SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Aha! Hartstikke Nederlands dus!quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een sate schnitzel liggen. Mischien werkt dat
Niet????quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet sowieso niet hoe ik überhaupt een foto moet plaatsen.
Nee, wel een plaatje dat al op internet rondzweeft wel, maar een foto die ik heb gemaakt, geen idee.quote:
Met een potje doperwten en worteltjes van Hak. Die warm ik op en dan een kwak mayo erop. Sate schnitzel erbij en Hollandse maaltijd klaarquote:
Goed bezig.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Met een potje doperwten en worteltjes van Hak. Die warm ik op en dan een kwak mayo erop. Sate schnitzel erbij en Hollandse maaltijd klaar
Schnitzel buddiesquote:Op woensdag 22 juli 2020 19:08 schreef F1gamer het volgende:
@:Prisha
Ik heb net saté schnitzels gekocht
quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:09 schreef Hamlapjes het volgende:
Journalist: 'Toch gaat u geen mondkapjes verbieden'
Lijkt mij niet heel handig als ze dat zouden doen, nee
Dat gezegd hebbende, mijn regio heeft de mondkapjes met 'valve' nu verboden.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:09 schreef Hamlapjes het volgende:
Journalist: 'Toch gaat u geen mondkapjes verbieden'
Lijkt mij niet heel handig als ze dat zouden doen, nee
Ik ben niet in de gelegenheid geweest iets terug te lezen, maar, had je je uitslag al?quote:
Nee, nog steeds niet. Ze bellen ook in de avonduren dus vandaag zou nog kunnen, maar ook morgen valt nog binnen de richtlijn van 48 uur. Nou blijft dat een streeftijd, maar goed.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben niet in de gelegenheid geweest iets terug te lezen, maar, had je je uitslag al?
ah oké...nog even afwachten dus.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet. Ze bellen ook in de avonduren dus vandaag zou nog kunnen, maar ook morgen valt nog binnen de richtlijn van 48 uur. Nou blijft dat een streeftijd, maar goed.
Hoe voel je je inmiddels? Sorry als je deze vraag al 30 keer beantwoord hebt, ik heb niet teruggelezenquote:Op woensdag 22 juli 2020 19:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet. Ze bellen ook in de avonduren dus vandaag zou nog kunnen, maar ook morgen valt nog binnen de richtlijn van 48 uur. Nou blijft dat een streeftijd, maar goed.
Ik neem aan dat je het met de beste bedoelingen vraagt, dan kan ik niet boos wordenquote:Op woensdag 22 juli 2020 19:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe voel je je inmiddels? Sorry als je deze vraag al 30 keer beantwoord hebt, ik heb niet teruggelezen
ik durfde nog niet te vragen om die redenquote:Op woensdag 22 juli 2020 19:43 schreef Strani het volgende:
Hoe voel je je inmiddels? Sorry als je deze vraag al 30 keer beantwoord hebt, ik heb niet teruggelezen
Klinkt een heel ietsjes pietsjes beter...maar met veel ruimte voor verbetering. Nog een keer beterschap...en hopen dat die test negatief is.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het met de beste bedoelingen vraagt, dan kan ik niet boos worden
Over het algemeen beter dan gisteren. Ik heb een stuk beter geslapen, dat helpt al flink. Ik hoest wel meer dan gisteren, maar heb dan weer minder last van mijn keel. Af en toe heb ik het wel ineens vanuit het niets heel warm, dus het is nog niet helemaal over. Maar gelukkig ben ik niet misselijk en hang ik ook niet regelmatig kotsend boven de plee
and don't forget to hit that notification bellquote:
op desktop klik ik op like als ik wil quotenquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:09 schreef Dave het volgende:
Ik kan niet meer liken in een gesloten topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |