quote:
Jaaaaaaaaaaa, dat is 'm!!!!quote:
Niemand?quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:00 schreef onlogisch het volgende:
Eén of ander liedje op TikTok waarbij je een gast op wat pvc pijp ziet slaan en je iemand als een wolf hoort gillen.
Iemand die weet welke ik bedoel?
Denk dat het origineel van onze helden 2 steps from hell is of zo.
quote:Op maandag 1 maart 2021 23:39 schreef ConqueringChaos het volgende:
Tiktok heeft miljoenen filmpjes en geluidseffecten. Beetje lastig zoeken zo haha
quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze bedoelde ik. Ben alleen nog opzoek naar het klassieke origineel
Oei, lastig. Misschien deze?quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inderdaad, was me nog niet eerder opgevallen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:55 schreef ruud.nl het volgende:
Dat kan niet missen inderdaad, opmerkelijk hoeveel die melodieën van dat nummer en sweet dreams op elkaar lijken.
Het origineel in deze vorm is van de Blue Man Group:quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoetsappig over goodbye uit de 70s, Helen Reddy. Alleen klopt de tekst niet, het nummer heet "I can't say goodbye to you"quote:Op vrijdag 5 maart 2021 02:15 schreef DJ11 het volgende:
Ik zoek een nummer, waarschijnlijk uit de jaren 70, misschien vroege jaren 80. Een vrij zoetsappige ballad, gezongen door dan wel een vrouw met een lage stem of een man met een hoge stem. De tekstregel "Why can't you say goodbye to me" komt erin voor. Volgens mij ook nog zoiets als "I can say goodbye to you".
Bedankt voor de suggestie, maar dit is niet het nummer wat ik hoorde. De tekstregel was echt "Why can't you say goodbye to me", dat weet ik zeker.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zoetsappig over goodbye uit de 70s, Helen Reddy. Alleen klopt de tekst niet, het nummer heet "I can't say goodbye to you"
Klinkt als Alison Moyet, Jimmy Somerville, Yazoo, iets als dit bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 5 maart 2021 02:15 schreef DJ11 het volgende:
Ik zoek een nummer, waarschijnlijk uit de jaren 70, misschien vroege jaren 80. Een vrij zoetsappige ballad, gezongen door dan wel een vrouw met een lage stem of een man met een hoge stem. De tekstregel "Why can't you say goodbye to me" komt erin voor. Volgens mij ook nog zoiets als "I can say goodbye to you".
Dank voor de moeite. Nee, qua sound klinkt het echt veel meer in de richting van dat Helen Reddy-nummer dat Scary_Mary noemde. Ik heb dat beluisterd, maar ik herken niet datgene wat ik gisteren hoorde.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klinkt als Alison Moyet, Jimmy Somerville, Yazoo, iets als dit bijvoorbeeld:
Dat doet mij dan denken aan:quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dank voor de moeite. Nee, qua sound klinkt het echt veel meer in de richting van dat Helen Reddy-nummer dat Scary_Mary noemde. Ik heb dat beluisterd, maar ik herken niet datgene wat ik gisteren hoorde.
Ik heb gegoogled op de tekst die ik heb verstaan, maar dat levert geen resultaten op. Ik ben er toch vrij zeker van dat ik het zo heb gehoord.
Rita Coolidge al geprobeerd?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bedankt voor de suggestie, maar dit is niet het nummer wat ik hoorde. De tekstregel was echt "Why can't you say goodbye to me", dat weet ik zeker.
Het nummer dat je noemt, lijkt qua sound en zoetsappigheid wel veel op wat ik gisteren hoorde. Het zit dus erg in dezelfde hoek.
Ik moest aan deze denken, maar die ken je waarschijnlijk wel:quote:Op vrijdag 5 maart 2021 02:15 schreef DJ11 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |