abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194184287
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 21:09 schreef Kyran het volgende:
Grootste probleem m.b.t. vakanties zijn de vliegvelden en vliegtuigen denk ik. Als je je gewoon aan de regels houdt maakt het niet uit of je dit in Lutjebroek, Berlijn of Madrid doet. Aan de regels houden, gewoon je hersenen gebruiken en niet naar brandhaarden gaan en je loopt niet meer gevaar dan in Nederland.
Exact. Maar er zijn nog serieus mensen die denken dat Spanje of Italië nog steeds een coronahel is. Terwijl het daar net zo rustig zo niet rustiger dan hier is qua besmettingen. Wij zijn relatief gezien zowaar het hardst getroffen.
Qua vakantie kun je beter met je tentje naar Frankrijk dan hutje mutje in Zeeland. Het virus is toch al overal dus van 'het virus wordt overal mee naar toe genomen' is totáál geen sprake. Maar het klinkt wel heel interessant natuurlijk :Y
I'll give you something to do
  maandag 20 juli 2020 @ 22:35:14 #277
432997 Ven1972
Man met humor
pi_194184303
Alle BOA's in Schiedam zijn besmet met het coronavirus.
Bron: Teletekst/Twitter
Link: https://twitter.com/Teletekst/status/1285293401169178624/photo/1
Humor, serieus en vrolijk!
pi_194184321
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 22:35 schreef Ven1972 het volgende:
Nee er zijn er 2 besmet.
pi_194184351
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 22:35 schreef Ven1972 het volgende:
Dat staat er niet.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 20 juli 2020 @ 22:38:08 #280
432997 Ven1972
Man met humor
pi_194184354
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 22:36 schreef Remco het volgende:

[..]

Nee er zijn er 2 besmet.
Je hebt gelijk, maar hun collega's gaan ook in quarantaine.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_194184402
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 22:18 schreef alpeko het volgende:

[..]

Wat een raar beeld heb jij dan van vakantiegangers. Er gaan ook volwassen mensen op vakantie. Waarom zou ik me op vakantie anders gedragen dan thuis? Ben geen 16 meer.
Alle reizigers op een hoop gooien is makkelijker.
pi_194185066
ik ben bang als ik straks op vakantie ga in september alles weer in lockdown zit. :') :')
pi_194185082
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 22:36 schreef Remco het volgende:

[..]

Nee er zijn er 2 besmet.
Er zijn inmiddels 9 mensen besmet. https://www.rijnmond.nl/n(...)a-coronabesmettingen
pi_194185212
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 22:18 schreef alpeko het volgende:

[..]

Wat een raar beeld heb jij dan van vakantiegangers. Er gaan ook volwassen mensen op vakantie. Waarom zou ik me op vakantie anders gedragen dan thuis? Ben geen 16 meer.
Hij zegt toch nergens dat je je misdraagt? Ook Henk en Ingrid die met de caravan 3 weken naar de Ardèche gaan zullen regelmatig een restaurant op zoeken of een paar wijntjes drinken met de andere pensioenada op zo'n camping.

Je gaat over het algemeen niet duizend kilometer rijden en een smak centen uit te geven om vervolgens op vakantie je thuisroutine zoveel mogelijk te handhaven. Is ook heel menselijk. Maar waar veel vreemden samenklonteren in een gemoedelijke setting ligt een virus altijd op de loer.
blablablabla
  maandag 20 juli 2020 @ 23:42:48 #285
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194185368
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 23:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij zegt toch nergens dat je je misdraagt? Ook Henk en Ingrid die met de caravan 3 weken naar de Ardèche gaan zullen regelmatig een restaurant op zoeken of een paar wijntjes drinken met de andere pensioenada op zo'n camping.

Je gaat over het algemeen niet duizend kilometer rijden en een smak centen uit te geven om vervolgens op vakantie je thuisroutine zoveel mogelijk te handhaven. Is ook heel menselijk. Maar waar veel vreemden samenklonteren in een gemoedelijke setting ligt een virus altijd op de loer.
Ik was wel redelijk positief maar als ik berichten lees en foto's zie van hoe het er nu weer aan toe gaat overal met vakantiegangers in allerlei Europese landen, begin ik toch te vrezen voor een nieuwe clusterfuck. Kun je met anderhalve meters en mondkapjes strooien wat je wilt, maar is niet tegenop te boksen als iedereen maar wat doet.
pi_194185446
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 23:42 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ik was wel redelijk positief maar als ik berichten lees en foto's zie van hoe het er nu weer aan toe gaat overal met vakantiegangers in allerlei Europese landen, begin ik toch te vrezen voor een nieuwe clusterfuck. Kun je met anderhalve meters en mondkapjes strooien wat je wilt, maar is niet tegenop te boksen als iedereen maar wat doet.
Het gedrag en onvoldoende afstand kun je nog wat van vinden maar mensen gaan ook gewoon met Coronaklachten op pad.

http://www.telegraaf.nl/n(...)ia-eindhoven-airport

Verbazingwekkend eigenlijk hoe weinig lering er kennelijk is getrokken uit de initiële uitbraak en dan met name de sleutelrol die globalisering daarin speelde. Wat denken ze dat als je Servië nou op de zwarte lijst zet je automatisch iedereen uit Montenegro weer gewoon veilig binnen kunt laten? :')
blablablabla
  dinsdag 21 juli 2020 @ 00:02:53 #287
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194185547
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 23:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Het gedrag en onvoldoende afstand kun je nog wat van vinden maar mensen gaan ook gewoon met Coronaklachten op pad.

http://www.telegraaf.nl/n(...)ia-eindhoven-airport

Verbazingwekkend eigenlijk hoe weinig lering er kennelijk is getrokken uit de initiële uitbraak en dan met name de sleutelrol die globalisering daarin speelde. Wat denken ze dat als je Servië nou op de zwarte lijst zet je automatisch iedereen uit Montenegro weer gewoon veilig binnen kunt laten? :')
Ik heb er nog wel enige hoop op dat het gaat om heel veel milde besmettingen, en dat het in dat opzicht minder uit de klauw gaat lopen dan in februari/maart. Ziekenhuiscijfers zullen daar de komende weken wel duidelijkheid in gaan geven.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 01:16:13 #288
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_194186056
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 22:09 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Café is vrijwillig door de eigenaar gesloten, niets meer, niets minder.
Maar die zal wel even pas op de plaats houden verwacht ik.
Redelijk logisch, heb/had begrepen dat de eigenaar zelf ook besmet is en dan blijf je thuis...
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  dinsdag 21 juli 2020 @ 01:25:46 #289
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194186113
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 23:42 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ligt natuurlijk helemaal welke regio je bezoekt op vakantie en hoe je je daar gedraagt.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  dinsdag 21 juli 2020 @ 01:31:30 #290
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_194186143
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2020 16:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eerste resultaten van het aangeschafte vaccin zijn veelbelovend.

Bron: Nos
Tja en dan straks een debâcle zoals we eerder hebben gehad met niet zo bruikbare griep-vaccins.
Verder logisch om aan de PR-boom te schudden dat het veelbelovend is want als dat het niet zou zijn, stop je immers.

De "resultaten"dat 31 van de 35 (gezonde personen, die "ziek" werden !!) op de totaalgroep van 530 en iets van/aan antilichamen heeft ontwikkeld na de eerste vaccinatie, doet mij niet juichen.
Het hebben van antilichamen is bij mijn weten ook geen garantie dat je niet ziek wordt en alsnog het loodje legt door bijkomende fragiliteit. En dan maar "hopen" dat het virus niet (snelller) muteert.

Kortom, tempering van verwachtingen is boodschap hier.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  dinsdag 21 juli 2020 @ 04:59:26 #291
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_194186695
Corona heeft Venus bereikt! :o
quote:
Likely active volcanoes found on Venus, defying theory of dormant planet

Researchers identify 37 ring-like structures known as coronae that are believed to be living volcanoes
https://www.theguardian.c(...)ry-of-dormant-planet
are we infinite or am I alone
pi_194186846
AD kopt weer lekker vanmorgen

- gedrag van mensen baart ggd zorgen en met name :

- mensen gaan na hun Corona test, shoppen, lekker op bezoek bij vrienden of werken
- bedrijven laten hun medewerkers op kantoor weer op kantoor werken
- mensen halen feestjes in

Nu zie ik niet perse een probleem als mensen even een feestje doen, zolang je geen klachten hebt, maar het is natuurlijk wel zorgwekkend als je al een Coronatest gaat doen en vervolgens dezelfde dag nog even lekker gaat shoppen, even naar de kroeg, verjaardagje doet, en daarna de volgende dag gezellig gaat werken.

Dan mag je van mij echt aan de hoogste boom opgehangen worden, en dat is wat de ggd al regelmatig hoort, anders zouden ze daar geen melding van maken.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_194187116
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 23:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Dan zijn wij blijkbaar raar. Wij gaan niet op vakantie om samen te komen. Wijntje en restaurant doen we thuis even goed. Enige routine-doorbrekende is de andere locatie en ander slaapritme. Onze staycation was dit jaar weinig anders als vakantie vorig jaar sept op Sicilië. Alsof er alleen toeristische hotspots zijn waar je naartoe kunt.
pi_194187200
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 06:56 schreef alpeko het volgende:

[..]

Dan zijn wij blijkbaar raar. Wij gaan niet op vakantie om samen te komen. Wijntje en restaurant doen we thuis even goed. Enige routine-doorbrekende is de andere locatie en ander slaapritme. Onze staycation was dit jaar weinig anders als vakantie vorig jaar sept op Sicilië. Alsof er alleen toeristische hotspots zijn waar je naartoe kunt.
Staycation

Wat een woord
pi_194187259
quote:
2s.gif Op maandag 20 juli 2020 23:16 schreef Evertjan het volgende:
ik ben bang als ik straks op vakantie ga in september alles weer in lockdown zit. :') :')
Die vrees is niet irreëel.
pi_194187391
Ik zie elke dag steeds meer mensen die geen kapje op hebben in de metro (amsterdam) of onder hun kin hangen. Waarom zijn mensen zo stronteigenwijs?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 21 juli 2020 @ 07:56:49 #297
284411 crew  heywoodu
pi_194187401
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 07:55 schreef Injetta het volgende:
Ik zie elke dag steeds meer mensen die geen kapje op hebben in de metro (amsterdam) of onder hun kin hangen. Waarom zijn mensen zo stronteigenwijs?
Boetes omhoog dan, lijkt me toch de voornaamste reden voor veel mensen om een mondkapje op te hebben.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 07:59:45 #298
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194187422
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 07:56 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Boetes omhoog dan, lijkt me toch de voornaamste reden voor veel mensen om een mondkapje op te hebben.
Ik zat een tijdje terug nog in de metro, mij viel hetzelfde op maar de RET-controleurs zeiden er ook niks over. Dan maakt het verhogen van boetes ook niet zoveel uit ;)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_194187496
Ook hebben mensen steevast de gewoonte om vooral dicht bij elkaar te zitten. Bijv. Coupe is leeg. Ik zit op de achterste bank. Er komt iemand bij en die gaat direct op de bank voor me zitten. Rest van de coupe leeg.
5 zitbanken op het perron. Ik zit op 1 ervan. Vrouw met kind gaat op de bank naast me zitten. De rest is leeg. Ik snap gewoon niks van die mensen.
Hoeveel moeite is dat nou?
Zal mij een worst wezen of je zelf denkt niets te hebben en ook nergens bang voor bent. Maar je leeft toch niet alleen op de wereld?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 08:18:18 #300
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_194187539
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 08:10 schreef Injetta het volgende:
Ook hebben mensen steevast de gewoonte om vooral dicht bij elkaar te zitten. Bijv. Coupe is leeg. Ik zit op de achterste bank. Er komt iemand bij en die gaat direct op de bank voor me zitten. Rest van de coupe leeg.
5 zitbanken op het perron. Ik zit op 1 ervan. Vrouw met kind gaat op de bank naast me zitten. De rest is leeg. Ik snap gewoon niks van die mensen.
Hoeveel moeite is dat nou?
Zal mij een worst wezen of je zelf denkt niets te hebben en ook nergens bang voor bent. Maar je leeft toch niet alleen op de wereld?
Of je gaat met eigen vervoer.
Probleem opgelost ^O^
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')