Happy Meal genot.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond om zomervakantie voor mn nichtje/neefje te vieren neem ik ze mee naar de Mc
Hoewel ze hun eten opeten gaat het voornamelijk om het speeltje wat erbij zit. En de McFlurry als toetje.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Happy Meal genot.
Eigenlijk bizar dat je kinderen het blijste maakt met het grootste paupervoedsel ter wereld.
Ontopic: Broodje kipfilet met pesto en vanavond taco's maken
He dit vind ik echt niks voor jullie, die keten. Ene Bregje is ok, andere is vreselijk qua eten. Ben benieuwd naar jullie ervaring!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:18 schreef golfer het volgende:
Vanavond naar een nieuwe strandtent bij Bloemendaal aan Zee:
https://www.proeflokaalbregje.nl/uit-eten-in-bloemendaal-aan-zee
Ben benieuwd naar de review.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
He dit vind ik echt niks voor jullie, die keten. Ene Bregje is ok, andere is vreselijk qua eten. Ben benieuwd naar jullie ervaring!
Viel mee. Morgen kort verslagje.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:10 schreef FutureFairytale het volgende:
He dit vind ik echt niks voor jullie, die keten. Ene Bregje is ok, andere is vreselijk qua eten. Ben benieuwd naar jullie ervaring!
Net als bij de zusjesquote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Was een keer een groepsuitje. Iemand had het "lumineuze" idee om daarnaar toe te gaan. Tapas. Alleen maar kleine hapjes. Drie keer raden. Je hebt er altijd een paar parasitaire hongervraten tussen. Je neemt een teug uit je glas en je kijkt plotseling tegen lege bordjes aan (behalve het groenvoer, want plotseling zijn gezondheidsfreaks in die tent plotseling carnivoren geworden) en tegen volgevreten smoelen van enkele dikke collega's aan. Zo gaat dat altijd bij gezamenlijke borden.quote:
Bij t Zusje krijg je toch iedereen eigen bordjes?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:01 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Was een keer een groepsuitje. Iemand had het "lumineuze" idee om daarnaar toe te gaan. Tapas. Alleen maar kleine hapjes. Drie keer raden. Je hebt er altijd een paar parasitaire hongervraten tussen. Je neemt een teug uit je glas en je kijkt plotseling tegen lege bordjes aan (behalve het groenvoer, want plotseling zijn gezondheidsfreaks in die tent plotseling carnivoren geworden) en tegen volgevreten smoelen van enkele dikke collega's aan. Zo gaat dat altijd bij gezamenlijke borden.
Bij ons niet. Maar dat is drie jaar geleden of zo. Gezamenlijke tapas. Ik heb mijn maag gevuld met olijven. De ballen waren in twee seconden weg.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bij t Zusje krijg je toch iedereen eigen bordjes?
Ik kom er al sinds de opening, nog nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:04 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Bij ons niet. Maar dat is drie jaar geleden of zo. Gezamenlijke tapas. Ik heb mijn maag gevuld met olijven. De ballen waren in twee seconden weg.
Ligt misschien aan de opdracht die is gegeven, was van tevoren geprganiseerd.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik kom er al sinds de opening, nog nooit meegemaakt.
Maar rare collegas...
quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:01 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Was een keer een groepsuitje. Iemand had het "lumineuze" idee om daarnaar toe te gaan. Tapas. Alleen maar kleine hapjes. Drie keer raden. Je hebt er altijd een paar parasitaire hongervraten tussen. Je neemt een teug uit je glas en je kijkt plotseling tegen lege bordjes aan (behalve het groenvoer, want plotseling zijn gezondheidsfreaks in die tent plotseling carnivoren geworden) en tegen volgevreten smoelen van enkele dikke collega's aan. Zo gaat dat altijd bij gezamenlijke borden.
quote:
Heb nog wat Tova dessertsaus aardbei staan wat ik er een beetje door doequote:Op woensdag 22 juli 2020 03:23 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Nog iets erdoor? Goeie wel, ga ik over paar uurtjes mee ontbijten
Ik heb net skyr met frambozen op
Ik gebruik dat echt alleen voor de griesmeel, oldskool spul dat, altijd in huisquote:Op woensdag 22 juli 2020 03:27 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Heb nog wat Tova dessertsaus aardbei staan wat ik er een beetje door doe
Was echt lang geleden. Vorige week weer eens een pak griesmeel en custard gehaald, de halve pakken die ik nog had staan waren een jaar over de datum.quote:Op woensdag 22 juli 2020 03:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik gebruik dat echt alleen voor de griesmeel, oldskool spul dat, altijd in huis
Ik altijd de chocolade variant over ijs. Wel de saus eerst even warmmaken natuurlijkquote:Op woensdag 22 juli 2020 03:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik gebruik dat echt alleen voor de griesmeel, oldskool spul dat, altijd in huis
Deden ze wel toen ik er kwam, ja. Vind ik altijd zo raar. Tapas is toch delen, eigen bordjes vind ik juist zo stom.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bij t Zusje krijg je toch iedereen eigen bordjes?
CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #29quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:10 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:09 schreef Scheepskok het volgende:
Maar toen ik een keer jarig was (is een keer per jaar)
Dit klinkt heel lekker. Ik heb je salade opgeslagen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net kipje in de marinade gezet. Citroensap, citroenrasp, olijfolie, zout, knoflook, tijm en oregano.
Straks in het oventje met een uitje, restje knoflook en een uitje.
Daarbij dezelfde watermeloensalade als gisteren. Nu al trek in.
Proficiat aan de kapitein. Ziet er grappig uit!quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:33 schreef Scheepskok het volgende:
De kapitein van het schip is jarig, dus een cadeautje.
Modderschuit
[ afbeelding ]
Kont brood nog van Too good to go en het bakkerspapier daarvan ook.
Balletjes in pindasaus met stukjes jeanettepeper.
Patat van Too good to go.
Vlaggetje zelf gemaakt.
[ afbeelding ]
Haha leuk gedaanquote:Op woensdag 22 juli 2020 18:33 schreef Scheepskok het volgende:
Modderschuit
[ afbeelding ]
Vlaggetje zelf gemaakt.
[ afbeelding ]
grappig, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:33 schreef Scheepskok het volgende:
Modderschuit
[ afbeelding ]
Vlaggetje zelf gemaakt.
[ afbeelding ]
Dank je. Hij is lekker zomers.quote:Op woensdag 22 juli 2020 16:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit klinkt heel lekker. Ik heb je salade opgeslagen.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:09 schreef Woelwater het volgende:
Paar tosties, uiteraard met Curry![]()
[ afbeelding ]
Oeehh die zien er lekker uit!quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:09 schreef Woelwater het volgende:
Paar tosties, uiteraard met Curry![]()
[ afbeelding ]
Lekker!!quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:29 schreef golfer het volgende:
Enchilada's, Quesadilla's en Burrito's voor vanavond besteld bij de Mexicaan.
Lekker tochquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb wat ergs gedaan; kastanjechampignons door m'n carbonara gegooid
Ja dat wel maar mag eigenlijk geen carbonara heten danquote:
Nou ben je af natuurlijk!!quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja dat wel maar mag eigenlijk geen carbonara heten dan
Wilde iets gezonds erin en vind champignons erg lekker.
Nu een mini cornetto
Dan at hij nooit meer Chinees van gisterenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 06:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waarom woon jij niet bij mij in de buurt?
Hier yoghurt en thee.
Uniek is een meisjequote:Op vrijdag 24 juli 2020 06:39 schreef maily het volgende:
[..]
Dan at hij nooit meer Chinees van gisteren![]()
Oepsquote:Op vrijdag 24 juli 2020 06:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Uniek is een meisje
Verder heb je denk ik wel gelijk
Wat is een eiwitpannekoek?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:34 schreef LordLynx het volgende:
Dubbele espresso en een eiwitpannekoek met een banaan en kaneelsuiker erop.
Ik eentje van Meat This.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:04 schreef borisz het volgende:
Ik laat vanavond een hamburger van Kranenborg komen
Lekker!! Met die dunne parmezaan frietjes?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:04 schreef borisz het volgende:
Ik laat vanavond een hamburger van Kranenborg komen
Nou... meisjequote:Op vrijdag 24 juli 2020 06:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Uniek is een meisje
Verder heb je denk ik wel gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |