Groetjes aanquote:Op woensdag 22 juli 2020 19:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Mij te glibberig hier, ik ga er weer vandoor.
Ik weet wat het kost en het wordt vergoed.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nou, nou. Volstaat eentje niet meer?
Weet je wat die kosten?!
Is dit een 'Hé Kut ga eens op zoek naar wat beters' post?quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Deze zat al sinds de vorige keer dat je hem postte in mijn gedachte. Veel beter dan dit wordt het niet.
Daar heb je toch niets aan?quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik weet wat het kost en het wordt vergoed.
Nee, dit is een 'verdomd goed gifje heb jij gevonden' post.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is dit een 'Hé Kut ga eens op zoek naar wat beters' post?
Meneer is nogal op de centjes.quote:
mijn naam was al kut hequote:Op woensdag 22 juli 2020 19:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is dit een 'Hé Kut ga eens op zoek naar wat beters' post?
Ik weet wel hoe ik je dat laat zeggen wat ik horen wil.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, dit is een 'verdomd goed gifje heb jij gevonden' post.
Ook die 'vergoeding' komt ergens vandaanquote:Op woensdag 22 juli 2020 19:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik weet wat het kost en het wordt vergoed.
Ah had ik niet gezien.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had ook al gevraagd of daar een optie wel/niet zichtbaar in je instelling kan komen.
Groeten terug zegt ie.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Groetjes aan [ link | afbeelding ]
Jochie ... je kindertoeslag komt ook uit een potje hè?quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ook die 'vergoeding' komt ergens vandaan
Nu nog de optie kut die je aan kan klikken.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mijn naam was al kut he
De quote knop is verschoven,dat stoort het meest.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah had ik niet gezien.
Ik vind het zelf niet zo prettig, staat ook wat op de verkeerde plek.
Stort ik altijd terug.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jochie ... je kindertoeslag komt ook uit een potje hè?
Ja precies.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De quote knop is verschoven,dat stoort het meest.
Klopt helemaal.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De quote knop is verschoven,dat stoort het meest.
?quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel lekker corona proef elkaar aflebberen via fok.
Ik vind het ook niets toevoegen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |