Oh grappigquote:Op donderdag 23 juli 2020 02:10 schreef liesje1979 het volgende: [..] Verkoop van knollen ging soepel. Heb zelfs nog even geshopt. Om te voorkomen dat mensen op zijn of haar eiland kwamen was er een afgezette route naar de winkel. Hij of zij zat zelf bij de ingang van het eiland, Je kon niet ergens anders heen dan de winkel. Die gast is nu rijk. En morgenochtend miljonair.
Misschien lees je dit morgen.
Gatverquote:Op donderdag 23 juli 2020 09:06 schreef UitStraling het volgende:
Pppfttt de koffie werkt vandaag nauwelijks, denk dat ik zo een bord macaroni ga eten, kijken of dat helpt.
Ook namens mijquote:Op donderdag 23 juli 2020 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Liesje1979 van harte gefeliciteerd met je verjaardag![]()
![]()
Sinaasappelsap schijnt ook te helpen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 09:06 schreef UitStraling het volgende:
Pppfttt de koffie werkt vandaag nauwelijks, denk dat ik zo een bord macaroni ga eten, kijken of dat helpt.
Oooh ja proficiat Liesjequote:Op donderdag 23 juli 2020 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
of chocola of levertraan of hydroxychloroquine. Het hangt er maar vanaf tegen watquote:
Op zich wel geniaal om chocolade bij vers sinaasappelsap te gooien.quote:Op donderdag 23 juli 2020 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of chocola of levertraan of hydroxychloroquine. Het hangt er maar vanaf tegen wat
die gaan alleen dood als er dominosteentjes in de buurt zijnquote:Op donderdag 23 juli 2020 08:32 schreef ToT het volgende: [..] Met een paraplu naar buiten lopen zodat je geen dooie mus in je nek krijgt die besloten heeft van je dak te flikkeren idd
![]()
quote:Op donderdag 23 juli 2020 09:11 schreef mschol het volgende:
[..]
die gaan alleen dood als er dominosteentjes in de buurt zijn
Volgens mij alleen jarig. Maar anders moet ik even vriendjes met r wordenquote:
GMTAquote:Op donderdag 23 juli 2020 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgens mij alleen jarig. Maar anders moet ik even vriendjes met r worden
dit klinkt als in 't echt..quote:Op donderdag 23 juli 2020 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verkoop van knollen ging soepel. Heb zelfs nog even geshopt. Om te voorkomen dat mensen op zijn of haar eiland kwamen was er een afgezette route naar de winkel. Hij of zij zat zelf bij de ingang van het eiland, Je kon niet ergens anders heen dan de winkel. Die gast is nu rijk. En morgenochtend miljonair.
happy bdayquote:Op donderdag 23 juli 2020 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Vegan activisme denk ik. Uiterst schadelijkquote:Op donderdag 23 juli 2020 09:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klinkt als in 't echt..
wat kunnen ze anders op je eiland aanrichten dan?
vier daagse in 1 dag proberen te lopen?quote:Op donderdag 23 juli 2020 09:29 schreef kwiwi het volgende:
Auww zoveel open blaren op m’n voetenEn die klote blarenpleisters maken alles alleen maar erger
Nee, nieuwe schoenenquote:Op donderdag 23 juli 2020 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vier daagse in 1 dag proberen te lopen?
fossielen uutgraven, fruit uit boompjes schudden, bloemen kapot rennen oaquote:Op donderdag 23 juli 2020 09:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klinkt als in 't echt..
wat kunnen ze anders op je eiland aanrichten dan?
heb je fee betaald?quote:Op donderdag 23 juli 2020 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verkoop van knollen ging soepel. Heb zelfs nog even geshopt. Om te voorkomen dat mensen op zijn of haar eiland kwamen was er een afgezette route naar de winkel. Hij of zij zat zelf bij de ingang van het eiland, Je kon niet ergens anders heen dan de winkel. Die gast is nu rijk. En morgenochtend miljonair.
Voetjes de lucht in voor een dagje of twee.quote:Op donderdag 23 juli 2020 09:29 schreef kwiwi het volgende:
Auww zoveel open blaren op m’n voetenEn die klote blarenpleisters maken alles alleen maar erger
je moet ook de goede maat kopenquote:
daarom geleidelijk inlopen..quote:Op donderdag 23 juli 2020 09:29 schreef kwiwi het volgende:
met benen omhoog niet lopenquote:Op donderdag 23 juli 2020 09:29 schreef kwiwi het volgende:
wat voor schoenen zijn het?quote:
Daar loop ik sowieso niet graag opquote:Op donderdag 23 juli 2020 09:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
1 paar slippers en 1 paar sandalen zijn de boosdoeners.
Lekkerquote:Op donderdag 23 juli 2020 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Straks een flesje zonnebrand kopen. Het is best zonnig en warm in Duitsland, zie ik.
Klimaatverandering, over 50 jaar rennen er mokkagekleurde Germanen achter de everzwijnen aan.quote:Op donderdag 23 juli 2020 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Straks een flesje zonnebrand kopen. Het is best zonnig en warm in Duitsland, zie ik.
Spray..spray...machoman!!quote:Op donderdag 23 juli 2020 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom spray? Dat vind ik onhandig. Als je handen dan glibberig zijn, krijg je dat knopje bijna niet meer ingedruktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |