.....quote:
Son Mieux is bij wel meer DJ's favoriet, o.a. bij Annemieke en Leo.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:56 schreef usagi414 het volgende:
Je kan aan de topsong soms wel heel duidelijk zien van wie die komt
Die van komende week is van Rob.
[ twitter ]
Ik ben allang blij dat ze niet óok de radioring mee naar huis namen, dan was het helemaal een Q-feestje geworden...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:22 schreef Gretzl het volgende:
Belachelijk dat Marieke en Mattie de Zilveren RadioSter hebben gewonnen
Ik vind het van niet. Te gelikt klinkt hetquote:Op maandag 1 februari 2021 00:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ze niet óok de radioring mee naar huis namen, dan was het helemaal een Q-feestje geworden...
Sinds zojuist (middernacht) trouwens nieuwe jingles en zelfs een nieuw audiologo op Radio 2. Wordt even wennen, maar klinkt wat mij betreft wel goed
Valt wel op ja de nieuwe vormgeving. Maar ik vind het ook wel redelijk gelikt, misschien moeten ze niet met Q proberen te concurreren wat dat betreft.quote:Op maandag 1 februari 2021 00:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ze niet óok de radioring mee naar huis namen, dan was het helemaal een Q-feestje geworden...
Sinds zojuist (middernacht) trouwens nieuwe jingles en zelfs een nieuw audiologo op Radio 2. Wordt even wennen, maar klinkt wat mij betreft wel goed
Dat kan niet zonder Alfred.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:43 schreef ddx het volgende:
Nieuwe radio2 jingles doen me denken aan veronica.
Tijd voor Scheef in de Top 2000.quote:Op woensdag 17 februari 2021 09:11 schreef Cee het volgende:
Zeg, @:Gretzl, mocht je nog denken "goh, Eefje de Visser verdient best wat extra aandacht"... Ze treedt op tijdens de interval-act tijdens een van de halve finales van het Songfestival.
https://songfestival.nl/n(...)cer-redo-en-eefje-de
Yes, kwam het nieuws net tegen op Eefjes instagram. Wat een prachtig nieuws. Hopelijk leidt dit ook tot een Radio 2-/Top 2000-doorbraakquote:Op woensdag 17 februari 2021 09:11 schreef Cee het volgende:
Zeg, @:Gretzl, mocht je nog denken "goh, Eefje de Visser verdient best wat extra aandacht"... Ze treedt op tijdens de interval-act tijdens een van de halve finales van het Songfestival.
https://songfestival.nl/n(...)cer-redo-en-eefje-de
Zie het wel gebeuren dat het Engelstalige nummer dat ze uit gaat brengen voor het ESF wél een mainstreamhit wordt en dat dat de topkandidaat gaat zijn voor een plaats in de lijst der lijstenquote:Op woensdag 17 februari 2021 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tijd voor Scheef in de Top 2000.
Mee eens. Saaie muzikale keuzes en geen boeiende presentatie.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:49 schreef Againzender het volgende:
Wat is Paul Rabbering toch een saaie DJ, met hem wordt een A Lijst gewoon een random Top2000 uurtje
quote:Goed nieuws: Rob Stenders komt terug naar Radio Veronica! Voor veel Veronica luisteraars is Rob een oude bekende. Tussen 1987 en 1995 maakte de radio-dj onder andere het legendarische programma 'Stenders en Van Inkel' op Veronica. Vanaf 28 juni hoor je hem samen met zijn vaste sidekick Caroline Brouwer iedere werkdag met het programma Bonanza. Ook wordt Rob als nieuwe zendermanager eindverantwoordelijk voor de muziek en de programmering van het radiostation.
Rob over zijn overstap: 'Weggaan bij NPO Radio 2 is niet makkelijk. Maar de sleutels in handen krijgen om van Radio Veronica een muzikale vrijplaats voor liefhebbers te maken, zo'n kans krijg je maar één keer. Net als Radio Veronica ben ik geboren op 18 april, m'n eerste demo stuurde ik naar Veronica, het is de zender van Stenders & Van Inkel en zo'n beetje de helft van mijn radiobestaan. Dat ik nu de kans krijg om als zenderbaas de koers van dit station te bepalen en zwart-op-wit het vertrouwen en de vrijheid heb gekregen om er de zender van te maken waar ik in geloof, maakt de cirkel rond.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |