Kon dat maar. Maar ik heb geen rijbewijs omdat ik geen diepte kan zien. Ik ben afhankelijk van het OV.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 08:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of je gaat met eigen vervoer.
Probleem opgelost
Dat soort tokkie-reacties gewoon lekker negeren johquote:Op dinsdag 21 juli 2020 08:24 schreef Injetta het volgende:
[..]
Kon dat maar. Maar ik heb geen rijbewijs omdat ik geen diepte kan zien. Ik ben afhankelijk van het OV.
Ben het met je eens met wat die bankjes op perron betreft, maar in de trein zelf mag je tegenwoordig overal zitten, al zijn er oprecht mensen die het eng vinden om alleen ergens in de trein te zitten, die zitten liever meer in de buurt van iemand.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 08:10 schreef Injetta het volgende:
Ook hebben mensen steevast de gewoonte om vooral dicht bij elkaar te zitten. Bijv. Coupe is leeg. Ik zit op de achterste bank. Er komt iemand bij en die gaat direct op de bank voor me zitten. Rest van de coupe leeg.
5 zitbanken op het perron. Ik zit op 1 ervan. Vrouw met kind gaat op de bank naast me zitten. De rest is leeg. Ik snap gewoon niks van die mensen.
Hoeveel moeite is dat nou?
Zal mij een worst wezen of je zelf denkt niets te hebben en ook nergens bang voor bent. Maar je leeft toch niet alleen op de wereld?
We zitten op normaal niveau als je de grafieken van CBS bekijkt:quote:Op dinsdag 21 juli 2020 08:32 schreef nixxx het volgende:
Is er ook nog een updated van het oversterfte plaatje in de OP? Zitten we nu op ondersterfte?
Wijs de toerist erop dan? Vaak is simpel wijzen op je mondkapje al voldoende.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 08:38 schreef Injetta het volgende:
Net loopt er een verdwaasd oud mens met kapje op d’r kin door de trein te banjeren. Echt. Zo’n pandemie wordt gewoon in stand gehouden omdat we een stel achterlijke apen zijn die maar wat samenklonteren en te stom zijn om iets te snappen.
Wat is er nou zo vreselijk moeilijk aan wat afstand houden en een kapje voor je mond? Over een tijdje is er een vaccin of geneesmiddel en dan is het over. Maar nu even niet. Alsof je liever dood gaat dan bovenop een ander geplakt zitten en een kapje op.
Ja, want dat is zo’n ondraaglijk lijden.. erger dan weken op een IC liggen en rochelend doodgaan of als een wrak eraf komen.
En als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor een ander.
Die vrouw met kapje op kin is een Engelse toerist. Dus ja, waarom zou je je houden aan wat regeltjes in je vakantieland.
Echt waar? Midden op de dag zit je liever vlak bovenop iemand met meer kans op besmetting omdat je voor wat bang bent?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 08:37 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ben het met je eens met wat die bankjes op perron betreft, maar in de trein zelf mag je tegenwoordig overal zitten, al zijn er oprecht mensen die het eng vinden om alleen ergens in de trein te zitten, die zitten liever meer in de buurt van iemand.
Doe ik. Alleen wil ik niet te dicht bij haar in de buurt komen. Ze zit ook nog te hoesten.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 08:40 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Wijs de toerist erop dan? Vaak is simpel wijzen op je mondkapje al voldoende.
Dan sta je op en loopt naar een andere plek, zo makkelijk kun je het ook voor jezelf maken.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 08:46 schreef Injetta het volgende:
Ahh, dat mens zit ook nog te hoesten. Wat een egoïstische trut zeg.
Boetes omhoog? Er worden amper boetes uitgeschrevenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 07:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Boetes omhoog dan, lijkt me toch de voornaamste reden voor veel mensen om een mondkapje op te hebben.
Op station Delft stond de politie zelf met mondkapje naar beneden gezellig met passagiers te beppen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 08:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Boetes omhoog? Er worden amper boetes uitgeschreven![]()
Burgerarrest doen dan. Paar kanjerklappen geven.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 08:50 schreef Injetta het volgende:
Nou, heb haar gezegd dat ze haar kapje normaal moet opdoen.
Keek of ze achterlijk was. Doet kapje niet op.
Nou, ben bij eindstation. Snel die trein uit.
Op het station is dan ook geen mondkapjes plichtquote:Op dinsdag 21 juli 2020 09:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op station Delft stond de politie zelf met mondkapje naar beneden met passagiers te beppen.
Hm nou vooruit, maar je geeft dan ook niet het goede voorbeeld.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 09:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Op het station is dan ook geen mondkapjes plicht
Op het perron hoef je geen mondkapje op. Wel die anderhalve meter in acht nemen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 09:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op station Delft stond de politie zelf met mondkapje naar beneden gezellig met passagiers te beppen. Die hadden zichzelf moeten beboeten
Je had toch ook ergens anders kunnen gaan zitten als er nog zoveel ruimte was?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 08:50 schreef Injetta het volgende:
Nou, heb haar gezegd dat ze haar kapje normaal moet opdoen.
Keek of ze achterlijk was. Doet kapje niet op.
Nou, ben bij eindstation. Snel die trein uit.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 09:16 schreef _serial_ het volgende:
Viroloog Ab Osterhaus vindt Tilburgse kermis in coronatijd onverantwoord
Ab Oosterhaus vindt natuurlijk alles onverantwoord.
(we hebben nog steeds geen besmettingen van buitenruimte gevonden de afgelopen maanden)
Lijkt het erop dat hij naar de 0 wil, kan iemand hem vertellen dat je dan geen honderdduizenden toeristen per maand moet importeren?quote:"Als we goed ons best doen, kunnen we het virus ons land uit jagen. Dat gaat echter niet lukken wanneer we massaal bijeen gaan komen."
Lol. Wat een gejok weer.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 09:16 schreef _serial_ het volgende:
Viroloog Ab Osterhaus vindt Tilburgse kermis in coronatijd onverantwoord
we hebben nog steeds geen besmettingen van buitenruimte gevonden de afgelopen maanden
Zeker dat het er geen honderdmiljoenmiljard zijn?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 09:19 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
Lijkt het erop dat hij naar de 0 wil, kan iemand hem vertellen dat je dan geen honderdduizenden toeristen per maand moet importeren?
Het stikt hier weer van de Belgen, Duitsers, Fransen en Spanjaarden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |