Ik wacht Avowed en Fable af. Dat zijn, voor nu, de enige games die mij kunnen interesseren waarom ik een Xdoos wil kopen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dus games draaien beter op een Series X, maar de PS5 krijgt dus meer exclusieve games en content
Nou ja ze hebben geluk dat de exclusives tof zijn al jaren en dat mijn vrienden en collega’s op de PS4 en straks de PS5 actief zijn, maar de kans dat er een Series X naast komt te staan zie ik nog wel gebeuren.
Maar qua exclusives zie ik voorlopig niks uitkomen wat ik wil spelen op de Series X.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:08 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik wacht Avowed en Fable af. Dat zijn, voor nu, de enige games die mij kunnen interesseren waarom ik een Xdoos wil kopen.
Je vergeet GTA5 remastered enhanced editionquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maar qua exclusives zie ik voorlopig niks uitkomen wat ik wil spelen op de Series X.
Bij de PS5 weet ik alleen Spider-Man Miles Morales tijdens de launch. Ratchet en Horizon 2 komen in 2021 en rest geen idee.
Nou ja gelukkig komen Cyberpunk 2077, AC Valhalla en Watch Dogs Legion uit
2021quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:02 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Je vergeet GTA5 remastered enhanced edition
Er waren wat dingetjes gelekt voor Xbox en PS inderdaad. Die game kan vast wel draaien op de next gen en opent weer toegang voor extra miljoenen spelersquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 09:21 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Blizzard heeft laatst controller support toegevoegd aan World of Warcraft. Als ze dat nu eens als een complete edition op de PS5 uitbrengen.
En dat MMORPG's op console het goed kunnen doen bewijzen ESO en FF14.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 09:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er waren wat dingetjes gelekt voor Xbox en PS inderdaad. Die game kan vast wel draaien op de next gen en opent weer toegang voor extra miljoenen spelers
Zou hem best spelenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 09:21 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Blizzard heeft laatst controller support toegevoegd aan World of Warcraft. Als ze dat nu eens als een complete edition op de PS5 uitbrengen.
Vind het nog steeds belachelijk hoe lang GTA V inmiddels uitgemolken wordt, vooral op de manier waarop dat nu gebeurt bij PS5.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:02 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Je vergeet GTA5 remastered enhanced edition
PlayStation 2 = 3xGTAquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vind het nog steeds belachelijk hoe lang GTA V inmiddels uitgemolken wordt, vooral op de manier waarop dat nu gebeurt bij PS5.
Zo lang Trump president is komt er geen nieuwe gta.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:06 schreef DKUp het volgende:
GTA VI kan over drie of vier jaar komen
TES VI zal ook wel vier of vijf jaar duren.....
Starfield uhh twee tot en met vier jaar.....
Tot het PS6-topicquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zo lang Trump president is komt er geen nieuwe gta.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PlayStation 2 = 3xGTA
GTA5 = 3xPlayStation
Zal vast wel. Oprecht zonde, want GTA V is oprecht een van de beste games ooit (vooral qua details en verhaallijn). Ik weet nog heel goed hoe verbaasd ik over de eerste trailer was en het eerste keer spelen in 2014 was (op de PS3quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:06 schreef DKUp het volgende:
GTA VI kan over drie of vier jaar komen
TES VI zal ook wel vier of vijf jaar duren.....
Starfield uhh twee tot en met vier jaar.....
Een GTA game gebaseerd op Trump's Amerika zou veel te veel op de absurditeit van de Saint Row games lijken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zo lang Trump president is komt er geen nieuwe gta.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:25 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Een GTA game gebaseerd op Trump's Amerika zou veel te veel op de absurditeit van de Saint Row games lijken.
Red Dead Redemption is een veel betere franchise dan GTA.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vind het nog steeds belachelijk hoe lang GTA V inmiddels uitgemolken wordt, vooral op de manier waarop dat nu gebeurt bij PS5.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:46 schreef Drankster het volgende:
[..]
Red Dead Redemption is een veel betere franchise dan GTA.
Oneens.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:46 schreef Drankster het volgende:
[..]
Red Dead Redemption is een veel betere franchise dan GTA.
Maar, maar, nog veel meer mensen hebben een mobiele telefoonquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 09:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er waren wat dingetjes gelekt voor Xbox en PS inderdaad. Die game kan vast wel draaien op de next gen en opent weer toegang voor extra miljoenen spelers
Misschien zijn de mods om te kopen met mergepijpjes ipv mergpijpjesquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
NEE, het algemene playstation topic
Ik ook. Had liever GTA6 gezien of toch nog single player DLC. Maar GTA Online geeft de moneyzquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Corrupte bende. Net Libanon ditquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Misschien zijn de mods om te kopen met mergepijpjes ipv mergpijpjes
Ik haat rockstarquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:45 schreef DKUp het volgende:
Rockstar boeit het geen reet. Volgend jaar brengen ze gewoon weer hun melkkoe uit en voegen ze GTA Online content toe. Extra single player missies en content? De tyfus voor je.
We kunnen als laatste middel het Fok Games Headquarters opblazen en een coupe plegenquote:
Goed plan, we pakken pheno!quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
We kunnen als laatste middel het Fok Games Headquarters opblazen en een coupe plegen![]()
Mwoehahaha
Welke kansen? Voor Bugsnax, flagship van PS5?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 13:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Halo Infinite voor de Xbox uitgesteld. Die komt niet bij de launch en sowieso niet meer in 2020.
Dat schept wel kansen voor Sony.
Dat Sony een kutaanbod heeft bij launch boeit ineens een stuk minder.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke kansen? Voor Bugsnax, flagship van PS5?
Voor ons, consument, is het wel weer een treurige launch. Twee systemen, geen system sellers.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 13:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat Sony een kutaanbod heeft bij launch boeit ineens een stuk minder.
Ik ga daarom even wachten tot de kinderziektes eruit zijn en er wat fatsoenlijks op te spelen is.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor ons, consument, is het wel weer een treurige launch. Twee systemen, geen system sellers.
laadtijdgenotquote:Op woensdag 12 augustus 2020 13:56 schreef KennyPowers het volgende:
Spiderman DLC met minder leuke hoofdpersoon genot
Ik wacht ook gewoon op een goed gevulde library over 2 jaar of zo. Backlog genoeg.
Alhoewel, ligt er ook aan of je je digitale PS4 games gewoon kan spelen op PS5 (neem aan van wel), dan misschien eerder. Al heeft het niet echt nut.
Niet op de ps5 door de superduper ssdquote:
Ik zie WD nog wel uitgesteld worden.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 13:50 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, preorder staat nog steeds, dan maar Watch Dogs Legion. Meer zin in dan Hack&Slash Creed, weinig assassin meer aan.
Mja, zou zo maar kunnen. 2020 is uitsteljaar, dus ik verwacht gewoon weinig.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zie WD nog wel uitgesteld worden.
Precies. Dus daarom wil hij wel overstappen, anders kijkt ie naar laadschermen ipv zijn trophies halenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niet op de ps5 door de superduper ssd
Alsof roy trophys haaltquote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. Dus daarom wil hij wel overstappen, anders kijkt ie naar laadschermen ipv zijn trophies halen
Kenny heet geen Roy, toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 17:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Alsof roy trophys haalt
Tenzij telltale.
Gaan die wéér uitgesteld worden dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 18:26 schreef DKUp het volgende:
Als Cyberpunk 2077, AC Valhalla en WD Legion dit jaar niet uitkomen dan heeft next gen ook weinig nut....
Alles kan uitgesteld worden.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 18:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gaan die wéér uitgesteld worden dan?
Straks weer huilen als paupersites hier een nieuwsartikel van makenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:09 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Herewego.gif
Weer draaien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door KennyPowers op 13-08-2020 15:34:07 ]You're Fucking Out, I'm Fucking In
PS3 tijden herlevenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen 4K
Duurste console
Hoera. Time for SeX.
Er is altijd tijd voor sex. Alleen tegenwoordig ook al niet meer op PlayStation, er is censuur, behalve als het first-party games zijn...quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen 4K
Duurste console
Hoera. Time for SeX.
Ik denk dat ik ook ff wachtquote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:59 schreef Drankster het volgende:
Nog nooit een console gekocht met launch en dat ga ik nu ook niet doen.
Ik wacht sowieso op de PS5 versies van tlou2 en cyberpunk. Heb nog genoeg te spelen op PS4 en we krijgen nog de ME trilogy, Amalur en DQ8SDE en wil stiekem Persona 5 Royal nog halen.
Waar kon het zonder aanbetaling dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:17 schreef Pheno het volgende:
Ik hoop dat Sony me nog kan overtuigen met een prijs en de beschikbaarheid van launchgames die ik zie zitten, maar anders kan ik gewoon annuleren. Geen aanbetaling, geen probleem.
gewoon de plaatselijke winkel. Naar de kassa lopen en vragen of je op de PS5 console lijst kon. Die hadden ze nog niet, dus ter plekke gemaakt. Mensen in de Randstad die naar de MediaMarkt rennenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waar kon het zonder aanbetaling dan?
Ah ja die heb ik niet meer in de buurtquote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon de plaatselijke winkel. Naar de kassa lopen en vragen of je op de PS5 console lijst kon. Die hadden ze nog niet, dus ter plekke gemaakt. Mensen in de Randstad die naar de MediaMarkt rennen
Den Haag GENOTquote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:32 schreef Pheno het volgende:
een aanbetaling krijg je ook vast terug
Nee, dan heb je het over afbetalingenquote:
Heb je die al gespeeld op je PS5?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:11 schreef over_hedge het volgende:
Oke ufc is best wel kut eigenlijk
??????????quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je die al gespeeld op je PS5?
Ja precies????quote:
Altijd geweest, veeel te langzaamquote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:11 schreef over_hedge het volgende:
Oke ufc is best wel kut eigenlijk
Als ufc fan toch altijd best prima spellen. Alleen had gehoopt dat career mode wat meer diepgang had. En dat heeft het totaal niet. Kan net zo goed ufc 3 spelen. Goed ding dat ik ea acces eerst had gekocht om 10 uur te spelen. Nu maar 4 euro kwijt ipv 70quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Altijd geweest, veeel te langzaam
Natuurlijk anders mis je miljoenen potentiële kopers met oude consoles.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niemand wil het maar toch verschijnen elke generatie tientallen games cross gen.
NEWS AT ELEVEN
quote:Batman: Gotham Knights by WB Montreal. Soft reboot of the Arkham franchise. The menacing Talon and the Court of Owls manipulate several factions into taking out the Bat family. Play as Batman, with Robin, Nightwing and Batgirl unlockable for side quests and free roam. Launching November 2020 for XBO, XSX, PS4, PS5 and PC.
https://schedule.dcfandome.com/
Ik zag eerst alleen je tekst en dacht dat de prijs bekend wasquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:41 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
OMG wow gewoon![]()
![]()
![]()
Onbetaalbaar dit![]()
Volgens de zogenaamde insiders ¤600,- sinds een paar dagenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:54 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik zag eerst alleen je tekst en dacht dat de prijs bekend was
Heb je een TLDR voor ons?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:41 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
OMG wow gewoon![]()
![]()
![]()
Onbetaalbaar dit![]()
Sneeuwvlokje die mod was op Resetera lult uit zijn nek over performance ps5 (Kreeg daardoor een bak negativiteit over hem heen) en is nu mod af.quote:
Dusk Golem (Reset Era modquote:
Als we maar Far Cry 6 gameplay krijgenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:07 schreef Pheno het volgende:
Al die insiders tegenwoordig
Ik weet wel wanneer ubiforward #2 komt, maar ik houd me iig aan het embargo
#Duurtlang
Krijgen we dan weer Spider-Man als exclusive?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:13 schreef DKUp het volgende:
SOONY heeft de Batman Gotham Knights marketingrechten weer?
@:Pheno
Nee, gewoon een uitnodig krijgen voor een speelsessie. En op basis van embargo de ubiforward wetenquote:
Als exclusieve fighter in de combat en predator mapsquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Krijgen we dan weer Spider-Man als exclusive?
AC Valhalla karma, je moet het wel slikken AC of geen AC met nog meer actiequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, gewoon een uitnodig krijgen voor een speelsessie. En op basis van embargo de ubiforward weten
En dan de Morales versie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als exclusieve fighter in de combat en predator maps
Helder, thanks.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dusk Golem (Reset Era moden Resident Evil leaker) zei een paar dagen geleden dat de PS5 moeite heeft om Resident Evil Village en andere games te draaien in 4K en 60FPS. De Xbox Series X zou dit zonder moeite.
Nu schijnt dus dat hij het heeft geplaatst omdat er te veel negatieve geluiden kwamen over de Xbox Series X en er helemaal geen bewijs is wat hij heeft gezegd allemaal. Hij is geen Reset Era mod meer en het topic is gesloten over zijn opmerkingen over de PS5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |