Gewoon dit niet lezen: https://www.nporadio2.nl/(...)wij-niet-meer-pratenquote:Op vrijdag 13 november 2020 11:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je een grapje maakt.
tenenkrommend weer als je het mij vraagt. Maar goed, ieder z'n ding.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:18 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Succes komende week. Is zojuist Topsong geworden ()
Het is Alt-J.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:58 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Maar, Oldjee is natuurlijk schnabbelqueen eerste klas,
quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is Alt-J.
Alt-J Gulsen.
Vandaag maakte hij wat cynische grappen over o.a. de "kruisiging" van Cielke en Thijs door de kro-ncrv. Betekent dat dat hij het er eigenlijk niet mee eens was? Ik vond het in ieder geval geen geweldige uitzending.quote:
n daar was ze vanmiddag, hoor..quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is Alt-J.
Alt-J Gulsen.
Alsof die leuk is.quote:Op woensdag 25 november 2020 20:13 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
n daar was ze vanmiddag, hoor..
Zijn zgn side-kick...
Spontaan doorgezapt naar Rob van Someren...
Hoe hij erbij komt weet ik niet. Maar echt top gedaan.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:40 schreef ddx het volgende:
https://cleorecs.com/stor(...)hed-7-colored-vinyl/
Grappig, maar hoezo komt hij opeens op dit nummer ?
quote:01. Matt Berninger - One More Second
02. Sault - Free
03. Will Butler - Promised
04. Billie Eilish - Therefore I Am
05. Eddie Vedder - Matter of Time
06. Foo Fighters - Shame Shame
07. Nothing But Thieves - Impossible
08. Bruce Springsteen - One minute you’re here
09. Paris Jackson - Let down
10. Nona - Forever yours
11. The Strokes - The adults are talking
12. Savine - Never compare
13. Gabriels - Love and hate in a different time
14. Rob de Nijs/Paskal Jakobsen/Danny Vera - Wat als later nu is (Op1 versie)
15. Danny Vera - The Weight
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National indelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op zondag 3 januari 2021 18:03 schreef Gretzl het volgende:
LeoGOD en Rob draaien ook de nieuwe single van Wies, wat een weelde![]()
@:scorpion_17 vind dit vast ook machtig mooiEn ken je trouwens dit solonummer al?
Kende de wedstrijd wel en wist dat ze eraan had deelgenomen, maar kende het nr niet. Beetje autotunig wel. Maar prima zangeres (ook om te zien natuurlijk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Ik heb vandaag 3 verschillende zenders op gehad, 3x New Radicals gehoordquote:Op maandag 4 januari 2021 15:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik luister voor t eerst naar platenbonanza en ik krijg Mia. Toeval bestaat niet, zullen we dan maar zeggen :-)
Mooi. Hopelijk met wat steken richting Bruud de Wildequote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:01 schreef Pino112 het volgende:
Cielke is terug op de radio
's Avonds bij Paul.
Waarom? Was toch niet Ruud zijn beslissing?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mooi. Hopelijk met wat steken richting Bruud de Wilde
Lijkt me wel dat hij er voor iets tussen zat aangezien ze ruimte moesten maken voor onder meer de zus van Olcayquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom? Was toch niet Ruud zijn beslissing?
Er is in elk geval de indruk gewekt dat het vanuit de omroep kwam (geldkwestie), maar goed ik weet het ook verder niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat hij er voor iets tussen zat aangezien ze ruimte moesten maken voor onder meer de zus van Olcay
Die zat er alleen maar tijdens Cielke's zwangerschapsverlof.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat hij er voor iets tussen zat aangezien ze ruimte moesten maken voor onder meer de zus van Olcay
Heb little miss Olcay vorige week nog gehoordquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die zat er alleen maar tijdens Cielke's zwangerschapsverlof.
Dan was ze gast, Ruud heeft nu iedere dag een andere tafeldame/heer.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb little miss Olcay vorige week nog gehoord
Met beeldquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:03 schreef Piles het volgende:
Haha, Matijn noemt de Marconi-oevre-award-winnaars.
Stenders: je vergeet een naam.
Matijn: oh?
Stenders: ik heb 'm ook.
Haha ja, wat een weelde. Deze week elke werkdag rond 14:15 kan ik m'n geluk niet op. Beste egotip die Stenders ooit heeft uitgekozenquote:Op maandag 4 januari 2021 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tringtring ja hallo Matt Berninger werd opnieuw gedraaid. Gretzl juicht.
Beter dan Cold little heart? echt niet...quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Haha ja, wat een weelde. Deze week elke werkdag rond 14:15 kan ik m'n geluk niet op. Beste egotip die Stenders ooit heeft uitgekozenMisschien ook Radio 2's Topsong voor aankomende week
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |