Dat noem ik matig als het om poep gaat.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
niet helemaal opgelucht, toch wel voldaan.
7.1
Check deze review @:ggmm
quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:25 schreef Solotovski het volgende:
Als je poep wilt zien, haags heeft nog wel zo'n 955000 voorbeelden
ondergewaardeerde postquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:56 schreef scrupuleus het volgende:
fucking his brains out while kid is sleeping and we re watching neighbour maid fingering herself in the bathroom
(lol)quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:25 schreef Solotovski het volgende:
Als je poep wilt zien, haags heeft nog wel zo'n 955000 voorbeelden
Een tosti eten om 17:09quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:09 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Mijn tosti smaakte ineens minder lekker.
Je had mn post ook kunnen liken hoor1!!!1!11!quote:
Heb je hem al een keer in elkaar getrapt in het fietsenhok na werktijd ???quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:45 schreef Solotovski het volgende:
K heb een collega die al anderhalf jaar alleen maar tosti's eet op t werk.
Loopt ie weer met zn broodtrommeltje onder zn arm naar de kantine
Gewoon even die broodtrommel kapot stampenquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:46 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Heb je hem al een keer in elkaar getrapt in het fietsenhok na werktijd ???
Vragen om likesquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je had mn post ook kunnen liken hoor1!!!1!11!
Aaah toequote:Op donderdag 23 juli 2020 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vragen om likes
Je bent toch geen insta sletje man.
Sorry maar ik maak mezelf niet graag onzichtbaar. Kan ik jullie ook niet aandoen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je had mn post ook kunnen liken hoor1!!!1!11!
Niet laten zien wie de alpha is door het brood uit zijn trommel te trekken, de helft in je mond duwen en de rest verscheurenquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:45 schreef Solotovski het volgende:
K heb een collega die al anderhalf jaar alleen maar tosti's eet op t werk.
Loopt ie weer met zn broodtrommeltje onder zn arm naar de kantine
Het is wel lekker maar niet iedere dag.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tosti’s zijn toch genot? Wat zou je dat tegen kunnen hebben
Haha lekker voor je, zwartequote:
Dit durf ik te bestrijdenquote:Op donderdag 23 juli 2020 18:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is wel lekker maar niet iedere dag.
Prima prima, zojuist mijn werkdag beëindigd en nu heb ik eindelijk vakantie.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Go
[..]
Goed ouwe reus. Hoe is het met jou?
Zoo lekker man. Gaat u nog weg?quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Prima prima, zojuist mijn werkdag beëindigd en nu heb ik eindelijk vakantie.
Ja truequote:Op donderdag 23 juli 2020 18:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
I know you like me
Hoe is het met jou?
Bedankt 🙏🏻quote:
Lekker bezig maatquote:Op donderdag 23 juli 2020 18:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Prima prima, zojuist mijn werkdag beëindigd en nu heb ik eindelijk vakantie.
kom samen de heersende klasse vernietigen dan broquote:Op donderdag 23 juli 2020 18:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja true
Slaaf van het systeem dus natuurlijk gaat het niet goed
Met jou?
Matters*quote:
Sta je straks weer mooi in je hemdquote:Op donderdag 23 juli 2020 18:18 schreef CharlesKinbote het volgende:
scotch & soda heeft sale heb net mooi hemd gekocht voor -50%
quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Sta je straks weer mooi in je hemd
Nou enquote:
bij dezen*quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:25 schreef Azula het volgende:
Hadden jullie de duimpjes rechts bovenaan een post al gezien? Nee hè?
Bij deze. Duimpje omhoog!
Likequote:Op donderdag 23 juli 2020 18:25 schreef Azula het volgende:
Hey hoi hallo. Vraagje ☝quote:
Black likes matters vriend.quote:
Haha klopt want er is toch niks van waarquote:
Ik werk niet met AI.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:27 schreef Azula het volgende:
[..]
Hey hoi hallo. Vraagje ☝
Weet jij of je in AI in de effectengallerij dat witte in een effect transparant kunt krijgen? Ben visitekaartjes aan het maken en vind de effecten altijd meh maar de persoon voor wie het is vindt van wel.
