Ah zonder goede foodprocessor is het wel lastig ja.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:09 schreef Gimmick het volgende:
[..]
N.a.v. je post vandaag zelf gemaakt. Was zeker lekker, maar best veel werk. Deels omdat ik geen fatsoenlijke food processor hebt, maar ook bakken in veel olie blijft gedoe.
Of een van de andere merken. Ze hebben er zo veel... Of je rijdt naar de Lidl, aldi, jumbo, dirk, coop etc ;-)quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:50 schreef Gimmick het volgende:
Albert Heijn ongezoete sojadrink is al enkele weken slecht verkrijgbaar.Moeten we aan de dure Alpro. #firstworldproblems
Dat valt tegen, althans bij mijn middelgrote AH. Qua sojadrink is het alleen Alpro en AH Terra (huismerk). De andere merken zijn meestal geen soja maar hebben een andere basis. Hiervan heeft alleen Terra erwt vergelijkbare voedingswaarde, maar dat smaakt voor mij naar natte krant met kunstmatige vanille. Door de havermout kan nog, maar niet om te drinken.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:26 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Of een van de andere merken. Ze hebben er zo veel... Of je rijdt naar de Lidl, aldi, jumbo, dirk, coop etc ;-)
Oh wow, een 3!quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:39 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Ik heb de onder andere de flank steak gehaald en daarna twee keer gegeten. Eerste keer dacht ik: goed, de structuur klopt, de smaak is raar. 6/10. De tweede keer begon ik er al moeilijker aan en toen viel het ook echt tegen. 3/10. Dus die flank steak is wat mij betreft gewoon echt teleurstellend.
De köfte daarentegen blijft fantastisch.
Hmm, voor mij niet herkenbaar.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is veganistisch eten zuur? Ik heb beleg (vegan gevuld eitjesalade en heks'nkaas) en mayo (jaja ongezond, ik weet het) , en wauw zo zuur allemaal! Het is niet vies en kan er wel aan wennen, alleen het valt me op.
Terwijl Kips Veganpaté niet zuur is?
Dat is ter compensatie. Voor zuur linkse vega’s smaakt dat neutraal.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is veganistisch eten zuur? Ik heb beleg (vegan gevuld eitjesalade en heks'nkaas) en mayo (jaja ongezond, ik weet het) , en wauw zo zuur allemaal! Het is niet vies en kan er wel aan wennen, alleen het valt me op.
Terwijl Kips Veganpaté niet zuur is?
Oooooh ik moet dus even oefenen met bomenknuffelen!quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:52 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Dat is ter compensatie. Voor zuur linkse vega’s smaakt dat neutraal.
Je hebt ze van Markus (in elk geval te koop bij de Plus bij ons, weet niet of dat overal zo is) en HEMA heeft ook een versie, dat zijn lichtblauwe verpakkingen ipv de gele. (Op de achterkant staat er vegan op, het is niet zo opvallend)quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:05 schreef Hupje het volgende:
Weet iemand welke (huis)merken stroopwafels zonder melk zijn?
AH heeft nu ook vegan stroopwafels in de Terra-lijn.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:05 schreef Hupje het volgende:
Weet iemand welke (huis)merken stroopwafels zonder melk zijn?
Oh, ik had die van de HEMA van iemand cadeau gekregen, maar vond ze heel erg droog.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je hebt ze van Markus (in elk geval te koop bij de Plus bij ons, weet niet of dat overal zo is) en HEMA heeft ook een versie, dat zijn lichtblauwe verpakkingen ipv de gele. (Op de achterkant staat er vegan op, het is niet zo opvallend)
Ik vind ze van de HEMA het lekkerste overigens, maar niet elk filiaal heeft ze.
Die hadden van mij ietsje minder zoet mogen zijn, maar voor de rest de lekkerste tot nu toe vind ik. Krokant van buiten en heel smeuïg van binnen.quote:Op zondag 1 december 2024 22:29 schreef mjan het volgende:
[..]
AH heeft nu ook vegan stroopwafels in de Terra-lijn.
Oh, nee dat had ik niet gelukkig.quote:Op maandag 2 december 2024 14:44 schreef Forbry het volgende:
[..]
Oh, ik had die van de HEMA van iemand cadeau gekregen, maar vond ze heel erg droog.
Probeer ik die van de HEMA (toch) nog een keer.quote:Op maandag 2 december 2024 14:54 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh, nee dat had ik niet gelukkig.
Maar ik ga die van de AH ook een proberen.
Uit de beoordelingen op https://www.devegetarisch(...).html/08720182594235quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:30 schreef Farenji het volgende:
Ik vond altijd die "little willie" worstjes van de vegetarische slager erg lekker maar die zijn hier al een hele tijd echt nergens meer te krijgen. Ergens anders nog wel?
[ afbeelding ]
Dat zeiden ze op 1-8 en nog steeds op 14-11.quote:Onze Little Willies zijn inderdaad tijdelijk niet meer in de supermarktschappen te spotten. Wees gerust: we werken aan een comeback, maar dit zal langer duren dan enkele weken. Mocht er mooi nieuws zijn hierover, dan delen we dit via onze socials. Stay tuned!
Oh dat had ik niet gezien, thx.quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Uit de beoordelingen op https://www.devegetarisch(...).html/08720182594235
[..]
Dat zeiden ze op 1-8 en nog steeds op 14-11.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |