Verplicht testen is nog weer iets anders. Maar in Nederland mag je, op uitzonderingen na, niet laten testen als je geen symptomen hebt.quote:Op maandag 20 juli 2020 14:57 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dank! Ja, dat zou wel nuttig zijn, structureel iedereen testen. Maar ja, wat voor weerstand daar wel niet bij zou komen kijken
Ik word niet gek thuis gelukkig, ik werk inmiddels ook weer 2-3 dagen buiten de deur dus vind thuis wel lekkerquote:Op maandag 20 juli 2020 14:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Snap ik. Ik ben mijn eigen huis echt nog niet zat en dan wegen de nadelen van vakantie met maatregelen zwaarder dan thuisblijven.
Maar zat mensen die gillend gek worden thuis en dan is dit nu de beste manier van op vakantie gaan. Want mentale gezondheid is ook belangrijk.
Maar ja, als de bereidheid tot testen mét symptomen als zo minimaal is...quote:Op maandag 20 juli 2020 14:59 schreef Molo het volgende:
Verplicht testen is nog weer iets anders. Maar in Nederland mag je, op uitzonderingen na, niet laten testen als je geen symptomen hebt.
Eensquote:Op maandag 20 juli 2020 15:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar ja, als de bereidheid tot testen mét symptomen als zo minimaal is...
quote:Op maandag 20 juli 2020 14:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mijn lief heeft een collega die zich niet altijd opstelt als het scherpste potloodje in het doosje zeg maar. Die is nu naar Barcelona gevlogen en vroeg zich af waarom daar zo weinig te beleven is
Nog eens over nagedacht...winkel in/uit met masker voor.quote:Op maandag 20 juli 2020 14:28 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Je kunt past testen bij klachten, dus niet preventief.
Qua jezelf testen: https://www.ggdru.nl/over(...)esten-op-corona.html
Hehe mijn lief heeft tijdje terug wel mn haar bijgeknipt... toen de kapper echt nog niet kon.quote:Op maandag 20 juli 2020 15:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nog eens over nagedacht...winkel in/uit met masker voor.
Minstens 1/2 x week neem ik de temp op en vul de Lucsii app in.
https://luscii.com/nl/product/
Dank je CS voor de ggd link!
Zojuist mnX geknipt, was weer nodig. Hij wilde mij ook knippen.
Gek hé...dat hoeft voor mij niet.
In het begin was het gaafquote:
quote:
Heb je dat instap ding of die X/S?quote:Op maandag 20 juli 2020 15:29 schreef Sarabi het volgende:
Maar nee echt heel leuk om te zien hoe makkelijk hij die 226 haalde.
Ik vind het voor fotografie wel heerlijkquote:
Ik vind het ook echt fijn rijden... ook in duitsland als je best hard gaat.quote:Op maandag 20 juli 2020 15:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
In het begin was het gaafdaarna werd het eng.
Maar nee echt heel leuk om te zien hoe makkelijk hij die 226 haalde.
Sowieso zijn we erg blij met de auto. Over een maandje eens wat langere roadtrips gaan maken.
Ook zonder fotografie lijkt het me heerlijk.quote:Op maandag 20 juli 2020 16:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik vind het voor fotografie wel heerlijkJe kunt nu veel makkelijker, op normale tijdstippen gebouwen/dingen vastleggen zonder mensen
De model 3. Gewoon het goedkoopstequote:Op maandag 20 juli 2020 16:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heb je dat instap ding of die X/S?
Want elke auto die je voor dat bedrag koopt, haalt dat zonder dat je het echt door hebt
Ja, daar stond ik van te kijkenquote:Op maandag 20 juli 2020 16:57 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt fijn rijden... ook in duitsland als je best hard gaat.
Stabiel en stil...
Het goedkoopste van dat soort auto’s. Voor die prijs kan ik ongeveer 3 nieuwe auto’s kopen waar wij in rijdenquote:Op maandag 20 juli 2020 17:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De model 3. Gewoon het goedkoopstewe geven echt te weinig om auto's om er veel aan uit te moeten geven.
Sowieso heb je niets aan die snelheden natuurlijk.
Mja en het verschil is ook wel echt groot.quote:Op maandag 20 juli 2020 17:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De model 3. Gewoon het goedkoopstewe geven echt te weinig om auto's om er veel aan uit te moeten geven.
Sowieso heb je niets aan die snelheden natuurlijk.
Het hoort bij het contract en dan is dit by far de goedkoopste optiequote:Op maandag 20 juli 2020 17:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het goedkoopste van dat soort auto’s. Voor die prijs kan ik ongeveer 3 nieuwe auto’s kopen waar wij in rijden
Jullie hebben in ieder geval keusquote:Op maandag 20 juli 2020 17:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het hoort bij het contract en dan is dit by far de goedkoopste optie
Spannendquote:Op maandag 20 juli 2020 17:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jullie hebben in ieder geval keus. Dat is fijn. En groot gelijk dat je die auto kiest.
Anna krijgt waarschijnlijk een Kia Nero. Maar dat weten we pas als die afgeleverd is. Anders is het een Nissan Leaf. Maar dat weten we pas als die voor de deur staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |