Lijkt me gewoon nep nieuws. Niks over te vinden behalve een onbetrouwbaar artikel waarvan de oorsprong niet te achterhalen is. Iemand plakt er BLM op en ja hoor het domvolk trapt er weer inquote:Op donderdag 23 juli 2020 00:31 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
En dat is dan een leraar , man man man
Het is gewoon een blanke hoor ,of je moet die leraar bedoelen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 01:30 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Als het geen relatie heeft met het onderwerp is het offtopic. In tegenstelling tot wat jij lijkt te denken is niet elke willekeurige misdraging van een zwarte relevant voor dit topic. Integendeel, jijzelf misdraagt je met regelmaat door het posten van random shit met zwarten als dader.
Ik vraag aan hem hoe het wel ontopic is. Hij antwoordt hij dat het een BLM aanhanger betreft. Zonder bewijs en ook niet hoe dat relevant zou zijn.
De MSM hoor je hier idd niet over , misschien ff verder kijkenquote:Op donderdag 23 juli 2020 01:30 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon nep nieuws. Niks over te vinden behalve een onbetrouwbaar artikel waarvan de oorsprong niet te achterhalen is. Iemand plakt er BLM op en ja hoor het domvolk trapt er weer in![]()
Ook niks over te vinden bij het nieuws in Clark County![]()
Begin eerst maar eens met uitleggen in welke wereld dit iets toevoegt aan dit topic (of een discussie in het algemeen) voordat je anderen vertelt "verder te kijken". Je hebt een amoebe gevonden die iets achterlijks doet. Chapeau! En nu? Het internet staat er vol mee.quote:Op donderdag 23 juli 2020 01:36 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Het is gewoon een blanke hoor ,of je moet die leraar bedoelen.
[..]
De MSM hoor je hier idd niet over , misschien ff verder kijken
Ja, heel leuk. Geen idee waar je op doelt. Ik herhaal me maar gewoon (zonder typo): Je antwoordt dat het een BLM aanhanger betreft. Zonder bewijs en ook niet hoe dat relevant zou zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2020 01:36 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Mocht het waar zijn is het natuurlijk gewoon ziek maar heeft nog steeds niets maken met de BLM-beweging. Tenzij je mss denkt dat de miljoenen mensen die de straat op gingen om te demonstreren allemaal zo zijn?quote:Op donderdag 23 juli 2020 01:36 schreef Enchanter het volgende:
[..]
[..]
De MSM hoor je hier idd niet over , misschien ff verder kijken
Dat zeg ik niet , maar vooral @Isdatzo heeft altijd over vreedzame BLM demonstrantenquote:Op donderdag 23 juli 2020 01:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mocht het waar zijn is het natuurlijk gewoon ziek maar heeft nog steeds niets maken met de BLM-beweging. Tenzij je mss denkt dat de miljoenen mensen die de straat op gingen om te demonstreren allemaal zo zijn?
Exact. Want veruit het grootste deel van de mensen demonstreert ook daadwerkelijk vreedzaam, ondanks dat jij ons anders wil doen laten geloven.quote:Op donderdag 23 juli 2020 01:50 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet , maar vooral @:isdatzo heeft altijd over vreedzame BLM demonstranten
Nee, want jouw continue framing begint gewoon vervelend te worden. Jij doet nagenoeg niks anders dan het topic vervuilen door het dumpen van tweets, filmpjes of plaatjes zonder discussiewaarde en niet voorzien van enig commentaar enkel met het doel om de BLM-beweging in kwaad daglicht te stellen.quote:Maar als je het niet boeit moet je er misschien op reageren.
Niemand ontkent dat er ook relschoppers zijn? Maar het overgrote deel heeft vreedzaam gedemonstreerd voor een verandering in het politiebeleid en die veranderingen worden ook daadwerkelijk (op democratische wijze) doorgevoerd.quote:Op donderdag 23 juli 2020 01:50 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet , maar vooral @:isdatzo heeft altijd over vreedzame BLM demonstranten
Maar als je het niet boeit moet je er misschien op reageren.
Hier een link https://dayton247now.com/(...)ear-olds-neck-jailed
Anyway , misschien is dit voor jullie wel /ontopic
Ja het zijn maar 2 mensen die worden interviewt , maar geeft wel een beetje aan dat sommige mensen gewoon onwetend zijn
Ik zeg ook niet dat er niet vreedzaam gedemonstreerd wordt , alhoewel in Portland het meer op een slagveld lijkt.quote:Op donderdag 23 juli 2020 02:03 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Niemand ontkent dat er ook relschoppers zijn? Maar het overgrote deel heeft vreedzaam gedemonstreerd voor een verandering in het politiebeleid en die veranderingen worden ook daadwerkelijk (op democratische wijze) doorgevoerd.
Er staat iets van "BLM" op dat snapchat (volgens mij is snapchat) en bovendien doen ze dezelfde nekklem waar dit topic ooit mee is begonnen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 01:30 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Als het geen relatie heeft met het onderwerp is het offtopic. In tegenstelling tot wat jij lijkt te denken is niet elke willekeurige misdraging van een zwarte relevant voor dit topic. Integendeel, jijzelf misdraagt je met regelmaat door het posten van random shit met zwarten als dader.
Ik vraag aan hem hoe het wel ontopic is. Hij antwoordt hij dat het een BLM aanhanger betreft. Zonder bewijs en ook niet hoe dat relevant zou zijn.
Was het in 2015 Obama's America?quote:Op donderdag 23 juli 2020 03:26 schreef Kijkertje het volgende:
Dit post een campagne-adviseur van Trump op twitter
[ twitter ]
Eeeeh nee. Dit is Trump's America maar het is wel duidelijk wat de campagnestrategie is
Omdat bepaalde figuren in deze reeks bewust bezig zijn om BLM zo kwaadaardig mogelijk af te schilderen, en daar van alles voor uit de kast halen, hoe irrelevant ook. "Kijk deze zwarte iets slechts doen, dus BLM ..."quote:Op donderdag 23 juli 2020 01:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat is de reden dat je dit hier post? Lijkt me naast gruwelijk aardig offtopic.
Wist je dat er ook redelijk wat donkere mensen zijn die niets met BLM hebben of zich er zelfs tegen verzetten? Ook al van die vuige racisten, niet te geloven gewoon. Gelukkig trappen jij een groot aantal anderen wel met open ogen in het tegenstrijdige narratief van BLM, dus er is nog hoopquote:Op donderdag 23 juli 2020 08:33 schreef probeer het volgende:
[..]
Omdat bepaalde figuren in deze reeks bewust bezig zijn om BLM zo kwaadaardig mogelijk af te schilderen, en daar van alles voor uit de kast halen, hoe irrelevant ook. "Kijk deze zwarte iets slechts doen, dus BLM ..."
Waarschijnlijk omdat ze vuige racisten zijn.
Ok.quote:Op donderdag 23 juli 2020 09:01 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Wist je dat er ook redelijk wat donkere mensen zijn die niets met BLM hebben of zich er zelfs tegen verzetten? Ook al van die vuige racisten, niet te geloven gewoon.
Er loopt tuig tussen. Verandert niets aan de boodschap.quote:Gelukkig trappen jij een groot aantal anderen wel met open ogen in het tegenstrijdige narratief van BLM, dus er is nog hoop.
het gaat ook niet meer om BLM , precies wat je zegt , die links radicalen willen het systeem omver werpen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:59 schreef Dejannn het volgende:
In een poging het courthouse in de brand te steken zetten de activisten elkaar in de hens.
[ twitter ]
[ twitter ]
En dit kereltje zal vannacht niet thuis slapen:
[ twitter ]
Burgemeester Portland kwam nog langs, maar die wist niet bepaald vrienden te maken. Opmerkelijk, want die man is zeer links. Benadrukt maar weer even dat het niet goed is tenzij het hele systeem omver wordt geworpen.
[ twitter ]
Nog zo'n kind dat in de kraag wordt gegrepen. Gillen als een speenvarken natuurlijk meteen. Opvallend, geen vandalisme of geweld schuwen om een gebouw proberen binnen te treden, maar zodra je wordt opgepakt is het niet leuk meer en beginnen met krijsen.
[ twitter ]
Gezellig en vreedzaam allemaal weer.
-> BNWquote:Op donderdag 23 juli 2020 13:16 schreef Enchanter het volgende:
[..]
het gaat ook niet meer om BLM , precies wat je zegt , die links radicalen willen het systeem omver werpen.
Laat ze lekker in Venezuela of China gaan wonen
Een appel is geen vrucht?quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:06 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Demonstranten zijn geen burgers?
Het tegendeel lijkt vooralsnog waar. Ook de wijze waarop Trump die hele kwestie aanpakt kan niet op brede steun rekenen, integendeel.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:34 schreef Elan het volgende:
Kan toch bijna niet anders of BLM geeft Trump vleugels tijdens de nieuwe verkiezingen. Ondanks zijn beleid omtrent Corona.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |