abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juli 2020 @ 15:03:46 #126
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_194294635
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 14:47 schreef xpompompomx het volgende:
Nou, dan zullen ze hun onderzoeksresultaten toch ook wel ergens online hebben gezet. Toch?!
Daar ben ik ook erg benieuwd naar.
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 28 juli 2020 @ 15:06:48 #127
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_194294703
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 14:48 schreef xpompompomx het volgende:
Behoorlijke gekkie ook die Stella Immanuel. Zie het onderschrift bij het volgende filmpje:

[..]

quote:
Donald Trump Jr. declared the video of Stella Immanuel a “must watch,” while Donald Trump himself retweeted the video.

Before Trump and his supporters embrace Immanuel’s medical expertise, though, they should consider other medical claims Immanuel has made—including those about alien DNA and the physical effects of having sex with witches and demons in your dreams.

Immanuel, a pediatrician and a religious minister, has a history of making bizarre claims about medical topics and other issues. She has often claimed that gynecological problems like cysts and endometriosis are in fact caused by people having sex in their dreams with demons and witches.

She alleges alien DNA is currently used in medical treatments, and that scientists are cooking up a vaccine to prevent people from being religious. And, despite appearing in Washington, D.C. to lobby Congress on Monday, she has said that the government is run in part not by humans but by “reptilians” and other aliens.
https://www.thedailybeast(...)ine?via=twitter_page
are we infinite or am I alone
pi_194294812
quote:
Wat een figuur. _O- En daar je hoop ook nog eens op vestigen :') 8)7
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_194294830
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 14:32 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Alle gekheid op een stokje, waar zijn de onderzoeksresultaten gepubliceerd?
pi_194295302
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 15:12 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Alle gekheid op een stokje, waar zijn de onderzoeksresultaten gepubliceerd?
Duuh, op Facebook
pi_194295322
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 15:44 schreef Abdus18 het volgende:

[..]

Duuh, op Facebook
The Lancet Breitbart zou ook nog kunnen in deze.
pi_194295734
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 15:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Welkom in de wondere wereld van de Trumptrolletjes. Enerzijds hebben we serieuze RCTs die geen enkel positief effect laten zien en zelfs schadelijke effecten. Anderzijds hebben we slangenolieverkopers die het aanprijzen als wondermiddel op basis van vage claims, dubieuze observationele onderzoeken en ga zo maar door. Maar goed, de grote leider heeft het aangeprezen, dus dan moet je wel meegaan.
Met het klassieke verschil dat de serieuze RCTs spreken in termen die onzekerheid toelaten, maar de slangenolieverkopers het aanprijzen met absolute zekerheid.

Voor veel mensen is het ook een vlucht naar minder stress, en terug naar 'normaal'. De werkelijheid brengt verandering en onzekerheid en is eng, dus liever wilt men dat de werkelijkheid niet waar is, en grijpt men allerlei middeltjes en theorien aan om vooral maar terug richting normaal te kunnen, wat meer zekerheid en minder stress brengt. En vaak gebruiken ze juist dan weer als argument dat we bang gemaakt worden. We worden niet bang gemaakt, zo ervaren zij het en dat willen ze niet.
  dinsdag 28 juli 2020 @ 16:20:36 #133
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194295790
twitter
pi_194295826
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 16:20 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
En "doktoren" die maar een boel bij elkaar verzinnen wat potentieel een berg doden kan opleveren, zijn geen probleem natuurlijk.
pi_194295888
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 16:20 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ja normaal gesproken zou je ook zeggen, zet er parental supervision op. Maar daar wordt het in dit geval niet direct veel beter van.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_194296172
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 16:22 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

En "doktoren" die maar een boel bij elkaar verzinnen wat potentieel een berg doden kan opleveren, zijn geen probleem natuurlijk.
Wat ik me dan afvraag, in hoeverre wordt zo’n zogenaamde doktor hier beter van. Lijkt mij dat zoiets alleen maar voor schadeclaims zorgt. :?
ROBODEMONS..................|:(
pi_194296196
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 16:42 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Wat ik me dan afvraag, in hoeverre wordt zo’n zogenaamde doktor hier beter van. Lijkt mij dat zoiets alleen maar voor schadeclaims zorgt. :?
En inderdaad, ook dat nog ja. Het maakt het verhaal allemaal niet veel geloofwaardiger. :)
  dinsdag 28 juli 2020 @ 16:47:08 #138
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194296282
Heeft Trump de President dit nou ook geretweet of alleen Junior?

Ik heb hier echt wel heel hard om gelachen. Ze claimt dat Jesus alle computers van Facebook kapot zal laten gaan als haar berichten offline blijven O+

Edit: allebei de heren Trump hebben geretweet.

[ Bericht 38% gewijzigd door Lucky_Strike op 28-07-2020 17:05:00 ]
Spoilers!
pi_194296292
quote:
Wat ik me dan afvraag, in hoeverre wordt zo’n zogenaamde doktor hier beter van. Lijkt mij dat zoiets alleen maar voor schadeclaims zorgt.
Aandacht lijkt me. Als je het ook al hebt over de fysieke gevolgen van seks met heksen en demonen bedrijven in je dromen heb je ergens een aandachtstekort. Of je bent gewoon gestoord natuurlijk.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_194296357
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 15:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Welkom in de wondere wereld van de Trumptrolletjes. Enerzijds hebben we serieuze RCTs die geen enkel positief effect laten zien en zelfs schadelijke effecten. Anderzijds hebben we slangenolieverkopers die het aanprijzen als wondermiddel op basis van vage claims, dubieuze observationele onderzoeken en ga zo maar door. Maar goed, de grote leider heeft het aangeprezen, dus dan moet je wel meegaan.
Zover ik weet zijn na de publicatie in The Lancet de trails stopgezet. Die publicatie is weer ingetrokken en ze zijn weer gaan onderzoeken. Hier zijn zover ik weet nog geen uitslagen van, dus ik zou als ik jou was wat minder stoere uitspraken doen?
pi_194296475
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 16:52 schreef Slurrrrp het volgende:

[..]

Zover ik weet zijn na de publicatie in The Lancet de trails stopgezet. Die publicatie is weer ingetrokken en ze zijn weer gaan onderzoeken. Hier zijn zover ik weet nog geen uitslagen van, dus ik zou als ik jou was wat minder stoere uitspraken doen?
Ik zou me dan iets beter laten informeren. Er zijn de nodige resultaten van RCTs met HCQ gepubliceerd. Deze is alweer wat gedateerd:
https://www.sciencemag.or(...)-or-prevent-covid-19
Van de RECOVERY trial is inmiddels een preprint beschikbaar.

Dus misschien moet jij zelf niet van die stoere uitspraken doen?
  dinsdag 28 juli 2020 @ 16:59:41 #142
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_194296495
quote:
Texas' count of coronavirus deaths jumps 12% after officials change the way they tally COVID-19 fatalities

After months of undercounting coronavirus deaths, Texas’ formal tally of COVID-19 fatalities grew by more than 600 on Monday after state health officials changed their method of reporting.

The revised count indicates that more than 12% of the state’s death tally was unreported by state health officials before Monday.

The Texas Department of State Health Services is now counting deaths marked on death certificates as caused by COVID-19. Previously, the state relied on local and regional public health departments to verify and report deaths.

Public health experts have said for months that the state’s official death toll is an undercount. State health officials said Monday that the policy change would improve the accuracy and timeliness of their data.

Texas law requires death certificates to be filed within 10 days.

“This method does not include deaths of people who had COVID-19 but died of an unrelated cause,” the Texas Department of State Health Services said in a news release.

[..]

The first death linked to the coronavirus in Texas occurred March 16 in Matagorda County. As of Sunday, state officials said about 5,030 people who tested positive for the virus had died. With Monday’s update, the new figure is roughly 5,700.

After the number of infections in Texas soared to new highs in June and early July, the rate of deaths in Texas has been accelerating. It took 53 days to get from the first death to 1,000 deaths and 39 days to get from 1,000 to 2,000 deaths. On July 10, the state surpassed 3,000 deaths — 24 days after 2,000 deaths were reported. And it took only 10 more days for Texas to reach 4,000 deaths.

While Texas continues to report daily deaths in the triple digits, the number of new daily cases seem to be stabilizing. In the past week alone, state data appears to show new daily infections leveling off, albeit at nearly record highs.
https://www.texastribune.org/2020/07/27/texas-coronavirus-deaths/
are we infinite or am I alone
pi_194296627
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 16:58 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik zou me dan iets beter laten informeren. Er zijn de nodige resultaten van RCTs met HCQ gepubliceerd. Deze is alweer wat gedateerd:
https://www.sciencemag.or(...)-or-prevent-covid-19
Van de RECOVERY trial is inmiddels een preprint beschikbaar.

Dus misschien moet jij zelf niet van die stoere uitspraken doen?
Hahah.. ik noem jou geen trol. Maar goed WHO is hcq nu ook weer verder aan het onderzoeken en er lopen weer honderden andere onderzoeken die stil gelegen hebben. Die zou ik even afwachten....
pi_194296832
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 17:07 schreef Slurrrrp het volgende:

[..]

Hahah.. ik noem jou geen trol. Maar goed WHO is hcq nu ook weer verder aan het onderzoeken en er lopen weer honderden andere onderzoeken die stil gelegen hebben. Die zou ik even afwachten....
De WHO heeft de Solidarity trial naar effecten bij patiënten in het ziekenhuis stilgelegd op advies van de stuurgroep op basis van de teleurstellende interimresultaten voor zover ik weet.

Kijk, er wordt hier een idiote claim van een dokter neergeplempt die ook denkt dat vaginale wratten worden veroorzaakt doordat mensen in hun slaap seks hebben met demonen en dat er een vaccin wordt ontwikkeld waarmee Amerikanen ongelovig zouden worden (was het maar waar, zou je haast denken). Arts-assistent maakt zich daar vanuit de praktijk druk om. Ik geef slechts aan dat de figuur die het hier neerplempt op heel Fok niet veel anders lijkt te doen dan een filmpje of Tweet met een 'hup Trump! / #Maga / whatever' erbij. Oftewel, Trumptrolletje ja.

Zoals arts-assistent al aangeeft blijkt er in de praktijk in zijn geval weinig van de heilzame werking en laten trials tot dusver eerder negatieve dan positieve resultaten zien. Zowel bij in- als outpatient behandeling en zowel reactief als preventief. Dus waar wil je dan precies op wachten?
pi_194296961
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 17:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

De WHO heeft de Solidarity trial naar effecten bij patiënten in het ziekenhuis stilgelegd op advies van de stuurgroep op basis van de teleurstellende interimresultaten voor zover ik weet.

Kijk, er wordt hier een idiote claim van een dokter neergeplempt die ook denkt dat vaginale wratten worden veroorzaakt doordat mensen in hun slaap seks hebben met demonen en dat er een vaccin wordt ontwikkeld waarmee Amerikanen ongelovig zouden worden (was het maar waar, zou je haast denken). Arts-assistent maakt zich daar vanuit de praktijk druk om. Ik geef slechts aan dat de figuur die het hier neerplempt op heel Fok niet veel anders lijkt te doen dan een filmpje of Tweet met een 'hup Trump! / #Maga / whatever' erbij. Oftewel, Trumptrolletje ja.

Zoals arts-assistent al aangeeft blijkt er in de praktijk in zijn geval weinig van de heilzame werking en laten trials tot dusver eerder negatieve dan positieve resultaten zien. Zowel bij in- als outpatient behandeling en zowel reactief als preventief. Dus waar wil je dan precies op wachten?
De WHO heeft hun onderzoek weer opgestart.

Okay, kwam op mij over van Trump vind iets goed dan vind ik het sowieso slecht.

Ik ben echt geen medicus hoor maar is het op de juiste manier toegediend? Dat was namelijk het grote probleem bij de eerste onderzoeken. Ik wacht liever op de resultaten van de grote (40.000+) onderzoeken waar ze nu mee bezig zijn en waar het middel wel op de juiste manier gebruikt wordt.
pi_194297123
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 17:29 schreef Slurrrrp het volgende:

[..]

De WHO heeft hun onderzoek weer opgestart.
Misschien is bronvermelding handig als je wat roept. Je roept wat vage zaken zonder bron. Welk onderzoek heeft de WHO opgestart en wat is daar je bron van?

quote:
Okay, kwam op mij over van Trump vind iets goed dan vind ik het sowieso slecht.
Ik zal er geen geheim van maken dat ik nul vertrouwen heb in de medische kennis en expertise van Trump.

quote:
Ik ben echt geen medicus hoor maar is het op de juiste manier toegediend? Dat was namelijk het grote probleem bij de eerste onderzoeken. Ik wacht liever op de resultaten van de grote (40.000+) onderzoeken waar ze nu mee bezig zijn en waar het middel wel op de juiste manier gebruikt wordt.
Je denkt serieus dat er RCTs worden gedaan naar dit soort middelen met 40.000+ deelnemers?
Nee sorry, dan weet je inderdaad niet zo goed waar je over praat. RCTs zijn doorgaans veel kleinschaliger. Je praat hier ook niet over één of ander observationele retrospectieve analyse of iets dergelijks, maar over een gedegen opgezette dubbelblind onderzoek waarbij vaak enkele honderden of hooguit enkele duizenden patiënten deelnemen.
pi_194297296
quote:

[..]

Er is een aandoening dat je dusdanig van je eigen gelijk overtuigd bent omdat jij het beter weet dan de hele wereld. De hele wereld is dom en stom en alleen jij hebt de waarheid in pacht. In combinatie met een orthodoxe visie op religie met het feit dat tegenstand alleen maar ervoor zorgt dat je meer in je gelijk staat (want in de bijbel staat dat er weerstand zal zijn tegen het geloof) wordt dit extra versterkt.
Als je dan deze openbaring hebt gekregen dan is je opdracht om dit te verkondigen.

Hoe meer er tegenin wordt gegaan, hoe overtuigender deze persoon is, omdat waarheid verkondigen weerstand geeft volgens hun en de bijbel.

Dit effect zie je door de hele geschiedenis heen, maar nu hebben ze een extra uitlaat klep erbij, namelijk social media. Het bereik en dus ook de aandacht hiervoor is hierdoor in 1 klap wereldwijd geworden.

De grootschalige opkomst van deze mensen was eigenlijk de kredietcrisis, omdat ze uiteraard bloeien bij een crisis, die alleen zij zagen aankomen en alleen zij weten de oplossing en wat de oorzaak is. En de wereldleiders en de meeste mensen weten dit niet uiteraard. Sociale media kwam toen ook ent om de hoek kijken rond die tijd.

Het zal mij niks verbazen als die ooit een keer als een geestelijke ziekte wordt gekwalificeerd.

[ Bericht 5% gewijzigd door sjorsie1982 op 28-07-2020 18:03:34 ]
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_194297502
Ik vraag me dan vooral af hoe je er zulke compleet idiote denkbeelden op na kunt houden als je voor je beroep toch een serieuze wetenschappelijke studie moet hebben afgerond.
pi_194300447
Florida 191 doden gemeld vandaag.

https://www.reuters.com/a(...)deaths-idUSKCN24T23X
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_194300550
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 17:29 schreef Slurrrrp het volgende:

[..]

Ik ben echt geen medicus hoor ...?
Niet? Ik dacht toch echt dat je wel een medische achtergrond had, goed dat je het even meldt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')