Oh grappigquote:Op donderdag 23 juli 2020 02:10 schreef liesje1979 het volgende: [..] Verkoop van knollen ging soepel. Heb zelfs nog even geshopt. Om te voorkomen dat mensen op zijn of haar eiland kwamen was er een afgezette route naar de winkel. Hij of zij zat zelf bij de ingang van het eiland, Je kon niet ergens anders heen dan de winkel. Die gast is nu rijk. En morgenochtend miljonair.
Misschien lees je dit morgen.
Gatverquote:Op donderdag 23 juli 2020 09:06 schreef UitStraling het volgende:
Pppfttt de koffie werkt vandaag nauwelijks, denk dat ik zo een bord macaroni ga eten, kijken of dat helpt.
Ook namens mijquote:Op donderdag 23 juli 2020 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Liesje1979 van harte gefeliciteerd met je verjaardag![]()
![]()
Sinaasappelsap schijnt ook te helpen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 09:06 schreef UitStraling het volgende:
Pppfttt de koffie werkt vandaag nauwelijks, denk dat ik zo een bord macaroni ga eten, kijken of dat helpt.
Oooh ja proficiat Liesjequote:Op donderdag 23 juli 2020 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
of chocola of levertraan of hydroxychloroquine. Het hangt er maar vanaf tegen watquote:
Op zich wel geniaal om chocolade bij vers sinaasappelsap te gooien.quote:Op donderdag 23 juli 2020 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of chocola of levertraan of hydroxychloroquine. Het hangt er maar vanaf tegen wat
die gaan alleen dood als er dominosteentjes in de buurt zijnquote:Op donderdag 23 juli 2020 08:32 schreef ToT het volgende: [..] Met een paraplu naar buiten lopen zodat je geen dooie mus in je nek krijgt die besloten heeft van je dak te flikkeren idd
![]()
quote:Op donderdag 23 juli 2020 09:11 schreef mschol het volgende:
[..]
die gaan alleen dood als er dominosteentjes in de buurt zijn
Volgens mij alleen jarig. Maar anders moet ik even vriendjes met r wordenquote:
GMTAquote:Op donderdag 23 juli 2020 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgens mij alleen jarig. Maar anders moet ik even vriendjes met r worden
dit klinkt als in 't echt..quote:Op donderdag 23 juli 2020 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verkoop van knollen ging soepel. Heb zelfs nog even geshopt. Om te voorkomen dat mensen op zijn of haar eiland kwamen was er een afgezette route naar de winkel. Hij of zij zat zelf bij de ingang van het eiland, Je kon niet ergens anders heen dan de winkel. Die gast is nu rijk. En morgenochtend miljonair.
happy bdayquote:Op donderdag 23 juli 2020 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Vegan activisme denk ik. Uiterst schadelijkquote:Op donderdag 23 juli 2020 09:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klinkt als in 't echt..
wat kunnen ze anders op je eiland aanrichten dan?
vier daagse in 1 dag proberen te lopen?quote:Op donderdag 23 juli 2020 09:29 schreef kwiwi het volgende:
Auww zoveel open blaren op m’n voetenEn die klote blarenpleisters maken alles alleen maar erger
Nee, nieuwe schoenenquote:Op donderdag 23 juli 2020 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vier daagse in 1 dag proberen te lopen?
fossielen uutgraven, fruit uit boompjes schudden, bloemen kapot rennen oaquote:Op donderdag 23 juli 2020 09:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klinkt als in 't echt..
wat kunnen ze anders op je eiland aanrichten dan?
heb je fee betaald?quote:Op donderdag 23 juli 2020 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verkoop van knollen ging soepel. Heb zelfs nog even geshopt. Om te voorkomen dat mensen op zijn of haar eiland kwamen was er een afgezette route naar de winkel. Hij of zij zat zelf bij de ingang van het eiland, Je kon niet ergens anders heen dan de winkel. Die gast is nu rijk. En morgenochtend miljonair.
Voetjes de lucht in voor een dagje of twee.quote:Op donderdag 23 juli 2020 09:29 schreef kwiwi het volgende:
Auww zoveel open blaren op m’n voetenEn die klote blarenpleisters maken alles alleen maar erger
je moet ook de goede maat kopenquote:
daarom geleidelijk inlopen..quote:Op donderdag 23 juli 2020 09:29 schreef kwiwi het volgende:
met benen omhoog niet lopenquote:Op donderdag 23 juli 2020 09:29 schreef kwiwi het volgende:
wat voor schoenen zijn het?quote:
Daar loop ik sowieso niet graag opquote:Op donderdag 23 juli 2020 09:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
1 paar slippers en 1 paar sandalen zijn de boosdoeners.
Lekkerquote:Op donderdag 23 juli 2020 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Straks een flesje zonnebrand kopen. Het is best zonnig en warm in Duitsland, zie ik.
Klimaatverandering, over 50 jaar rennen er mokkagekleurde Germanen achter de everzwijnen aan.quote:Op donderdag 23 juli 2020 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Straks een flesje zonnebrand kopen. Het is best zonnig en warm in Duitsland, zie ik.
Spray..spray...machoman!!quote:Op donderdag 23 juli 2020 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom spray? Dat vind ik onhandig. Als je handen dan glibberig zijn, krijg je dat knopje bijna niet meer ingedruktquote:
Kijg je je schnitzel in een pitabroodje.quote:Op donderdag 23 juli 2020 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klimaatverandering, over 50 jaar rennen er mokkagekleurde Germanen achter de everzwijnen aan.
Ze hebben ook van de echte spuitbussen, das handig want dat is droog spul zeg maar.quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom spray? Dat vind ik onhandig. Als je handen dan glibberig zijn, krijg je dat knopje bijna niet meer ingedrukt
Ik zie het probleem niet zo?quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijg je je schnitzel in een pitabroodje.
Ik koop meestal een tube. Dat is makkelijk meenemen in mijn rugzak tijdens wandelingen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze hebben ook van de echte spuitbussen, das handig want dat is droog spul zeg maar.
De tekst kwam hieruit maar dat kennen jullie kinderlozen natuurlijk niet![]()
Oké nooit gehad?!quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, is ook best lekker. In Oostenrijk en Hongarije koop je heerlijke broodjes schnitzel
Mooie titel voor een Duitse art deco film in 2070; Der Nigerianische Prinz erwähnt Knut.quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijg je je schnitzel in een pitabroodje.
Honger nu. Ga maar eens ontbijten.quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aanrader. In Hongarije doen ze er vaak een beetje mierikswortelcrčme bij
TAMIEKEEEEEEEquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:11 schreef TaMieke het volgende:
Schnitzels moeten ook niet op broodjes!
waarom niet?quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:11 schreef TaMieke het volgende:
Schnitzels moeten ook niet op broodjes!
En een nieuw gerecht is geboren: de Pilzenschnitzelpitaquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:12 schreef LTVDK het volgende:
Lekker een schnitzel met champignonsaus op een pitabroodje
Hups in de blender en opdrinken als fastpowerbreakfast op weg naar je werk.quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:12 schreef LTVDK het volgende:
Lekker een schnitzel met champignonsaus op een pitabroodje
Frietjes kunnen ook tussen een pita?quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Om daarom niet. Frietjes horen bij schnitzels
dan doe je die ook maar op je broodjequote:Op donderdag 23 juli 2020 10:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Om daarom niet. Frietjes horen bij schnitzels
jij eet ook een boterham met gekookte aardappel?quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Frietjes kunnen ook tussen een pita?
Engelsen en Belgen heb ik dat vaker zien doen. ik vind het maar niksquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Frietjes kunnen ook tussen een pita?
ja ik in Frankrijk.. broodje kapsalon idee.quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Engelsen en Belgen heb ik dat vaker zien doen. ik vind het maar niks
Jup, aardappelsalade is nog niet doorgedrongen tot Zeeland?quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij eet ook een boterham met gekookte aardappel?
aardappelsalade wel. maar dat doe ik niet op brood.quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, aardappelsalade is nog niet doorgedrongen tot Zeeland?
Kapsalon ben ik ook niet echt fan vanquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik in Frankrijk.. broodje kapsalon idee.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:17 schreef FranticDJ het volgende:
Eet je ook tomaat met suiker op brood?
dat is gewoon ketchup in vaste vormquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:17 schreef FranticDJ het volgende:
Eet je ook tomaat met suiker op brood?
Best lekker hoorquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
aardappelsalade wel. maar dat doe ik niet op brood.
Geloof je het zelfquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat schijnt dus naar aardbeien te smaken. Maar ik heb het zelf nooit geprobeerd.
Ik vond de Big Tasty altijd erg lekker, maar die hebben ze ook verkloot.quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:18 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ga liever naar de McD dan naar de döner boer. Van beide altijd opgeblazen pens en spijtmaar dan vind ik de Mc toch beter
ja hij was vroeger beter.. en die saus is ook veranderd.quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond de Big Tasty altijd erg lekker, maar die hebben ze ook verkloot.
Kleiner (voor meer geld krijg je wel een dubbele), en de rooksmaak is een stuk minder geworden.
Hmm broodje kebab 😊quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:18 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ga liever naar de McD dan naar de döner boer. Van beide altijd opgeblazen pens en spijtmaar dan vind ik de Mc toch beter
Same.quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:19 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ben totaal geen tomaten liefhebber.. dus zou het echt niet weten. voel er ook weinig voor om 't te proberen..
Ik krijg dan altijd deze in mijn hoofdquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:13 schreef FranticDJ het volgende:
deze zit de rest van de dag in m'n kop.
Geen dank.
Een goeie dürüm vind ik toch wel lekkerder dan zo'n klef ding van de Macquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:18 schreef FranticDJ het volgende:
Wie is hier nu de reserve belgquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik krijg dan altijd deze in mijn hoofd
Hebben ze de Maestro wel nog? Die vind ik ook best prima..quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond de Big Tasty altijd erg lekker, maar die hebben ze ook verkloot.
Kleiner (voor meer geld krijg je wel een dubbele), en de rooksmaak is een stuk minder geworden.
Waar ga je heen deze keer ?quote:Op donderdag 23 juli 2020 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Klopt, zit ook veel minder smaak aan nu.quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja hij was vroeger beter.. en die saus is ook veranderd.
Ja ik luister altijd StuBruquote:
Geen idee eigenlijk, zo vaak komen we er niet!quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hebben ze de Maestro wel nog? Die vind ik ook best prima..
mja moet voor McD/BK/KFC ondertussen ook minimaal 45 minuten met de auto dusjaquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, zit ook veel minder smaak aan nu.
We hebben die nieuwe versie 2 of 3x geprobeerd op verschillende plekken, maar die kopen we gewoon niet meer.
ZÉKER niet sinds we een echt goeie bacon burger bij Burger King hebben ontdekt!Alleen hebben we onderweg naar onze vakantie in Frankrijk ook bij een Burger King in België gegeten........ik HEB uiteindelijk die burger wel op weten te krijgen, maar dat was puur omdat ik honger had en geen zin om bij een pomp te stoppen om daar wat te gaan halen.
Haha Frantic woont in een speciekuipquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
Godver. er is iemand aan het metselen in de straat. Lijkt steeds of er op m'n voordeur geklopt wordt wanneer ie z'n troffel af tikt aan z'n speciekuip
nope.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nope.
Vaak luister ik wel liever naar MNM
Nee, MNM was vroeger Donna (ook al meer dan 10 jaar geleden ondertussen geloof ik).quote:
Ohja!quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, MNM was vroeger Donna (ook al meer dan 10 jaar geleden ondertussen geloof ik).
Haha ja hier zit dat ook allemaal een half uur bij ons vandaan.quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja moet voor McD/BK/KFC ondertussen ook minimaal 45 minuten met de auto dusja
we moeten het nu wel bijna een half jaar zonder Jo stellenquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Luisterde in de bakkerij altijd StuBru. Maar goed.. tegenwoordig 538, maar das ook niet alles meer sinds evers weg is. En die Hannelore zweetsloot de hele ochtend te horen is
Coen en Sander en Wietze de Jaeger zijn nog wel OK.
Ben dit jaar pas KFC ontmaagd. Zat nooit op eenlogische plekquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja hier zit dat ook allemaal een half uur bij ons vandaan.
Overigens 1x naar KFC gegaan, maar waarom is dat zo populair?Gewoon vette gefrituurde kip met een beetje een smaakje. M'n vrouw maakt het echt veel lekkerder.
joquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we moeten het nu wel bijna een half jaar zonder Jo stellen
Bestaat dat nog? Vroeger waren daar altijd livestreams van The Oh en zulks op.quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:26 schreef FranticDJ het volgende:
Topradio staat hier ook regelmatig aan hoor. Met retro arena. is wel wat voor jou @:LTVDK
Zeker wel!quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bestaat dat nog? Vroeger waren daar altijd livestreams van The Oh en zulks op.
Ik vond die streams altijd leuk om te horen als mijn eigen muziek langs kwamquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zeker wel!
https://www.topradio.be/n(...)-retro-arena-top-100
Nu doen ze veel met de Versuz.
Toch maar wel?quote:
Haags verzuimde dus deed Kwiwi het maar.quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:30 schreef DerRabbit het volgende:
Wat heeft Buda nu weer gedaan waaraan hij deze TT verdient?
ja goed is datquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond die streams altijd leuk om te horen als mijn eigen muziek langs kwam
Ja, dat dus idd.quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ben dit jaar pas KFC ontmaagd. Zat nooit op eenlogische plek
Vind 't op zich wel OK, maar maak zelf betere kippenvleugels
een druiperquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een druiperje kan ook serieus een druiper daar hebben hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vrouwen ook?quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je kan ook serieus een druiper daar hebben hoor
Filipijns eten stelt sowieso niet zoveel voor imho. Echt een eigen keuken hebben ze niet. Het is allemaal, zout, vet en veel.quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, dat dus idd.
Ik vind het ook veel te duur voor wat je krijgt.
Ow ben trouwens wel een keer eerder naar KFC gegaan, in de Filipijnen. Ik was toen op een gegeven moment helemaal gaar van de tapsilog, tocino, longanisa, sizzling sisig (echt wel lekker overigens!) en meer van dat soort gerechten.
Toen was het wel okay voor een keertje.
Oh, en de Mc Donalds kun je daar ÉCHT wel overslaan!
een druiper is gonorroe hequote:Op donderdag 23 juli 2020 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh..
nou goed hier is het mijn neus:p
En een restaurant daar is pas ÉCHT goed als je onbeperkt rijst kunt krijgen.....quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Filipijns eten stelt sowieso niet zoveel voor imho. Echt een eigen keuken hebben ze niet. Het is allemaal, zout, vet en veel.
oh zo. hmm ja oke:pquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:33 schreef FranticDJ het volgende:
dr
[..]
een druiper is gonorroe hedat kan een vrouw ook hebben.
Alleen zo jammer dat ik daar maar weinig livestreamrips van heb, is toch altijd leuker om te horen met publiek en alles erbij. Zal eens kijken of ik ergens nog iets kan vindenquote:
Ze kunnen het toch ook bezorgenquote:
Mja ik zit ook een beetje te twijfelen sinds gisterenquote:
wat heb je?quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja ik zit ook een beetje te twijfelen sinds gisteren
Ja zat gisteren ook zeker een kwartier in de wacht.quote:
vertel mij watquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:34 schreef ToT het volgende:
[..]
En een restaurant daar is pas ÉCHT goed als je onbeperkt rijst kunt krijgen.....
voor je duitslandtrip?:pquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn neus is een beetje verstopt. Misschien mag ik morgen wel naar de GGD
Ze hebben er te weinig en het is te druk, ik moet ook naar Dordt ipv naar Breda omdat ze daar al helemaal vol zaten.quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:36 schreef bitterbal het volgende:
ze moeten wel wat aan de testlocaties doen. als ik er heen kan voor weekend moet ik namelijk met de tram...
die scooter is trouwens vannavht om 1 uur gehaaldquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zat gisteren ook zeker een kwartier in de wacht.
Zal vast helemaal niet schimmig hebben overgekomenquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die scooter is trouwens vannavht om 1 uur gehaald
in leidschemdam is voor autolozequote:Op donderdag 23 juli 2020 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben er te weinig en het is te druk, ik moet ook naar Dordt ipv naar Breda omdat ze daar al helemaal vol zaten.
neequote:Op donderdag 23 juli 2020 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal vast helemaal niet schimmig hebben overgekomen
quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vertel mij wat
1x de rijst achter slot en grendel moeten leggen omdat de jongens niet meer werkten maar alleen maar vraten.
Ik laat de koks bij voorkeur zelf ook niet op scheppen (haat plate service aan boord). Dan krijg je een diep bord met een deklast rijst. En een eetlepel sweet/sour er boven op. Nou geniet hoor.
Ranzige droge bende. En omdat je geen Kabayan bent krijg je ook nog rijst van de ochtend of de dag ervoor.
Je vrouw is uit de filipijenen?quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:34 schreef ToT het volgende:
[..]
En een restaurant daar is pas ÉCHT goed als je onbeperkt rijst kunt krijgen.....
Gelukkig heeft mijn vrouw nu vriendinnen uit Thailand, en er gaat een wereld voor haar open wat eten betreft!
Dat is toch wel te doen voor jou, zou je zelfs heen kunnen lopen?quote:
Weet je door wie? Misschien helemaal niet de scooterzaak haha.quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die scooter is trouwens vannavht om 1 uur gehaald
Hoofdpijn, verstopte neus. Beetje zweterig.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch wel te doen voor jou, zou je zelfs heen kunnen lopen?
En morgen in het nieuws: te weinig mensen laten zich testenquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:39 schreef bitterbal het volgende:
' Er bellen zoveel mensen dat u ons nu niet kunt bellen '
Ja ze hadden sleutel van slot dus zag er wel legit uitquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet je door wie? Misschien helemaal niet de scooterzaak haha.
ai ai zweterig.Heb je thermo ding in huis?quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoofdpijn, verstopte neus. Beetje zweterig.
Ik moest sowieso een paar keer bellen voordat die überhaupt overging, eerste paar keer alleen maar een dood signaalquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:38 schreef bitterbal het volgende:
naaaaaaaaaaaaaaaah hang je 15 min in de wacht en dan zeggen ze het nummerkan niet worden bereikt
”Mensen geven niks om de maatregelen, GGD testnummer is nauwelijks gebeld”quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En morgen in het nieuws: te weinig mensen laten zich testen
ja zo'n infraroodunit. Al 5 jaar nooit gebruikt of zoquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ai ai zweterig.Heb je thermo ding in huis?
misschien es doen?quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja zo'n infraroodunit. Al 5 jaar nooit gebruikt of zo
Is net 5 kilometer lopen ...quote:
Uurtje heen, uurtje terug. Misschien zit er nog wel iets waar je wat lekkers kunt halenquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kan ook wel jamaar klinkt zo ver
Ja dat mag dan niet meer hequote:Op donderdag 23 juli 2020 10:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uurtje heen, uurtje terug. Misschien zit er nog wel iets waar je wat lekkers kunt halen
quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze stoppen je gelijk alleen in een vriezer.
Is al 10 jaar iets nieuwsquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:44 schreef bitterbal het volgende:
krijg trouwens nu een gel accu? Is iets nieuws
Van tevoren alvast bestellen zodat je het alleen maar hoeft af te halen en niet moet wachten tot het klaar is?quote:
Ja maar kan ook niet bij allesquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van tevoren alvast bestellen zodat je het alleen maar hoeft af te halen en niet moet wachten tot het klaar is?
quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:44 schreef bitterbal het volgende:
maar goeie kans dat mijn scooter morgen klaar is
Whwehe, ja we hebben hier ook ladingen van dat soort filmpjes zitten kijken. Echt mensonterend soms!quote:
Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Whwehe, ja we hebben hier ook ladingen van dat soort filmpjes zitten kijken. Echt mensonterend soms!
Maar tegenwoordig gaat het er allemaal heel anders aan toe.Die meiden zijn ook niet gek.
Al denk ik eerder 15 jaar. Tenminste toen moest in een nieuwe accu voor de motor en dat was toen een moderne “gel accu” niet dat daar nou zoveel voordelen aan zitten maar goed. Ze moeten het altijd even vertellen omdat het lijkt op haar gel haha.quote:
eerst batterijtjes verwisselen natuurlijkquote:
Oh hij zei beter dan de voorgaande. Hij vond het raar dat i die scooter niet een week stil kon laten staanquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Al denk ik eerder 15 jaar. Tenminste toen moest in een nieuwe accu voor de motor en dat was toen een moderne “gel accu” niet dat daar nou zoveel voordelen aan zitten maar goed. Ze moeten het altijd even vertellen omdat het lijkt op haar gel haha.
ja 3 dagenquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerst batterijtjes verwisselen natuurlijk![]()
En dan tsja, hij blijft knipperen. Zou het de bedoeling zijn dat je hem drie dagen lang tegen je voorhoofd aan houdt of zo . Kloteding
zat er te weinig zuur in waarschijnlijk.. of de boel was gaan verrotten. Teveel sulfiet ofzo. kan van alles wezenquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh hij zei beter dan de voorgaande. Hij vond het raar dat i die scooter niet een week stil kon laten staan
En ze is bijna klaar met de akker hier te ploegen!quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja hij heeft toch zelf eentje opgehaald.
uitzondering dan. als ik de verhalen van mijn bemanning zo hoor over hoe zij door familie gedwongen worden om te varen/in buitenland te werken/buitenlands te trouwen. En hoe dat in hun familie/dorpen/gemeenschappen/hutjes in de jungle ook doodnormaal is.quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja hij heeft toch zelf eentje opgehaald.
Geen van de Filipijnse vriendinnen en kennissen van mijn vrouw zijn zo onder dwang aan een vent gekoppeld.quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
uitzondering dan. als ik de verhalen van mijn bemanning zo hoor over hoe zij door familie gedwongen worden om te varen/in buitenland te werken/buitenlands te trouwen. En hoe dat in hun familie/dorpen/gemeenschappen/hutjes in de jungle ook doodnormaal is.
Nope. Misschien in de wat hoger lagen van de samenleving, maar voor het gros? Geloof er geen bal van dat er iets veranderd is.
Boekje er maar even bij gezochtquote:
Zo goed bevallen ?quote:
Kan nog steeds ;pquote:Op donderdag 23 juli 2020 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boekje er maar even bij gezocht![]()
36,6 ēC
Hoe kom je zo iemand nou tegen dan?quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:03 schreef ToT het volgende:
In het buitenland moeten werken komt echter wel soms voor, of dat ze in Manila moeten gaan werken omdat daar meer werk te vinden is.
Vaak gaan ze ook naar het Midden-Oosten waar ze enorm uitgebuit worden.
en allemaal etenquote:Op donderdag 23 juli 2020 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, leuk stadje, goed hotel. En er viel daar nog veel meer te wandelen
Sint stapt over op een bus?quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:15 schreef FranticDJ het volgende:
Hebben jullie ervaring met een pakjesbus?
Ik ben toch zeker Sinterklaas niet?quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:15 schreef FranticDJ het volgende:
Daar is een centraal topic over, ik geloof in LIF? Of hier in GC, kan ook wel.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:15 schreef FranticDJ het volgende:
Oh? Ff zoeken dan.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar is een centraal topic over, ik geloof in LIF? Of hier in GC, kan ook wel.
Alsof je zonder auto nog meetelt in 2020.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je eerst een auto hebben WTF?
Ik kom vanmiddag even jouw Lambo halen voor de covidtest okeequote:Op donderdag 23 juli 2020 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof je zonder auto nog meetelt in 2020.
Als je hem maar laat deepcleanen daarna.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom vanmiddag even jouw Lambo halen voor de covidtest okee
quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof je zonder auto nog meetelt in 2020.
heb je een integraal helm? dan mogen ze nog aardig via je vizier duwenquote:Op donderdag 23 juli 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
oh wow dat meisje wat ik aan de lijn kreeg![]()
nam al hoestend op. Hadden we het over de testlocaties. Zegt ja in katwijk zit er 1 waar je zonder auto heen kan. Ik zeg mja beetje ver. zegt ze ja kan je nog beetje over het strand heen. Ik zeg dat is toch niet de bedoeling![]()
Maar zaterdag dus in nootdorp das alleen voor auto. In uiterste geval ook fiets. K ga dus maar met de scooter.
Belachelijk dat je in een stad als Den Haag nergens zonder auto terecht kuntquote:Op donderdag 23 juli 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
oh wow dat meisje wat ik aan de lijn kreeg![]()
nam al hoestend op. Hadden we het over de testlocaties. Zegt ja in katwijk zit er 1 waar je zonder auto heen kan. Ik zeg mja beetje ver. zegt ze ja kan je nog beetje over het strand heen. Ik zeg dat is toch niet de bedoeling![]()
Maar zaterdag dus in nootdorp das alleen voor auto. In uiterste geval ook fiets. K ga dus maar met de scooter.
Even lekker het milieu naar de tering helpenquote:Op donderdag 23 juli 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
Thats what she saidquote:Op donderdag 23 juli 2020 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Meh, krijg weer een fors project in mijn mik geschoven.
Ach het houdt je van de straatquote:Op donderdag 23 juli 2020 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Meh, krijg weer een fors project in mijn mik geschoven.
Ja in steden zijn er zoveel mensen zonder auto. En dan hebben ze alleen 1 in nootdorp..quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Belachelijk dat je in een stad als Den Haag nergens zonder auto terecht kunt
k heb snor :pquote:Op donderdag 23 juli 2020 11:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je een integraal helm? dan mogen ze nog aardig via je vizier duwen
Corona ook.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach het houdt je van de straat
Nee ze doen de test bij jou in de keuken, komen ze met hamazpakken en douwen een pleeborstel in je neus.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je eerst een auto hebben WTF?
quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ze doen de test bij jou in de keuken, komen ze met hamazpakken en douwen een pleeborstel in je neus.
Hamazpakken? Die zeggen boem?quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ze doen de test bij jou in de keuken, komen ze met hamazpakken en douwen een pleeborstel in je neus.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hamazpakken? Die zeggen boem?
Hou toch je lip als je niks zinnigs te zeggen hebt joh mafkees.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hamazpakken? Die zeggen boem?
Nou ja, met hamazpakken weet je het nooit.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou toch je lip als je niks zinnigs te zeggen hebt joh mafkees.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:31 schreef FranticDJ het volgende:
Hij bedoeld hazmat jongens. take a chill pill
quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou toch je lip als je niks zinnigs te zeggen hebt joh mafkees.
Joh.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:31 schreef FranticDJ het volgende:
Hij bedoeld hazmat jongens. take a chill pill
https://en.wikipedia.org/wiki/Hazmat_suit
wattusquote:Op donderdag 23 juli 2020 11:15 schreef FranticDJ het volgende:
Gewoonquote:
Ik kom niet over een uurtje.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee over een uurtje maar weerkomen?
spuit11quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:34 schreef crv het volgende:
[..]
wattus![]()
komt sinterklaas nu al met de pakjesbus ?
quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
maar goed als je dus geen auto tot je beschikking hebt en bv geen fiets of scooter kan je je eigenlijk niet laten testen hier
den haag he
Lekkâh!quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat heb ik gister op.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wacht op de pakjesbus. Ze komen een kamerplant brengen.
Ik haat dit topic.
Ja was wel te pruimen. Alleen was het volkoren macaroni.quote:
Ergens tussen 12 en 14.30 als het goed is.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ik wacht ook op mijn plantjons van plantje.nl maar vermoed dat die vandaag niet zullen verschijnen
oh, ik dacht aan heel iets anders met een pakjesbus.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wacht op de pakjesbus. Ze komen een kamerplant brengen.
Ik haat dit topic.
Het is echt dom geregeld ja.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
ov mag ook niet want bij klachten blijf je thuis, je mag je alleen laten testen met klachten.
dit is toch geen hogere wiskunde allemaal
Dat is mijn associatie bij pakjesbus, geen idee wat Frantic bedoelt.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, ik dacht aan heel iets anders met een pakjesbus.
Nu wil ik weten wat een pakjesbus is.
En dan zegt de medewerkster ook nog van ja kan je toch nog een leuke dag in katwijk aan het strand hebbenquote:
quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens tussen 12 en 14.30 als het goed is.
Gewoon keertje boefje doen en zelf bepalen wat je doet.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
ov mag ook niet want bij klachten blijf je thuis, je mag je alleen laten testen met klachten.
ken al genoeg hypochonders die zich hebben laten testen hoor.. en geen klachten haddenquote:Op donderdag 23 juli 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
brievenbus waar pakjes in afgeleverd kunnen wordenquote:Op donderdag 23 juli 2020 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is mijn associatie bij pakjesbus, geen idee wat Frantic bedoelt.
voor een ambtenaar welquote:Op donderdag 23 juli 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
Okee dan krijgen ze het lazarus maar met die testen ook.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
Goeie inachtneming van de maatregelen wel.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan zegt de medewerkster ook nog van ja kan je toch nog een leuke dag in katwijk aan het strand hebben
Ja je kan zeggen dat je klachten hebt en zo die test laten doen jaquote:Op donderdag 23 juli 2020 11:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ken al genoeg hypochonders die zich hebben laten testen hoor.. en geen klachten hadden
Dus.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeie inachtneming van de maatregelen wel.
Oh, dat heet in mijn wereld ook een postbus.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
brievenbus waar pakjes in afgeleverd kunnen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |