SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Goed nieuws!quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In dit specifieke geval vond ik naar mezelf verwijzen in de TT wel toegestaan
Vreugde!
quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vreugde!
Jaa wat fijn!quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vreugde!
Uitgebreid de hele groente-afdeling onder hoesten. Moet kunnen, in een vrij landquote:Op donderdag 23 juli 2020 14:43 schreef Guanabana het volgende:
Juichen![]()
![]()
Lekker boodschappen doen, alles![]()
Keurig binnen een minuut het volgende deel geopend. Het was wel een mooie samenloop van omstandigheden zoquote:Op donderdag 23 juli 2020 14:45 schreef Guanabana het volgende:
Dat was wel een cliffhanger zo met die LaPo
quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uitgebreid de hele groente-afdeling onder hoesten. Moet kunnen, in een vrij land
quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uitgebreid de hele groente-afdeling onder hoesten. Moet kunnen, in een vrij land
Ik durfde het eigenlijk niet te zeggen, maar ik dacht dat ook.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:46 schreef Cee het volgende:
Je wil niet weten hoe vaak ik vandaag al het topic heb zitten refreshen om te checken wat te Uitslag is maar jeujjjj!Wat bizar eigenlijk dat die symptomen zo dicht bij elkaar zitten. Aan je omschrijving te lezen was ik haast overtuigd dat je positief zou testen!
Veel beterschap!
Maar goed, ik ben ook dramatisch en licht hypochondrisch en alles.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als ik Tim was geweest was ik er waarschijnlijk 100% van overtuigd geweest dat ik corona had.
Ik ga ook altijd ‘graag’ uit van het ergste, dan is de teleurstelling altijd minder hard.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik durfde het eigenlijk niet te zeggen, maar ik dacht dat eigenlijk ook.
*high five*quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben ook dramatisch en licht hypochondrisch en alles.
Doe ik ook altijd met alles.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd ‘graag’ uit van het ergste, dan is de teleurstelling altijd minder hard.
Is mijn redding, vooral dit jaar.
Beetje laatste aflevering van een seizoen gevoel.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:45 schreef Guanabana het volgende:
Dat was wel een cliffhanger zo met die LaPo
quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:46 schreef Cee het volgende:
Je wil niet weten hoe vaak ik vandaag al het topic heb zitten refreshen om te checken wat te Uitslag is maar jeujjjj!Wat bizar eigenlijk dat die symptomen zo dicht bij elkaar zitten. Aan je omschrijving te lezen was ik haast overtuigd dat je positief zou testen!
Veel beterschap!
Lief dat jullie zo meelevenquote:Op donderdag 23 juli 2020 14:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik durfde het eigenlijk niet te zeggen, maar ik dacht dat ook.
Wel frappant. Als ik Tim was geweest was ik er waarschijnlijk 100% van overtuigd geweest dat ik corona had.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben ook dramatisch en licht hypochondrisch en alles.
Ik join jullie.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd ‘graag’ uit van het ergste, dan is de teleurstelling altijd minder hard.
Is mijn redding, vooral dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |