Ook dat verschilt want ik had ook geen ontsluiting en toen wilden ze toch eerst de ballon proberen. Dat lukte niet, dus toen moesten we naar huis en de volgende dag terug voor inleiding met gel. Niemand (incl ikzelf) had dan ook verwacht dat ik om 21.20 die dag een baby in mijn armen zou hebben. De gel deed goed zijn werk zeg maar.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:29 schreef Tink89 het volgende:
Helemaal niks Hilmo, dus dan gaan ze eerst primen met gel of tabletjes.
Ik denk dat we het toch maar zo laten, ik vind mijn buik momenteel erg mooiquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:25 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Je zou eens contact kunnen opnemen met ze wat zij aanraden. Volgens mij heb ik ook al wel buikfoto's van je langs zien komen en heb je nu ook al een erg mooie buik, maar hij zal natuurlijk nog zeker groeien in die laatste periode..
Zij zeggen dit:
[..]
Ah dat is balenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 11:36 schreef Nanuke het volgende:
Na een paar weken eindelijk van de misselijkheid af, kwam het vandaag dubbel zo hard terug. Ik lig al de hele dag ellendig op de bank terwijl kind om me heen hangt. Hopelijk is man snel thuis van werken zodat ze samen wat leuks kunnen doen.
Och meis, ik zou daar ook heel erg van schrikken! Fijn dat je wel weer gerustgesteld bent en de baby goed voelt. En anders gewoon weer bellen hè?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 13:38 schreef Donna het volgende:
Wat rot Nanunke!![]()
Ik had gisterenavond bloedverlies, het was niet veel (paar druppels met afvegen), maar wel meer dan dat ik eerder gezien heb, dus ik meteen janken op de WC. Voelde echt even alsof de hele wereld instortte. Gelukkig na een paar keer vegen was het over en ben ik op de bank gaan liggen, bijkomen en kijken of ik de baby voelde. Die was en is gelukkig duidelijk aanwezig.
Daarna VK gebeld en die kon me gelukkig wel goed geruststellen. Moet wel direct bellen als het weer gebeurt.
Nu maar duimen.
Blegh, deze zwangerschap is echt in alle opzichten anders.
Als jij het niet wil dan gewoon niet doen. Het is zijn probleem dat hij daar moeite mee heeft, niet het jouwe. Dus ik zou me daar niet al te druk over maken.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zit dus met een vader die bij de vorige lichtelijk gepikeerd was dat ik niks had gezegd toen ik naar het zkh ging om te bevallen. Maar ik wilde dat ook gewoon niet. En nu zegt ie de hele tijd dat ik wel wat moet zeggen wanneer ik naar het zkh ga. Maar nu wil ik gewoon weer niet dat iemand het weet zodat ik rustig kan bevallen.
Ik ben er nog niet uit wat ik ga doen.
Ik heb dit de vorige zwangerschap ook rond de 20 weken gehad ( toen we in the middle of nowhere in Amerika zaten ) en bij mij was het een bloedvaatje wat gesprongen was. Had de verloskundige aangegeven wat het kon zijn?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:41 schreef Donna het volgende:
Ja echt een paar druppels helderrood, vers bloed idd.
Ben vandaag wel echt moe, vannacht ook slecht geslapen. Steeds wakker geweest om naar te wc te gaan om te checken.
Ja waarschijnlijk ook een vaatje inderdaad. Had gisteren een drukke dag en moest ook steeds niezen (en eerder op de avond poepen).quote:Op zaterdag 25 juli 2020 20:19 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ik heb dit de vorige zwangerschap ook rond de 20 weken gehad ( toen we in the middle of nowhere in Amerika zaten ) en bij mij was het een bloedvaatje wat gesprongen was. Had de verloskundige aangegeven wat het kon zijn?
Lekker voor je houden. Jij bent degene die gaat bevallen en als jij niet wil dat iemand het weet van tevoren, dan krijgt niemand het van tevoren te horen.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zit dus met een vader die bij de vorige lichtelijk gepikeerd was dat ik niks had gezegd toen ik naar het zkh ging om te bevallen. Maar ik wilde dat ook gewoon niet. En nu zegt ie de hele tijd dat ik wel wat moet zeggen wanneer ik naar het zkh ga. Maar nu wil ik gewoon weer niet dat iemand het weet zodat ik rustig kan bevallen.
Ik ben er nog niet uit wat ik ga doen.
Ah, sneu voor je moederquote:Op zondag 26 juli 2020 11:02 schreef Kyara het volgende:
Bij mijn oudste moest mijn moeder het weten omdat ik er een afspraak voor moest afzeggen. Mijn man heeft toen ook zijn ouders op de hoogte gebracht (oftewel, gelijke berichtgeving voor beide kanten). Alleen duurde mijn bevalling > 24 uur en dat heeft voor best veel onrust gezorgd. Mijn moeder is alleen en ik ben enig kind dus die had niemand om iets mee te delen en heeft de hele nacht niet geslapen en naast de telefoon gezeten. Uiteindelijk heeft ze toch iemand gevraagd om te komen om met haar te wachten op nieuws. Mijn schoonouders hadden inmiddels ook mijn schoonzusje op de hoogte gebracht etc.
Achteraf gezien had ik liever gehad dat niemand het wist omdat ik het achteraf heel erg naar vond voor mijn moeder.
Bij de meiden moest mijn moeder mijn oudste ophalen, dit keer voorbereid op lange bevalling dus die was redelijk van de leg toen we haar na een paar uurtjes als konden bellen dat er 2 zusjes waren geboren
Haha, die is wel creatief bedacht, "niet helemaal emotioneel in de auto willen zitten"quote:Op zondag 26 juli 2020 10:57 schreef Seven. het volgende:
Over wie wel en niet vertellen dat je gaat bevallen, hoe pakken jullie dat aan?
Ik heb sowieso wel geluk met mijn familie en de zijne. Het zijn allemaal geen bemoeials in die zin dat ze aandringen, dus daar heb ik weinig last van. Mijn familie is wel heel erg van het praten over elkaar maar niet met elkaar, maar da's een ander verhaal.
Hier hebben we 2 leuke pubers (12+15) die hier om het weekend zijn. School is net weer begonnen als hun broertje komt. Hun moeder heeft al gezegd dat ze direct in de auto stappen als hij geboren is, maar ik wil haar er onder geen beding bij hebben. Ik kan prima met haar door 1 deur, maar ze is rustig in staat om binnen te stappen met de zussen voor alle opa's en oma's, ooms, tantes, neefjes, nichtjes, vrienden en noem maar op. Dus we zorgen sowieso dat de meiden opgehaald worden.
De timing van het ophalen is wel een dingetje. De jongste wil in de buurt zijn tijdens de bevalling, want ze ziet het niet zitten om helemaal emotioneel in de auto te zitten, wetende dat haar broertje geboren is. De oudste heeft er nog niet over nagedacht en ik denk ook dat zij daar heel anders in staat. Ik heb ze verteld dat ze van mij ook best in huis mogen zijn als ze dat graag willen, beetje afhankelijk of het mag ivm corona. Gelukkig wonen opa en oma op 5 minuten lopen en daar hebben ze ook allebei een eigen slaapplek als het nodig is. Misschien vinden ze het dan prettiger om daar te zijn. Opa en oma willen wel halen en brengen zoals het op dat moment uitkomt.
Dus mijn schoonouders en (bonus)dochters laten we wel weten als er wat staat te gebeuren.
Verder wil ik liefst m'n zus wel laten weten, maar de rest van mijn familie dan weer niet. Dat is natuurlijk wel redelijk lullig dus daar denk ik nog over na.
Dat hoeft ook niet allemaal op 1 dag hoor. Mijn man heeft 3 zussen en een broertje en ik heb 2 broertjes. Die zijn echt niet allemaal op dag 1 langs geweest (noch op dag 2 of 3 of 4) en er is ook niemand geweest die daar gekwetst om is geweestquote:Op zondag 26 juli 2020 11:28 schreef Seven. het volgende:
Als ik alles 100% kon voorspellen, dan zou ik qua visite ook het liefst de momenten na de geboorte delen met onze dochters, dan ff slapen/bijtrekken. Vervolgens visite van m'n schoonouders.
En daarna mijn familie (ik heb 2 zussen en een broer, hij heeft ook een broer). Maar dat kan allemaal niet op 1 dag
Hou er rekening mee dat er wellicht nog beperkingen zijn wat betreft bezoek tegelijk met kraamzorg ivm Corona.quote:Op zondag 26 juli 2020 11:28 schreef Seven. het volgende:
Als ik alles 100% kon voorspellen, dan zou ik qua visite ook het liefst de momenten na de geboorte delen met onze dochters, dan ff slapen/bijtrekken. Vervolgens visite van m'n schoonouders.
En daarna mijn familie (ik heb 2 zussen en een broer, hij heeft ook een broer). Maar dat kan allemaal niet op 1 dag
Ik kan wel aanbieden om daarin iets voor je te betekenen maar alleen Noud kent mij.... Dus daar schiet je niet veel mee op, want voor de dame is dat natuurlijk helemaal niet fijn.quote:Op zondag 26 juli 2020 11:49 schreef SQ het volgende:
[..]
Haha, die is wel creatief bedacht, "niet helemaal emotioneel in de auto willen zitten"![]()
Ik heb bij de eerste niemand laten weten wanneer ik ging bevallen en was daar ook ontzettend blij mee.
Bij de tweede wisten alleen de achterburen het omdat die halsoverkop mijn oudste moesten ophalen. Ja, en mijn fokvriendinnen voor de mental support![]()
Bij deze baby heb ik wel een dilemma. Ik wil eigenlijk thuis bevallen, maar ik acht de kans aannemelijk dat ze me toch naar het ziekenhuis willen sturen. Als het dan toch het ziekenhuis moet zijn, dan liever een geplande bevalling. Ik ben verhuisd en heb nog niet zo'n goede band met de buren hier dat ze mijn kinderen zomaar opvangen als dat hals over kop nodig is. En omdat hals over kop bij mij bijna zeker is bij een spontane bevalling, is er dan ook niet genoeg tijd om rustig op opgetrommelde familie te gaan zitten wachten.
Ik zit er inmiddels toch wel aardig mee in mijn maag ja
Haha, het is wel een slimme meid wat dat betreftquote:Op zondag 26 juli 2020 11:49 schreef SQ het volgende:
[..]
Haha, die is wel creatief bedacht, "niet helemaal emotioneel in de auto willen zitten"![]()
Ik heb bij de eerste niemand laten weten wanneer ik ging bevallen en was daar ook ontzettend blij mee.
Bij de tweede wisten alleen de achterburen het omdat die halsoverkop mijn oudste moesten ophalen. Ja, en mijn fokvriendinnen voor de mental support![]()
Bij deze baby heb ik wel een dilemma. Ik wil eigenlijk thuis bevallen, maar ik acht de kans aannemelijk dat ze me toch naar het ziekenhuis willen sturen. Als het dan toch het ziekenhuis moet zijn, dan liever een geplande bevalling. Ik ben verhuisd en heb nog niet zo'n goede band met de buren hier dat ze mijn kinderen zomaar opvangen als dat hals over kop nodig is. En omdat hals over kop bij mij bijna zeker is bij een spontane bevalling, is er dan ook niet genoeg tijd om rustig op opgetrommelde familie te gaan zitten wachten.
Ik zit er inmiddels toch wel aardig mee in mijn maag ja
quote:Op zondag 26 juli 2020 11:53 schreef SQ het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet allemaal op 1 dag hoor. Mijn man heeft 3 zussen en een broertje en ik heb 2 broertjes. Die zijn echt niet allemaal op dag 1 langs geweest (noch op dag 2 of 3 of 4) en er is ook niemand geweest die daar gekwetst om is geweest
Alleen de opa's en oma's ja, die wel, maar goed, dat kon ik nog wel handelen
Corona is wel een goeie om in de strijd te gooienquote:Op zondag 26 juli 2020 12:11 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat er wellicht nog beperkingen zijn wat betreft bezoek tegelijk met kraamzorg ivm Corona.
Kan me levendig voorstellen dat je dat niet prettig vond. Is toch wel een dingetje, rustig thuiskomen. Fijn dat de rest je wel goed bevallen is.quote:Op zondag 26 juli 2020 13:40 schreef Nanuke het volgende:
Wij moesten een nacht blijven na de bevalling en omdat we toch niet gelijk naar huis mochten ivm verhoging van mij hebben we mijn ouders en schoonouders gebeld om langs te komen. Schoonouders was prima, heel fijn en lang (lees: kort) genoeg. Toen mijn ouders er waren (door reistijd duurde dat langer) konden we halsoverkop naar huis. Dat was niet relaxt. Ik was door de inspanning van naar huis gaan helemaal gaar en ondanks dat mij ouders voor eten hadden gezorgd wilde ik eigenlijk alleen maar rust aan m'n kop.en toen kwam ook de kraam nog en was dat wel te veel. Gelukkig heb ik de rest van de visites als prima ervaren. Ik was veelal boven met baby en dan kwamen ze een voor een even koekeloeren.
Hoe dat deze keer gaat weet ik niet, prioriteit ligt toch bij eerst met z'n 4en kennismaken en daarna verder kijken. Sowieso is het bevallen ongeveer het enige waar ik me niet druk om maak.
Oei.. fijn dat het weer afgezwakt is natuurlijk, hebben jullie wel gebeld met de vk?quote:Op zondag 26 juli 2020 14:32 schreef NicolasJoy het volgende:
Wij dachten vannacht even dat het al zou beginnen.. Van onregelmatige naar regelmatige krampen. Eigenlijk nog erger dan het was in de nacht voor de bevalling van de eerste. Dus ja, even paniek. Vervolgens heeft het lichaam besloten dat het leeg moest, ook al een fijn idee met dat dat voor de bevalling van de eerste ook zo ging..
Maar goed, eind van de ochtend nam het af. Nu is er nog wel wat kramp, pijn en ongemak, maar niet meer zoals vannacht. Van mij mag het wel iets eerder dan de UD, maar dit is net even vroeg.
Oeh, spannend. Het is raar, je leeft er zo naartoe. Maar wanneer het moment daar is, valt het toch soort van rauw op je dak.quote:Op zondag 26 juli 2020 14:32 schreef NicolasJoy het volgende:
Wij dachten vannacht even dat het al zou beginnen.. Van onregelmatige naar regelmatige krampen. Eigenlijk nog erger dan het was in de nacht voor de bevalling van de eerste. Dus ja, even paniek. Vervolgens heeft het lichaam besloten dat het leeg moest, ook al een fijn idee met dat dat voor de bevalling van de eerste ook zo ging..
Maar goed, eind van de ochtend nam het af. Nu is er nog wel wat kramp, pijn en ongemak, maar niet meer zoals vannacht. Van mij mag het wel iets eerder dan de UD, maar dit is net even vroeg.
Stonden op het punt te bellen, maar vond het was uiteindelijk elke ~ 8 minuten. Aan het timen geweest via zo'n app, vandaar dat we de regelmaat terug zagen.. Als het nu langer zo constant was gebleven, of nog sneller hadden we gebeld. Nu het advies gedaan in zulke situaties; warme douche, kruik, 2 paracetemol.. Als het dan naar de ochtend toe niet zou afzwakken waren we gegaan. Nu durven we wel tot dinsdag te wachten. Maar 't gaat wel door je hoofd, nu toch nog niet...quote:Op zondag 26 juli 2020 14:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oei.. fijn dat het weer afgezwakt is natuurlijk, hebben jullie wel gebeld met de vk?
Ja, enerzijds kan ik niet wachten tot het moment daar is, maar nu een maand vooraf lijkt me nog een beetje té.quote:Op zondag 26 juli 2020 15:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oeh, spannend. Het is raar, je leeft er zo naartoe. Maar wanneer het moment daar is, valt het toch soort van rauw op je dak.
Welke app gebruiken jullie?quote:Op zondag 26 juli 2020 15:57 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Stonden op het punt te bellen, maar vond het was uiteindelijk elke ~ 8 minuten. Aan het timen geweest via zo'n app, vandaar dat we de regelmaat terug zagen.. Als het nu langer zo constant was gebleven, of nog sneller hadden we gebeld. Nu het advies gedaan in zulke situaties; warme douche, kruik, 2 paracetemol.. Als het dan naar de ochtend toe niet zou afzwakken waren we gegaan. Nu durven we wel tot dinsdag te wachten. Maar 't gaat wel door je hoofd, nu toch nog niet...
[..]
Ja, enerzijds kan ik niet wachten tot het moment daar is, maar nu een maand vooraf lijkt me nog een beetje té.Vind het vanaf week 37-38 ook eigenlijk niet leuk meer, die constante spanning.
Maar goed, die wil ik nog even laten wachten.
Weet ik zo niet meer, een van de eerste die we tegenkwamen, iets Amerikaans zegt ze hier.quote:Op zondag 26 juli 2020 15:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Welke app gebruiken jullie?
Vandaag een bleh dag en tevens 39 weken. Stofzuigen was killing, na alleen de huiskamer gedaan te hebben leek het net of ik de halve marathon gerend had. Baby is vandaag heel beweeglijk![]()
Van mij mag het wel gebeuren.
Ik ga ook eens kijkenquote:Op zondag 26 juli 2020 16:06 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Weet ik zo niet meer, een van de eerste die we tegenkwamen, iets Amerikaans zegt ze hier.![]()
Als ik jou zo hoor gun ik het jou dat het dan snel mag komen.![]()
Achteraf inderdaad niet. Maar ja, we mochten toch ineens naar huis, dus wat doe je dan? Met een beetje geluk gaat het deze keer anders.quote:Op zondag 26 juli 2020 14:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kan me levendig voorstellen dat je dat niet prettig vond. Is toch wel een dingetje, rustig thuiskomen. Fijn dat de rest je wel goed bevallen is.
Ja, soms lopen die dingen ook gewoon zoals ze lopen. Je kunt niet alles sturen.quote:Op zondag 26 juli 2020 16:40 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Achteraf inderdaad niet. Maar ja, we mochten toch ineens naar huis, dus wat doe je dan? Met een beetje geluk gaat het deze keer anders.
Mwah, dextro en labello had ik de vorige keer ook niet. Heb het volgens mij ook niet gemistquote:Op zondag 26 juli 2020 17:54 schreef Hilmo het volgende:
Jeetje wat veel te lezen. Nicolas wat een stress zo. Zou toch volgende keer als jullie VK spreken even zeggen, wie weet moet je dan eerder bellen. Het klinkt al wel heel serieus.
Sun, nog een vluchttas haha. Maar snel pakken! Vergeet de dextro en lippenspul niet.
En jeetje wat hebben jullie wat meegemaakt met eerste bezoek meteen al. En sq spanning over wie in te schakelen. Dat was ook hier de stress. Nu het gepland is, ben ik blij, dat is beter te organiseren idd. Mijn moeder komt donderdag hier als ballon geplaatst wordt, en blijft dan bij R. Enige stresspunt vind ik dat als we thuiskomen met baby, ik wil nestelen met ons gezin en niet gastvrij of geïnteresseerd wil zijn in wat ze heeft gedaan. En als het savonds is, kan ze niet naar huis meteen en gaat de ochtend erna pas. Ze zal wel terughoudend zijn maar toch misschien even uitspreken voordat mijn hormonen dat gaan doenvind het toch spannend dat er iemand is.
Op het moment dat de weeën begonnen heb ik snel wat vriendinnen geappt en toen mobiel op geluid uit gezet. Gelukkig, want anders was ik elke keer afgeleid. Mijn man heeft geloof ik toen we naar zkh moesten zijn en mijn moeder gebeld kort. Daarna hoorden ze lang niets.
Helemaal goed.quote:Op zondag 26 juli 2020 19:20 schreef SQ het volgende:
Mijn familie zou op zijn snelst in een half uur bij mij kunnen zijn. Het is weliswaar maar 8 kilometer, maar wel midden door de stad. En als het in spitstijd is duurt het langer.
Nou lijkt dat niet zo veel, maar de vorige keer zat er tussen aankomst verloskundige en geboorte baby net iets meer dan een uurtje
Malteser, ik ga m toch even onthouden![]()
heel lief van je!
Half uur is dan inderdaad net wat lang.. en @Malteser is liefquote:Op zondag 26 juli 2020 19:20 schreef SQ het volgende:
Mijn familie zou op zijn snelst in een half uur bij mij kunnen zijn. Het is weliswaar maar 8 kilometer, maar wel midden door de stad. En als het in spitstijd is duurt het langer.
Nou lijkt dat niet zo veel, maar de vorige keer zat er tussen aankomst verloskundige en geboorte baby net iets meer dan een uurtje
Malteser, ik ga m toch even onthouden![]()
heel lief van je!
Klinkt als een planquote:Op zondag 26 juli 2020 21:23 schreef Gogo83 het volgende:
Een vriendin van ons woont op 20 minuutjes rijden, wij gaan haar denk ik vragen en dan als back-up mijn ouders, die moeten ongeveer 40 minuten rijden. Ook hebben we een oppas die we zouden kunnen bellen om eventueel wat tijd te overbruggen totdat ouders er zijn, mocht er echt haast zijn en zij hier niet snel kunnen zijn. Maar dat is wel een 19-jarige die een uur verderop studeert, dus het is ook maar de vraag of die dan kan.
De kans is trouwens best aanwezig dat ik in de kerstvakantie beval. Dat is op zich dan wel weer fijn, want de mensen op mijn oppaslijstje gaan in de kerstvakantie bijna nooit weg.
Komende dinsdag weer afspraak, vandaar ook dat we ook nog meer een komt wel goed-gevoel hadden zodra het weer wat afzakte. De rest van de dag was naar omstandigheden best prima gelukkig.quote:Op zondag 26 juli 2020 17:54 schreef Hilmo het volgende:
Jeetje wat veel te lezen. Nicolas wat een stress zo. Zou toch volgende keer als jullie VK spreken even zeggen, wie weet moet je dan eerder bellen. Het klinkt al wel heel serieus.
Sun, nog een vluchttas haha. Maar snel pakken! Vergeet de dextro en lippenspul niet.
En jeetje wat hebben jullie wat meegemaakt met eerste bezoek meteen al. En sq spanning over wie in te schakelen. Dat was ook hier de stress. Nu het gepland is, ben ik blij, dat is beter te organiseren idd. Mijn moeder komt donderdag hier als ballon geplaatst wordt, en blijft dan bij R. Enige stresspunt vind ik dat als we thuiskomen met baby, ik wil nestelen met ons gezin en niet gastvrij of geïnteresseerd wil zijn in wat ze heeft gedaan. En als het savonds is, kan ze niet naar huis meteen en gaat de ochtend erna pas. Ze zal wel terughoudend zijn maar toch misschien even uitspreken voordat mijn hormonen dat gaan doenvind het toch spannend dat er iemand is.
Op het moment dat de weeën begonnen heb ik snel wat vriendinnen geappt en toen mobiel op geluid uit gezet. Gelukkig, want anders was ik elke keer afgeleid. Mijn man heeft geloof ik toen we naar zkh moesten zijn en mijn moeder gebeld kort. Daarna hoorden ze lang niets.
Gelukkig maar. Ik hoop ook dat je gauw weer lekker gaatquote:Op zondag 26 juli 2020 22:39 schreef Donna het volgende:
Geen bloed meer gezien update post.
Ik ben wel sinds donderdag weer op en neer behoorlijk misselijk wat ik ook weer terug zie in m'n nuchtere suikerwaardes. Hopelijk is het snel weer normaal, want ik ging net zo lekker.![]()
2 weken goed voelen wordt meteen bestraft.
Op de dak ja?quote:Op zondag 26 juli 2020 22:47 schreef NicolasJoy het volgende:
Tijdens de bevalling zat hier trouwens de buurman op 1-2 meter afstand op de dak te werken.Plus, klein dorp, kleine gemeente, die herkennen de (auto van de) verloskundige al. Dus iedereen wist het best snel.
Deze zijn echt briljant:quote:Op zondag 26 juli 2020 22:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ga denk ik morgen nog even naar Zeeman oid, wat kleding voor na de bevalling halen. Ik heb eigenlijk helemaal geen makkelijke kleding. Ik zat te denken aan wat ruime onderbroeken en een joggingbroek. Bh kijk ik wel even voor, misschien doe ik die gewoon niet aan na de bevalling. Ik ben de dagen erna toch maar thuis.
Tip van flip: leg een hydrofiel tussen je benenquote:Op maandag 27 juli 2020 09:03 schreef Hilmo het volgende:
Pff ik slaap echt slechten als mijn benen op elkaar liggen, plakken ze aan elkaar en doen pijn als ik ze lostrek
Fijn dat het bloed weg is! Maar wel kut dat je je weer minder voelt qua bloedsuikersquote:Op zondag 26 juli 2020 22:39 schreef Donna het volgende:
Geen bloed meer gezien update post.
Ik ben wel sinds donderdag weer op en neer behoorlijk misselijk wat ik ook weer terug zie in m'n nuchtere suikerwaardes. Hopelijk is het snel weer normaal, want ik ging net zo lekker.![]()
2 weken goed voelen wordt meteen bestraft.
Ik heb met precies 14 weken een geslachtsbepaling laten doen, ze lag er heel goed voor dus was het duidelijk te zien. Vk zei dat wanneer ze niet zeker was van het geslacht ze niet zou zeggen wat het was en een nieuwe afspraak zou maken.quote:Op maandag 27 juli 2020 08:11 schreef Framblij89 het volgende:
[..]
Op de dak ja?
Iemand trouwens ervaring met geslachtsbepaling met 14 weken? Ik heb een pretecho ingepland want, ik ben niet echt een geduldig mens.
Ah fijnquote:Op maandag 27 juli 2020 08:43 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Deze zijn echt briljant:
https://www.zeeman.com/nl/mady-dames-slip-av-000101433.html (al had ik wel zwarte, maar die staan niet online). Echt fijn... Of gewoon de netbroekjes uit je kraampakket, die heb ik de eerste paar dagen aangehad.
En bh zou ik pas na je bevalling kopen, kans is groot dat je borsten heel hard groeien nog of dat je stuwing krijgt, waardoor een voedingstopje wel genoeg is en een bh alleen maar vervelend.
Jep, heel fijn. Hydrofielstof is ook een beetje koel. Ik slaap met 1 been opgetrokken en die plakt nu tegen m'n buik aan. Met een hydrofiel slaapt het veel beter!quote:Op maandag 27 juli 2020 09:13 schreef SQ het volgende:
[..]
Tip van flip: leg een hydrofiel tussen je benen
Ik slaap om deze reden al jaren in een legging trouwens, want ik word daar echt strontchagrijnig van, maar kan me voorstellen dat dat voor veel mensen te warm is
quote:Op maandag 27 juli 2020 08:11 schreef Framblij89 het volgende:
[..]
Op de dak ja?
Iemand trouwens ervaring met geslachtsbepaling met 14 weken? Ik heb een pretecho ingepland want, ik ben niet echt een geduldig mens.
Zelfde hier! Voorkant (heiligbeen?) doet soms echt best wel pijn en geen idee waardoor. Lijkt alsof het ineens komt.quote:Op maandag 27 juli 2020 09:06 schreef Miezziej het volgende:
Ik heb af en toe echt het gevoel alsof mijn schaambot in tweeën breektDat herken ik helemaal niet van de zwangerschap van M. Omdraaien in bed is er dus niet echt meer bij en ik heb een behoorlijk waggelloopje
Ah daar komt het dus door! Thanks, het is nog doable hier. Hopelijk voor jou ook @Miezziej!quote:Op maandag 27 juli 2020 16:21 schreef SQ het volgende:
die pijn komt door de verweking van het kraakbeen in je bekken. Het bekken wordt wijder waardoor die watermeloen er straks beter doorheen past en dat voel je. Sterkte daarmee
Ja ik was 14.3 of zo maar was echt overduidelijk een jongetje.quote:Op maandag 27 juli 2020 08:11 schreef Framblij89 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juli 2020 19:21 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Geslachtsbepaling met 13+3 hier, kan prima vanaf 13 weken.
Team blaasontsteking...
Beterschap!quote:Op maandag 27 juli 2020 19:21 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Geslachtsbepaling met 13+3 hier, kan prima vanaf 13 weken.
Team blaasontsteking...
Hoe voel jij je? Al voortekenen?quote:Op maandag 27 juli 2020 22:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Oh Hilmo, ik ga zo aan je denken donderdag (mits ik zelf niet bezig ben). Bijzonder om te weten wanneer je gaat bevallen.
Vandaag alweer 39+1! Vanavond naar vk geweest voor controle afspraak en alles was goed. Beeb ligt er goed klaar voor
Nee. Af en toe wat harde buiken, maar geen voorweeën ofzo. Ik hoef snachts ook gelukkig max één keer naar de wc en vannacht zelfs niet dus ik kan ook redelijk doorslapen. Ik word alleen wakker van een draai van de ene zij naar de andere, dat wordt wat ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 00:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe voel jij je? Al voortekenen?
Hilmo goed bezig hoor! Zo’n massage klinkt heerlijk
Ja!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kan je het voelen wanneer de baby in je buik de hik heeft? Zo nu en dan gaat mijn buik redelijk vaak omhoog en omlaag, een beetje op het ritme dat iemand de hik heeft. Het duurt ook maar iets van een minuutje.
Achquote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:24 schreef Framblij89 het volgende:
[..]
Ja!Y. had echt om de haverklap de hik haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |