abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194194185
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 17:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
Die 0,4% stijging hoeft dus niet veel te betekenen.
Procentpunt, de stijging is 60-70%. Wel even een verschil.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 17:52:50 #152
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_194194273
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 17:17 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Woohoo, de hoeveelste keer is het dat dit geroepen word inmiddels? :D
Ga jij straks iedereen weer beter maken?

Bedankt, alvast.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_194194295
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 17:44 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Het is op zichzelf een logische gevolgtrekking van een toenemend aantal besmettingen.
Het kan een gevolg zijn. Begin juni zaten we ook nog rond de 200 besmettingen en toen bleven de opnames ook dalen/stabiel. Het hoeft dus niks te betekenen.
pi_194194303
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 17:52 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ga jij straks iedereen weer beter maken?

Bedankt, alvast.
_O-
  dinsdag 21 juli 2020 @ 17:56:40 #155
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_194194325
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 17:55 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

_O-
Dan kan ik ook even vrij nemen ;)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_194194561
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 17:03 schreef OProg het volgende:

[..]

Ik snap echt niet waarom dit zo'n verrassing is allemaal. Je kan elke dat de cijfers al zien via bddataplan en ik zie ze hier ook elke dag voorbij komen. Het is slechts een kwestie van optellen om tot deze conclusie te komen. Komende dagen kan je ook al op dagbasis zien welke kant het op gaat.
Inderdaad, net zoiets als met die "1 miljoen tests ongebruikt!!!1!!1!!!" Terwijl je op 1 juni al kon bedenken dat we dat moment half juli zouden bereiken als je elke dag maar zo'n 7000 van de 30000 mogelijke tests afneemt.
pi_194194710
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 17:39 schreef eentwee het volgende:

[..]

Ja, het virus houdt zich niet aan de afspraak om in de zomer te gaan "slapen" en pas in het "najaar" weer "actiever te worden". :') :') :')
Ik heb het ook niet bedacht. Om je heen hoor je volop de gedachte dat het erger wordt als de R weer in de maand zit.
Men verwacht niet dat het nu alweer hard gaat.
pi_194194785
Maar goed, het was ook te verwachten met de versoepelingen.

Ik ben vooral benieuwd hoe veel het gaat stijgen de komende tijd. Het lijkt me dat je uiteindelijk wel een treshold raakt. En die ligt sowieso lager dan begin maart, maar wel hoger dan net na de semi lockdown. Dus hoe veel besmettingen zijn acceptabel? Dan hoeven die besmettingen thuis of op het werk niet zo veel uit te maken op het geheel, er zijn immers nog altijd gewoon maatregelen van kracht.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 18:40:36 #159
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194194802
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 18:39 schreef Discombobulate het volgende:

Ik ben vooral benieuwd hoe veel het gaat stijgen de komende tijd. Het lijkt me dat je uiteindelijk wel een treshold raakt. En die ligt sowieso lager dan begin maart, maar wel hoger dan net na de semi lockdown. Dus hoe veel besmettingen zijn acceptabel? Dan hoeven die besmettingen thuis of op het werk niet zo veel uit te maken op het geheel, er zijn immers nog altijd gewoon maatregelen van kracht.
Die signaal waarden vind je op het dashboard.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  dinsdag 21 juli 2020 @ 18:49:34 #160
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194194914
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 18:39 schreef Discombobulate het volgende:

Er zijn nog wel maatregelen, maar steeds meer mensen houden zich er niet aan en ik heb ook niet de indruk dat er erg actief gehandhaafd wordt.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 18:53:34 #161
432997 Ven1972
Man met humor
pi_194194970
Corona in Hillegom: 'We zitten dicht tegen een regionale lockdown aan'
EIDEN - 'In Hillegom is het aantal coronabesmettingen nu nog te beperkt voor een regionale lockdown, maar we zitten er dicht tegenaan', zegt de Leidse burgemeester Henri Lenferink als voorzitter van de veiligheidsregio Hollands Midden. 'Als het in Hillegom niet lukt om de zaak onder controle te houden dan zouden we in een deel van Hollands Midden en misschien Kennemerland tot maatregelen komen; hier worden we in een keer weer heel veel strenger.'
'Strenger worden kunnen we beter op een regionale schaal doen, dan in heel Nederland', vervolgt Lenferink. 'Dat is in het begin ook in Brabant geprobeerd. Maar daar was het al zo ver, dat het niet meer lukte. Maar als je er snel bij bent dan moet dat kunnen.'

Met dicht tegen een regionale lockdown aan bedoelt de Leidse burgemeester dat het aantal coronamaatregelen niet meer te controleren is. 'Als je niet meer de mensen kunt identificeren met wie degene die besmet zijn contact hebben gehad. Dat is nu nog niet het geval.'

'Gebied helemaal afsluiten zijn we niet gewend'
Bij een regionale lockdown komen er een heleboel maatregelen terug die in het begin van de coronaperiode ook geldig waren, verklaart Lenferink. 'Scholen kunnen dichtgaan, horeca kan dichtgaan. Maar ook dat het veel strenger wordt bij de supermarkten. Dat er een heleboel dingen niet meer mogen, die de laatste tijd wel mochten.'
Bron: OmroepWest.nl
Link: https://www.omroepwest.nl(...)gionale-lockdown-aan
Humor, serieus en vrolijk!
pi_194194976
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 18:49 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Er zijn nog wel maatregelen, maar steeds meer mensen houden zich er niet aan en ik heb ook niet de indruk dat er erg actief gehandhaafd wordt.
Dat maakt blijkbaar ook niet zo veel uit, want de meeste besmettingen zijn afkomstig uit de thuissituatie. En je kunt je daar er ook niet echt aan houden of handhaven. Voor de rest gaat het prima. Besmettingen op werk staan op nummer 2, daar zouden we nog wel wat aan kunnen proberen te doen.
pi_194195443
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 18:53 schreef Ven1972 het volgende:
EIDEN - 'In Hillegom is het aantal coronabesmettingen nu nog te beperkt voor een regionale lockdown, maar we zitten er dicht tegenaan', zegt de Leidse burgemeester Henri Lenferink als voorzitter van de veiligheidsregio Hollands Midden. 'Als het in Hillegom niet lukt om de zaak onder controle te houden dan zouden we in een deel van Hollands Midden en misschien Kennemerland tot maatregelen komen; hier worden we in een keer weer heel veel strenger.'
'Strenger worden kunnen we beter op een regionale schaal doen, dan in heel Nederland', vervolgt Lenferink. 'Dat is in het begin ook in Brabant geprobeerd. Maar daar was het al zo ver, dat het niet meer lukte. Maar als je er snel bij bent dan moet dat kunnen.'

Met dicht tegen een regionale lockdown aan bedoelt de Leidse burgemeester dat het aantal coronamaatregelen niet meer te controleren is. 'Als je niet meer de mensen kunt identificeren met wie degene die besmet zijn contact hebben gehad. Dat is nu nog niet het geval.'

Bij een regionale lockdown komen er een heleboel maatregelen terug die in het begin van de coronaperiode ook geldig waren, verklaart Lenferink. 'Scholen kunnen dichtgaan, horeca kan dichtgaan. Maar ook dat het veel strenger wordt bij de supermarkten. Dat er een heleboel dingen niet meer mogen, die de laatste tijd wel mochten.'
Doe dan maar per GGD regio of provincie :') zit hier net in andere regio/provincie op 3 kilometer
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:23:56 #164
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_194195444
quote:

Tja, daar kon je op wachten natuurlijk.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:26:45 #165
432997 Ven1972
Man met humor
pi_194195486
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:23 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Tja, daar kon je op wachten natuurlijk.
Ik weet echt niet of een regionale lockdown wel kan werken, maar in het begin van onze pandemie in Nederland, eerst was het een regionale lockdown in heel Brabant geweest. Dat heeft echt niet gewerkt zodat we het virus zo snel konden indammen. Ik denk dat een regionale lockdown averechts werkt, want dan gaan vele mensen er op uit in een andere regio!

Als het niet anders kan, waar nu ook 96 brandhaarden zijn in heel Nederland, zegt het ook echt dat het een regionale lockdown niet kan werken waar het ook in heel Nederland later toch weer in semi-lockdown moet gaan.
pi_194195499
Nou ik trap er deze keer mooi niet in. Corona is gewoon klaar
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:28:15 #167
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_194195514
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:26 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Ik weet echt niet of een regionale lockdown wel kan werken, maar in het begin van onze pandemie in Nederland, eerst was het een regionale lockdown in heel Brabant geweest. Dat heeft echt niet gewerkt zodat we het virus zo snel konden indammen. Ik denk dat een regionale lockdown averechts werkt, want dan gaan vele mensen er op uit in een andere regio!
Als je er morgen aan begint dan zou het misschien kunnen, omdat het zich vanuit Hillegom (voor zover bekend) niet echt heeft verspreid. Als je een week wacht kan het hele land weer plat.

Maar als je een regio lockdownt, dan moet je die ook afsluiten. Je wil juist voorkomen dat mensen erin en eruit gaan.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:30:10 #168
432997 Ven1972
Man met humor
pi_194195541
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:28 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Als je er morgen aan begint dan zou het misschien kunnen, omdat het zich vanuit Hillegom (voor zover bekend) niet echt heeft verspreid. Als je een week wacht kan het hele land weer plat.

Maar als je een regio lockdownt, dan moet je die ook afsluiten. Je wil juist voorkomen dat mensen erin en eruit gaan.
Ja dat is wel een risico, maar het politiek is nu weer laks met direct maatregelen te nemen dat het weer nodig is.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:32:22 #169
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194195565
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:30 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Ja dat is wel een risico, maar het politiek is nu weer laks met direct maatregelen te nemen dat het weer nodig is.
Ze zijn niet laks, ze maken andere keuzes dan jij zou maken
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:34:13 #170
432997 Ven1972
Man met humor
pi_194195591
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:32 schreef Molo het volgende:

[..]

Ze zijn niet laks, ze maken andere keuzes dan jij zou maken
Ja, maar ze willen even aanzien hoe het virus nog verspreidt... ze zien nu nog geen noodzaak om maatregelen nog terugdraaien.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:35:39 #171
14505 OProg
A Life in Music
pi_194195613
Ik las ook dat er bij een routinetest een speler van ADO positief is bevonden die geen symptomen had. Als dat zo blijft hoop ik eigenlijk dat zo iemand mee zou willen werken aan het bekijken wat het gevolg bij hem dan voor de antistoffen is.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_194195689
quote:

Gaan ze er dan eigenlijk ook voor zorgen dat die mensen niet in een dorp of stad verderop op het terras gaan zitten :?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:41:57 #173
432997 Ven1972
Man met humor
pi_194195709
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Gaan ze er dan eigenlijk ook voor zorgen dat die mensen niet in een dorp of stad verderop op het terras gaan zitten :?
Dat lijkt mij heel lastig te controleren voor de politie of BOA's in andere dorp of een stad verder op, helaas dat kan niet...
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:43:11 #174
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_194195728
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:41 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Dat lijkt mij heel lastig te controleren voor de politie of BOA's in andere dorp of een stad verder op, helaas dat kan niet...
Wel als er een echte lockdown is in Hillegom zelf natuurlijk. Want dan mag je daar gewoon de straat niet op behalve om even boodschappen te doen. Kun je ook niet naar een dorp verderop.
pi_194195735
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:28 schreef hooibaal het volgende:

[..]

En juist daarom zie ik het niet gebeuren. Dat is zo on-nederlands.
zie email 27 oktober
pi_194195745
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:41 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Hmzzz dat wordt dan een wassen neus natuurlijk... Gerda en Henk laten zich niet tegenhouden :')
pi_194195750
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:43 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Wel als er een echte lockdown is in Hillegom zelf natuurlijk. Want dan mag je daar gewoon de straat niet op behalve om even boodschappen te doen. Kun je ook niet naar een dorp verderop.
Dat gaat niet gebeuren.
zie email 27 oktober
  Moderator dinsdag 21 juli 2020 @ 19:44:13 #178
5428 crew  miss_sly
pi_194195752
Ik kwam toevallig deze tegen. Bericht is kennelijk inmiddels verwijderd, maar de bewuste kroeg heeft, zo lijkt het, tamelijk bewust het risico genomen: https://www.thebestsocial(...)gom-corona-facebook/
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:45:15 #179
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_194195770
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:44 schreef miss_sly het volgende:
Ik kwam toevallig deze tegen. Bericht is kennelijk inmiddels verwijderd, maar de bewuste kroeg heeft, zo lijkt het, tamelijk bewust het risico genomen: https://www.thebestsocial(...)gom-corona-facebook/
De horecabranche heeft dan ook bij herhaling aangegeven schijt te hebben aan de anderhalvemetersamenleving.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:45:51 #180
432997 Ven1972
Man met humor
pi_194195782
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:43 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Is dat wel te controleren denk je?
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:46:32 #181
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_194195799
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:45 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Is dat wel te controleren denk je?
Met de handhaving zoals we die in Nederland kennen? Weinig kans. Maar als je zou willen dan kan het natuurlijk prima.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:47:34 #182
432997 Ven1972
Man met humor
pi_194195815
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:46 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Met de handhaving zoals we die in Nederland kennen? Weinig kans. Maar als je zou willen dan kan het natuurlijk prima.
Denk het ook ja, het loopt langzamerhand weer uit de hand... zo lijkt het. Het lijkt er op dat het virus weer aan kracht wint om meer mensen te besmetten.
pi_194195818
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:44 schreef miss_sly het volgende:
En ik lees net een jankverhaal in het AD dat ze echt niet weten hoe dit heeft kunnen gebeuren _O-
  Moderator dinsdag 21 juli 2020 @ 19:50:48 #184
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_194195858
Ik ben gematigd positief, komt wel goed jongens
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:55:13 #185
14505 OProg
A Life in Music
pi_194195919
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:50 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben gematigd positief
Dan moet je nog steeds twee weken in quarantaine.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Moderator dinsdag 21 juli 2020 @ 20:00:35 #186
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_194195996
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:55 schreef OProg het volgende:

[..]

Beste post in dit topic, hulde
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_194196020
quote:

[..]

:D
Go hard or go home
pi_194196165
quote:
Rare journal om onderzoek naar Covid-19 in te publiceren trouwens.
Kanttekening is ook hier wel weer dat het geen gerandomiseerde dubbelblinde trial betreft, dus enige nuance van de resultaten is wel op zijn plek.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_194196204
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:45 schreef hooibaal het volgende:

[..]

De horecabranche heeft dan ook bij herhaling aangegeven schijt te hebben aan de anderhalvemetersamenleving.
De schuld hoef je daar niet neer te leggen. De mensen schijnbaar ook want die doen er graag (niet) aan mee. Daar mag je mezelf ook bij rekenen overigens.
  Moderator dinsdag 21 juli 2020 @ 20:17:27 #191
249559 crew  Lavenderr
pi_194196208
quote:

[..]

_O_
  Moderator dinsdag 21 juli 2020 @ 20:18:41 #192
249559 crew  Lavenderr
pi_194196229
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 20:17 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

De schuld hoef je daar niet neer te leggen. De mensen schijnbaar ook want die doen er graag (niet) aan mee. Daar mag je mezelf ook bij rekenen overigens.
Inderdaad. De mensen zoeken zelf de horeca op.
pi_194196272
Als je ziet hoe het gros rondbanjert en doet alsof er niks aan de hand is en hoe drommen dagjesmensen en toeristen bovenop elkaar vakantie vieren, als je al weer snotterende, hoestende en niezende mensen ziet en hoort, als je ziet hoe mensen lak hebben aan die mondkapjes, als je ziet hoe dicht mensen op elkaar zitten in restaurants en cafés, als je ziet dat er horden jongeren zowat in elkaars reet op strandjes en perkjes zitten schreeuwend en gillend, als niemand meer zijn karretje schoonmaakt en als familieuitje door de supermarkt loopt en lustig spreekspeeksel rondspettert, als op de roltrap van het station niemand zelfs 1 trede afstand neemt, als mensen in een rij op ca. 50 cm afstand staan, als inmiddels vliegtuigen landen met besmette mensen, als we een beetje snotteren eigenlijk geen reden vinden om thuis te blijven en/of je te laten testen.....
Hoezo zijn we verbaasd als het aantal besmettingen ineens weer omhoog schiet??

Mensen zijn gewoon oer en oerstom. Je ziet het virus niet, je voelt ook niks op het moment dat je het binnenkrijgt. Dus vergeten we het en geloven het bijna niet dat het er is.
Een beetje afstand houden en voorzichtig zijn, is zooooooooooo vreselijk moeilijk en afschuwelijk dat we nog liever samen naar de verdommenis gaan dan dit even een tijdje volhouden.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 20:25:01 #194
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_194196322
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 20:21 schreef Injetta het volgende:
Als je ziet hoe het gros rondbanjert en doet alsof er niks aan de hand is en hoe drommen dagjesmensen en toeristen bovenop elkaar vakantie vieren, als je al weer snotterende, hoestende en niezende mensen ziet en hoort, als je ziet hoe mensen lak hebben aan die mondkapjes, als je ziet hoe dicht mensen op elkaar zitten in restaurants en cafés, als je ziet dat er horden jongeren zowat in elkaars reet op strandjes en perkjes zitten schreeuwend en gillend, als niemand meer zijn karretje schoonmaakt en als familieuitje door de supermarkt loopt en lustig spreekspeeksel rondspettert, als op de roltrap van het station niemand zelfs 1 trede afstand neemt, als mensen in een rij op ca. 50 cm afstand staan, als inmiddels vliegtuigen landen met besmette mensen, als we een beetje snotteren eigenlijk geen reden vinden om thuis te blijven en/of je te laten testen.....

Mensen zijn gewoon oer en oerstom. Je ziet het virus niet, je voelt ook niks op het moment dat je het binnenkrijgt. Dus vergeten we het en geloven het bijna niet dat het er is.
Een beetje afstand houden en voorzichtig zijn, is zooooooooooo vreselijk moeilijk en afschuwelijk dat we nog liever samen naar de verdommenis gaan dan dit even een tijdje volhouden.
:')
Zuiger van het FOK!-OMT
  dinsdag 21 juli 2020 @ 20:26:54 #195
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194196357
quote:

Doe niet zo zuur en schijnheilig man. Het is vrij menselijk dat het in deze situatie allemaal wat afzwakt.

Het is nu vooral een kwestie van pas op de plaats maken en de scherpte er weer even in te krijgen.
pi_194196385
Ging al mis in de trein vanmorgen. Haar dag is er zo te zien niet beter op geworden. Meid meid!
Go hard or go home
  dinsdag 21 juli 2020 @ 20:30:01 #197
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194196414
quote:

Haha viesmad
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_194196444
quote:

[..]

:D

quote:
9s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 20:28 schreef Noek het volgende:
Ging al mis in de trein vanmorgen. Haar dag is er zo te zien niet beter op geworden. Meid meid!
_O-
pi_194196540
En alle dombo's die nu of zeer recent nog riepen van tis onzin, tis maar een griepje, in de winter misschien pas weer etc. die staan straks weer hardst te roepen dat de overheid schuld is.

Het ergste van corona is niet de ziekte zelf maar dat 't des te meer weer liet zien hoe ziekelijk dom onze maatschappij als massa is.

Omdat je je het langst volhoud met je aan de maatregelen houden wordt je haast voor gek verklaart, ondertussen mag je toezien hoe die lui er debet aan zijn dat straks iedereen weer bang is.. Tot het moment dat het weer verbetert, dan was 't allemaal weer overdreven onzin..

Hopeloos.
pi_194196560
En we zullen de eerste samenleving zijn in de geschiedenis als we ons ineens wél allemaal perfect aan de regels houden. Deze pandemie gaat volledig volgens de boekjes, precies dezelfde sociale gedragingen zoals we ook zagen bij andere epidemieën en pandemieën. Altijd maar dat geklaag op mensen wordt ik ook moe van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')