abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 juli 2020 @ 11:28:43 #176
277627 Seven.
We are Borg.
pi_194265147
Als ik alles 100% kon voorspellen, dan zou ik qua visite ook het liefst de momenten na de geboorte delen met onze dochters, dan ff slapen/bijtrekken. Vervolgens visite van m'n schoonouders.

En daarna mijn familie (ik heb 2 zussen en een broer, hij heeft ook een broer). Maar dat kan allemaal niet op 1 dag :+
Resistance is futile.
  Moderator/colorchick zondag 26 juli 2020 @ 11:38:50 #177
382129 crew  Donna
pi_194265263
Mijn schoonouders wisten het bij G. Ze wonen naast ons en de auto van de VK stond verschillende keren bij ons op de oprit. Toen de VK ook nog haar mobiel bij ons thuis vergeten was terwijl we in het ziekenhuis waren moest m'n schoonvader ook even in actie komen zelfs haha.
Maar goed. Het duurde allemaal erg lang dus ze hadden het liever niet geweten denk ik. :') Was erg spannend voor ze.

Deze keer zullen zij de back up zijn om G op te vangen.
  zondag 26 juli 2020 @ 11:49:58 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_194265391
quote:
2s.gif Op zondag 26 juli 2020 10:57 schreef Seven. het volgende:
Over wie wel en niet vertellen dat je gaat bevallen, hoe pakken jullie dat aan?

Ik heb sowieso wel geluk met mijn familie en de zijne. Het zijn allemaal geen bemoeials in die zin dat ze aandringen, dus daar heb ik weinig last van. Mijn familie is wel heel erg van het praten over elkaar maar niet met elkaar, maar da's een ander verhaal.

Hier hebben we 2 leuke pubers (12+15) die hier om het weekend zijn. School is net weer begonnen als hun broertje komt. Hun moeder heeft al gezegd dat ze direct in de auto stappen als hij geboren is, maar ik wil haar er onder geen beding bij hebben. Ik kan prima met haar door 1 deur, maar ze is rustig in staat om binnen te stappen met de zussen voor alle opa's en oma's, ooms, tantes, neefjes, nichtjes, vrienden en noem maar op. Dus we zorgen sowieso dat de meiden opgehaald worden.

De timing van het ophalen is wel een dingetje. De jongste wil in de buurt zijn tijdens de bevalling, want ze ziet het niet zitten om helemaal emotioneel in de auto te zitten, wetende dat haar broertje geboren is. De oudste heeft er nog niet over nagedacht en ik denk ook dat zij daar heel anders in staat. Ik heb ze verteld dat ze van mij ook best in huis mogen zijn als ze dat graag willen, beetje afhankelijk of het mag ivm corona. Gelukkig wonen opa en oma op 5 minuten lopen en daar hebben ze ook allebei een eigen slaapplek als het nodig is. Misschien vinden ze het dan prettiger om daar te zijn. Opa en oma willen wel halen en brengen zoals het op dat moment uitkomt.

Dus mijn schoonouders en (bonus)dochters laten we wel weten als er wat staat te gebeuren.

Verder wil ik liefst m'n zus wel laten weten, maar de rest van mijn familie dan weer niet. Dat is natuurlijk wel redelijk lullig dus daar denk ik nog over na.
Haha, die is wel creatief bedacht, "niet helemaal emotioneel in de auto willen zitten" _O- :')

Ik heb bij de eerste niemand laten weten wanneer ik ging bevallen en was daar ook ontzettend blij mee.
Bij de tweede wisten alleen de achterburen het omdat die halsoverkop mijn oudste moesten ophalen. Ja, en mijn fokvriendinnen voor de mental support :P

Bij deze baby heb ik wel een dilemma. Ik wil eigenlijk thuis bevallen, maar ik acht de kans aannemelijk dat ze me toch naar het ziekenhuis willen sturen. Als het dan toch het ziekenhuis moet zijn, dan liever een geplande bevalling. Ik ben verhuisd en heb nog niet zo'n goede band met de buren hier dat ze mijn kinderen zomaar opvangen als dat hals over kop nodig is. En omdat hals over kop bij mij bijna zeker is bij een spontane bevalling, is er dan ook niet genoeg tijd om rustig op opgetrommelde familie te gaan zitten wachten.

Ik zit er inmiddels toch wel aardig mee in mijn maag ja :')
disclaimer
  zondag 26 juli 2020 @ 11:53:16 #179
149959 SQ
snelle trees
pi_194265420
quote:
10s.gif Op zondag 26 juli 2020 11:28 schreef Seven. het volgende:
Als ik alles 100% kon voorspellen, dan zou ik qua visite ook het liefst de momenten na de geboorte delen met onze dochters, dan ff slapen/bijtrekken. Vervolgens visite van m'n schoonouders.

En daarna mijn familie (ik heb 2 zussen en een broer, hij heeft ook een broer). Maar dat kan allemaal niet op 1 dag :+
Dat hoeft ook niet allemaal op 1 dag hoor. Mijn man heeft 3 zussen en een broertje en ik heb 2 broertjes. Die zijn echt niet allemaal op dag 1 langs geweest (noch op dag 2 of 3 of 4) en er is ook niemand geweest die daar gekwetst om is geweest ;)
Alleen de opa's en oma's ja, die wel, maar goed, dat kon ik nog wel handelen ;)
disclaimer
pi_194265589
quote:
10s.gif Op zondag 26 juli 2020 11:28 schreef Seven. het volgende:

Hou er rekening mee dat er wellicht nog beperkingen zijn wat betreft bezoek tegelijk met kraamzorg ivm Corona.
pi_194265801
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 11:49 schreef SQ het volgende:

[..]

Haha, die is wel creatief bedacht, "niet helemaal emotioneel in de auto willen zitten" _O- :')

Ik heb bij de eerste niemand laten weten wanneer ik ging bevallen en was daar ook ontzettend blij mee.
Bij de tweede wisten alleen de achterburen het omdat die halsoverkop mijn oudste moesten ophalen. Ja, en mijn fokvriendinnen voor de mental support :P

Bij deze baby heb ik wel een dilemma. Ik wil eigenlijk thuis bevallen, maar ik acht de kans aannemelijk dat ze me toch naar het ziekenhuis willen sturen. Als het dan toch het ziekenhuis moet zijn, dan liever een geplande bevalling. Ik ben verhuisd en heb nog niet zo'n goede band met de buren hier dat ze mijn kinderen zomaar opvangen als dat hals over kop nodig is. En omdat hals over kop bij mij bijna zeker is bij een spontane bevalling, is er dan ook niet genoeg tijd om rustig op opgetrommelde familie te gaan zitten wachten.

Ik kan wel aanbieden om daarin iets voor je te betekenen maar alleen Noud kent mij.... Dus daar schiet je niet veel mee op, want voor de dame is dat natuurlijk helemaal niet fijn.
  zondag 26 juli 2020 @ 12:50:50 #182
277627 Seven.
We are Borg.
pi_194265955
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 11:49 schreef SQ het volgende:

[..]

Haha, het is wel een slimme meid wat dat betreft :P . Maar in haar geval snapte ik het wel gelijk, zij is niet het soort kind wat dan nog d'r hoofd koel kan houden.

Het zou zeker een uur of 2 duren tussen te horen krijgen dat hij er is, opgehaald worden en de ontmoeting. Bovendien krijgt haar moeder dan ook nog uitgebreid de gelegenheid om de hele boel enorm op te blazen in het uur voor opa en oma er zijn. Zij zal er, met de allerbeste bedoelingen, enorm veel druk op leggen. Bij opa en oma is het lekker rustig, dat maakt de ervaring voor haar (denk ik) veel prettiger.

Lastig dillema inderdaad.. Hoe lang doet je familie er over als ze opgetrommeld worden?
Resistance is futile.
  zondag 26 juli 2020 @ 13:02:51 #183
319308 Tink89
To live is to dance
pi_194266046
Dilemma's, dilemma's... Bij de geboorte van prul hebben we het niemand laten weten tot ze geboren was, mijn schoonouders dachten dat ik net als in de paar weken daarvoor een nachtje of twee in het ziekenhuis sliep omdat ze me dan plat konden spuiten en ik dus even een nachtje niet hoefde over te geven.

We hebben wel alle broers en zussen (7 in totaal) meteen gebeld en opa en oma's ook. Mijn moeder is met mijn zusjes langsgeweest en mijn schoonouders ook. Meer was echt niet relaxed ook.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 26 juli 2020 @ 13:10:01 #184
277627 Seven.
We are Borg.
pi_194266096
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 11:53 schreef SQ het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet allemaal op 1 dag hoor. Mijn man heeft 3 zussen en een broertje en ik heb 2 broertjes. Die zijn echt niet allemaal op dag 1 langs geweest (noch op dag 2 of 3 of 4) en er is ook niemand geweest die daar gekwetst om is geweest ;)
Alleen de opa's en oma's ja, die wel, maar goed, dat kon ik nog wel handelen ;)
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 12:11 schreef aeaeae het volgende:

[..]

Hou er rekening mee dat er wellicht nog beperkingen zijn wat betreft bezoek tegelijk met kraamzorg ivm Corona.
Corona is wel een goeie om in de strijd te gooien :P .

Ik wil sowieso veel rekening houden met onze pubers, zij maken dit hele proces enorm bewust mee dus waar mogelijk wil ik het een fijne ervaring maken voor ze. Mijn schoonouders zullen dus als eerste komen na de meiden, dan kunnen zij hun broertje als eerste showen aan opa en oma. Dat voelt denk ik veel fijner dan als toeschouwer bij de kraamvisite zitten van mijn familie. En dat ga ik ook van tevoren aangegeven bij mijn familie om scheve gezichten te voorkomen. Wij hebben nu eenmaal rekening te houden met onze meiden.

Als we de tradities in mijn familie volgen, dan komt mijn familie voor zijn familie want moeder van de moeder. Maar ik heb eigenlijk meer aan en met zijn moeder :@ .

Dus.. eigen gezin eerst, dan m'n schoonouders. En de rest is 100% afhankelijk van hoe we ons voelen.

M'n man gaf net nog aan dat hij het kraambezoek bij zijn oudste achteraf te snel vond gaan. Na 1,5 dag was hij nog steeds een zombie en werd het zo'n 'nou ja, kom maar dan' verhaal omdat het allemaal even duurde. Dat wil ik liever niet. Of de verhalen die ik hier lees: thuiskomen en nog geen uur op adem kunnen komen... niet onoverkomelijk natuurlijk maar dat gevoel dat je toch een beetje geleefd wordt door andermans beste intenties lijkt me best moeilijk.
Resistance is futile.
pi_194266368
Wij moesten een nacht blijven na de bevalling en omdat we toch niet gelijk naar huis mochten ivm verhoging van mij hebben we mijn ouders en schoonouders gebeld om langs te komen. Schoonouders was prima, heel fijn en lang (lees: kort) genoeg. Toen mijn ouders er waren (door reistijd duurde dat langer) konden we halsoverkop naar huis. Dat was niet relaxt. Ik was door de inspanning van naar huis gaan helemaal gaar en ondanks dat mij ouders voor eten hadden gezorgd wilde ik eigenlijk alleen maar rust aan m'n kop. :@ en toen kwam ook de kraam nog en was dat wel te veel. Gelukkig heb ik de rest van de visites als prima ervaren. Ik was veelal boven met baby en dan kwamen ze een voor een even koekeloeren.
Hoe dat deze keer gaat weet ik niet, prioriteit ligt toch bij eerst met z'n 4en kennismaken en daarna verder kijken. Sowieso is het bevallen ongeveer het enige waar ik me niet druk om maak. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_194266910
Wij dachten vannacht even dat het al zou beginnen.. Van onregelmatige naar regelmatige krampen. Eigenlijk nog erger dan het was in de nacht voor de bevalling van de eerste. Dus ja, even paniek. Vervolgens heeft het lichaam besloten dat het leeg moest, ook al een fijn idee met dat dat voor de bevalling van de eerste ook zo ging..

Maar goed, eind van de ochtend nam het af. Nu is er nog wel wat kramp, pijn en ongemak, maar niet meer zoals vannacht. Van mij mag het wel iets eerder dan de UD, maar dit is net even vroeg. :9
  zondag 26 juli 2020 @ 14:49:25 #187
277627 Seven.
We are Borg.
pi_194267104
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 13:40 schreef Nanuke het volgende:
Wij moesten een nacht blijven na de bevalling en omdat we toch niet gelijk naar huis mochten ivm verhoging van mij hebben we mijn ouders en schoonouders gebeld om langs te komen. Schoonouders was prima, heel fijn en lang (lees: kort) genoeg. Toen mijn ouders er waren (door reistijd duurde dat langer) konden we halsoverkop naar huis. Dat was niet relaxt. Ik was door de inspanning van naar huis gaan helemaal gaar en ondanks dat mij ouders voor eten hadden gezorgd wilde ik eigenlijk alleen maar rust aan m'n kop. :@ en toen kwam ook de kraam nog en was dat wel te veel. Gelukkig heb ik de rest van de visites als prima ervaren. Ik was veelal boven met baby en dan kwamen ze een voor een even koekeloeren.
Hoe dat deze keer gaat weet ik niet, prioriteit ligt toch bij eerst met z'n 4en kennismaken en daarna verder kijken. Sowieso is het bevallen ongeveer het enige waar ik me niet druk om maak. :P
Kan me levendig voorstellen dat je dat niet prettig vond. Is toch wel een dingetje, rustig thuiskomen. Fijn dat de rest je wel goed bevallen is.
Resistance is futile.
  zondag 26 juli 2020 @ 14:50:08 #188
277627 Seven.
We are Borg.
pi_194267113
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:32 schreef NicolasJoy het volgende:
Wij dachten vannacht even dat het al zou beginnen.. Van onregelmatige naar regelmatige krampen. Eigenlijk nog erger dan het was in de nacht voor de bevalling van de eerste. Dus ja, even paniek. Vervolgens heeft het lichaam besloten dat het leeg moest, ook al een fijn idee met dat dat voor de bevalling van de eerste ook zo ging..

Maar goed, eind van de ochtend nam het af. Nu is er nog wel wat kramp, pijn en ongemak, maar niet meer zoals vannacht. Van mij mag het wel iets eerder dan de UD, maar dit is net even vroeg. :9
Oei.. fijn dat het weer afgezwakt is natuurlijk, hebben jullie wel gebeld met de vk?
Resistance is futile.
pi_194267240
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:32 schreef NicolasJoy het volgende:

Oeh, spannend. Het is raar, je leeft er zo naartoe. Maar wanneer het moment daar is, valt het toch soort van rauw op je dak.
pi_194267751
quote:
7s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:50 schreef Seven. het volgende:

[..]

Oei.. fijn dat het weer afgezwakt is natuurlijk, hebben jullie wel gebeld met de vk?
Stonden op het punt te bellen, maar vond het was uiteindelijk elke ~ 8 minuten. Aan het timen geweest via zo'n app, vandaar dat we de regelmaat terug zagen.. Als het nu langer zo constant was gebleven, of nog sneller hadden we gebeld. Nu het advies gedaan in zulke situaties; warme douche, kruik, 2 paracetemol.. Als het dan naar de ochtend toe niet zou afzwakken waren we gegaan. Nu durven we wel tot dinsdag te wachten. Maar 't gaat wel door je hoofd, nu toch nog niet...
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 15:00 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Oeh, spannend. Het is raar, je leeft er zo naartoe. Maar wanneer het moment daar is, valt het toch soort van rauw op je dak.
Ja, enerzijds kan ik niet wachten tot het moment daar is, maar nu een maand vooraf lijkt me nog een beetje té. :9 Vind het vanaf week 37-38 ook eigenlijk niet leuk meer, die constante spanning. :+ Maar goed, die wil ik nog even laten wachten.
pi_194267761
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 15:57 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

Stonden op het punt te bellen, maar vond het was uiteindelijk elke ~ 8 minuten. Aan het timen geweest via zo'n app, vandaar dat we de regelmaat terug zagen.. Als het nu langer zo constant was gebleven, of nog sneller hadden we gebeld. Nu het advies gedaan in zulke situaties; warme douche, kruik, 2 paracetemol.. Als het dan naar de ochtend toe niet zou afzwakken waren we gegaan. Nu durven we wel tot dinsdag te wachten. Maar 't gaat wel door je hoofd, nu toch nog niet...
[..]

Ja, enerzijds kan ik niet wachten tot het moment daar is, maar nu een maand vooraf lijkt me nog een beetje té. :9 Vind het vanaf week 37-38 ook eigenlijk niet leuk meer, die constante spanning. :+ Maar goed, die wil ik nog even laten wachten.
Welke app gebruiken jullie?

Vandaag een bleh dag en tevens 39 weken. Stofzuigen was killing, na alleen de huiskamer gedaan te hebben leek het net of ik de halve marathon gerend had. Baby is vandaag heel beweeglijk O+

Van mij mag het wel gebeuren. Alleen, ik bedenk me net dat ik mijn vluchtkoffer nog moet maken :') Zo maar eens gaan doen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Sunshine1982 op 26-07-2020 16:06:38 ]
pi_194267812
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 15:59 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Welke app gebruiken jullie?

Vandaag een bleh dag en tevens 39 weken. Stofzuigen was killing, na alleen de huiskamer gedaan te hebben leek het net of ik de halve marathon gerend had. Baby is vandaag heel beweeglijk O+

Van mij mag het wel gebeuren.
Weet ik zo niet meer, een van de eerste die we tegenkwamen, iets Amerikaans zegt ze hier. :+

Als ik jou zo hoor gun ik het jou dat het dan snel mag komen. :* O+
pi_194267820
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 16:06 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

Weet ik zo niet meer, een van de eerste die we tegenkwamen, iets Amerikaans zegt ze hier. :+

Als ik jou zo hoor gun ik het jou dat het dan snel mag komen. :* O+
Ik ga ook eens kijken :)
pi_194268097
quote:
7s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:49 schreef Seven. het volgende:

[..]

Kan me levendig voorstellen dat je dat niet prettig vond. Is toch wel een dingetje, rustig thuiskomen. Fijn dat de rest je wel goed bevallen is.
Achteraf inderdaad niet. Maar ja, we mochten toch ineens naar huis, dus wat doe je dan? Met een beetje geluk gaat het deze keer anders. ;)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zondag 26 juli 2020 @ 16:43:17 #195
277627 Seven.
We are Borg.
pi_194268124
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 16:40 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Achteraf inderdaad niet. Maar ja, we mochten toch ineens naar huis, dus wat doe je dan? Met een beetje geluk gaat het deze keer anders. ;)
Ja, soms lopen die dingen ook gewoon zoals ze lopen. Je kunt niet alles sturen.
Resistance is futile.
pi_194268568
Wij hadden de eerste keer niemand verteld dat ik aan het bevallen was (hoewel mijn ouders halverwege belden en mijn moeder achteraf zei dat ze het toen al wel aan me kon horen :') ). Mijn ouders kwamen wel na een paar uur al naar het ziekenhuis, want we hadden een lift naar huis nodig. Dus sowieso vroeg kraambezoek. :P

Bij de tweede wist alleen de gastouder het, want die moest voorbereid zijn op een eventuele logeerpartij van de oudste. Maar het was een snelle bevalling, dus dat was niet nodig. Kraambezoek kwam toen ook grotendeels de volgende dag pas - en ik wilde zo graag mijn verse baby showen dat ik mijn nichtje toen min of meer gedwongen heb de 1e dag langs te komen. _O-
pi_194268865
Jeetje wat veel te lezen. Nicolas wat een stress zo. Zou toch volgende keer als jullie VK spreken even zeggen, wie weet moet je dan eerder bellen. Het klinkt al wel heel serieus.

Sun, nog een vluchttas haha. Maar snel pakken! Vergeet de dextro en lippenspul niet.

En jeetje wat hebben jullie wat meegemaakt met eerste bezoek meteen al. En sq spanning over wie in te schakelen. Dat was ook hier de stress. Nu het gepland is, ben ik blij, dat is beter te organiseren idd. Mijn moeder komt donderdag hier als ballon geplaatst wordt, en blijft dan bij R. Enige stresspunt vind ik dat als we thuiskomen met baby, ik wil nestelen met ons gezin en niet gastvrij of geïnteresseerd wil zijn in wat ze heeft gedaan. En als het savonds is, kan ze niet naar huis meteen en gaat de ochtend erna pas. Ze zal wel terughoudend zijn maar toch misschien even uitspreken voordat mijn hormonen dat gaan doen :@ vind het toch spannend dat er iemand is.

Op het moment dat de weeën begonnen heb ik snel wat vriendinnen geappt en toen mobiel op geluid uit gezet. Gelukkig, want anders was ik elke keer afgeleid. Mijn man heeft geloof ik toen we naar zkh moesten zijn en mijn moeder gebeld kort. Daarna hoorden ze lang niets.

[ Bericht 11% gewijzigd door Hilmo op 26-07-2020 18:03:22 ]
pi_194269376
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 17:54 schreef Hilmo het volgende:
Jeetje wat veel te lezen. Nicolas wat een stress zo. Zou toch volgende keer als jullie VK spreken even zeggen, wie weet moet je dan eerder bellen. Het klinkt al wel heel serieus.

Sun, nog een vluchttas haha. Maar snel pakken! Vergeet de dextro en lippenspul niet.

En jeetje wat hebben jullie wat meegemaakt met eerste bezoek meteen al. En sq spanning over wie in te schakelen. Dat was ook hier de stress. Nu het gepland is, ben ik blij, dat is beter te organiseren idd. Mijn moeder komt donderdag hier als ballon geplaatst wordt, en blijft dan bij R. Enige stresspunt vind ik dat als we thuiskomen met baby, ik wil nestelen met ons gezin en niet gastvrij of geïnteresseerd wil zijn in wat ze heeft gedaan. En als het savonds is, kan ze niet naar huis meteen en gaat de ochtend erna pas. Ze zal wel terughoudend zijn maar toch misschien even uitspreken voordat mijn hormonen dat gaan doen :@ vind het toch spannend dat er iemand is.

Op het moment dat de weeën begonnen heb ik snel wat vriendinnen geappt en toen mobiel op geluid uit gezet. Gelukkig, want anders was ik elke keer afgeleid. Mijn man heeft geloof ik toen we naar zkh moesten zijn en mijn moeder gebeld kort. Daarna hoorden ze lang niets.
Mwah, dextro en labello had ik de vorige keer ook niet. Heb het volgens mij ook niet gemist :)

Deze zwangerschap brengt hele rare dingen met zich mee hoor. Ik vind diamond painting opeens de bom *)
  zondag 26 juli 2020 @ 19:20:31 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_194270065
Mijn familie zou op zijn snelst in een half uur bij mij kunnen zijn. Het is weliswaar maar 8 kilometer, maar wel midden door de stad. En als het in spitstijd is duurt het langer.

Nou lijkt dat niet zo veel, maar de vorige keer zat er tussen aankomst verloskundige en geboorte baby net iets meer dan een uurtje :')

Malteser, ik ga m toch even onthouden :@ :* heel lief van je!
disclaimer
pi_194270971
Wow dat is heel snel sq. Of je moet meteen hun bellen zodra je iets voelt ofzo? En niet tot de VK er is. En altijd goed als je iemand hebt die toch in nood even kan oppassen of kan langskomen, zoals malteser. Wij hebben het geluk dat twee buren ook willen inspringen voor even, maar liever familie want toch vertrouwder.

Haha je die nieuwe ontdekte hobbies zijn leuk hè sun! Had ik toen met schilderen op nummer en is nog steeds mijn hobby. O+
Trouwens, dat van je vader zijn verwachtingen zou ik wél uitspreken dat je dat niet wil. En niet gewoon niet bellen. Dan zit je daar niet mee te tobben op het moment zelf.

Heb nog even de bedden verschoond. Volgende week zal het voor mij worden gedaan O+ kolfspul van zolder gehaald. Ga de handkolf vast schoonmaken, dan is die klaar en denk zelfs mee naar zkh. Morgen laatste (shiatsu) massage met hopelijk voetreflex.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')