Dat wordt prutswerk. Zo op het oog minimaal 3000 ienemiene witte stukjes.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:34 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik werk niet met AI.
Maar kan je niet gewoon al het wit selecteren en dan verwijderen?
Zit er geen optie op dat je op kleur kan selecteren of is dat racistisch?quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:34 schreef Azula het volgende:
[..]
Dat wordt prutswerk. Zo op het oog minimaal 3000 ienemiene witte stukjes.
Ik ga wel een knipmasker maken anders en daarna alleen de paden een effect geven. Meer werk heujj.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:36 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Zit er geen optie op dat je op kleur kan selecteren of is dat racistisch?
Ik heb er geen problemen mee dat jij baggerusers afzuigtquote:
Al kan je m altijd te diep in het huigje stekenquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ck verschoont z'n eigen luier
wat een baas
Jawel maar vind deze post geen like waardquote:Op donderdag 23 juli 2020 18:25 schreef Azula het volgende:
Beide vormen zijn correct.quote:
Nee, alleen jij met je fake act.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:47 schreef bellahadid het volgende:
Zijn er veel homoseksuelen in deze sc of lijkt dat maar zo?
zou jij een leuke vrouw doen?quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:47 schreef bellahadid het volgende:
Leuke vrouwen zijn universeel aantrekkelijk vriendquote:
Zijn er ook real acts?quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:45 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nee, alleen jij met je fake act.
Meloewa?quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:13 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Hmm nee, vermoed van niet. Ik heb me nog nooit aangetrokken gevoeld tot een vrouw. Why?
Haha jij hebt je afgetrokken op haarquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:32 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Nooit aangetrokken geweest tot haar?
quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:32 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Nooit aangetrokken geweest tot haar?
Ik schreeuw altijd tijdens het pijpen NO HOMMO!!! Dus dan telt dat nietquote:Op donderdag 23 juli 2020 18:47 schreef bellahadid het volgende:
Welke gezonde jongeman nietquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha jij hebt je afgetrokken op haar
Alleen op haar tweelingzus (Meloewa-zusje.mp4quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha jij hebt je afgetrokken op haar
Ja dan zoek ik even verder voor mijn volgende productiequote:Op donderdag 23 juli 2020 22:13 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Hmm nee, vermoed van niet. Ik heb me nog nooit aangetrokken gevoeld tot een vrouw. Why?
Washington’s NFL team have confirmed that they will call themselves the “Washington Football Team”, effective immediately.quote:
dima vriendquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Don en Ad pompen meer pit in een dikke schoonmoeder
Echt ongelofelijk waar al die lui voor zwichten.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 08:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Washington’s NFL team have confirmed that they will call themselves the “Washington Football Team”, effective immediately.
The name is not a final renaming or rebranding for the team, but it will be used moving forward pending adoption of a new name in the future.![]()
Rofl rofl ook echt eerst een nieuwe tijdelijke naam
In Rednecks? HAHAHAHAquote:
Go Team!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 08:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Washington’s NFL team have confirmed that they will call themselves the “Washington Football Team”, effective immediately.
The name is not a final renaming or rebranding for the team, but it will be used moving forward pending adoption of a new name in the future.![]()
Rofl rofl ook echt eerst een nieuwe tijdelijke naam
quote:
Fijne lunch allenquote:
Ik snap dat nooit van mensen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Fijne lunch allen
Ik lig nog in bed
Heerlijk man, een beetje liggenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:14 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit van mensen.
Of je moet een dwarslaesie hebben, dan snap ik dat je nog in bed ligt.
Tering luiquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Fijne lunch allen
Ik lig nog in bed
Ik kijk er ook naar uit.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:34 schreef Solotovski het volgende:
Kijk nu al uit naar mn dood. Lekker beetje liggen
Huh welke lui? (lol)quote:
Dat werd tijdquote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh welke lui? (lol)
Nou, goed nieuws: ik ben er ook weer uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |