abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 12 november 2025 @ 20:21:21 #226
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_219253356
*Kick*

Wegens flink reumatische klachten eet ik sinds gisteren (voorlopig) vegan, in de hoop dat dit gaat helpen. Ik ben altijd wel geïnteresseerd geweest in vegan eten en ben eerder ook vegetarisch geweest. Man en kind eten wel gewoon vlees dus dat wordt nog de grootste uitdaging. Manlief staat er gelukkig wel voor open dus die heeft gisteren een heerlijke vegan risotto gemaakt :9 Ik had vanavond een vegan pizza van Dr. Oetker die best prima was. Dus de eerste 2 dagen zijn goed gegaan :D Nu kijken hoe lang ik het volhoud en of het effect gaat hebben op mijn lichaam, ik hoop het!

Nog nieuwe producten die ik absoluut moet proberen?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  donderdag 13 november 2025 @ 09:06:46 #227
319308 Tink89
To live is to dance
pi_219255385
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 20:21 schreef MaJo het volgende:
*Kick*

Wegens flink reumatische klachten eet ik sinds gisteren (voorlopig) vegan, in de hoop dat dit gaat helpen. Ik ben altijd wel geïnteresseerd geweest in vegan eten en ben eerder ook vegetarisch geweest. Man en kind eten wel gewoon vlees dus dat wordt nog de grootste uitdaging. Manlief staat er gelukkig wel voor open dus die heeft gisteren een heerlijke vegan risotto gemaakt :9 Ik had vanavond een vegan pizza van Dr. Oetker die best prima was. Dus de eerste 2 dagen zijn goed gegaan :D Nu kijken hoe lang ik het volhoud en of het effect gaat hebben op mijn lichaam, ik hoop het!

Nog nieuwe producten die ik absoluut moet proberen?
De vegan zuivel van Lidl is sinds kort aangevuld met perzikyoghurt en chocoladevla en vanillevla. Erg prima vind ik, en goed te betalen. Verder hebben wij altijd vegan kaas met komijn van de AH in huis. En vegan puntjes van la vache qui rit als kruidenkaas/smeerkaas.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')