abonnement Unibet Coolblue
pi_195743863
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 07:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zie ik iets over het hoofd bij deze? Kunnen aroma's wel?

Ingrediënten: gerehydrateerd plantaardig eiwit (soja, tarwe), zonnebloemolie, vrije-uitloopei-eiwit, tarwezetmeel, azijn, natuurlijke aroma's, aroma, water, zeezout, zout, maltodextrine, ijzer, vitamine B12.

Zijn de stukjes als van kip van de AH: https://www.ah.nl/product(...)-stukjes-als-van-kip
Ik vind het wel altijd erg suf als kip-vervangers nog wel ei bevatten :')

(Die :') was niet naar jou maar naar de AH in dit geval. De Vegetarische Slager heeft er ook nog wel een handje van. De stukjes van Vivera zijn naar mijn weten wel zonder ei: https://www.ah.nl/product(...)ntaardige-kipstukjes

Er staat bij de AH site dat het vegetarisch is, maar op de site van Vivera staat dat het 100% plantaardig is)
pi_195743923
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 10:54 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik vind het wel altijd erg suf als kip-vervangers nog wel ei bevatten :')

(Die :') was niet naar jou maar naar de AH in dit geval. De Vegetarische Slager heeft er ook nog wel een handje van. De stukjes van Vivera zijn naar mijn weten wel zonder ei: https://www.ah.nl/product(...)ntaardige-kipstukjes

Er staat bij de AH site dat het vegetarisch is, maar ik dacht ze eigenlijk zelfs vegan waren. Zou ik nog even moeten nakijken als ik ze in de winkel zie liggen)
Die zijn vegan. Vivera zet op de voorkant 'Plant' als ze vegan zijn en 'Vega' als ze dat niet zijn, zoals de kaasschnitzels. Maar de vivera kipstukjes kunnen voor LS dus weer niet vanwege ui.
pi_195743930
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 10:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die zijn vegan. Vivera zet op de voorkant 'Plant' als ze vegan zijn en 'Vega' als ze dat niet zijn, zoals de kaasschnitzels. Maar de vivera kipstukjes kunnen voor LS dus weer niet vanwege ui.
Ohja verhip. Ik was de ui vergeten. :{
pi_195810654
Misschien hebben jullie #schnitzelgate ook gevolgd? Het Europees Parlement heeft vandaag gehakt gemaakt van het voorstel van de vleeslobby om het gebruik van termen als "burger", "worst" en "schnitzel" te verbieden bij vleesvervangers. *O*

https://nos.nl/artikel/23(...)o-blijven-heten.html

quote:
Vegakip en vegaspek mogen zo blijven heten
Het Europees Parlement heeft voorstellen verworpen om termen als burger, salami en ham alleen nog voor vleesproducten toe te staan. Benamingen als vegakip en vegaspek worden dus niet verboden.

379 Europarlementariërs stemden tegen, 284 ervoor. Het CDA was een van de voorstemmers en is teleurgesteld. "Dit is een nederlaag voor consumenten en eerlijke voedselinformatie. Vlees is vlees en zuivel is zuivel", zegt CDA-Europarlementariër Annie Schreijer-Pierik. "Het is een slecht signaal dat het Europees Parlement door een sterke vegalobby een uitzondering maakt voor hyperbewerkte vegaproducten."

Ook de Europese vleesindustrie was voorstander van een verbod. "Consumenten kunnen zeker misleid worden door de marketing van zulke niet-vleesproducten en denken dat deze imitatie-producten een gelijkwaardig alternatief zijn voor het origineel."

Individuele EU-landen kunnen altijd nog voor een verbod kiezen: zo heeft Frankrijk onlangs de benaming 'vegaburger' verboden.

Belangrijke stap
De Vegetarische Slager, maker van allerlei vegaproducten, is juist blij met het resultaat: "Een gigantische en belangrijke stap om de voedselrevolutie te blijven versnellen. We hebben massaal laten zien dat we niet in de war zijn. Niet in de ban, maar in de pan!", zegt het bedrijf op Twitter.

Het Europarlement stemde wel voor een ander voorstel dat benamingen als sojamelk en vegakaas verbiedt. Maar het Europees Hof van Justitie besliste al in 2017 dat zulke termen alleen gebruikt mogen worden voor zuivelproducten. Wel gaat dit voorstel nog wat verder. Op verpakkingen van sojadrink mag bijvoorbeeld ook niet meer staan: "alternatief voor melk".

Deze regels hebben niets te maken met consumentenbescherming en alles met marktbescherming voor de intensieve veehouderij.

Proveg, een organisatie die zich inzet voor plantaardige voeding. betreurt deze uitkomst. "Het al bestaande verbod op plantaardige zuivelnamen wordt door dit amendement tot in het extreme doorgetrokken", zegt directeur Veerle Vrindts.

"Zelfs een zo duidelijk ondubbelzinnige omschrijving als 'plantaardig alternatief voor yoghurt' is volgens deze stemming niet toegestaan. Deze regels hebben niets te maken met consumentenbescherming en alles met marktbescherming voor de intensieve veehouderij."

Het verbod is met deze stemming in het parlement niet definitief. De Europese ministers van Landbouw gaan nog met het parlement over praten.
Ongelooflijk verwarrend inderdaad die verpakkingen. 8)7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Tourniquet op 23-10-2020 19:19:12 ]
pi_195811088
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 18:30 schreef Tourniquet het volgende:
Misschien hebben jullie #schnitzelgate ook gevolgd? De Europese Commissie heeft vandaag gehakt gemaakt van het voorstel van de vleeslobby om het gebruik van termen als "burger", "worst" en "schnitzel" te verbieden bij vleesvervangers. *O*

https://nos.nl/artikel/23(...)o-blijven-heten.html
[..]

Ongelooflijk verwarrend inderdaad die verpakkingen. 8)7






Ja héel erg verwarrend :+

De eerste Frikandel heette een Gehaktstaaf /of vleesstaaf :r :D
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gehaktstaaf

maar dat ''Bekte niet lekker'' en toen werd het Frikandel.

https://nl.wikipedia.org/(...)ct,%3A%20frikadel%20(zonder%20N).

stom gedoe altijd :')

Alleen als je blind bent dat heb je een goed excuus voor de rest van de mensen ....

HET IS TOCH DUIDELIJK GENOEG!!!!!!!

zo :P
pi_196066982
Ik ga zo voor het eerst in heel lang naar de Lidl. Welke specifieke vegan dingen mag ik niet vergeten?
pi_196067040
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 09:28 schreef Tuindier het volgende:
Ik ga zo voor het eerst in heel lang naar de Lidl. Welke specifieke vegan dingen mag ik niet vergeten?
ik weet niet wat ze bij de Lidl verkopen van Vegan, ik ben daar bijna nooit is alweer héél lang geleden dat
het daar was...
pi_196068319
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 09:28 schreef Tuindier het volgende:
Ik ga zo voor het eerst in heel lang naar de Lidl. Welke specifieke vegan dingen mag ik niet vergeten?
De vegan juicy steak. :9 Ik vind het geen steak, maar het is wel m'n favoriete hamburger.
pi_196068745
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 10:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

De vegan juicy steak. :9 Ik vind het geen steak, maar het is wel m'n favoriete hamburger.
Die heb ik niet gevonden ;(
pi_196165533
Iemand anders al de grillworst (niet de plakjes, die worst zelf) van de AH geprobeerd?

Ik ben eigenlijk heel benieuwd wat een niet-vegan of pas-vegan er van vindt. Iemand die zich zeg maar nog wel goed de smaak kan herinneren van dierlijke grillworst. :D

(Weet ik of ik dit voor een verjaardag (post-corona) kan neerzetten voor mijn (schoon)ouders enzo, of dat het gewoon al zonde is van het geld en de moeite. Ze weten sowieso dat het vegan is, dus als het dan ook nog eens tegenvalt...)
pi_196165572
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 november 2020 09:52 schreef Candaasje het volgende:
Iemand anders al de grillworst (niet de plakjes, die worst zelf) van de AH geprobeerd?

Ik ben eigenlijk heel benieuwd wat een niet-vegan of pas-vegan er van vindt. Iemand die zich zeg maar nog wel goed de smaak kan herinneren van dierlijke grillworst. :D

(Weet ik of ik dit voor een verjaardag (post-corona) kan neerzetten voor mijn (schoon)ouders enzo, of dat het gewoon al zonde is van het geld en de moeite. Ze weten sowieso dat het vegan is, dus als het dan ook nog eens tegenvalt...)
Ik zag hem langskomen inderdaad, dus bij mij staat ie op het lijstje van proberen! We eten pas een half jaar plantaardig, dus ik schat in dat ik een goede vergelijking kan maken. Ik zal mijn mening hier geven.
pi_196173908
Ik heb net (met 50% korting) bij veganmasters besteld. Het komt vrijdag binnen. Ik ben benieuwd!
pi_196173951
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 18:31 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb net (met 50% korting) bij veganmasters besteld. Het komt vrijdag binnen. Ik ben benieuwd!
Ik had toevallig vorige week besteld. Heb tot nu toe de een wrap en twee soorten bowls op. Ik vind het echt lekker. :Y Vind het voor de normale prijs wel te duur, maar zo met 50% korting wel tof.
pi_196174027
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 18:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik had toevallig vorige week besteld. Heb tot nu toe de een wrap en twee soorten bowls op. Ik vind het echt lekker. :Y Vind het voor de normale prijs wel te duur, maar zo met 50% korting wel tof.
Ja dat had ik precies hetzelfde! Ik heb twee curries besteld, een burger pakket, twee pizzas, een portie van die gevulde broodjes en twee wraps. Ben heel benieuwd!
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 10 november 2020 @ 18:43:37 #115
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_196174094
Hoe kom je aan die 50%? Bepaalde kortingscode?
pi_196174225
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 november 2020 18:43 schreef Pino112 het volgende:
Hoe kom je aan die 50%? Bepaalde kortingscode?
Jep. Zie PM.
pi_196174665
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 18:39 schreef Tuindier het volgende:

[..]

Ja dat had ik precies hetzelfde! Ik heb twee curries besteld, een burger pakket, twee pizzas, een portie van die gevulde broodjes en twee wraps. Ben heel benieuwd!
Ik heb ook nog de groene curry, de rendang, de sho-karma pizza en de tropical jack pizza.

Moet zeggen, ik vond het wel heel erg vers. De wraps kun je wel het best de eerste dag al eten, had ik ook gedaan. Die wrap werd al een klein beetje klef.
pi_196174689
Ook wel vreemd om nu gewoon 3 avonden achter elkaar kant en klare maaltijden te eten. :D Vriend en ik doen beide verschillende dingen en dan delen we gewoon. Ik wilde teveel uittesten.
pi_196175181
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 19:26 schreef Myraela het volgende:
Ook wel vreemd om nu gewoon 3 avonden achter elkaar kant en klare maaltijden te eten. :D Vriend en ik doen beide verschillende dingen en dan delen we gewoon. Ik wilde teveel uittesten.
Ja, dat hield me ook tegen, want ik kook graag, zeker in het weekend. Maar anderzijds heb ik daar soms te weinig tijd voor door de week, dus misschien gaan de curries gewoon de vriezer in voor zo'n geval. Die bowls hebben me in ieder geval ook geinspireerd, want veel van die ingrediënten heb ik gewoon liggen maar doe ik nooit in kleine beetjes bij elkaar. Binnenkort dus toch eens wel doen.
pi_196207615
Nou, mijn uiteindelijke review. Wrap was okay, salade en pokebowls vond ik dikke prima. De groene curry smaakvol, maar eentonig. De rendang vond ik vies, leek ook niet op rendang. En de sho'karma pizza is echt een dikke aanrader. :9

Benieuwd wat jij er van gaat vinden. *O*
pi_196267965
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 17:22 schreef Myraela het volgende:
Nou, mijn uiteindelijke review. Wrap was okay, salade en pokebowls vond ik dikke prima. De groene curry smaakvol, maar eentonig. De rendang vond ik vies, leek ook niet op rendang. En de sho'karma pizza is echt een dikke aanrader. :9

Benieuwd wat jij er van gaat vinden. *O*
Wraps: ik vond ze allebei lekker, lekker fris maar ook smeuig. De rainbowwrap vond ik het lekkerste met de ingelegde rode ui, maar de ghanous wrap was ook gewoon lekker.
Burgerkit: Ik had de don't be chicken kit, en vond met name de kimchi zuurkool een erg lekkere toevoeging.
PIzza's: we hadden de jackfruit en groente pizza. De jackfruit was gewoon lekker (mede door de bbq saus), en de groente pizza vonden wij allebei echt heel lekker. Lekker veel pesto, daardoor smeuig, maar de bodem toch krokant. Dat is echt een aanrader wat mij betreft. De Sho'karma hadden we dan weer niet.
De Nada Panada had ik in de airfryer warm gemaakt. Lekkere hapjes, pittig gekruid.
De curries liggen in de vriezer.

Ik vond het allemaal dus best geslaagd, maar moet zeggen dat ik de volle prijs (bijv 9 euro voor een pizza) wel fors vind (maar ik ben dan ook een krent). Het zijn ook geen dingen die ik echt niet zelf kan maken, maar het is meer dat ik er dan vaak toch voor kies om maar 1 of 2 dingen bij een burger of wrap te doen, in plaats van 6 verschillende dingen allemaal een klein beetje. Terwijl dat voor de prijs natuurlijk best kan.

Goed voor de inspiratie dus, en als er weer eens zo'n dikke aanbieding langs komt zal ik ook echt nog wel een keer bestellen. Ben ook wel benieuwd naar de sushi eigenlijk.
pi_196292947
Even mijn afknapper van Vegan Masters ook beschrijven:

Ze sturen na een bestelling een mail om je mening door te geven. Dus dat heb ik per gerecht netjes gedaan. Daar zaten (zoals ik hier ook al beschreef) wat toppers tussen, maar ook wat gerechten die niet mijn voorkeur hebben. Die heb ik niet volledig afgezeken, maar wel gewoon uitgelegd wat ik er minder aan vond en welk andere gerecht van VM ik dan eerder zou aanbevelen.

Maar nu zie ik dat ze alle positieve reviews wel hebben geplaatst, maar de negatieve niet.

Dus al die reviews die er staan. En alle beoordeling van alleen maar 4+ sterren, zijn dus gewoon onzin. :') Dat vind ik echt wel redelijk kansloos.
  dinsdag 17 november 2020 @ 20:58:10 #123
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196293321
quote:
13s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:40 schreef Myraela het volgende:
Even mijn afknapper van Vegan Masters ook beschrijven:

Ze sturen na een bestelling een mail om je mening door te geven. Dus dat heb ik per gerecht netjes gedaan. Daar zaten (zoals ik hier ook al beschreef) wat toppers tussen, maar ook wat gerechten die niet mijn voorkeur hebben. Die heb ik niet volledig afgezeken, maar wel gewoon uitgelegd wat ik er minder aan vond en welk andere gerecht van VM ik dan eerder zou aanbevelen.

Maar nu zie ik dat ze alle positieve reviews wel hebben geplaatst, maar de negatieve niet.

Dus al die reviews die er staan. En alle beoordeling van alleen maar 4+ sterren, zijn dus gewoon onzin. :') Dat vind ik echt wel redelijk kansloos.
Dat is naast enorm kansloos en triest, ook gewoon dom van ze :')

Had dan de hele review niet geplaatst, ipv alleen de negatieve stukken niet. Valt toch enorm op man :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 17 november 2020 @ 21:22:03 #124
3878 Vork
Manisch creatief
pi_196293825
quote:
13s.gif Op dinsdag 17 november 2020 20:40 schreef Myraela het volgende:

-knip-

Maar nu zie ik dat ze alle positieve reviews wel hebben geplaatst, maar de negatieve niet.

Dus al die reviews die er staan. En alle beoordeling van alleen maar 4+ sterren, zijn dus gewoon onzin. :') Dat vind ik echt wel redelijk kansloos.
Ik werd nieuwsgierig, dus ik ging even kijken, maar ik zie je minder positieve review van die rendang er gewoon tussen staan.
pi_196293869
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:22 schreef Vork het volgende:
Ik werd nieuwsgierig, dus ik ging even kijken, maar ik zie je minder positieve review van die rendang er gewoon tussen staan.
Oh huh, maar niet chronologisch dan? Want hij staat niet bij de laatste berichten, mijn andere reviews wel.
pi_196294066
Ik heb mijn vriend op zijn laptop nu ook even laten kijken, want ik dacht even dat ik gek werd. Maar hij ziet ze ook niet :D Stuur me eens een screenshot @Vork ik ben wel benieuwd. Zie jij dan sowieso meer negatieve reviews?
pi_196294115
Of kijk je op de website van reviews.io zelf? Want daar zie ik hem ook. Daar zie ik nu ook dat ze 122 reviews hebben, op hun eigen website maar 100.

Daar is de score ook 4.11 in plaats van de 4.6 op hun eigen website. :')
  dinsdag 17 november 2020 @ 21:39:53 #128
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196294218
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:35 schreef Myraela het volgende:
Of kijk je op de website van reviews.io zelf? Want daar zie ik hem ook. Daar zie ik nu ook dat ze 122 reviews hebben, op hun eigen website maar 100.

Daar is de score ook 4.11 in plaats van de 4.6 op hun eigen website. :')
Duidelijk gevalletje 5 uit 7 _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 17 november 2020 @ 21:44:47 #129
3878 Vork
Manisch creatief
pi_196294309
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:32 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn vriend op zijn laptop nu ook even laten kijken, want ik dacht even dat ik gek werd. Maar hij ziet ze ook niet :D Stuur me eens een screenshot @:Vork ik ben wel benieuwd. Zie jij dan sowieso meer negatieve reviews?
Ik bekeek die website in eerste instantie via m'n mobiel en als ik daar bij de beoordelingen van rendang kijk, staan er inderdaad 122 reviews, waaronder die van jou (1 ster) en direct daaronder nog eentje met 2 sterren. Als ik via m'n laptop de website bekijk, dan staan er maar 100 tussen, allen 4 sterren of hoger. :')
pi_196294611
Echt apart. Dat moet dan toch gewoon een instelling zijn om lagere beoordelingen niet te laten zien? Ik heb er technisch niet zoveel verstand van, maar het lijkt me geen foutje. :')

Toegegeven de 1 ster is niet subtiel, ik vond het dan ook zo vies dat ik het niet wilde opeten. Zou het nog begrijpen dat ze bij zo'n lage beoordeling eens een mailtje sturen om eerst persoonlijk iets na te vragen voordat ze een review online zetten oid. Maar uiteindelijk maakt juist de balans van positieve reviews en negatieve reviews een eerlijk beeld. En dat is blijkbaar gemiddeld alsnog best positief, want 4.11 is helemaal niet slecht.

Sowieso het laagste gemiddelde cijfer als ik op het reviewplatform kijk is 3.68 van de 5. Dat zou geen enorme afknapper zijn. Maar dat kan je wel een beetje op weg helpen. Terwijl de 4.6 bij datzelfde product op hun eigen website echt weer precies niets zegt zo.

Maarja, ik hou er over op hoor. Beetje offtopic. :D
pi_196298169
Hmm, dat is wel (minimaal) slordig ja.

Zo heb ik heel bewust niet op de 'activeer hier je emailadres' link geklikt, maar krijg ik nu toch gewoon mails met aanbiedingen. Vind ik ook vrij slordig (en een principekwestie).
pi_196317076
Ik zie dat de cashewspread in de aanbieding is bij de Appie, dus staat op boodschappenlijst.
Net Marokkaanse pannenkoekjes gemaakt en die zijn vegan!
https://tasteofmaroc.com/beghrir-moroccan-semolina-pancakes/
Ipv boter/honing sausje moet ik eigenlijk een maple syrup/vegan margarine sausje maken
pi_196364576
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 18:51 schreef Tuindier het volgende:

[..]

Jep. Zie PM.
Mag ik hem misschien ook? :@.
pi_196375593
Iemand hier die edelgistvlokken lekker vindt? Ik heb zo'n pot gekocht bij de AH, maar er blijft zo'n gek bijsmaakje aan zitten waardoor ik het niet lekker vind. Maar ik kom zo veel enthousiaste mensen tegen hierover. Is mijn merk niet lekker en zou ik eens een ander merk moeten proberen, of is jullie ervaring dat ze allemaal vergelijkbaar zijn
  maandag 23 november 2020 @ 12:22:14 #135
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196375737
Ik gebruik het wel regelmatig door een pastasaus of stoofje heen voor wat extra diepte.
Hoe gebruik jij het?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_196375854
Door een bechamel of in de mac&'cheese'. Dus sowieso ook niet puur.
  maandag 23 november 2020 @ 12:45:33 #137
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196376025
Ja ok, true, maar wel meer centraal qua smaak, dus ook meer 'last' van bijsmaakjes dan.

Ander merk ook weleens geprobeerd?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_196376101
Nee nog niet, dat vroeg ik me nog af of dat een poging waard was. Wellicht wel dus.
pi_196376114
Ik doe het door de pasta en dat smaakt goed. Doe je er misschien te veel in? Dan kan de smaak erg overheersend zijn..

Edit: ik gebruik deze: https://www.jumbo.com/bio(...)kken-115g/215251STK/
Protège moi de mes désirs.
  maandag 23 november 2020 @ 12:53:44 #140
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196376131
Die heb ik ook ja, bij de AH gekocht
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_196376155
Die heb ik ook ja. Ik zal eens wat minder proberen te gebruiken.
pi_196395181
Griekse Prei recept van Griekse Oma



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196521931
Ik had vandaag de vegan kipfilet (broodbeleg) van AH. Vies! Beetje gelei-achtige structuur, en de kleur van 'echte' kipfilet die twee weken naast de koelkast gelegen heeft (grijzig..). De kruiden waren wel ok, maar toen ik zag dat het vooral bestaat uit water en zonnebloemolie was ik niet verbaasd.

In de koelkast ligt ook nog een vegan grilworstje. Die heeft meer potentie, want die ziet er in ieder geval normaal uit. .

[ Bericht 3% gewijzigd door Tuindier op 02-12-2020 20:55:49 ]
pi_196685584
Heeft iemand hier wel eens burgers van tarwegluten gemaakt? Ze komen dadelijk binnen dus ik wil van,iddag gaan experimenteren met dit recept https://itdoesnttastelikechicken.com/vegan-seitan-steak/.
  zaterdag 12 december 2020 @ 12:09:43 #145
319308 Tink89
To live is to dance
pi_196687234
Ik kocht van de week de vegan stol van de aldi en die is me toch een partij lekker. Echt prima! Ik heb er meteen nog twee gehaald.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_196688090
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 12:09 schreef Tink89 het volgende:
Ik kocht van de week de vegan stol van de aldi en die is me toch een partij lekker. Echt prima! Ik heb er meteen nog twee gehaald.
Oeh! Ga ik ook eens doen dan!
pi_196688147
Ik maakte van de week een banh mi van pulled oats: CUL / Kook mee met CUL: Vietnam, 7-13 december
Dat spul zuigt alle marinade op, best grappig. En nog erg lekker ook als je het knapperig bakt.
Spoilers!
pi_196688820
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 13:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik maakte van de week een banh mi van pulled oats: CUL / Kook mee met CUL: Vietnam, 7-13 december
Dat spul zuigt alle marinade op, best grappig. En nog erg lekker ook als je het knapperig bakt.
Daar heb ik laatst shepards pie mee gemaakt. Erg lekker spul inderdaad!
pi_196701515
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 10:27 schreef Tuindier het volgende:
Heeft iemand hier wel eens burgers van tarwegluten gemaakt? Ze komen dadelijk binnen dus ik wil van,iddag gaan experimenteren met dit recept https://itdoesnttastelikechicken.com/vegan-seitan-steak/.
Ik vond het een succes!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196716271
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 08:26 schreef Tuindier het volgende:

[..]

Ik vond het een succes!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie steaks!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')